quote:Op woensdag 30 december 2009 19:13 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee ik heb een kanker leven jongen ff serieus wat een misselijkmakende opmerking was dat moet ik nu over je oma beginnen jij begint fittie 4 sho altijd zelfde met jou jongen
Jawel.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:10 schreef RoBro het volgende:
[..]
jouw ouders hebben geen telefooon haha
niets ik ga niet verder dan katten zusjes en moeders omas is een bridge too farquote:Op woensdag 30 december 2009 19:14 schreef Gekke_Tjerk het volgende:
[..]
Wat zei je over z'n oma?Kom dan.
Ik doel op het feit dat je echt altijd zo bent, ik zou op z'n minst kapot zijn manquote:Op woensdag 30 december 2009 19:13 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee ik heb een kanker leven jongen ff serieus wat een misselijkmakende opmerking was dat moet ik nu over je oma beginnen jij begint fittie 4 sho altijd zelfde met jou jongen
ja man ben echt druk juin ook altijd vier keer op een dag moet mn energie kwijtquote:Op woensdag 30 december 2009 19:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik doel op het feit dat je echt altijd zo bent, ik zou op z'n minst kapot zijn man! Zo drukkk
Waarom ben je daar bang voor?quote:Op woensdag 30 december 2009 @ 19:23 schreef RoBro het volgende:
ik ben bang dat renren de hele dag met schieganger zit te msnen
omdat ie vannacht trots zat te vertellen dat ie net een gesprek met je had afgerond en hij nu niet meer op fok kan 1 plus 1 is 2quote:
Volgens René was dat met hem, en ging dat niet over mij.quote:Op woensdag 30 december 2009 @ 19:24 schreef RoBro het volgende:
[..]
omdat ie vannacht trots zat te vertellen dat ie net een gesprek met je had afgerond en hij nu niet meer op fok kan 1 plus 1 is 2
Gefrustreerd weetje?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Gast, wat is je probleem opeens?
nee maar jij had hele avond met hem op msnnn gezeten iig kwam dat zo overrrrrrquote:Op woensdag 30 december 2009 19:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Volgens René was dat met hem, en ging dat niet over mij.
Dat was alleen niet het gevalquote:Op woensdag 30 december 2009 @ 19:26 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee maar jij had hele avond met hem op msnnn gezeten iig kwam dat zo overrrrrr
quote:Grootste teleurstelling Myraela hele jaar op haar foto's lopen fappen, is ze in het echt van Charmander naar Charizard geevolueerd
quote:
Zonde van mn geld!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:17 schreef RoBro het volgende:
[..]
hoi ook lekker vuurwerkies gekocht of niet
Moet nog in: please please feed me with attention! Purrrrr!quote:
Die punten, is dat allemaal van een half uur?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:32 schreef RoBro het volgende:
[..]
een half uur met die gozer op de pub sc en jij kan het ook
Nooit op.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:32 schreef Noortje. het volgende:
Ik had stoofpeertjes als avondeten.
Dat is zoo lekker.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:32 schreef Noortje. het volgende:
Ik had stoofpeertjes als avondeten.
ongeveerquote:Op woensdag 30 december 2009 19:32 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Die punten, is dat allemaal van een half uur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |