Je zat weer te wachten op iets met blond en vrouwelijk schoon?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:38 schreef Pinkerton het volgende:
Ik had wel een betere TT van jou verwacht Do
Nijn, bukken. BT komt met een vuist van achter naar binnen!quote:Op woensdag 30 december 2009 16:40 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom is dit open? Ik ga even heel boos worden op Nijn![]()
!
Als het gevoel weer terug begint te komen.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:43 schreef xAlina. het volgende:
wie weet wanneer een verdoving is uitgewerkt?
Nee, maar ik vind ze normaal grappiger..quote:Op woensdag 30 december 2009 16:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Je zat weer te wachten op iets met blond en vrouwelijk schoon?
Oh, anders had ik wel even wat jb-materiaal gepost.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:44 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind ze normaal grappiger..
Ja maar ze reageerde er wel eerst zelf in.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Nijn, bukken. BT komt met een vuist van achter naar binnen!
We weten dat je dat graag doet jaquote:Op woensdag 30 december 2009 16:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Oh, anders had ik wel even wat jb-materiaal gepost.
Goh!quote:Op woensdag 30 december 2009 16:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Als het gevoel weer terug begint te komen.
Beetje hypocriet jaquote:Op woensdag 30 december 2009 16:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar ze reageerde er wel eerst zelf in.
Kusjes voor je omaquote:Op woensdag 30 december 2009 16:49 schreef mstr het volgende:
Maar ik ga bij m'n oma eten
Kusjes voor Tliciouz.
En dat wil je natuurlijk in de "ontdekkingsfase" niet hebben he.quote:
Neequote:Op woensdag 30 december 2009 16:51 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
En dat wil je natuurlijk in de "ontdekkingsfase" niet hebben he.
Omdat ik er geen antwoord op ga geven nuquote:Op woensdag 30 december 2009 16:56 schreef tliciouz het volgende:
Blax waarom reageerde je niet op mijn PM?
beter sluit je geen kwaliteitstopics meer voordat ik remlof pmquote:Op woensdag 30 december 2009 16:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is daar hypocriet aan? En hebben jullie ooit gehoord van sarcasme?
Bovendien is nijn graag een beetje submissivequote:Op woensdag 30 december 2009 16:59 schreef nijnja het volgende:
Zo, weer wat striemen op mijn rug rijker
Als het om jou gaat wel, babčquote:Op woensdag 30 december 2009 17:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bovendien is nijn graag een beetje submissive!
Zo kwam het ook écht over.quote:Op woensdag 30 december 2009 @ 16:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is daar hypocriet aan? En hebben jullie ooit gehoord van sarcasme?
Kusjequote:
Terugquote:
Waaraanquote:Op woensdag 30 december 2009 17:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Terug![]()
Ik weet was S-F bedoelt en ik heb het toevallig vandaag op een briefje geschreven, ik ga zo even de stad in met jochem een oud en nieuw outfit scoren en dan ga ik er meteen aan beginnen!
Sorryquote:
quote:
ze zou een verhaal schrijven voor KPD, hoe ze normaal meestal sex hebbenquote:
Ah, dat ook even in de gaten houden dusquote:Op woensdag 30 december 2009 17:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
ze zou een verhaal schrijven voor KPD, hoe ze normaal meestal sex hebben
Ja klopt, maar we moeten nog een paar standjes uitproberen dus dat gaan we vanavond doen.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
ze zou een verhaal schrijven voor KPD, hoe ze normaal meestal sex hebben
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja klopt, maar we moeten nog een paar standjes uitproberen dus dat gaan we vanavond doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |