10 jaar... vroeger was 10 jaar een generatie. Nu is 10 jaar een paar jaar geleden.quote:
Neuh, dat denk ik eigenlijk niet. Zijn toch fijne royalty's? En promotie voor zijn werk.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:50 schreef Ofyles2 het volgende:
Hij hoefde niet beantwoord te worden, maar Prince is behalve een virtuoos ook nog eens stikjaloers op anderen die met zijn werk lopen en er succes mee boeken.
The Man with the Child in His Eyes is ook erg mooi en die staat op 184! Persoonlijke favoriet Them heavy people staat helaas niet in de lijst.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:50 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Inderdaad, Kate Bush heeft prachtige nummers gemaakt (zoals dus Running Up That Hill en Cloudbusting) en dan staat er zo'n wanproduct als Don't Give Up hoger. Onbegrijpelijk
24quote:Op donderdag 31 december 2009 01:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Of je bent erg jong of je bent erg oud :p
Wat denk je zelf? De gemiddeld Radio 2-luisteraar weet niet eens dat dit een cover isquote:Op donderdag 31 december 2009 01:52 schreef FritsFlits het volgende:
Staan The Zutons er trouwens nog in met Valerie?
Eens. Samen met Relax van MIka.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:50 schreef Arcee het volgende:
Valerie, beste nummer van vorig jaar.
Slecht excuus dan, want ik ben ook 24quote:
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neuh, dat denk ik eigenlijk niet. Zijn toch fijne royalty's? En promotie voor zijn werk.
Eugenie Bonsink komt op jouw feesten?quote:Op donderdag 31 december 2009 01:51 schreef ScottTracy het volgende:
Waar ik draai wordt niet geschuifeld, hooguit geschuurd.
fixedquote:Op donderdag 31 december 2009 01:52 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? De gemiddeld Radio 2-luisteraar van tegenwoordig weet niet eens dat dit een cover is
Ik ken er heel veel van maar er zitten een tiental of net iets(een paar tientallenquote:Op donderdag 31 december 2009 01:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Er was gister zelfs een nummer van een artiest die Rob Stenders niet eens kende.
Ben eigenlijk benieuwd of er mensen zijn die alles kennen. Misschien Leo Blokhuis.
Ik weet niet van Sinead tegenwoordig doet, maar zij hoeft er dus niet eens rijk van zijn geworden. Maar kan me wel herinneren dat ze ook nog een ander hitje had.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neuh, dat denk ik eigenlijk niet. Zijn toch fijne royalty's? En promotie voor zijn werk.
stonden die er uberhaubt in dan?quote:Op donderdag 31 december 2009 01:52 schreef FritsFlits het volgende:
Staan The Zutons er trouwens nog in met Valerie?
quote:Op donderdag 31 december 2009 01:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Eugenie Bonsink komt op jouw feesten?
En ik draai speciaal voor haar... welk nummer was het ook alweer? Stand By Me?quote:Op donderdag 31 december 2009 01:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Eugenie Bonsink komt op jouw feesten?
Nee, doe maar Serge Gainsbourg.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:54 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
En ik draai speciaal voor haar... welk nummer was het ook alweer? Stand By Me?
Sinead is héél wat gekker, én haatdragender, dan Prince, hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 01:53 schreef Ofyles2 het volgende:
Ja, inderdaad.
Maar bijna elk nummer van hem verzandt in een wapenwedloop...![]()
he kut hahaquote:Op donderdag 31 december 2009 01:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Slecht excuus dan, want ik ben ook 24
Will you?quote:Op donderdag 31 december 2009 01:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik weet niet van Sinead tegenwoordig doet, maar zij hoeft er dus niet eens rijk van zijn geworden. Maar kan me wel herinneren dat ze ook nog een ander hitje had.
En opvoedingsproblemen. Sinead mocht haar vader niet zo...quote:Op donderdag 31 december 2009 01:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Een dame met ballen? Een dame met een drugsprobleem, zou 'k zeggen.
en het podium haalt ze vaak niet eensquote:Op donderdag 31 december 2009 01:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Een dame met ballen? Een dame met een drugsprobleem, zou 'k zeggen.
I want your sex, van George Michael.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:54 schreef ScottTracy het volgende:
En ik draai speciaal voor haar... welk nummer was het ook alweer? Stand By Me?
Ik zweer bij Back to Black. Alhowel Rehab ook geniaal blijft.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:55 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind zelf trouwens you know I'm no good nog veel toffer dan valerie en rehab
Met de 'Boes Boes'-klankenquote:Op donderdag 31 december 2009 01:56 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik zweer bij Back to Black. Alhowel Rehab ook geniaal blijft.
quote:Op donderdag 31 december 2009 01:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
I want your sex, van George Michael.
Ze had de allergrootste problemen met haar moeder. Zegt ze. Stapelgek is ze.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:56 schreef Ofyles2 het volgende:
En opvoedingsproblemen. Sinead mocht haar vader niet zo...
En een kaalgeschoren hoofd.
quote:Op donderdag 31 december 2009 01:52 schreef nomar83 het volgende:
[..]
The Man with the Child in His Eyes is ook erg mooi
quote:
Nahh, ik ga ook over een paar minuutjes afzonderen denk ik en in slaap vallen met Radio2 aanquote:
Het was 50-50.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze had de allergrootste problemen met haar moeder. Zegt ze. Stapelgek is ze.
Ik vind heel amy whinehouse eigenlijk wel briljantquote:Op donderdag 31 december 2009 01:56 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik zweer bij Back to Black. Alhowel Rehab ook geniaal blijft.
Niet hoe, Ofyles?quote:Op donderdag 31 december 2009 01:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben ineens weer klaarwakker.
Vraag me niet hoe.
Volgens mij red ze dat nog wel ja... laten we hopen van nietquote:Op donderdag 31 december 2009 01:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind heel amy whinehouse eigenlijk wel briljant
Jammer van de drugs en zo
maar ja dat is meer haar ding en zo he
hoe oud is ze eigenlijk?
Eigenlijk zou ze dood moeten gaan op haar 27, red ze dat nog?
Hè bah, niet zo cynisch.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:58 schreef rhubarbje het volgende:
doe mij dan maar Toni Braxton- you are making me highquote:Op donderdag 31 december 2009 01:57 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Al vind ik zelf Doin' It van LL Cool J nog net iets geiler.
zij nog net, haar vriendje gaat dat niet meer lukken, die is 28quote:Op donderdag 31 december 2009 01:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind heel amy whinehouse eigenlijk wel briljant
Jammer van de drugs en zo
maar ja dat is meer haar ding en zo he
hoe oud is ze eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |