Altijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you're strange, faces come out of the rain.
Op woensdag 2 juni 2010 01:10 schreef Rucky het volgende: De verstandigste opmerking die ik in jaren op fok heb gelezen.
Persoonlijk worden en baggeren geloof ik.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:42 schreef RoBro het volgende:
waarom heb schieganger nou die ban gehad
als dat al banwaardig isquote:Op woensdag 30 december 2009 18:43 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Persoonlijk worden en baggeren geloof ik.
Rikovichkiquote:
48 uur ban en omdat ie kloonde nog eens 'n week extraquote:
Link?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:48 schreef RoBro het volgende:
hey rik pleit jij eens voor het heropenen voor mn topic jij bent een wannabe mod dus moet lukken 4 sho
Pub Sc 2009 uitverkorenenquote:Op woensdag 30 december 2009 18:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Link?
Ik ben er gister helemaal niet geweest, wat dat betreft lijk ik wel wat op BT, ik moet echt mod worden
Waarvoor verdoving eigenlijk?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:50 schreef xAlina. het volgende:
en nu werkt ie wel uit! AU Godveredomme,
jongen jij gaat daniane door haar bed heen neuken wees blijquote:Op woensdag 30 december 2009 18:52 schreef Jotcha het volgende:
Ik dacht eerst: ik ben niet genomineerd, dus kuttopic, maar toen keek ik beter
die wou ik ook voor irritantste user gebruiken maar noortjuhhh is eigenlijk veel ergerquote:Op woensdag 30 december 2009 18:52 schreef Jotcha het volgende:
Ik zie nu die extreme actie pas![]()
_!!!!
En Lau, die toen lullig deed, ging later naar de apple store om gratis te internetten![]()
Monique smit, ook zo'n pareltjequote:Op woensdag 30 december 2009 18:53 schreef RoBro het volgende:
[..]
jongen jij gaat daniane door haar bed heen neuken wees blij
quote:Op woensdag 30 december 2009 18:55 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Monique smit, ook zo'n pareltje
Maar dat ene nummer is wel tof
He kut, ik bedoel haar niet. Ik bedoel zo'n ander wijfquote:
jij bedoelt natuurlijk sharon van hier in de disco sjalalalaquote:Op woensdag 30 december 2009 18:57 schreef Jotcha het volgende:
[..]
He kut, ik bedoel haar niet. Ik bedoel zo'n ander wijf_!
Ook van radio NL natuurlijk
quote:Op woensdag 30 december 2009 18:58 schreef RoBro het volgende:
[..]
jij bedoelt natuurlijk sharon van hier in de disco sjalalala
Vandaar die TTquote:Op woensdag 30 december 2009 18:56 schreef xAlina. het volgende:
[..]
Mijn ingegroeide teennagel moest eruit
wat een kankermuziek dat chickie is wel heet woewiequote:
Huh wat?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:52 schreef Jotcha het volgende:
Ik zie nu die extreme actie pas![]()
_!!!!
En Lau, die toen lullig deed, ging later naar de apple store om gratis te internetten![]()
Snap er ook geen hol van.quote:
Madrid?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:04 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet waar je het over hebt.
Londen toch?quote:
Ik zat in Madrid af en toe op fok, jij maakte me daar nogal belachelijk mee, en vervolgens ga je naar een apple store om vervolgens cheapass te internettenquote:Op woensdag 30 december 2009 19:07 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Gast, vertel gewoon even het hele verhaal inplaats van die kleine stukjes met vraagtekens.
Maar tof dat het wasquote:Op woensdag 30 december 2009 19:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zat in Madrid af en toe op fok, jij maakte me daar nogal belachelijk mee, en vervolgens ga je naar een apple store om vervolgens cheapass te internetten
Oh Echt?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zat in Madrid af en toe op fok, jij maakte me daar nogal belachelijk mee, en vervolgens ga je naar een apple store om vervolgens cheapass te internetten
Nodig is het niet, vroegah deden we dat per briefkaartquote:Op woensdag 30 december 2009 19:09 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oh Echt?
Kan het me niet voorstellen aangezien ik in vakanties altijd internet.
En in Londen was het noodzakelijk ivm Eurostar en contact met mijn ouders.
jotcha ik sta achter jou hoor dat je het waar weet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Handig welquote:Op woensdag 30 december 2009 19:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nodig is het niet, vroegah deden we dat per briefkaart
jouw ouders hebben geen telefooon haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 30 december 2009 19:09 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oh Echt?
Kan het me niet voorstellen aangezien ik in vakanties altijd internet.
En in Londen was het noodzakelijk ivm Eurostar en contact met mijn ouders.
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:10 schreef RoBro het volgende:
[..]
jouw ouders hebben geen telefooon haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaa
Mijn god, jij moet ook een tof leven hebbenquote:Op woensdag 30 december 2009 19:10 schreef RoBro het volgende:
[..]
jouw ouders hebben geen telefooon haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaa
nee ik heb een kanker leven jongen ff serieus wat een misselijkmakende opmerking was dat moet ik nu over je oma beginnen jij begint fittie 4 sho altijd zelfde met jou jongenquote:Op woensdag 30 december 2009 19:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn god, jij moet ook een tof leven hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |