Geen vieze plaatjes en geen doodsverwensingen ; ook al betreft het een algemeen pispaaltjesorgaan zoals de openbare ordediensten.quote:Op donderdag 31 december 2009 09:54 schreef MadMaster het volgende:
Wat zijn de regels van fokposten dan?
[ afbeelding ]
Check anders de film The doors .. meesterlijk acteerwerk van Val Kilmerquote:Op donderdag 31 december 2009 10:18 schreef fratsman het volgende:
Laatst nog gekeken. Wat een film, wat een waanzin...![]()
When the music's over is beter idd, maar die staat er niet inquote:Op donderdag 31 december 2009 10:18 schreef Bastard het volgende:
Nou favo ... er zijn betere Doors platen.. oh wacht,.... ze zijn allemaal goed!
Die heb ik ook gezienquote:Op donderdag 31 december 2009 10:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Gister nog apocalypse now gekeken, wat is dit toch een wereldplaat
quote:Op donderdag 31 december 2009 10:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Check anders de film The doors .. meesterlijk acteerwerk van Val Kilmer
Spanisch caravan en Whiskey barquote:Op donderdag 31 december 2009 10:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
When the music's over is beter idd, maar die staat er niet in
Laters en veel plezier, nog even Hazes hard draaien hahaha!quote:Op donderdag 31 december 2009 10:22 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga douchen, vuurwerk kopen met Twan, daarna cadeau naar mn ouders brengen... tot vanmiddag denk ik!!
Dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 31 december 2009 10:25 schreef Lov1 het volgende:
ik heb niets met Hazes, maar dit nummer vind ik wel mooi
Jij hebt The Doors ook gemist?quote:Op donderdag 31 december 2009 10:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tot nu toe is Enter Sandman toch wel de topper van dit uur, zeker muzikaal gezien
Neequote:
gelukkig wordt het wel beter na deze wat MJ betreftquote:Op donderdag 31 december 2009 10:39 schreef Kaat38 het volgende:
Hoeveel keer nog Jackson? grrrrrrrrrr.........vrees nog wel een paar keer he.
Niks mis mee!quote:Op donderdag 31 december 2009 10:39 schreef Kaat38 het volgende:
Hoeveel keer nog Jackson? grrrrrrrrrr.........vrees nog wel een paar keer he.
Met de stofzuiger én de tv hoor je de radio natuurlijk nooitquote:Op donderdag 31 december 2009 10:40 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik moet de kamer stofzuigen. Extra hard de tv aan.
Robby Krieger was idd geen topgitarist, maar je moet ook naar het totaalplaatje kijken hequote:Op donderdag 31 december 2009 10:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
NeeMaar muzikaal kan dat wat mij betreft echt niet tippen aan Metallica. Gitaarspel van Kirk Hammett is zo ongelooflijk goed
TV?quote:Op donderdag 31 december 2009 10:40 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik moet de kamer stofzuigen. Extra hard de tv aan.
Hehe ja ik vind het ook goede muziek hoor. Riders on the Storm is mijn favoriete nummer van The Doors maar ik ben een groot fan van Metallica dus...quote:Op donderdag 31 december 2009 10:43 schreef D. het volgende:
[..]
Robby Krieger was idd geen topgitarist, maar je moet ook naar het totaalplaatje kijken he
Daar hoeft de tv toch niet voor aanquote:Op donderdag 31 december 2009 10:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
TV?Dan hoop ik toch dat je luistert via een Mediabox van bijv. UPC en dan via de versterker over je speakers?
Ik ben dom , ik doe niet alsof iig, en ik hoor ook geen noot op die link.quote:Op donderdag 31 december 2009 09:56 schreef Diaan73 het volgende:
Ben je zo dom of doe je zo dom??![]()
http://top2009.radio2.nl/page/home en kijk live of luister live!!
Dat geeft niet hoor, niemand is perfectquote:Op donderdag 31 december 2009 10:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hehe ja ik vind het ook goede muziek hoor. Riders on the Storm is mijn favoriete nummer van The Doors maar ik ben een groot fan van Metallica dus...
Heyy, veel succes en veel plezier vanavondquote:Op donderdag 31 december 2009 10:48 schreef cafca het volgende:
lieve mensen, dit mijn laatste post van dit jaar. Ik ga nu een ijskoude bijkeuken in om oliebollen te bakken en daarna ga ik mij overgeven aan de eindejaarsfestiviteiten. Fijne jaarwisseling allemaal, voorzichtig met vuurwerk en tot volgend jaar
Jawel, want je via de UPC box moet je de Digitale Radio aanzetten en dat gaat zo moeilijk zonder beeldquote:Op donderdag 31 december 2009 10:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Daar hoeft de tv toch niet voor aan
Ik heb een Tele2 decoder en kan het inmiddels prima op de tast (hoewel van de week 3FM er per ongeluk op stond)quote:Op donderdag 31 december 2009 10:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jawel, want je via de UPC box moet je de Digitale Radio aanzetten en dat gaat zo moeilijk zonder beeld
Hetzelfde toegewenst.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:48 schreef cafca het volgende:
lieve mensen, dit mijn laatste post van dit jaar. Ik ga nu een ijskoude bijkeuken in om oliebollen te bakken en daarna ga ik mij overgeven aan de eindejaarsfestiviteiten. Fijne jaarwisseling allemaal, voorzichtig met vuurwerk en tot volgend jaar
Doeiquote:Op donderdag 31 december 2009 10:48 schreef cafca het volgende:
Ik zat er al op te wachten, dacht vast wel iemand trekquote:
Liever N&S dan Jan of Guusquote:Op donderdag 31 december 2009 10:50 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachten, dacht vast wel iemand trek![]()
Volgend uur zie ik toch wat baggernummers voorbij komen zeg, wie wil nou nick en simon in de top 2000?
Nog niet eens in de top 10.000!
Ik dacht dat we gisteren met Roseanne wel de top hadden bereikt voor N&Squote:Op donderdag 31 december 2009 10:51 schreef D. het volgende:
- 133 Nick & Simon : Kijk omhoog
164 132 Beatles : Blackbird
65 131 Bløf : Liefs uit Londen
137 130 Guus Meeuwis : Geef mij je angst
128 129 Marco Borsato : Margherita
145 128 Bruce Springsteen : Born to run
97 127 U2 : The unforgettable fire
108 126 Robbie Williams : Feel
115 125 Lou Reed : Perfect day
94 124 Cat Stevens : Morning has broken
112 123 David Bowie : Heroes
103 122 U2 : Where the streets have no name
De Hollandse Beatles?quote:Op donderdag 31 december 2009 10:52 schreef nomar83 het volgende:
Zo. Alle Hollandsche hits achtermekaar.
Ik bedoel maar en dat wil je natuurlijk nietquote:Op donderdag 31 december 2009 10:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb een Tele2 decoder en kan het inmiddels prima op de tast (hoewel van de week 3FM er per ongeluk op stond)
Roseanne is voor jou de top?quote:Op donderdag 31 december 2009 10:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik dacht dat we gisteren met Roseanne wel de top hadden bereikt voor N&S
Die snoeshaan is in al die jaren ook geen spat veranderd.quote:
Wat ik het liefst hoor van Blof en Guus is dat ze ermee ophoudenquote:Op donderdag 31 december 2009 10:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik hoor liever Blof & Guus dan U2 eigenlijk
Yep, ben ook stomverbaasd en tussen al die nederlandse shit zitten er toch nog wat mooie nummers, oa Lou Reedquote:Op donderdag 31 december 2009 11:01 schreef Deltron het volgende:
Yuck Nick & Simon, hoe kan dit in godsnaam zo hoog staan?? uberhaupt in de top2000..?
Boudewijn de Groot's liedjes hangen er nog steeds andersquote:Op donderdag 31 december 2009 11:08 schreef Knipoogje het volgende:
Als Nick&Simon voorbijwaaien waaien hun liedjes ook weer honderden plaatsen naar achteren, dus geen nood...
Boudewijn heeft wel wat inhoudelijk en tekstueel betere nummers dan een Nick en Simon en Blof...quote:Op donderdag 31 december 2009 11:11 schreef D. het volgende:
[..]
Boudewijn de Groot's liedjes hangen er nog steeds anders``
Daarom stata ie zo hoog.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:12 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
één van de beste beatles nummers
gekeken maar kan het ook niet vinden, wel uitzending gemist en die ga ik maar eens bekijken, gisteravond geen tijd voor gehad.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:09 schreef D. het volgende:
Iemand trouwens die weet waar de filmpjes waar Matthijs het over had op de radio2 site te vinden zijn?
Die persiflage was geniaal, heb me toen rot gelachenquote:Op donderdag 31 december 2009 11:17 schreef nomar83 het volgende:
Hoe kan iemand nog emoties hebben bij dit nummer na die persiflage in de Lama's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |