Die keuze zou ik niet kunnen maken hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 21:14 schreef peaceman het volgende:
Beste nummer van MJ.
Die iemanden in het blauwquote:Op donderdag 31 december 2009 21:15 schreef FritsFlits het volgende:
Ehm, kan iemand 44 veranderen in 45?![]()
![]()
Nee, alleen modsquote:Op donderdag 31 december 2009 21:15 schreef FritsFlits het volgende:
![]()
je wilt gewoon niet dat we vorig jaar inhalen he?!?!?!?!quote:Op donderdag 31 december 2009 21:15 schreef FritsFlits het volgende:
![]()
Ik wil het juist wel.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
je wilt gewoon niet dat we vorig jaar inhalen he?!?!?!?!
Thanksquote:Op donderdag 31 december 2009 21:16 schreef Nizno het volgende:
heb al een TR voor je ingediend FF
Lekker ingetogen.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:17 schreef FritsFlits het volgende:
Vond vroeger deze plaat saai, tegenwoordig kan ik 'm wel waarderen
Lekker om mee in te slapenquote:
Opnemen... uitzending gemist... ??quote:Op donderdag 31 december 2009 21:20 schreef Nizno het volgende:
nu moet ik echt paul kijken.... verrek dan ga ik de 46e niet halen... snik snik snotter snotter!!
quote:Op donderdag 31 december 2009 20:58 schreef ThunderChild het volgende:
En dat was Rob Stenders als presentator. En wat is zoal de meningen hier over hem ??
Je maakt 'm toch wel wakker straks?quote:Op donderdag 31 december 2009 21:21 schreef Diaan73 het volgende:
Mooi dit....
Zow, kind in bed, thee gezet nu aan de oliebollen.
Ik zit de beste van de tv kantine met één oog te kijkenquote:Op donderdag 31 december 2009 21:20 schreef Nizno het volgende:
nu moet ik echt paul kijken.... verrek dan ga ik de 46e niet halen... snik snik snotter snotter!!
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:22 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Je maakt 'm toch wel wakker straks?
Neeeeeeeeeeequote:Op donderdag 31 december 2009 21:20 schreef Nizno het volgende:
Oke gelukkig. Ik zou zoo kwaad geworden zijn op m'n moeder andersquote:Op donderdag 31 december 2009 21:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Lennon niet. Hij is nog maar 11 maanden... Twan zou ik wel wakker maken..
t staat aan... en ik vind het zo leukkkkkkkkkkkkkkkkquote:Op donderdag 31 december 2009 21:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Opnemen... uitzending gemist... ??
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kende het nummer Dochters niet, ik begrijp nu dat het dit is... nou ik vind het niets. Sorry voor de liefhebbers...
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Nou, dan doet Ofyles2 het maar toch?quote:Op donderdag 31 december 2009 21:20 schreef Nizno het volgende:
Dat is gewoon omdat zijn muziek leuk isquote:Op donderdag 31 december 2009 21:24 schreef Thomas B. het volgende:
Wat is dat toch met die Marco Borsato? Hij heeft een paar leuke liedjes hoor, maar volgens mij heb ik 'm minstens 20 keer voorbij horen komen.
ik doe mn best te combineren...\quote:Op donderdag 31 december 2009 21:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nou, dan doet Ofyles2 het maar toch?
Dat vind ik ook, maar er zijn meerdere nummers die ik leuk vind.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat is gewoon omdat zijn muziek leuk is
Het scheelde niet veel, maar we mogen onszelf bedanken.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:27 schreef ThunderChild het volgende:
En dan hebben we toch de 45 gered dit jaar![]()
![]()
Buhbye! En voorzichtig zometeen als je aan het vuurwerk gaat.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:29 schreef ThunderChild het volgende:
En nu neem ik definitief dit jaar afscheid. Tot volgend jaar maar weer![]()
Fijn eindequote:Op donderdag 31 december 2009 21:29 schreef ThunderChild het volgende:
Tot volgend jaar!!quote:Op donderdag 31 december 2009 21:29 schreef ThunderChild het volgende:
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:29 schreef ThunderChild het volgende:
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:30 schreef Thomas B. het volgende:
Ja ik ben ook weg. Mooi uiteinde aan allen.
Zwaai zwaai. En een goede swing in het nieuwe jaar!quote:Op donderdag 31 december 2009 21:30 schreef Thomas B. het volgende:
Hetzelfde en doe aub voorzichtig met vuurwerkquote:Op donderdag 31 december 2009 21:30 schreef Thomas B. het volgende:
geen idee meerquote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:29 schreef ThunderChild het volgende:
jammer dat Peace niet gaat!!quote:Op donderdag 31 december 2009 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
we zijn nog met zn zessen ofzo?? Peace gaat niet weg...
Eigenlijk wel triest dat we niets anders te doen hebben.![]()
Ik ga nog niet wegquote:
De Efteling?quote:Op donderdag 31 december 2009 21:36 schreef Nizno het volgende:
hierna komt t volkslied van de carnaval toch?
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:36 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Ik ga nog niet weg![]()
Maar ik reageerde wel op een oude post
herstel:aan iedereen die net wegging
wat een mooie dag.. alsof er nooit iets gebeurd..... alsof de nacht niet heeft bestaan.. en het nooit donker is geweest.........quote:
ow kijk das handig!!!quote:Op donderdag 31 december 2009 21:37 schreef het_fokschaap het volgende:
wij zouden eigenlijk ook weg gaan, maar miss_sly is ziek...dus dan blijven we gezellig thuis in Amsterdam. ook leuk.
eeen mooooie nieuwe daaaagquote:Op donderdag 31 december 2009 21:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat een mooie dag.. alsof er nooit iets gebeurd..... alsof de nacht niet heeft bestaan.. en het nooit donker is geweest.........
als we het daar maar over eens zijn.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:39 schreef FritsFlits het volgende:
maar zo hoog hoeft hij ook niet te staan
die elledige brabo's ook!!quote:Op donderdag 31 december 2009 21:39 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb op Brabant gestemd...maar zo hoog hoeft hij ook niet te staan
Ik las het net... en dochterlief heeft ook niet echt zin vanavond of wel? Ook wel lekker met zo'n kleintje om gewoon lekker thuis te zijn.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:37 schreef het_fokschaap het volgende:
wij zouden eigenlijk ook weg gaan, maar miss_sly is ziek...dus dan blijven we gezellig thuis in Amsterdam. ook leuk.
Ik ben 3/4 Brabanderquote:Op donderdag 31 december 2009 21:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
die elledige brabo's ook!!
Gewoon niet stemmen!!
Guus Meeuwis is een artiest die alleen maar iets goeds kan doen. Hij komt maar niet af van het studentikoze...quote:Op donderdag 31 december 2009 21:39 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb op Brabant gestemd...maar zo hoog hoeft hij ook niet te staan
Alkmaar nog ergerquote:Op donderdag 31 december 2009 21:40 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik ben 3/4 BrabanderMaar heb altijd in Alkmaar gewoond
nee, die is nu weer uit bed. ze wil nog top 2000 op tv zien blijkbaar want ze zit continue achterom te kijken naar de televisiequote:Op donderdag 31 december 2009 21:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik las het net... en dochterlief heeft ook niet echt zin vanavond of wel? Ook wel lekker met zo'n kleintje om gewoon lekker thuis te zijn.
Wat is er mis aan Alkmaar? Behalve de klappers uiteraard...quote:Op donderdag 31 december 2009 21:40 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
En dan op dit nummer stemmenquote:Op donderdag 31 december 2009 21:40 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Guus zat net als Marco in TEG....quote:Op donderdag 31 december 2009 21:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Guus Meeuwis is een artiest die alleen maar iets goeds kan doen. Hij komt maar niet af van het studentikoze...
Brabant is gezelligerquote:Op donderdag 31 december 2009 21:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat is er mis aan Alkmaar? Behalve de klappers uiteraard...
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:41 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, die is nu weer uit bed. ze wil nog top 2000 op tv zien blijkbaar want ze zit continue achterom te kijken naar de televisie
Gastvrij dat ook.quote:
ik ben half fries... ik stem ook niet op friese nr's...quote:Op donderdag 31 december 2009 21:41 schreef peaceman het volgende:
Ik ben 1/8ste italiaan...maar daarom stem ik nog niet op Eros...
Ik studeer in Amsterdam... klere stad. Ik ga er alleen wonen als het echt moet. Breda is inderdaad erg gastvrijquote:Op donderdag 31 december 2009 21:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gastvrij dat ook.
Vorig jaar was ik nog enkele dagen in Breda.
Maar ook Groningen is behoorlijk gastvrij ondanks de nuchterheid.
Enige steden die je niet wil meemaken zijn Amsterdam en Rotterdam.
Voor echte gastvrijheid ga je naar het midden-oostenquote:Op donderdag 31 december 2009 21:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gastvrij dat ook.
Vorig jaar was ik nog enkele dagen in Breda.
Maar ook Groningen is behoorlijk gastvrij ondanks de nuchterheid.
Enige steden die je niet wil meemaken zijn Amsterdam en Rotterdam.
Toch wel anders denk ik. M'n oma en moeder komen uit Kaatsheuvel. We gingen er vroeger regelmatig naartoe, dus tja...quote:Op donderdag 31 december 2009 21:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben half fries... ik stem ook niet op friese nr's...
Hoe heet die ook alweer? Nick of Simon?quote:Op donderdag 31 december 2009 21:44 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Ha, die meneer die zo leuk gitaar kan spelen weer
voor Manu....quote:
Volgens mij ga je nog naar een concert van hem of niet??quote:Op donderdag 31 december 2009 21:44 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Ha, die meneer die zo leuk gitaar kan spelen weer
we moeten tv kijken natuurlijk niet gaan stimuleren. ze moet straks buiten spelen enzoquote:Op donderdag 31 december 2009 21:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]in de wipstoel ervoor zetten
of de wipstoel in de box en dan voor tv zetten.. misschien valt ze ook nog wel in slaap.
Alleen het centrum, of bezoek je ook de achterbuurten?quote:Op donderdag 31 december 2009 21:44 schreef peaceman het volgende:
Ik kom juist heel graag in Amsterdam.
muziek moet je stimuleren!!!!quote:Op donderdag 31 december 2009 21:45 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
we moeten tv kijken natuurlijk niet gaan stimuleren. ze moet straks buiten spelen enzo
Nick speelt gitaar en Simon niet. Of had je het niet over het Volendamse duo.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoe heet die ook alweer? Nick of Simon?
ik woon niet in het centrum, maar ik zou mijn buurt nou niet persé een achterbuurt noemenquote:Op donderdag 31 december 2009 21:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Alleen het centrum, of bezoek je ook de achterbuurten?
yupsquote:Op donderdag 31 december 2009 21:46 schreef peaceman het volgende:
Manu is dat niet die overleden Fokker?
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoe heet die ook alweer? Nick of Simon?
Nou nee, ik doe geen algehele tour... dus ik geef toe, het is makkelijk lullen. Aan de andere kant: In Rotterdam heb ik me nog nooit echt veilig gevoeld.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Alleen het centrum, of bezoek je ook de achterbuurten?
neuj hoor.. gewoon weer in Grunn.. Geen andere stad kan over t bedrag van dit jaar heenquote:Op donderdag 31 december 2009 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben Enschedeër en gelukkig staat er niets van die gading in de voorkeuzelijst, zou ik ook niet op stemmen trouwens. Volgend jaar Glazen Huis in EnschedeOlé olé wishfull thinking
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:46 schreef peaceman het volgende:
Manu is dat niet die overleden Fokker?
Ach als het haar rustiger maakt, ik vind het soms wel eens handig hoor. Kun je ze af en toe mooi zoet mee houden. Het ene kind is ook meer een buiten kind dan het andere. En het komt vanzelf wel!!quote:Op donderdag 31 december 2009 21:45 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
we moeten tv kijken natuurlijk niet gaan stimuleren. ze moet straks buiten spelen enzo
R.I.P. In dat verband wil ik Uzimaki ook graag herdenken. Ook veel te jong overleden.quote:
Ik hoop met je mee.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben Enschedeër en gelukkig staat er niets van die gading in de voorkeuzelijst, zou ik ook niet op stemmen trouwens. Volgend jaar Glazen Huis in EnschedeOlé olé wishfull thinking
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj hoor.. gewoon weer in Grunn.. Geen andere stad kan over t bedrag van dit jaar heen
* Ofyles2 nu ook op een kruispunt in Amersfoort...quote:Op donderdag 31 december 2009 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
en Sebasser ook!quote:Op donderdag 31 december 2009 21:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
R.I.P. In dat verband wil ik Uzimaki ook graag herdenken. Ook veel te jong overleden.
tv staat nu niet aan, maar wel het geluid van de tv, tis toch interviews en muziek. ze is nu even aan het drinken, kan ik zo voor poging 4 in operatie "slaap zacht".quote:Op donderdag 31 december 2009 21:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach als het haar rustiger maakt, ik vind het soms wel eens handig hoor. Kun je ze af en toe mooi zoet mee houden. Het ene kind is ook meer een buiten kind dan het andere. En het komt vanzelf wel!!
Zou ik mee kunnen levenquote:Op donderdag 31 december 2009 21:48 schreef peaceman het volgende:
Dit mag van mij zo op 1 volgend jaar.
tis wel het moment om nog even stil te staan bij de overledenen dit jaarquote:Op donderdag 31 december 2009 21:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
R.I.P. In dat verband wil ik Uzimaki ook graag herdenken. Ook veel te jong overleden.
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj hoor.. gewoon weer in Grunn.. Geen andere stad kan over t bedrag van dit jaar heen
Die ken ik niet, maar ook voor hem (?) R.I.P.quote:
Ja iddquote:
Succes!! Ik hoop dat ze nog even in slaap valt, wel zo lekker voor dr. Twan wilde zn eerste oud&nieuw ook niet slapen en is de hele avond op geweest.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:49 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
tv staat nu niet aan, maar wel het geluid van de tv, tis toch interviews en muziek. ze is nu even aan het drinken, kan ik zo voor poging 4 in operatie "slaap zacht".
Uzi is al in 2007 overleden, maar toch.. het was een schok. Kan me herinneren dat zijn moeder nog op Fok is geweest om te bedanken voor de steun die ze kregen door middel van simpele posts van mensen hier. Toch een mooie gedachte dat we in dat verband nog iets hebben kunnen bijdragen.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
tis wel het moment om nog even stil te staan bij de overledenen dit jaar
......
Is dat de eerste keer dat er een plaat wordt opgeschoven?quote:Op donderdag 31 december 2009 21:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Alan Parsons Project komt dus na de reclame.
Nee.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Is dat de eerste keer dat er een plaat wordt opgeschoven?
nee, vandeweek ook al een keer volgens mij. Bij Rob.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Is dat de eerste keer dat er een plaat wordt opgeschoven?
Kijk... mijn indoctrinatie heeft wel wat effect gehad.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:53 schreef Diaan73 het volgende:veeeeeeeel te hoog...... I rest my case.
Metallica is ook langs mij heengegaan.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:53 schreef Diaan73 het volgende:
veeeeeeeel te hoog...... I rest my case.
Vraag je er geld voor?quote:Op donderdag 31 december 2009 21:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kijk... mijn indoctrinatie heeft wel wat effect gehad.
mijn zus stond met dr 2e jaar rechtop in dr bedje naar buiten te kijken en boem boem boem te roepen...quote:Op donderdag 31 december 2009 21:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Succes!! Ik hoop dat ze nog even in slaap valt, wel zo lekker voor dr. Twan wilde zn eerste oud&nieuw ook niet slapen en is de hele avond op geweest.
Heb je ook muziekles nodig dan?quote:
Als het kan, ja.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb je ook muziekles nodig dan?
Wat kan je missen?quote:
Veel beter dan.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij doet het gratis hoor. Tegen wil en dank...
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij doet het gratis hoor. Tegen wil en dank...
Maar serieus: kijk hier maar eens... http://www.last.fm/user/Peace_man Daar is voldoen lesmateriaal uit te halen.quote:
Ach... het is voor een goed doel...quote:Op donderdag 31 december 2009 21:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik dacht aan Lennon's spaarpot..
Ik vrees met grote vreze dat er straks iets ingekort gaat worden hieromquote:Op donderdag 31 december 2009 22:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Old And Wise van Alan Parsons Project wordt alsnog afgedraaid.
45quote:Op donderdag 31 december 2009 22:04 schreef Diaan73 het volgende:
Nou zo met dat gezwaai komen we wel aan #46![]()
quote:Op donderdag 31 december 2009 22:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Old And Wise van Alan Parsons Project wordt alsnog afgedraaid.
Ow ik dacht dat dit al #45 was....quote:
Maar ze zullen dus wel de korte versie van November Rain, Shine on you crazy diamond en Paradise by the dashboardlight draaien.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:03 schreef peaceman het volgende:
Dat gaan ze dus nooit redden dit uur....
Toch wel zonde, die saxofoon aan het einde vind ik hartverscheurend en mooi tegelijk.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:03 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Ik vrees met grote vreze dat er straks iets ingekort gaat worden hierom
Robbie in de zanger van The Beatles?quote:
Van die laatste is dat niet erg.. die duurt toch al veel te lang.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar ze zullen dus wel de korte versie van November Rain, Shine on you crazy diamond en Paradise by the dashboardlight draaien.
Misschien gewoon Coldplay niet draaien? Omdat het kanquote:Op donderdag 31 december 2009 22:03 schreef peaceman het volgende:
Dat gaan ze dus nooit redden dit uur....
Dit is inderdaad 45quote:Op donderdag 31 december 2009 22:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat dit al #45 was....
En dat is ook zo, zie OP... het nummer in de TT staat verkeerd... ik ga even een modje in OUD vragen of zij dat kan/mag veranderen...
Wat je ook van dat nummer vindt, het is absoluut een klassieker en ik vind dat ie gewoon in de top 10 hoort, al zal ik er zelf niet op stemmen.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Van die laatste is dat niet erg.. die duurt toch al veel te lang.
Gewoon niks meer van Coldplay en Boudewijn de Groot draaien.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:06 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Misschien gewoon Coldplay niet draaien? Omdat het kan
quote:Op donderdag 31 december 2009 22:06 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Misschien gewoon Coldplay niet draaien? Omdat het kan
Dat kun je Ofyles2 niet aandoen.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gewoon niks meer van Coldplay en Boudewijn de Groot draaien.
quote:Op donderdag 31 december 2009 22:09 schreef OutOfThisWorld het volgende:
On de zangeres zonder naam te quoten: #Gitaarmuziek#
Jajaja ik weet het.... maar toch...quote:Op donderdag 31 december 2009 22:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat je ook van dat nummer vindt, het is absoluut een klassieker en ik vind dat ie gewoon in de top 10 hoort, al zal ik er zelf niet op stemmen.
quote:Op donderdag 31 december 2009 22:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het regent hier en het giet daar!
Die hebben wel een normaal sociaal leven...quote:Op donderdag 31 december 2009 22:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dit is inderdaad 45maar volgens mij zijn alle modjes pleite
De bedenker, oprichter, leadzanger en creatieve vormgever van The Beatles.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Robbie in de zanger van The Beatles?
quote:Op donderdag 31 december 2009 22:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het regent hier en het giet daar!
Dat mag inderdaad minder.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:09 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Ze besparen in ieder geval geen tijd op het gelul
Grootste is wel een groot woord.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:09 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Dat kun je Ofyles2 niet aandoen.Onze grootste coldplayfan op dit forum.
Hij deed toch ook de choreografie?quote:Op donderdag 31 december 2009 22:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De bedenker, oprichter, leadzanger en creatieve vormgever van The Beatles.
Ik zou zeggen, gebruik AC/DC als opstartnummer en peaceman hoeft nooit meer aan aerobics te doen.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:09 schreef Diaan73 het volgende:
Ow jee.... ik heb een dolleman in huis... door de kamer aan het springen!! En buiten is het heel hard aan het knallen...
Yup, en ontwierp de album-art.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij deed toch ook de choreografie?
Nou ja, zoveel zijn er niet.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Grootste is wel een groot woord.
En hij ontwierp samen met Johnny de hoesquote:Op donderdag 31 december 2009 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij deed toch ook de choreografie?
quote:Op donderdag 31 december 2009 22:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, gebruik AC/DC als opstartnummer en peaceman hoeft nooit meer aan aerobics te doen.
Who's Johnny?quote:Op donderdag 31 december 2009 22:13 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
En hij ontwierp samen met Johnny de hoes
Die van de hoeslakens?quote:Op donderdag 31 december 2009 22:13 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
En hij ontwierp samen met Johnny de hoes
yeahhhhhhhhquote:
m'n dochter speelt vanuit de slaapkamer ook een verhaaltje af, een heel emotioneel verhaaltjequote:Op donderdag 31 december 2009 22:18 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Mooi, een verhaaltje vertellen met je gitaar![]()
Gaat David Gilmour zo ook doen
Ze is geen fan van AC/DC?quote:Op donderdag 31 december 2009 22:19 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
m'n dochter speelt vanuit de slaapkamer ook een verhaaltje af, een heel emotioneel verhaaltje
ze is vanavond geen fan van d'r bed blijkbaarquote:
Komt het door het vuurwerk?quote:Op donderdag 31 december 2009 22:20 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ze is vanavond geen fan van d'r bed blijkbaar
quote:Op donderdag 31 december 2009 22:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
yeahhhhhhhhTR en feedback hebben geholpen
Je bedoelt: ze kan nog niet (verstaanbaar) antwoordenquote:Op donderdag 31 december 2009 22:21 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
we hebben het haar nog niet kunnen vragen
naja zeg.. wrom is dat feedback topic dan????quote:Op donderdag 31 december 2009 22:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik zag dat Rocka online was en heb haar een pm gestuurd. Lang leve OUD
Die is alleen volgens mij voor Modjes van MUZ... zij is mod van OUD.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
naja zeg.. wrom is dat feedback topic dan????
Geloof ik?quote:Op donderdag 31 december 2009 22:23 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Hier heb ik geloof ik op gestemd
![]()
![]()
![]()
![]()
en een OUD mod mag ook al TTs aanpassen in andere fora?quote:Op donderdag 31 december 2009 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die is alleen volgens mij voor Modjes van MUZ... zij is mod van OUD.
Nou dat is toch niet zo raar? Ik weet het ook niet meer.. ik moet spieken in mn mailtje.quote:
quote:
kan t me voorstellen.. ik weet ook niet alle 15 meer hoorquote:
Blijkbaar, maar ik had haar heel lief gevraagd. Misschien mag dat normaal niet en is het nu alleen omdat bijna alle modjes aan het oudejaarsavondvieren zijn. Maar het maakt toch ook niets uit? Het doel is bereikt: de TT is veranderd!!quote:Op donderdag 31 december 2009 22:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
en een OUD mod mag ook al TTs aanpassen in andere fora?
Dan ga ik voortaan in WGR een TR neerzetten
Ik zet alleen maar onzin posts neer nu... vind dit nr niet zoveel aan namelijk... en ik heb ook ik houd van holland als tegengeluid dus ik weet niets te postenquote:Op donderdag 31 december 2009 22:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Blijkbaar, maar ik had haar heel lief gevraagd. Misschien mag dat normaal niet en is het nu alleen omdat bijna alle modjes aan het oudejaarsavondvieren zijn. Maar het maakt toch ook niets uit? Het doel is bereikt: de TT is veranderd!!![]()
Ik weet ze ook niet meer allemaal. Ik heb trouwens op 10 nummers gestemd omdat ik niet wist dat er ook een vrije keuze lijst was.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan t me voorstellen.. ik weet ook niet alle 15 meer hoor
ahhhhh zeg t was zo duidelijk op de stemsite!!!quote:Op donderdag 31 december 2009 22:27 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik weet ze ook niet meer allemaal. Ik heb trouwens op 10 nummers gestemd omdat ik niet wist dat er ook een vrije keuze lijst was.
Je mocht 15 platen kiezen EN 5 vrije keuzes doen.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:27 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik weet ze ook niet meer allemaal. Ik heb trouwens op 10 nummers gestemd omdat ik niet wist dat er ook een vrije keuze lijst was.
Ik hou van Holland is leuk... maar zaterdag komt de herhaling erop. Vanavond zijn we ned. 3 aan het opnemen.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik zet alleen maar onzin posts neer nu... vind dit nr niet zoveel aan namelijk... en ik heb ook ik houd van holland als tegengeluid dus ik weet niets te posten
Oh ok. Dan heb ik wel 15 platen gekozen. Ik heb geen vrije keuzes gekozen.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je mocht 15 platen kiezen EN 5 vrije keuzes doen.
ja ik heb hier niet alles over de tv te zeggen vandaagquote:Op donderdag 31 december 2009 22:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hou van Holland is leuk... maar zaterdag komt de herhaling erop. Vanavond zijn we ned. 3 aan het opnemen.
Over de top 2000quote:Op donderdag 31 december 2009 22:30 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Oh ok. Dan heb ik wel 15 platen gekozen. Ik heb geen vrije keuzes gekozen.
Maargoed waar praten we over. De top 2000 is bijna afgelopen.
ow hebben we het daar over? Ik had het anders gewoon over MUZ Feedback, TRs en nog meet van dat soortquote:
Te weinig metaforen...quote:Op donderdag 31 december 2009 22:32 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Dames en heren, verzamelt u nu allen voor dit gedenkteken, dit monument, deze triomfboog voor een van de oprichters van Pink Floyd, Syd Barrett, Pink Floyd met Shine On You Crazy Diamond, en buig u diep...
[/frits spits mode]
Mooi nummer
Het wordt om 2 uur vannacht herhaald... die ga ik even opnemen.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:30 schreef het_fokschaap het volgende:
ned 3 staat hiet op en ik neem Jan Jaap op in de slaapkamer, misschien voor straks.
Jan Jaap heb ik niets mee.....quote:Op donderdag 31 december 2009 22:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Het wordt om 2 uur vannacht herhaald... die ga ik even opnemen.
tis wel heul erg met je gesteld dat je je zo door hem laat beinvloedenquote:Op donderdag 31 december 2009 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ja, dit nummer vind ik ook mooi... Peace zn invloed is toch een beetje te merken.
Is vanzelf gebeurd na bijna 6 jaar... maar er is nog heel veel wat ik niet mooi vind en hij wel. En andersom en dat zal wel altijd zo blijven.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
tis wel heul erg met je gesteld dat je je zo door hem laat beinvloeden
Na al die jaren.. word ik er nog steeds niet warm vanquote:Op donderdag 31 december 2009 22:38 schreef het_fokschaap het volgende:
zo mooi dit. mooier dan de nummer 1
Maar ik heb je muzikale horizon behoorlijk verbreed!quote:Op donderdag 31 december 2009 22:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is vanzelf gebeurd na bijna 6 jaar... maar er is nog heel veel wat ik niet mooi vind en hij wel. En andersom en dat zal wel altijd zo blijven.
zo hoort t ook hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 22:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is vanzelf gebeurd na bijna 6 jaar... maar er is nog heel veel wat ik niet mooi vind en hij wel. En andersom en dat zal wel altijd zo blijven.
Dat kan ik niet ontkennen.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar ik heb je muzikale horizon behoorlijk verbreed!
dat klinkt ranzig!!quote:Op donderdag 31 december 2009 22:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar ik heb je muzikale horizon behoorlijk verbreed!
dat klinkt alsof peace iets anders bedoeld.... en dat is ranzig!quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 22:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat klinkt alsof peace iets anders bedoeld.... en dat is ranzig!
Nizno bedoelt er zelf wat anders mee!!quote:Op donderdag 31 december 2009 22:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
* Ofyles2 weer naar Eugenie Bonsink moet refereren...quote:Op donderdag 31 december 2009 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nizno bedoelt er zelf wat anders mee!!
ik ben zeker naiefquote:Op donderdag 31 december 2009 22:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 december 2009 22:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 weer naar Eugenie Bonsink moet refereren...
oke dan heb ik niets gezegd....quote:Op donderdag 31 december 2009 22:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ben me van geen kwaad bewust.
ik zeg gewoon hoe t klonk....quote:Op donderdag 31 december 2009 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nizno bedoelt er zelf wat anders mee!!
DROOG!!!!!!!!!!!!!!!!!neukerin!quote:Op donderdag 31 december 2009 22:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 weer naar Eugenie Bonsink moet refereren...
Pics!! Video!!quote:Op donderdag 31 december 2009 22:45 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ga even het bijbehorende toneelstukje doen hier
Auwquote:Op donderdag 31 december 2009 22:45 schreef Nizno het volgende:
DROOG!!!!!!!!!!!!!!!!!neukerin!
olf begonquote:
Neemt niet weg dat droog wel eens stroef kan zijnquote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 22:50 schreef peaceman het volgende:
1 van de betere van Coldplay, maar een plaatsje of 700 te hoog natuurlijk.
Ik heb er op gestemd, maar ook ik vind nummer 11 te hoog.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:50 schreef peaceman het volgende:
1 van de betere van Coldplay, maar een plaatsje of 700 te hoog natuurlijk.
Ik was eigenlijk ook benieuwd naar Ede Staal...quote:Op donderdag 31 december 2009 22:48 schreef FritsFlits het volgende:
Apart, een Ede Staal laten ze niet hoog binnenkomen, maar zo'n wanproduct als een Viva La Vida wel
Absurd inderdaad.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb er op gestemd, maar ook ik vind nummer 11 te hoog.
Leefde Ramses nog, dan was dit zelfs de top-10 ingeslopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |