Ja.quote:
ik vond de oude lily leuker maar ze deed dom en vaak hysterisch was zequote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:25 schreef Moja het volgende:
Ik vond de oude lily juist een vreselijk jankhoofd hebben. De nieuwe vind ik beter.
Aan de nieuwe emily?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:28 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ben ook blij met deze lily. als de oude ging janken wat een hysterie was dat zeg! en normaal kan ik dus altijd heel moeilijk wennen als er nieuw iemand is. zo heeft het jaren geduurd voor ik gewend was aan de nieuwe emily
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:35 schreef leukerdje het volgende:
Ik kijk pas sinds kort naar ATWT en dan ook alleen als ik thuis ben.
Dus ik volg het niet dagelijks.Nee dat is gewoon zo. Cole heeft Sofie vermoord. (Is toch geen spoiler meer?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben wel blij dat ze het niet eindeloos rekken...
Dat is het ja. Ik kon nooit zo pijlen waarom ik haar irritant vond, maar dit is hm!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:10 schreef Moja het volgende:
Ik vind Carly zo irritant, niet door haar rol, maar vooral de manier hoe ze acteert. Ze probeert altijd zo "mooi" te doen incl. zwoele blik
Ik volgde het ook niet helemaal. Misschien heeft het wat met Sofie te maken ofzo?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:36 schreef xkellyyyyyy het volgende:
wat is er toch met die sieraden aan de hand???![]()
![]()
vind de verhaallijn wel heel leuk nu
gisteren was een goeie aflevering ik had genotenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:04 schreef SeaOfLove het volgende:
leuke aflevering vanavond! nog een paar minuten en ik kan naar bed
Er zit iets in de sieradenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:36 schreef xkellyyyyyy het volgende:
wat is er toch met die sieraden aan de hand???![]()
![]()
Moet niet gekker worden, die gozer ziet eruit of hij niet eens weet waar zijn penis voor is.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:55 schreef psv-gomes het volgende:
Ze hebben sex gehad ( parker en liberty )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |