SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mike is brutraal. Kut dat hij die oorbel heeft gevonden, nu gaat ie zich echt vastbijten in de zoektocht naar dat kreng.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:22 schreef summer29 het volgende:
Tjeeezus wat gezeur van Mike waar Sofie is
Wil "Sofie" echt niet meer uit zijn mond horen!Ben juist blij dat ze opgeruimd is moet Mike weer van alles rond vragen en uitvissen.
En dan nog op een moment dat Meg en Paul JA-woord gaven. En midden in de nacht in de tuin uitvissen, onbeschoft!!
Als ie zich heeft geschoren en zn haren heeft geknipt.quote:
Over wie gaat dit?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:56 schreef Miam het volgende:
Ik vind`m met baardje ook best leuk! dat accent doet't`em.
Dat viel mij ookal op gisteren toen ze die jurk aanhad met tijgerprintquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Over wie gaat dit?
Heeft Carly trouwens een borstvergroting gedaan? Ik vroeg me dat al af sinds ze met Holden bijna zoende op dat zomerkamp.
Die Brit.. ik weet z`n naam niet.quote:
Neal heet hijquote:
preciesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:01 schreef Miam het volgende:
Neal, hadden ze nou geen betere naam kunnen verzinnen
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:13 schreef Miam het volgende:
Neal schrijf je toch normaal gesproken als Neil?
Op 16 juni 2009 heeft ze haar 5e koter uitgepoept. In de afleveringen die wij nu zien is ze dus net zwanger... Ik denk dat het daarmee samenhangtquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:41 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dat viel mij ookal op gisteren toen ze die jurk aanhad met tijgerprint
ik dacht al van nou die heeft ook een flinke bos hout voor de deur!![]()
Misschien heeft ze een boobjob laten doen, ze heeft ookal wat kinderen gebaard wellicht is het zaakje een beetje hangerig geworden door de jaren heen...
het staat haar iig mooi vind ik
Haar 5e?!quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:23 schreef Evienne het volgende:
[..]
Op 16 juni 2009 heeft ze haar 5e koter uitgepoept. In de afleveringen die wij nu zien is ze dus net zwanger... Ik denk dat het daarmee samenhangt
wowquote:
ik vind het ook een akelig glad mannetjequote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:40 schreef SeaOfLove het volgende:
ik vind die neal echt een creep,wat een gladbak
quote:
maar zijn accent isquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:40 schreef SeaOfLove het volgende:
ik vind die neal echt een creep,wat een gladbak
Dat dus!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:22 schreef summer29 het volgende:
Ik vertrouw Neal echt niet!!Hij lijkt mij ............
OMG Dr Dead is back in townquote:
nee maar stelletjes idiotenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:52 schreef MiLalaa het volgende:
ps.. ik vind Neal ook wel een leuke toevoeging. Holden en Mike daarentegen... dat zijn toch geen mannen?!
de gestoorde ex man van Susanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:54 schreef xkellyyyyyy het volgende:
wie is die rick dekker nu weer?
moet dan wel van voor de tijd zijn dat ik keek want ik heb hem nog nooit gezien.
waarom schrok barbara zo erg van hem?
Woow!!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:56 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
de gestoorde ex man van Susan![]()
Hij probeerde Alison en Bob te vermoorden en hij ook andere patienten vermoord in het ziekenhuis
Alison gaat flippen als ze Rick Dekker zietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:57 schreef xkellyyyyyy het volgende:
[..]
Woow!!!![]()
Dat gaat chaos worden denk ik zo
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:00 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Alison gaat flippen als ze Rick Dekker ziet
susan heet heet zequote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:23 schreef summer29 het volgende:
[..]
En dat is gebeurd!! En ben benieuwd hoe Susanne (haar moeder, heet tie toch?
) reageert
Wow wordt nog spannender!!
Craig mag absoluut niet terugkomen oh pleasequote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:48 schreef xkellyyyyyy het volgende:
Als james terugkomt word het helemaal Chaos:P:P
Craig erbij. dan hebben we de 3 musketiers terug:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |