Ik ken bijna niets bij naamquote:Op donderdag 31 december 2009 01:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is zeker netjes. Maar dat je de hele bekende nummers van de Floyd niet kent, is een gat in je muziekkennis. Ik heb er ook lang over gedaan om ze te waarderen, dat wil ik best toegeven.
Weer eenquote:Op donderdag 31 december 2009 01:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zonder jou waren we nog niet eens bij 76.000.000 geweest.
Verkeerde topicquote:Op donderdag 31 december 2009 01:42 schreef rhubarbje het volgende:
Owja ik haat radiohead het meest
Maar de andere 2 vind ik ook niks eigenlijk
maar als je zou zeggen ik bind je vast en ga je martelen met muziek dan zou ik zeggen doe dan maar blof misschien houdt ik het dan langer vol...
Geen idee. Dit nummer komt uit de jaren 80 volgens mij (toen ik ben opgegroeid), blijkbaar heb ik er daar een goed gevoel bij.quote:
Running up that hill is mooier. Heb ik ooit een traantje bij weggepinktquote:
Dat heb ik ook, dan wordt er een uurlijstje gepost en plaatst iedereen wat 'ie ervan vindt, dan denk ik zo van; hmm ik ken maar 2 nummers ofzo. En dan als het uur om is blijkt dat ik er meestal het dubbel of meer ken.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ken bijna niets bij naam
en als de naam van een liedje wat ik leuk vind dan genoemt word denk ik owja! onthouden! om het daarna meteen weer te vergeten
Ik zit me nu ook de hele tijd af te vragen waar mijn muzikale opvoeding vandaan komt...
mijn moeder heeft nooit muziek op staan (behalve dit dan eens per jaar...)
Ik heb wel muziek gehad als eindexamenvak, maar daar kregen we bijna geen muziek na 1900 of zo (behalve ontiegelijk veel musicalmuziek om te spelen)
Ben ik ook bang voor. Maar ik ben dankbaar dat hij platen maakt.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij Idols zou hij de tweede ronde niet halen, denk ik.
Vind ik ook, net als Cloudbusting.quote:
Ik bedoelde Peter Gabriel.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:45 schreef tong80 het volgende:
Running up that hill is mooier. Heb ik ooit een traantje bij weggepinkt
Die vind ik ook erg leuk.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:46 schreef nomar83 het volgende:
We krijgen nog Wuthering Heights toch?
Ehhh... omdat het ZIJN nummer isquote:Op donderdag 31 december 2009 01:47 schreef Ofyles2 het volgende:
De hamvraag: Waarom moest Prince het succes van 'Nothing compares 2 u' voor zich opeisen?
Princequote:
Ik ken toch meestal de helft wel bij naam, van de andere helft ken ik de naam niet maar ken ik het nummer wel. En heel heel soms zit er iets tussen wat ik echt nog noot gehoord heb, maar dat was rond de 1500-2000.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, dan wordt er een uurlijstje gepost en plaatst iedereen wat 'ie ervan vindt, dan denk ik zo van; hmm ik ken maar 2 nummers ofzo. En dan als het uur om is blijkt dat ik er meestal het dubbel of meer ken.
dat lijkt me alleen maar een goed ietsquote:Op donderdag 31 december 2009 01:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij Idols zou hij de tweede ronde niet halen, denk ik.
ik wil mijn leeftijd opvoeren als excuusquote:Op donderdag 31 december 2009 01:48 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik ken toch meestal de helft wel bij naam, van de andere helft ken ik de naam niet maar ken ik het nummer wel. En heel heel soms zit er iets tussen wat ik echt nog noot gehoord heb, maar dat was rond de 1500-2000.
Nummer is goddomme al 20 jaar oud inmiddels... twintig jaar.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:47 schreef tong80 het volgende:
Prince
Ik wilde het net posten
Schitterend als je zo'n klassieker kunt schrijven
Er was gister zelfs een nummer van een artiest die Rob Stenders niet eens kende.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:48 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik ken toch meestal de helft wel bij naam, van de andere helft ken ik de naam niet maar ken ik het nummer wel. En heel heel soms zit er iets tussen wat ik echt nog noot gehoord heb, maar dat was rond de 1500-2000.
Inderdaad, Kate Bush heeft prachtige nummers gemaakt (zoals dus Running Up That Hill en Cloudbustingquote:Op donderdag 31 december 2009 01:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vind ik ook, net als Cloudbusting.
...hoe hoger de post-id's.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:49 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe later de avond...
Fijne schuifelplaten, DJ Steve!quote:Op donderdag 31 december 2009 01:48 schreef ScottTracy het volgende:
Gelukkig Don't Give Up gemist. Echt een saaie plaat vind ik dat
Alhoewel dit natuurlijk niet veel beter is...
Hij hoefde niet beantwoord te worden, maar Prince is behalve een virtuoos ook nog eens stikjaloers op anderen die met zijn werk lopen en er succes mee boeken.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ehhh... omdat het ZIJN nummer is
Of je bent erg jong of je bent erg oud :pquote:Op donderdag 31 december 2009 01:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik wil mijn leeftijd opvoeren als excuus
Ja hier heb ik dan weer een nostalgisch gevoel bij...quote:Op donderdag 31 december 2009 01:48 schreef ScottTracy het volgende:
Gelukkig Don't Give Up gemist. Echt een saaie plaat vind ik dat
Alhoewel dit natuurlijk niet veel beter is...
Erg he.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nummer is goddomme al 20 jaar oud inmiddels... twintig jaar.
Waar ik draai wordt niet geschuifeld, hooguit geschuurd.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Fijne schuifelplaten, DJ Steve!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |