Je zat weer te wachten op iets met blond en vrouwelijk schoon?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:38 schreef Pinkerton het volgende:
Ik had wel een betere TT van jou verwacht Do
Nijn, bukken. BT komt met een vuist van achter naar binnen!quote:Op woensdag 30 december 2009 16:40 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom is dit open? Ik ga even heel boos worden op Nijn![]()
!
Als het gevoel weer terug begint te komen.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:43 schreef xAlina. het volgende:
wie weet wanneer een verdoving is uitgewerkt?
Nee, maar ik vind ze normaal grappiger..quote:Op woensdag 30 december 2009 16:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Je zat weer te wachten op iets met blond en vrouwelijk schoon?
Oh, anders had ik wel even wat jb-materiaal gepost.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:44 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind ze normaal grappiger..
Ja maar ze reageerde er wel eerst zelf in.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Nijn, bukken. BT komt met een vuist van achter naar binnen!
We weten dat je dat graag doet jaquote:Op woensdag 30 december 2009 16:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Oh, anders had ik wel even wat jb-materiaal gepost.
Goh!quote:Op woensdag 30 december 2009 16:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Als het gevoel weer terug begint te komen.
Beetje hypocriet jaquote:Op woensdag 30 december 2009 16:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar ze reageerde er wel eerst zelf in.
Kusjes voor je omaquote:Op woensdag 30 december 2009 16:49 schreef mstr het volgende:
Maar ik ga bij m'n oma eten
Kusjes voor Tliciouz.
En dat wil je natuurlijk in de "ontdekkingsfase" niet hebben he.quote:
Neequote:Op woensdag 30 december 2009 16:51 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
En dat wil je natuurlijk in de "ontdekkingsfase" niet hebben he.
Omdat ik er geen antwoord op ga geven nuquote:Op woensdag 30 december 2009 16:56 schreef tliciouz het volgende:
Blax waarom reageerde je niet op mijn PM?
beter sluit je geen kwaliteitstopics meer voordat ik remlof pmquote:Op woensdag 30 december 2009 16:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is daar hypocriet aan? En hebben jullie ooit gehoord van sarcasme?
Bovendien is nijn graag een beetje submissivequote:Op woensdag 30 december 2009 16:59 schreef nijnja het volgende:
Zo, weer wat striemen op mijn rug rijker
Als het om jou gaat wel, babèquote:Op woensdag 30 december 2009 17:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bovendien is nijn graag een beetje submissive!
Zo kwam het ook écht over.quote:Op woensdag 30 december 2009 @ 16:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is daar hypocriet aan? En hebben jullie ooit gehoord van sarcasme?
Kusjequote:
Terugquote:
Waaraanquote:Op woensdag 30 december 2009 17:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Terug![]()
Ik weet was S-F bedoelt en ik heb het toevallig vandaag op een briefje geschreven, ik ga zo even de stad in met jochem een oud en nieuw outfit scoren en dan ga ik er meteen aan beginnen!
Sorryquote:
quote:
ze zou een verhaal schrijven voor KPD, hoe ze normaal meestal sex hebbenquote:
Ah, dat ook even in de gaten houden dusquote:Op woensdag 30 december 2009 17:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
ze zou een verhaal schrijven voor KPD, hoe ze normaal meestal sex hebben
Ja klopt, maar we moeten nog een paar standjes uitproberen dus dat gaan we vanavond doen.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
ze zou een verhaal schrijven voor KPD, hoe ze normaal meestal sex hebben
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja klopt, maar we moeten nog een paar standjes uitproberen dus dat gaan we vanavond doen.
Picsquote:Op woensdag 30 december 2009 17:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja klopt, maar we moeten nog een paar standjes uitproberen dus dat gaan we vanavond doen.
Begrijp ikquote:Op woensdag 30 december 2009 17:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
kan niet wachten op de foto's!
Houd ik je aanquote:Op woensdag 30 december 2009 17:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Begrijp ikIk stuur het vanavond of morgen!
Eetsmakelijk,quote:Op woensdag 30 december 2009 17:29 schreef nijnja het volgende:
Ik ga eten
en daarna werken
doeg schatjes![]()
Danke danke dankequote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
\quote:
T.Hanksquote:Op woensdag 30 december 2009 17:15 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ah, dat ook even in de gaten houden dus
[ afbeelding ]
Succes.quote:
Daar moeten we even een seconde bij stilstaanquote:
1.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:51 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Daar moeten we even een seconde bij stilstaan
Smecklichquote:
Die heeft een ban.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:57 schreef RoBro het volgende:
waar is schieganger nou gok dat ie op bed ligt
Zie het subforum mededelingnequote:Op woensdag 30 december 2009 17:57 schreef RoBro het volgende:
waar is schieganger nou gok dat ie op bed ligt
Bereid je maar vast voor!!!quote:Op woensdag 30 december 2009 18:00 schreef RoBro het volgende:
[..]
oe nu is hij in de tussentijd vast een pokoe aan het schrijven om mij te dissen
eindbazen in da house yeahhhhhhquote:
ga aan de sterk werkt 4 shoquote:Op woensdag 30 december 2009 18:04 schreef xAlina. het volgende:
godver volgensmij is die verdoving aan het uitwerken.
numpad pwnt jouw megadrivequote:Op woensdag 30 december 2009 18:06 schreef Rechterbal het volgende:
Ik had de Sega Megadrive versie.
Daar had je zo'n gare kerel in een pak.
Ik ging altijd op 1 cm leven na ofzo dood.
Jaquote:Op woensdag 30 december 2009 18:06 schreef RoBro het volgende:
[..]
je ouders hebben toch ergens wel een fles port jenever whiskey of zoiets staan
Ah joh, 1 minuut speelruimtequote:Op woensdag 30 december 2009 18:18 schreef Renesite het volgende:
Dat wordt morgen een uitdaging.
17:15 vrij, en 17:32 gaat de bus, 16 minuten lopen zegt google. Gelukkig loop ik doorgaans harder!
Succesquote:Op woensdag 30 december 2009 18:18 schreef Renesite het volgende:
Dat wordt morgen een uitdaging.
17:15 vrij, en 17:32 gaat de bus, 16 minuten lopen zegt google. Gelukkig loop ik doorgaans harder!
Eigenlijk best welquote:
Altijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you're strange, faces come out of the rain.
Op woensdag 2 juni 2010 01:10 schreef Rucky het volgende: De verstandigste opmerking die ik in jaren op fok heb gelezen.
Persoonlijk worden en baggeren geloof ik.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:42 schreef RoBro het volgende:
waarom heb schieganger nou die ban gehad
als dat al banwaardig isquote:Op woensdag 30 december 2009 18:43 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Persoonlijk worden en baggeren geloof ik.
Rikovichkiquote:
48 uur ban en omdat ie kloonde nog eens 'n week extraquote:
Link?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:48 schreef RoBro het volgende:
hey rik pleit jij eens voor het heropenen voor mn topic jij bent een wannabe mod dus moet lukken 4 sho
Pub Sc 2009 uitverkorenenquote:Op woensdag 30 december 2009 18:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Link?
Ik ben er gister helemaal niet geweest, wat dat betreft lijk ik wel wat op BT, ik moet echt mod worden
Waarvoor verdoving eigenlijk?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:50 schreef xAlina. het volgende:
en nu werkt ie wel uit! AU Godveredomme,
jongen jij gaat daniane door haar bed heen neuken wees blijquote:Op woensdag 30 december 2009 18:52 schreef Jotcha het volgende:
Ik dacht eerst: ik ben niet genomineerd, dus kuttopic, maar toen keek ik beter
die wou ik ook voor irritantste user gebruiken maar noortjuhhh is eigenlijk veel ergerquote:Op woensdag 30 december 2009 18:52 schreef Jotcha het volgende:
Ik zie nu die extreme actie pas![]()
_!!!!
En Lau, die toen lullig deed, ging later naar de apple store om gratis te internetten![]()
Monique smit, ook zo'n pareltjequote:Op woensdag 30 december 2009 18:53 schreef RoBro het volgende:
[..]
jongen jij gaat daniane door haar bed heen neuken wees blij
quote:Op woensdag 30 december 2009 18:55 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Monique smit, ook zo'n pareltje
Maar dat ene nummer is wel tof
He kut, ik bedoel haar niet. Ik bedoel zo'n ander wijfquote:
jij bedoelt natuurlijk sharon van hier in de disco sjalalalaquote:Op woensdag 30 december 2009 18:57 schreef Jotcha het volgende:
[..]
He kut, ik bedoel haar niet. Ik bedoel zo'n ander wijf_!
Ook van radio NL natuurlijk
quote:Op woensdag 30 december 2009 18:58 schreef RoBro het volgende:
[..]
jij bedoelt natuurlijk sharon van hier in de disco sjalalala
Vandaar die TTquote:Op woensdag 30 december 2009 18:56 schreef xAlina. het volgende:
[..]
Mijn ingegroeide teennagel moest eruit
wat een kankermuziek dat chickie is wel heet woewiequote:
Huh wat?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:52 schreef Jotcha het volgende:
Ik zie nu die extreme actie pas![]()
_!!!!
En Lau, die toen lullig deed, ging later naar de apple store om gratis te internetten![]()
Snap er ook geen hol van.quote:
Madrid?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:04 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet waar je het over hebt.
Londen toch?quote:
Ik zat in Madrid af en toe op fok, jij maakte me daar nogal belachelijk mee, en vervolgens ga je naar een apple store om vervolgens cheapass te internettenquote:Op woensdag 30 december 2009 19:07 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Gast, vertel gewoon even het hele verhaal inplaats van die kleine stukjes met vraagtekens.
Maar tof dat het wasquote:Op woensdag 30 december 2009 19:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zat in Madrid af en toe op fok, jij maakte me daar nogal belachelijk mee, en vervolgens ga je naar een apple store om vervolgens cheapass te internetten
Oh Echt?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zat in Madrid af en toe op fok, jij maakte me daar nogal belachelijk mee, en vervolgens ga je naar een apple store om vervolgens cheapass te internetten
Nodig is het niet, vroegah deden we dat per briefkaartquote:Op woensdag 30 december 2009 19:09 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oh Echt?
Kan het me niet voorstellen aangezien ik in vakanties altijd internet.
En in Londen was het noodzakelijk ivm Eurostar en contact met mijn ouders.
jotcha ik sta achter jou hoor dat je het waar weet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Handig welquote:Op woensdag 30 december 2009 19:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nodig is het niet, vroegah deden we dat per briefkaart
jouw ouders hebben geen telefooon haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 30 december 2009 19:09 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oh Echt?
Kan het me niet voorstellen aangezien ik in vakanties altijd internet.
En in Londen was het noodzakelijk ivm Eurostar en contact met mijn ouders.
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:10 schreef RoBro het volgende:
[..]
jouw ouders hebben geen telefooon haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaa
Mijn god, jij moet ook een tof leven hebbenquote:Op woensdag 30 december 2009 19:10 schreef RoBro het volgende:
[..]
jouw ouders hebben geen telefooon haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaa
nee ik heb een kanker leven jongen ff serieus wat een misselijkmakende opmerking was dat moet ik nu over je oma beginnen jij begint fittie 4 sho altijd zelfde met jou jongenquote:Op woensdag 30 december 2009 19:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn god, jij moet ook een tof leven hebben
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:13 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee ik heb een kanker leven jongen ff serieus wat een misselijkmakende opmerking was dat moet ik nu over je oma beginnen jij begint fittie 4 sho altijd zelfde met jou jongen
Jawel.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:10 schreef RoBro het volgende:
[..]
jouw ouders hebben geen telefooon haha
niets ik ga niet verder dan katten zusjes en moeders omas is een bridge too farquote:Op woensdag 30 december 2009 19:14 schreef Gekke_Tjerk het volgende:
[..]
Wat zei je over z'n oma?Kom dan.
Ik doel op het feit dat je echt altijd zo bent, ik zou op z'n minst kapot zijn manquote:Op woensdag 30 december 2009 19:13 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee ik heb een kanker leven jongen ff serieus wat een misselijkmakende opmerking was dat moet ik nu over je oma beginnen jij begint fittie 4 sho altijd zelfde met jou jongen
ja man ben echt druk juin ook altijd vier keer op een dag moet mn energie kwijtquote:Op woensdag 30 december 2009 19:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik doel op het feit dat je echt altijd zo bent, ik zou op z'n minst kapot zijn man! Zo drukkk
Waarom ben je daar bang voor?quote:Op woensdag 30 december 2009 @ 19:23 schreef RoBro het volgende:
ik ben bang dat renren de hele dag met schieganger zit te msnen
omdat ie vannacht trots zat te vertellen dat ie net een gesprek met je had afgerond en hij nu niet meer op fok kan 1 plus 1 is 2quote:
Volgens René was dat met hem, en ging dat niet over mij.quote:Op woensdag 30 december 2009 @ 19:24 schreef RoBro het volgende:
[..]
omdat ie vannacht trots zat te vertellen dat ie net een gesprek met je had afgerond en hij nu niet meer op fok kan 1 plus 1 is 2
Gefrustreerd weetje?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Gast, wat is je probleem opeens?
nee maar jij had hele avond met hem op msnnn gezeten iig kwam dat zo overrrrrrquote:Op woensdag 30 december 2009 19:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Volgens René was dat met hem, en ging dat niet over mij.
Dat was alleen niet het gevalquote:Op woensdag 30 december 2009 @ 19:26 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee maar jij had hele avond met hem op msnnn gezeten iig kwam dat zo overrrrrr
quote:Grootste teleurstelling Myraela hele jaar op haar foto's lopen fappen, is ze in het echt van Charmander naar Charizard geevolueerd
quote:
Zonde van mn geld!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:17 schreef RoBro het volgende:
[..]
hoi ook lekker vuurwerkies gekocht of niet
Moet nog in: please please feed me with attention! Purrrrr!quote:
Die punten, is dat allemaal van een half uur?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:32 schreef RoBro het volgende:
[..]
een half uur met die gozer op de pub sc en jij kan het ook
Nooit op.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:32 schreef Noortje. het volgende:
Ik had stoofpeertjes als avondeten.
Dat is zoo lekker.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:32 schreef Noortje. het volgende:
Ik had stoofpeertjes als avondeten.
ongeveerquote:Op woensdag 30 december 2009 19:32 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Die punten, is dat allemaal van een half uur?
dat is veel te veel zoetquote:Op woensdag 30 december 2009 19:36 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb het sap alleen opgedronken en nu ben ik misselijk.
Vandaar de misselijkheid.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat is veel te veel zoet
Neem mee naar de meet.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:36 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wowww hoe kun je leven?
[..]
Mijn lievelingseten![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:40 schreef Noortje. het volgende:
Jotch dwing je ouders dat een keer te maken dan. Als compensatie dat je altijd naar ze luistert.
Nee. Dadelijk lust ik het niet eensquote:Op woensdag 30 december 2009 19:40 schreef Noortje. het volgende:
Jotch dwing je ouders dat een keer te maken dan. Als compensatie dat je altijd naar ze luistert.
Dat KAN NIET.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:41 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee. Dadelijk lust ik het niet eens
klopt.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:42 schreef RoBro het volgende:
die pokoes van celine dion zijn wel hard eigenlijk
nietsquote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:49 schreef tliciouz het volgende:
Boh gewoon niets kunnen vinden in de stad.
hij is ook wel erg sterkquote:Op woensdag 30 december 2009 19:48 schreef Bravebart het volgende:
Ik moest heel hard lachen om deze![]()
!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:43 schreef RoBro het volgende:
[..]
hef joe ever been so in luvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
Bijna fobo-waardigquote:Op woensdag 30 december 2009 19:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hij is ook wel erg sterk
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bijna fobo-waardigBijna, want het blijft Schieganger.
quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bijna fobo-waardigBijna, want het blijft Schieganger.
Wel heel verre toekomst...quote:
tofquote:Op woensdag 30 december 2009 19:51 schreef RoBro het volgende:
[..]
maar beter deze pokoe ook italiaans ja ik hou echt van italiaanse pokoes leipe taal enzpo
Oja?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:56 schreef RoBro het volgende:
[..]
ze wilt neuken mang doe aardig tegen dat meisje zuurstokken army jeweetz
jij stelt te hoge eisen zo lelijk is ze echt niet manquote:Op woensdag 30 december 2009 19:56 schreef Jotcha het volgende:
Ik krijg bij haar foto's trouwens een Syana 2.0 gevoel
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:56 schreef RoBro het volgende:
[..]
jij stelt te hoge eisen zo lelijk is ze echt niet man
Dat zeg ik toch niet?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:56 schreef RoBro het volgende:
[..]
Die heb ik overgeslagen.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:58 schreef Bravebart het volgende:
Ik eerder een sararaats 2.0 gevoel...
Ik weet dus niet wie dat is.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:59 schreef Daniane het volgende:
Wacht, kan iemand mij even erklären wat er zo erg is aan Syana?heb d'r eigenlijk niet meegemaakt.
Nee.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:59 schreef Daniane het volgende:
Wacht, kan iemand mij even erklären wat er zo erg is aan Syana?heb d'r eigenlijk niet meegemaakt.
En nee.quote:
> Msn.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:59 schreef Daniane het volgende:
HIER STOND IETS.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:56 schreef RoBro het volgende:
[..]
Oh, daar ken ik er wel meer van...quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:00 schreef Bravebart het volgende:
Echt, die sla je liever over zonder ooit een foto dr van gezien te hebben
Hebben jullie het over mij?quote:
Dotaquote:
Was die zo leuk dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:56 schreef Daniane het volgende:
[..]
Heb jij haar entree gemist?Shit man.
Je faalt wel enorm vanavond of niet?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:01 schreef Jotcha het volgende:
[imghttp://i.fok.nl/userpics//118453/HPIM2031b.JPG[/img]
Die?
Is lesbisch
looks like syana with syndroom of down eeen twee johny hier drie vier flessie bierquote:Op woensdag 30 december 2009 20:01 schreef Jotcha het volgende:
[imghttp://i.fok.nl/userpics//118453/HPIM2031b.JPG[/img]
Die?
Is lesbisch
As usualquote:Op woensdag 30 december 2009 20:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je faalt wel enorm vanavond of niet?
Idd.quote:
Hehequote:
Ik ben ook blond.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:03 schreef xAlina. het volgende:
[..]
Ja nou boeie. Ik was een beetje blond.
Geen discriminatie
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:05 schreef tliciouz het volgende:
Wees nou eens lief voor het nieuwe meisje.
Uhoh, heb je het verpest bij dinges?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ook net zo hard, maar dat boeit niet
Ik doe lief.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:05 schreef tliciouz het volgende:
Wees nou eens lief voor het nieuwe meisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |