Volgend jaar wordt ze 27. Zo zonde, zo'n groot talent.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind heel amy whinehouse eigenlijk wel briljant
Jammer van de drugs en zo
maar ja dat is meer haar ding en zo he
hoe oud is ze eigenlijk?
Eigenlijk zou ze dood moeten gaan op haar 27, red ze dat nog?
Ik zal het fixen.quote:Op donderdag 31 december 2009 02:03 schreef FritsFlits het volgende:
Ik kan niet inloggen op wikiKan iemand dit topic toevoegen?
Maar ik heb even verder gekeken, het volgende uur is al net zo matig, op een paar tracks na.quote:
Jim Kerr komt weer eens langs...quote:Op donderdag 31 december 2009 02:05 schreef Kaat38 het volgende:
uurtje om nog even wakker te blijven!
Maar na Chi Coltrane gaat het me vast niet lukken om te slapen.quote:Op donderdag 31 december 2009 02:05 schreef Kaat38 het volgende:
uurtje om nog even wakker te blijven!
Maar 't is en blijft MJquote:Op donderdag 31 december 2009 02:07 schreef Wickedangel het volgende:
Blčh, zeiknummer.
Eens. Alleen dan niet in die akoestische live versiequote:Op donderdag 31 december 2009 02:07 schreef remlof het volgende:
Ik vond Wonderful Tonight al een zeiknummer toen het uitkwam en dat vind ik nog steeds, doe mij Layla maar
De opzwepende piano en het gospelkoor, hč?quote:Op donderdag 31 december 2009 02:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar na Chi Coltrane gaat het me vast niet lukken om te slapen.
Die van Oasis klinkt ook net zo lekker.quote:Op donderdag 31 december 2009 02:07 schreef remlof het volgende:
Ik vond Wonderful Tonight al een zeiknummer toen het uitkwam en dat vind ik nog steeds, doe mij Layla maar
Ik hoop heus niet dat ze dood gaat hoor!! zo bedoelde ik het nietquote:Op donderdag 31 december 2009 02:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgend jaar wordt ze 27. Zo zonde, zo'n groot talent.
Maar twee die ik me zo snel niet voor de geest kan halenquote:Op donderdag 31 december 2009 02:00 schreef ScottTracy het volgende:
146 251 Eric Clapton : Wonderful tonight
1115 250 Michael Jackson : Heal the world![]()
303 249 Police : Roxanne![]()
362 248 Paul McCartney & Wings : Band on the run
219 247 Simple Minds : Don't you (Forget about me)![]()
176 246 Barbra Streisand : Woman in love
211 245 De Dijk : Bloedend hart(omdat mn papa het zo leuk vind
)
387 244 Neil Young : Old man
246 243 Peter Gabriel : Solsbury hill
222 242 Kinks : Lola![]()
175 241 Freddie Mercury & Montserrat Caballé : Barcelona/
223 240 Fleetwood Mac : Albatross
368 239 Queen : The show must go on![]()
198 238 Chi Coltrane : Go like Elijah![]()
![]()
![]()
Je bent geweldigquote:
Albatross niet kennenquote:Op donderdag 31 december 2009 02:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik hoop heus niet dat ze dood gaat hoor!! zo bedoelde ik het niet
maar het is wel een beetje een ding, briljante muziekmensen die dood gaan op hun 27
Nou zal ik het dan ook maar eens proberen met zo'n lijstje?
[..]
Maar twee die ik me zo snel niet voor de geest kan halen
ik ben trots op mezelf!
Ofyles kan niet alles he,quote:Op donderdag 31 december 2009 02:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je bent geweldig
Kan dit nummer van MJ trouwens doorgespoeld worden?
Go like Elijah is wel een erg energiek nummerquote:Op donderdag 31 december 2009 02:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De opzwepende piano en het gospelkoor, hč?
Even off-topic, maar er is zelfs een snookeraar op 27 heengegaan.quote:Op donderdag 31 december 2009 02:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar het is wel een beetje een ding, briljante muziekmensen die dood gaan op hun 27
Was toch ook een jingle van een radioprogramma op Q-Music of 538? Of was het niet zelfs Stenders himself?quote:Op donderdag 31 december 2009 02:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Go like Elijah is wel een erg energiek nummer
Nja, dat kan toch. Zal 'ie vast wel hebben teruggekregen.quote:Op donderdag 31 december 2009 02:11 schreef Wickedangel het volgende:
Gisteravond laat zag ik een docu over Sting en zijn laatste album (If on a winter's night). Hij was terug in zijn geboorteplaats Newcastle voor een concert en hij liep daar met een vriend te struinen. Leek allemaal heel normaal, TOTDAT hij op een markt een boek wilde kopen. Hij keek achter zich en vroeg of iemand geld bij zich had. Stapte er een geluidsman (?) naar voren die het boek afrekende! Sting had geen geld bij zich en een piepeltje kocht dat boek voor hem!!!!!
Albatross is wel heel erg mooi. Barbara Strooizand hoef je niet te kennen. Maar eh... je kunt wel trots zijn op jezelf.quote:Op donderdag 31 december 2009 02:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou zal ik het dan ook maar eens proberen met zo'n lijstje?
[..]
Maar twee die ik me zo snel niet voor de geest kan halen
ik ben trots op mezelf!
ik ben bang dat ik het niet ga redden hoor tot dat nummer...quote:Op donderdag 31 december 2009 02:10 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Albatross niet kennenIk weet zeker dat je dat nummer kent als je hem hoort, het is een klassieker!
Hij denkt dat hij koning is?quote:Op donderdag 31 december 2009 02:11 schreef Wickedangel het volgende:
Gisteravond laat zag ik een docu over Sting en zijn laatste album (If on a winter's night). Hij was terug in zijn geboorteplaats Newcastle voor een concert en hij liep daar met een vriend te struinen. Leek allemaal heel normaal, TOTDAT hij op een markt een boek wilde kopen. Hij keek achter zich en vroeg of iemand geld bij zich had. Stapte er een geluidsman (?) naar voren die het boek afrekende! Sting had geen geld bij zich en een piepeltje kocht dat boek voor hem!!!!!
Nee echt, alsof hij de koning was of zo, Trix en Elizabeth lopen ook niet rond met geld op zak. Bizar was het.quote:Op donderdag 31 december 2009 02:12 schreef ScottTracy het volgende:
Nja, dat kan toch. Zal 'ie vast wel hebben teruggekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |