o ik moet die aflevering ook nog zien, dus ik loop niet echt achter op julliequote:Op woensdag 6 januari 2010 08:37 schreef Urnie het volgende:
[..]
Ik denk dat je wat gemist hebt, want dat Sophie dood ging was gisterenmiddag te zien.
En ik hou de optie nog open dat ze niet eens dood is. Adam was destijds ook ontsnapt uit zijn graf.
Juila 2quote:
Ja ik ergerde me dood...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:11 schreef Moja het volgende:
Uiteraard. als je iemand ergens dood aantreft bel je niet de politie, nee, Begraven!
Ik heb me ook zitten ergeren idd. Ik denk dat geen van beiden dames het gedaan heeft, daar wordt teveel de nadruk op gelegd (Barbara die helemaal buiten adem bij haar hotelkamer aan komt rennen, en Meg die heel vaag en afwezig doet). Ik denk dat het iemand is geweest waar we het niet van verwachten.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:02 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ja ik ergerde me dood...![]()
Alleen in een soapHij denkt nu natuurlijk dat Meg het heeft gedaan.. Bijna zeker van dat het z'n moeder was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:31 schreef Evienne het volgende:
Ik denk...Dat zou best kunnen idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wish I were you, so I can be friends with me...
Ja, die hebben geneukt op het vakantiekamp.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:32 schreef Michellee het volgende:
Moet Cyndi Lauper haar nieuwe CD weer promoten?
En is er iets gebeurd tussen Holden en Carly??
waarschijnlijk wel of ze is gevluchtquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:18 schreef Michellee het volgende:
[..]
Zit Julia 1 nog steeds in het gekkenhuis?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:57 schreef Rebbedebje het volgende:
Die zit toch chocoladetaart met Joey te eten?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:24 schreef summer29 het volgende:
Wie is Julia 1/2 ook alweer? Wat deed zij dan ook alweer dan? Ik weet het ff niet meer
Julia 1 (die was ik dus echt helemaal vergeten) vond ik een gemeen loeder die het allemaal lekker spannend hield.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:55 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Julia 1
Ze is gestoord ze zit in het gekkenhuis of ze is gevlucht
[ afbeelding ]
Julia 2
de biologische moeder van JJ ze is overleden
Duidelijk nu?
Eens! Julia 1 was compleet psycho en evil, maar niet irritant...quote:Op donderdag 7 januari 2010 06:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Julia 1 (die was ik dus echt helemaal vergeten) vond ik een gemeen loeder die het allemaal lekker spannend hield.![]()
Julia 2 was vooral irritant.
Ja die moet terugkomen in de serie.quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:10 schreef Michellee het volgende:
[..]
Eens! Julia 1 was compleet psycho en evil, maar niet irritant...
quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja die moet terugkomen in de serie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |