dat lijkt me alleen maar een goed ietsquote:Op donderdag 31 december 2009 01:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij Idols zou hij de tweede ronde niet halen, denk ik.
ik wil mijn leeftijd opvoeren als excuusquote:Op donderdag 31 december 2009 01:48 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik ken toch meestal de helft wel bij naam, van de andere helft ken ik de naam niet maar ken ik het nummer wel. En heel heel soms zit er iets tussen wat ik echt nog noot gehoord heb, maar dat was rond de 1500-2000.
Nummer is goddomme al 20 jaar oud inmiddels... twintig jaar.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:47 schreef tong80 het volgende:
Prince
Ik wilde het net posten
Schitterend als je zo'n klassieker kunt schrijven
Er was gister zelfs een nummer van een artiest die Rob Stenders niet eens kende.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:48 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik ken toch meestal de helft wel bij naam, van de andere helft ken ik de naam niet maar ken ik het nummer wel. En heel heel soms zit er iets tussen wat ik echt nog noot gehoord heb, maar dat was rond de 1500-2000.
Inderdaad, Kate Bush heeft prachtige nummers gemaakt (zoals dus Running Up That Hill en Cloudbustingquote:Op donderdag 31 december 2009 01:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vind ik ook, net als Cloudbusting.
...hoe hoger de post-id's.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:49 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe later de avond...
Fijne schuifelplaten, DJ Steve!quote:Op donderdag 31 december 2009 01:48 schreef ScottTracy het volgende:
Gelukkig Don't Give Up gemist. Echt een saaie plaat vind ik dat
Alhoewel dit natuurlijk niet veel beter is...
Hij hoefde niet beantwoord te worden, maar Prince is behalve een virtuoos ook nog eens stikjaloers op anderen die met zijn werk lopen en er succes mee boeken.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ehhh... omdat het ZIJN nummer is
Of je bent erg jong of je bent erg oud :pquote:Op donderdag 31 december 2009 01:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik wil mijn leeftijd opvoeren als excuus
Ja hier heb ik dan weer een nostalgisch gevoel bij...quote:Op donderdag 31 december 2009 01:48 schreef ScottTracy het volgende:
Gelukkig Don't Give Up gemist. Echt een saaie plaat vind ik dat
Alhoewel dit natuurlijk niet veel beter is...
Erg he.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nummer is goddomme al 20 jaar oud inmiddels... twintig jaar.
Waar ik draai wordt niet geschuifeld, hooguit geschuurd.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Fijne schuifelplaten, DJ Steve!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |