quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
ja met haar groffe hondenkop
Hoe kom je erop ja.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:47 schreef Michellee het volgende:
Carly "Ik ben dankbaar dat ik je intiem heb mogen kennen"Dat is ook een manier om het te zeggen...
Dat klopt maar Emily blijft nummer 1quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
ja met haar groffe hondenkop
ik vind Katie nog steeds stom wel wat minderquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:13 schreef alors het volgende:
wtf, Carly is echt tofmijn heldin
En mooi
Katie vond ik ook stom maar ik ben haar steeds leuker gaan vinden
Ik vond haar vooral in haar relatie met Jack echt vervelend.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:26 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik vind Katie nog steeds stom wel wat minder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vond haar vooral in haar relatie met Jack echt vervelend.en zogenaamd de moeder uithangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook toen ze met Mike getrouwd was
en ze ging ook Simon en Carly stalken ofzo
hallo je bent betrouwd en toch kon ze niet uitstaan dat haar ex met een vrouw gaat
Mike moest veel eerder van haar scheiden
ik dacht Katie ga dood
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Dat stukje had ik gisteren gezien op youtubequote:Op donderdag 21 januari 2010 11:19 schreef Michellee het volgende:
Ik had vroeger ook een hekel aan Katie, vooral in de tijd dat ze Holden toen stalkte bij WOAK. !
Ik vond Katie ook het leukst toen ze met Sinon gingquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:28 schreef psv-gomes het volgende:
katie en simon vond ik nog het leukst samen![]()
carly en jack ook, maar dat zal denk niet meer gebeuren
van al heel lang geelden; molly en jake
abigail en aaron
oersaai bob en kim
quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:47 schreef Rebbedebje het volgende:
Wat doet iedereen weer moeilijk.![]()
(de soap hè, niet het forum, haha)
Volgens mij hadden ze ook niks met elkaar! Maar stalkte Katie Holden. Of heb ik het nu mis?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:58 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Dat stukje had ik gisteren gezien op youtube![]()
Katie & Holden vreemde combinatie maar goed
dat ze holden stalkte dat weet ik niet maar Katie was wel verliefd op hemquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:41 schreef Michellee het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze ook niks met elkaar! Maar stalkte Katie Holden. Of heb ik het nu mis?
Ja Lily was verrassend goed vandaag!
goeie samenvattingquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:44 schreef vencodark het volgende:
En toch vind ik Lily niet meer leuk. De vorige deed het veel beter.![]()
Brad overdrijft en is een lulletje geworden. Jack is weer ok, zeker met Janet ofzo. :y
CarlyMet dr schijnheilige gedoe.
Holden...
Ja.quote:
ik vond de oude lily leuker maar ze deed dom en vaak hysterisch was zequote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:25 schreef Moja het volgende:
Ik vond de oude lily juist een vreselijk jankhoofd hebben. De nieuwe vind ik beter.
Aan de nieuwe emily?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:28 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ben ook blij met deze lily. als de oude ging janken wat een hysterie was dat zeg! en normaal kan ik dus altijd heel moeilijk wennen als er nieuw iemand is. zo heeft het jaren geduurd voor ik gewend was aan de nieuwe emily
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:35 schreef leukerdje het volgende:
Ik kijk pas sinds kort naar ATWT en dan ook alleen als ik thuis ben.
Dus ik volg het niet dagelijks.Nee dat is gewoon zo. Cole heeft Sofie vermoord. (Is toch geen spoiler meer?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben wel blij dat ze het niet eindeloos rekken...
Dat is het ja. Ik kon nooit zo pijlen waarom ik haar irritant vond, maar dit is hm!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:10 schreef Moja het volgende:
Ik vind Carly zo irritant, niet door haar rol, maar vooral de manier hoe ze acteert. Ze probeert altijd zo "mooi" te doen incl. zwoele blik
Ik volgde het ook niet helemaal. Misschien heeft het wat met Sofie te maken ofzo?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:36 schreef xkellyyyyyy het volgende:
wat is er toch met die sieraden aan de hand???![]()
![]()
vind de verhaallijn wel heel leuk nu
gisteren was een goeie aflevering ik had genotenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:04 schreef SeaOfLove het volgende:
leuke aflevering vanavond! nog een paar minuten en ik kan naar bed
Er zit iets in de sieradenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:36 schreef xkellyyyyyy het volgende:
wat is er toch met die sieraden aan de hand???![]()
![]()
Moet niet gekker worden, die gozer ziet eruit of hij niet eens weet waar zijn penis voor is.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:55 schreef psv-gomes het volgende:
Ze hebben sex gehad ( parker en liberty )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |