Wat ik het liefst hoor van Blof en Guus is dat ze ermee ophoudenquote:Op donderdag 31 december 2009 10:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik hoor liever Blof & Guus dan U2 eigenlijk
Yep, ben ook stomverbaasd en tussen al die nederlandse shit zitten er toch nog wat mooie nummers, oa Lou Reedquote:Op donderdag 31 december 2009 11:01 schreef Deltron het volgende:
Yuck Nick & Simon, hoe kan dit in godsnaam zo hoog staan?? uberhaupt in de top2000..?
Boudewijn de Groot's liedjes hangen er nog steeds andersquote:Op donderdag 31 december 2009 11:08 schreef Knipoogje het volgende:
Als Nick&Simon voorbijwaaien waaien hun liedjes ook weer honderden plaatsen naar achteren, dus geen nood...
Boudewijn heeft wel wat inhoudelijk en tekstueel betere nummers dan een Nick en Simon en Blof...quote:Op donderdag 31 december 2009 11:11 schreef D. het volgende:
[..]
Boudewijn de Groot's liedjes hangen er nog steeds anders``
Daarom stata ie zo hoog.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:12 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
één van de beste beatles nummers
gekeken maar kan het ook niet vinden, wel uitzending gemist en die ga ik maar eens bekijken, gisteravond geen tijd voor gehad.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:09 schreef D. het volgende:
Iemand trouwens die weet waar de filmpjes waar Matthijs het over had op de radio2 site te vinden zijn?
Die persiflage was geniaal, heb me toen rot gelachenquote:Op donderdag 31 december 2009 11:17 schreef nomar83 het volgende:
Hoe kan iemand nog emoties hebben bij dit nummer na die persiflage in de Lama's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |