quote:Op woensdag 30 december 2009 14:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Nooit gehoord van een e-mail adres vragen natuurlijk?
Doe niet zo moeilijk danquote:Op woensdag 30 december 2009 14:54 schreef super-gabber het volgende:
heb der facebook en email adres maar toch:P
Nou danquote:Op woensdag 30 december 2009 14:54 schreef super-gabber het volgende:
Link naar de facebook, dan kunnen wij beoordelen of ze echt knap is en of je dus recht van spreken hebt...quote:Op woensdag 30 december 2009 14:54 schreef super-gabber het volgende:
facebook en e-mail!! Kerel je bent nog maar een paar stappen verwijderd van keiharde sex met haar. Waar wacht je op?!quote:Op woensdag 30 december 2009 14:54 schreef super-gabber het volgende:
Hehequote:Op woensdag 30 december 2009 14:55 schreef Urquhart het volgende:
Het is wachten op reacties die vragen naar haar Facebook-adres
Edit: ik was al te laat
Het was een lucht-prostitué, hij had niet genoeg airmiles voor een ritjequote:Op woensdag 30 december 2009 14:55 schreef FinancialBubble het volgende:
geen lid geworden van de mile high club dus?
Hou op. Mijn e-penis wordt stijf van dit dirty praat.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:56 schreef FinancialBubble het volgende:
[..]
facebook en e-mail!! Kerel je bent nog maar een paar stappen verwijderd van keiharde sex met haar. Waar wacht je op?!
Gewoon het linkje plakken, dan pakken wij het wel op. Don't worry.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:57 schreef super-gabber het volgende:
als iemand me uitlegt hoe ik foto moet posten dan zet ik er wel eentje op:P
quote:Op woensdag 30 december 2009 14:56 schreef FinancialBubble het volgende:
[..]
facebook en e-mail!! Kerel je bent nog maar een paar stappen verwijderd van keiharde sex met haar. Waar wacht je op?!
KLACHT TS verzuimt de facebook van de persoon in kwestie te posten zodat medefokkers persoon in kwestie kunnen keuren.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:54 schreef super-gabber het volgende:
Komt goed, komt goed.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:58 schreef zovty het volgende:
[..]
Gewoon het linkje plakken, dan pakken wij het wel op. Don't worry.
Doe ook een foto van je zelf, dan kunnen wij je vertellen of het wel of niet kansloos is om er moeite in te stoppenquote:Op woensdag 30 december 2009 14:57 schreef super-gabber het volgende:
als iemand me uitlegt hoe ik foto moet posten dan zet ik er wel eentje op:P
OMG OMG OMG!!! EEN WITTE IPHONE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 30 december 2009 14:59 schreef super-gabber het volgende:
[ img ]http://c4.ac-images.myspacecdn.com/images02/73/m_8131d4e29af84d17b8cd207c4e837d23.jpg[/img]
Je had het toch over een foto, niet over een postzegel ?quote:Op woensdag 30 december 2009 14:59 schreef super-gabber het volgende:
[ img ]http://c4.ac-images.myspacecdn.com/images02/73/m_8131d4e29af84d17b8cd207c4e837d23.jpg[/img]
Let the fun begin.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:59 schreef super-gabber het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2009 14:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Doe ook een foto van je zelf, dan kunnen wij je vertellen of het wel of niet kansloos is om er moeite in te stoppen
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je had het toch over een foto, niet over een postzegel ?
quote:
Om te beginnen met alle hoeken van je slaapkamer TSquote:Op woensdag 30 december 2009 15:02 schreef super-gabber het volgende:
haha ze heeft me nog niet geaccept, zit in madrid nu bij der familie, maar wil heel graag een keer amsterdam bezoeken vertelde ze me, ze is 25 dagen in europa, maar wilde naast madrid ook nog naar een andere stad, en als ze naar amsterdam zou komen moest ik er alles laten zien zei ze al dus:P
ik moest hardop lachenquote:
Je kan deze wel achter de ramen gooien. Kan je lekker centen verdienen manquote:Op woensdag 30 december 2009 15:02 schreef super-gabber het volgende:
haha ze heeft me nog niet geaccept, zit in madrid nu bij der familie, maar wil heel graag een keer amsterdam bezoeken vertelde ze me, ze is 25 dagen in europa, maar wilde naast madrid ook nog naar een andere stad, en als ze naar amsterdam zou komen moest ik er alles laten zien zei ze al dus:P
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:02 schreef super-gabber het volgende:
quote:
valt niet meer onder breezah, is 20quote:Op woensdag 30 december 2009 15:03 schreef Hymen_Copter het volgende:
'Tvp voor meer foto's van de BreEzaH
Gewoon haar paspoort innemenquote:Op woensdag 30 december 2009 15:03 schreef Zapato het volgende:
[..]
Je kan deze wel achter de ramen gooien. Kan je lekker centen verdienen man
picsquote:Op woensdag 30 december 2009 14:54 schreef super-gabber het volgende:
Was wanneer je haar een facial gegeven hebt mag je dezequote:Op woensdag 30 december 2009 14:54 schreef super-gabber het volgende:
Die punt zo op het eind. Hoe artistiek.quote:
dit IS pagina 2, en je bedoeld pagina 1, i knowquote:Op woensdag 30 december 2009 15:13 schreef super-gabber het volgende:
[..]
kijk ff op pagina 2 daar staat een pic
quote:Op woensdag 30 december 2009 14:52 schreef super-gabber het volgende:
maar na een tijdje heb je toch de moet verzameld om tegen der gaan praten
Dit is pagina 2. Verander je instellingen of zet nog een foto neer zodat er wel een foto op pagina 2 staat.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:13 schreef super-gabber het volgende:
[..]
kijk ff op pagina 2 daar staat een pic
Dat vroeg ik mij ook af ja, maar aangezien ze de rest van de vlucht praktisch met der hoofd op me schoot lag en ik met er ben gegaan ben ik er wel redelijk zeker van dat ze wel In to me wasquote:Op woensdag 30 december 2009 15:16 schreef Splutje het volgende:
Maar TS, jij bent 16, waarom zou een Amerikaanse (?) chick van 20 geinteresseerd zijn in jou?
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:19 schreef super-gabber het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook af ja, maar aangezien ze de rest van de vlucht praktisch met der hoofd op me schoot lag en ik met er ben gegaan ben ik er wel redelijk zeker van dat ze wel In to me was
Nu komt de aap uit de mouw. Ze zat gewoon waardeloos in die vliegtuigstoel (wie niet) en zorgde er gewoon dat ze languit bij jou op schoot kon gaan liggen, zodat die lange vlucht wat comfortabeler was. Owned.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:19 schreef super-gabber het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook af ja, maar aangezien ze de rest van de vlucht praktisch met der hoofd op me schoot lag en ik met er ben gegaan ben ik er wel redelijk zeker van dat ze wel In to me was
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gast, dit vliegtuigmeisje wilt alleen die echte Boeing in haar, niet dat Cessna'tje van jou
seizure achtergrondquote:Op woensdag 30 december 2009 15:25 schreef koffiekoekje het volgende:
Dat nog niemand haar myspace heeft gepost...
http://www.myspace.com/dianausma
You're right, die naam idd, die chick zelf hoe ze was enzo nietquote:Op woensdag 30 december 2009 15:27 schreef thomaster het volgende:
enneh *<<^=L@ Pr!nc£sS¡t@=^>>* dat is dus echt wel BrEeZaH he, 20 of niet...
Hoe heb je dat nou weer gedaanquote:Op woensdag 30 december 2009 15:25 schreef koffiekoekje het volgende:
Dat nog niemand haar myspace heeft gepost...
http://www.myspace.com/dianausma
Dat was het hele probleem dan ook lijkt me.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:02 schreef FinancialBubble het volgende:
owww ze woont niet in Nederland
De url van het plaatje in google geplaktquote:Op woensdag 30 december 2009 15:29 schreef super-gabber het volgende:
[..]
Hoe heb je dat nou weer gedaan
ja daar ook de linkerquote:Op woensdag 30 december 2009 15:44 schreef spanishgirl het volgende:
Is dit haar?http://zh-hk.facebook.com/people/Diana-Usma/100000279674933
Volgens mij wel, ik kwam er ook op uitquote:Op woensdag 30 december 2009 15:44 schreef spanishgirl het volgende:
Is dit haar?http://zh-hk.facebook.com/people/Diana-Usma/100000279674933
Meh, ik vind het niks. Alhoewel links altijd nog beter is dan die rechter.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:47 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Meh, ik vind het niks. Alhoewel links altijd nog beter is dan die rechter.
[..]
Ik vind t grafisch aardig vormgegeven.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:47 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ze heeft een leuker koppie dan dat jij hebt hoorquote:Op woensdag 30 december 2009 15:47 schreef Rockabella het volgende:
[..]
O nee, Rockabella en tieten weerquote:Op woensdag 30 december 2009 15:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ze heeft een leuker koppie dan dat jij hebt hoor
Alhoewel, jij hebt een lekker C cupje
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ze heeft een leuker koppie dan dat jouw grafkop
Ik ben ook een vrouwtjequote:Op woensdag 30 december 2009 15:59 schreef Rockabella het volgende:
Heerlijk, mijn reactie is de enige eerlijke reactie van iemand zonder pik in dit topic en heel 't topic staat weer op z'n kop!![]()
(Ik hoef niet te horen of ik mooier of lelijker ben, I don't give a shit!)
Ohw, sorry..quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:59 schreef Rockabella het volgende:
Heerlijk, mijn reactie is de enige eerlijke reactie van iemand zonder pik in dit topic en heel 't topic staat weer op z'n kop!![]()
Ik denk dat ze ernstige relaties met je wil:quote:Op woensdag 30 december 2009 14:52 schreef super-gabber het volgende:
... blijkt ze dus ernstig geintresseerd in jou ...
quote:Hoi. Mijn naam is Natalia. Ik eenzame meisje zonder schadelijke gewoonten. ik 29 jaar. Ik zoek een man van 32 jaar voor ernstige relaties. het gemakkelijker voor mij. Ik kan sturen brief en de foto elkaar. Natalia
Ze zei dat het haar 450 dollar scheelde dus ja redelijk veelquote:Op woensdag 30 december 2009 16:06 schreef Rookert het volgende:
Is het serieus goedkoper om via Amsterdam naar Madrid te vliegen dan rechtstreeks? Schiphol is best duur....
Mazzel voor TS iig
Nee hoor, ik vind niks ergquote:Op woensdag 30 december 2009 16:05 schreef Choad het volgende:
[..]
![]()
Wordt er een keer een lekker wijf gepost in een topic komen de aandachtshoeren er meteen op af om ook even hun aandacht mee te pikken waarbij het irrelevant is of deze positief of negatief is. Erg he allemaal
http://www.facebook.com/search/?q=diana+usma&init=quick#/profile.php?v=info&ref=search&id=700963657quote:
Weetje ik krijg bij jou het gevoel dat je een onzekere lelijke bitch bent die door andere naar beneden te halen zichzelf beter probeert te voelen, en als je der lelijk vind, dit topic kut vind en iedereen hier zielige kerels vind, dan rot je toch lekker opquote:Op woensdag 30 december 2009 16:09 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind niks erg. Ik vind het gewoon een lelijk wijf
. Plus het zegt ook wel weer wat over de zielige kerels in dit topic die al meteen een lekker wijf weten te herkennen in een foto ter grote van een postzegel en een compleet geplamuurd hoofd op de andere foto!
als je iets verder naar boven leest in dit topic, zie je dat ik al gepost heb dat ze me nog niet geaccepteerd heeft;)quote:Op woensdag 30 december 2009 16:10 schreef thomaster het volgende:
Ik zocht TS in haar vriendenlijst, maar er staat geen Nederlandse naam tussen
Een beetje vent herkent een goede chick op kilometers afstand. De foto is wel groter dan een postzegel en zelfs op postzegels formaat kun je een goed cijfer bepalenquote:Op woensdag 30 december 2009 16:09 schreef Rockabella het volgende:
[..]
. Plus het zegt ook wel weer wat over de zielige kerels in dit topic die al meteen een lekker wijf weten te herkennen in een foto ter grote van een postzegel en een compleet geplamuurd hoofd op de andere foto!
ze lijkt op mocro18quote:Op woensdag 30 december 2009 16:10 schreef Splutje het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/search/?q=diana+usma&init=quick#/profile.php?v=info&ref=search&id=700963657
Heb ik ergens gezegd dat ik wat met der wilde beginnen?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:13 schreef Vono het volgende:
en je denkt dat je iets serieus met haar zal beginnen? dan moet je sowieso geen links hier gaan plaatsen. dat kan nooit goed aflopen.
p.s. wat een slet
Verre van eigenlijk. Ik ben blij met mezelf en ook totaal niet onzeker, ik ben wie ik ben!quote:Op woensdag 30 december 2009 16:10 schreef super-gabber het volgende:
[..]
Weetje ik krijg bij jou het gevoel dat je een onzekere lelijke bitch bent die door andere naar beneden te halen zichzelf beter probeert te voelen, en als je der lelijk vind, dit topic kut vind en iedereen hier zielige kerels vind, dan rot je toch lekker op
zieligerd, echt zieligg gewoon. wees ene man en doe iets in plaats van zeiken op forum.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:24 schreef mafkees01 het volgende:
Wat een zooi was dat, ALLEMAAL wijven van 18-22 jaar oud die allemaal buitenlanders naar ons land halen. Alsof wij geen mannen hebben zeg.. En hoe sommige eruitzagen?
Ik vind jou leuker dan TS zijn vliegscharrelquote:Op woensdag 30 december 2009 16:19 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Verre van eigenlijk. Ik ben blij met mezelf en ook totaal niet onzeker, ik ben wie ik ben!
Ik zei al eerder dat het totaal geen nut heeft om hier een link te leggen tussen hoe ik eruit zie en hoe zij eruit ziet. Ik ben een vrouw en dan is het blijkbaar weer nodig om te vergelijken. Ik geef gewoon m'n mening. Bek houwen en niet zo huilen jij!
of je speelt af op je laptop als je in de lucht zit.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb een plan TS !
Schmink haar zwart wanneer ze terug wil vliegen naar de USA en plak dit op haar koffer:
[ afbeelding ]
mafkees01 kan niet met All you need is love omgaanquote:Op woensdag 30 december 2009 16:24 schreef mafkees01 het volgende:
Dit gaat de goede kant op
@TS: je kan hier beter niet aan beginnen.. Dan krijg je dat soort dingen als all you need is love kerstspecial..
Wat een zooi was dat, ALLEMAAL wijven van 18-22 jaar oud die allemaal buitenlanders naar ons land halen. Alsof wij geen mannen hebben zeg.. En hoe sommige eruitzagen?
JA!! pagina 2quote:Op woensdag 30 december 2009 16:16 schreef super-gabber het volgende:
[..]
Heb ik ergens gezegd dat ik wat met der wilde beginnen?
Geniaalquote:Op woensdag 30 december 2009 16:27 schreef wise het volgende:
[..]
of je speelt af op je laptop als je in de lucht zit.
http://thecleverest.com/countdown.swf
Dat komt omdat je zo lelijk bent dat je niets anders kan krijgen.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:26 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
Ik vind jou leuker dan TS zijn vliegscharrel
Dat komt waarschijnlijk doordat hij wel ogen in z'n kop heeft en de puberkriebels uit z'n pik verdwenen zijn.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:32 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Dat komt omdat je zo lelijk bent dat je niets anders kan krijgen.
heb toch een mailadresquote:Op woensdag 30 december 2009 16:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Denken dat iemand ernstig geïnteresseerd is als ze niet eens een 06 nummer of een mailadres geven.
Heb je achter 'Seksualiteit' in je fobo expres niks gezet omdat mensen uit je foto's wel kunnen op maken dat je pot bent ?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:33 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk doordat hij wel ogen in z'n kop heeft en de puberkriebels uit z'n pik verdwenen zijn.
(Dat betekend dus dat 'ie gewoon logisch nadenkt)
Nee hoorquote:Op woensdag 30 december 2009 16:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb je achter 'Seksualiteit' in je fobo expres niks gezet omdat mensen uit je foto's wel kunnen op maken dat je pot bent ?
**is al ruim 4 jaar getrouwd met een lekker vrouwtje die 11 jaar jonger is en voldoet aan het schoonheidsideaal**quote:Op woensdag 30 december 2009 16:32 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Dat komt omdat je zo lelijk bent dat je niets anders kan krijgen.
Iddquote:Op woensdag 30 december 2009 16:27 schreef thomaster het volgende:
[..]
mafkees01 kan niet met All you need is love omgaan
Bashen?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:38 schreef thomaster het volgende:
omg kunnen jullie het Rockabella bashen in een nieuw topic doen, dan kunnen we hier verder met belangrijke zaken, zoals naaktpics van die vliegtuigchick
34 jaar, dus meisje is nu 23quote:Op woensdag 30 december 2009 16:38 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
**is al ruim 5 jaar getrouwd met een lekker vrouwtje die 11 jaar jonger is en voldoet aan het schoonheidsideaal**
quote:
Jij ook buitenlandse man heb, ja?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:26 schreef griskay het volgende:
[..]
zieligerd, echt zieligg gewoon. wees ene man en doe iets in plaats van zeiken op forum.
Pas op: Nu voelen ze zich beledigd!quote:Op woensdag 30 december 2009 16:39 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Bashen?![]()
Als dit bashen is moeten ze toch wat beter hun best doen.
neeee, allochtonenquote:Op woensdag 30 december 2009 16:41 schreef NotYou het volgende:
[..]
Jij ook buitenlandse man heb, ja?
Herstel zijn 5 jaar samen en 4 jaar getrouwd en mijn vrouw was 18 toen ik haar leerde kennenquote:Op woensdag 30 december 2009 16:40 schreef thomaster het volgende:
[..]
34 jaar, dus meisje is nu 23
5 jaar geleden was jij 29 en zij 18
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
edit: al ruim 5 jaar, ze was dus nog 17 toen jullie trouwden?
Ik maakte slechts een onschuldig grapje naar aanleiding van je opvallende schrijfstijl.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:42 schreef griskay het volgende:
[..]
neeee, allochtonen![]()
![]()
jullie zijn erg gemeen bezig, houd er onmiddellijk mee op
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Pas op: Nu voelen ze zich beledigd!
Denken dat iemand uit Amerika een 06 nummer heeftquote:Op woensdag 30 december 2009 16:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Denken dat iemand ernstig geïnteresseerd is als ze niet eens een 06 nummer of een mailadres geven.
Nee hoor, ik moest gewoon lachenquote:
je moet lachen om een topic dat jezelf aanmaakt?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:56 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Nee hoor, ik moest gewoon lachen.
Ts faalt dmv. Amerikaanse hoer.
Check m'n posthistorie gerust, zou ik nooit doenquote:Op woensdag 30 december 2009 16:56 schreef super-gabber het volgende:
[..]
je moet lachen om een topic dat jezelf aanmaakt?
Voor, Na of Tijdens de "neuk"???quote:Op woensdag 30 december 2009 17:00 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik vind ts wel goed bezigals je der neukt ben je helemaal de man, wel uiteraard pics dan van der
Geen van beiden, ik geef gewoon m'n mening!quote:Op woensdag 30 december 2009 17:04 schreef Kikkerpr1ns het volgende:
Ik heb een stijve kikkerpenis
En Rockabella moet niet zo zeiken zeg. Verzuurd wijf (of troll)
maakt niet uitquote:Op woensdag 30 december 2009 17:03 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
Voor, Na of Tijdens de "neuk"???
quote:
ik zat naast een zwarte arabier, echt dik en keek me vies aanquote:Op woensdag 30 december 2009 18:50 schreef Mr.Chippie het volgende:
Laatste paar vluchten alleen maar naast oudjes en naast van die verliefde stelletjes gezeten
quote:Op woensdag 30 december 2009 14:53 schreef Steengeyl het volgende:
Tja, zat er dan maar een Nigeriaan met wat springstof naast je eh, dacht je er nu ten minste niet meer aan.
ja nee is ook zo!quote:Op woensdag 30 december 2009 17:05 schreef Teezie het volgende:
QuickReply
Posticons:
Opmaak:
Bericht: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
Je IP-adres is _____________. Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
bekijk topic op één pagina | pagina: 1 2 3 4 nieuw topicreageer index onzin voor je leven!
Schrijf een aflevering voor Family Guy resize images | bookmarks | nieuwe topics | actieve topics | mijn actieve topics | online users | top 500
Selecteer forumTijdelijke Fora Olympische Winterspelen 2010 FOK! Feedback FOK!mededelingen FOK!features, Bugs & Development Elfstedentocht Mexicaanse griep De Feestdagen Community General Chat Onzin voor je leven! Kerstverhalen Schrijfwedstrijd Klaagbaak King Williams Testpaper Reviews & Productbeoordelingen Vraag & Aanbod FOK!Userfoto's Uitgaan & Vrije tijd Puber- & Tienertalk Stad & Streek Memory Lane Kaaskoppen in het buitenland Defensie Media & Glamour Real Life Soaps & Streams Film, Tv & Radio Muziek Soaps, Showbizz & Sterren Babes & Hunks Nieuws, Wetenschap & Cultuur Nieuws & Achtergronden Politiek Kredietcrisis Wetenschap & Technologie Filosofie & Levensbeschouwing De Elementen: Onstuimige Aarde School & Studie Werk, Geldzaken & Recht The Truth is in Here... Brave New World Cultuur & Historie Theater, Taal & Kunst Mind, Body & Living Lifestyle Ouder(s) Relaties & Psychologie Klussen & Wonen Flora & Fauna Culinesse à gogo Seksualiteit Het Keldertje Hobbies Fotografie Sport Voetbal Travel Mens erger je niet Techniek & Computers Digital Corner Games & Consoles Planes, Trains & Automobiles
powered by Replique / v0.3.5 © 1999-2009 FOK! - disclaimer
net zoveel als dit:quote:Op woensdag 30 december 2009 21:05 schreef super-gabber het volgende:
[..]
Ik snap die post niet?, wat heeft het te maken met dit topic?
Wat zit je te rellen joh!?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:56 schreef Rockabella het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:18 schreef McWurth het volgende:
[..]
net zoveel als dit:
[ afbeelding ]
Ik rel niet, ik ben hartstikkuh lief!quote:
Je relt wel!quote:Op woensdag 30 december 2009 21:31 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik rel niet, ik ben hartstikkuh lief!
Denken dat een woord nooit iets anders kan betekenen dan de letterlijk betekenisquote:Op woensdag 30 december 2009 16:45 schreef Splutje het volgende:
[..]
Denken dat iemand uit Amerika een 06 nummer heeft
= heel lekkerquote:Op woensdag 30 december 2009 23:22 schreef spanishgirl het volgende:
Half Colombiaans en half wat?
breezah's vind ik hiphop sletjes die rondlopen met hun blond geverfde haar, opgepushte tieten, neger vriendjes enzoquote:Op woensdag 30 december 2009 23:21 schreef Hi_flyer het volgende:
Dus wel een breezahh, tamelijk stereotiep zelfs.
Probeer van haar af te komen, het kan nog....
Op de valreep dequote:Op donderdag 31 december 2009 04:54 schreef eeneneenistwee het volgende:
Dit verhaal brengt bij mij veel herinneringen op. Ik heb een mix van alles gehad aan boord van het vliegtuig.
Soms zat ik naast een stinkende oudje die naar alcohol riek, soms naast een kutneger die in mijn aanwezigheid op probeerde te scheppen door met dames te flirten en stoer te doen. Hij was toevallig in de stoel tussen mij en die andere gasten![]()
Een van de vervelendste ervaringen was toen ik van Boston naar Amsterdam vloog. Er zat een bloedmooie lekkere dame naast me, en net toen we klaar waren voor de opstijging (er werd net de melding gedaan van "cabinepersoneel naar uw zitstoelen alstublieft", kwam er oude grijze vent langs en vroeg me of ik mijn stoel wou ruilen. Ik zei tegen hem dat ik de "windowseat" prefereerde - het was overigens een snel bedacht smoesje om daar alsnog te kunnen blijven (naast de dame), maar hij ging vervolgens met de dame zelf ruilen. Ik probeerde aan het personeel te klagen dat deze vent vieze mondadem had(het was overigens een Noor) maar dat lukte mij niet en zij bedreigden mij met uitzetting, en vertelden dat ik best de volgende vlucht morgenavond kon nemen. Dat deed ik niet dus.
Later bleken de twee gasten familieleden te zijn. Ik was erg kwaad bij aankomst in Amsterdam.
Maar een andere keer (Amsterdam naar Montreal) zat ik naast een geile moeder met 19 jarige dochter erbij, en elke keer dat de moeder naar het toilet moest, stond ze op en wreef ze met d'r kont langs mijn gezichtje heen. Ze verbood me het om uit mijn stoel op te gaan staan zelfs. Haar dochter merkte dit, en was een beetje verlegen/onzeker van, maar dat werd snel opgelost later in de vlucht toen ze een beetje alcohol binnen kregen.Ze wisten niet meer toen wat het woord 'serieus' betekent.
Die konden ook geen Engels alleen Frans, en de hele reis fluisterden en giechelden ze dingen in het Frans tegen elkaar over mij
![]()
Heb ook gezeten naast een Italiaanse meisje, die net zoals de TS beschrijft, met dr hoofd bijna op mijn schoot legde. Toen sloeg ik een grote deken om ons beide heen zodat de beentjes niet zichtbaar waren voor de andere medepassagiers (ik wou eigenlijk stiekem een lichte poging doen tot fappen). Die dame sprak geen andere taal behalve Italiaans, dus kreeg ik als pluspunt dingen voor haar uit te leggen en vertalen (zelfs de groene immigratiekaart toen van Amerika).
Nog een andere keer was het de stewardess die met mij flirtte en telkens met d'r kont tegen mij aan drukte. Ik was in de achterste stoel, dus geen zorgen over de een of andere bemoeiende kluns. Die boog zich zo over mij heen met d'r tietjes dat ik maar liefst drie keer last van erectie had en de deken snel moest pakken. Ze was lief en zorgde ervoor dat ik een zakje iets extras kreeg bij de maaltijden. Ze bracht haar mond ook zo dichtbij de mijne waarvan ik wist dat het geen toeval was.
Ik heb wel veel van deze leuke vliegervaringen meegemaakt, ik ken me wel in TS zijn verhaal.
het gaat dan om de verhouding lengte/aantal-smiley's en daar het vrij groot is van stuk, is het eigenlijk niet eens zo erg.quote:
Een topic in onz misschienquote:Op donderdag 31 december 2009 05:00 schreef eeneneenistwee het volgende:
[..]
het gaat dan om de verhouding lengte/aantal-smiley's en daar het vrij groot is van stuk, is het eigenlijk niet eens zo erg.en wat dacht je van het verhaal, dat is op zich een topic waard
Het is vooral een heel lang verhaal waarin heel weinig gebeurt en waarin vooral jouw fantasie geprikkeld wordtquote:Op donderdag 31 december 2009 05:02 schreef eeneneenistwee het volgende:
[..]
alleen is het waargebeurd dan
oké, behalve dat klein stukje over de neger tussenin (ik zou dat nooit toelaten iigquote:Op donderdag 31 december 2009 05:05 schreef Choad het volgende:
[..]
Het is vooral een heel lang verhaal waarin heel weinig gebeurt en waarin vooral jouw fantasie geprikkeld wordt
precies hij heeft niet eens echte gevoelens voor haar, ik had het totaal anders gedaan, maar goed ik ben ook zo'n proquote:Op donderdag 31 december 2009 06:45 schreef Ringo het volgende:
TS is een klootzak, ongevraagd foto's van "zijn" chica plaatsen.
Ik zou in volmaakte eenzaamheid op haar foto's zijn gaan fappen, maar goed, that's me.quote:Op donderdag 31 december 2009 06:49 schreef eeneneenistwee het volgende:
[..]
precies hij heeft niet eens echte gevoelens voor haar, ik had het totaal anders gedaan, maar goed ik ben ook zo'n pro
Ik zou contact met haar gelegd hebben, als ze niet antwoordt daar ze op vakantie is, zou ik bij haar vriendjes gegaan hebben om alsnog haar telefoonnummer achter te halenquote:Op donderdag 31 december 2009 06:57 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik zou in volmaakte eenzaamheid op haar foto's zijn gaan fappen, maar goed, that's me.
Alleen al het feit dat je 't een 'chick' noemt en zooo wanhopig bent mbt. een Amerikaans hoertje die je toch nooit meer ziet. Happy new year!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:04 schreef super-gabber het volgende:
damn, wordt helemaal gek, denk de hele dag aan die chick, alleen ze is nog steeds niet op facebook geweest:(
meisje is een beetje denigrerend. en als je vrouw zegt dan denk je meer aan een wat ouder iemandquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:07 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat je 't een 'chick' noemt en zooo wanhopig bent mbt. een Amerikaans hoertje die je toch nooit meer ziet. Happy new year!
'Die zien we nooit meer te-rug!'
'Meisje' is denigrerend? Wtf is 'chick' dan wel niet? Als er iets is waarop ik gruwelijk afknap dan zijn het wel mannen die 'chick' zeggen..quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:11 schreef super-gabber het volgende:
[..]
meisje is een beetje denigrerend. en als je vrouw zegt dan denk je meer aan een wat ouder iemand
meisje is iets wat marokanen zeggen," ewa meisje"quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:13 schreef Rockabella het volgende:
[..]
'Meisje' is denigrerend? Wtf is 'chick' dan wel niet? Als er iets is waarop ik gruwelijk afknap dan zijn het wel mannen die 'chick' zeggen..
Niet zo janken, meid.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:14 schreef super-gabber het volgende:
[..]
meisje is iets wat marokanen zeggen," ewa meisje"
Ik weet niet in wat voor gat jij leeft, maar meisje is een heel normaal Nederlands woord..quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:14 schreef super-gabber het volgende:
[..]
meisje is iets wat marokanen zeggen," ewa meisje"
Dotje is lief, poppedeerne is me iets te veel met accent, freule klinkt te chique en damesmeisje heb ik nog nooit eerder gehoord maar heeft wel wat.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:15 schreef zarGon het volgende:
Hoe sta je tegenover dotje, poppedeerne, freule ende damesmeisje, Rockabella?
One Breezaah is in tha house, Btw was het leuk me hyves?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:18 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Dotje is lief, poppedeerne is me iets te veel met accent, freule klinkt te chique en damesmeisje heb ik nog nooit eerder gehoord maar heeft wel wat.
(In ieder geval een stuk origineler dan 'HeuEUej, ChiCkIeEe!')
Heb jij Hyves? Oh nooooes, my eyes!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:19 schreef super-gabber het volgende:
[..]
One Breezaah is in tha house, Btw was het leuk me hyves?
-edit-quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:20 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Heb jij Hyves? Oh nooooes, my eyes!
Als je dat al lekker vindquote:Op woensdag 30 december 2009 15:00 schreef FinancialBubble het volgende:
godskolere wat een lekker wijf!
Laat haar maar naar hem toekomen, doet ze toch niet.quote:Op zondag 3 januari 2010 06:30 schreef Perico het volgende:
Ik zou zeggen, vlieg voor 160 euro naar Madrid.. neem een kamer in een uitstekend hostal op de Gran Via (de Kalverstraat van Madrid) voor 50 euro per nacht... en nueck haar daar suf.
Als je financien als 16-jarige dit niet toelaten: leen een creditcard.
dacht dat je gister zij dat je beetje klaar was met dit topic, wat doe je hier dan nog steedsquote:Op zondag 3 januari 2010 15:31 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Laat haar maar naar hem toekomen, doet ze toch niet.
ze gaf mij haar mail en facebook, had nergens om gevraagd;)quote:Op zondag 3 januari 2010 16:22 schreef ManianMan het volgende:
Hadde gij dan nie haar nummer gevraagd? Chromosoompje tekort ofzo!?!
Dan gade gij toch haar adres vragen of nie dan, hoppa direct er achter aangaan jonge!quote:Op zondag 3 januari 2010 16:24 schreef super-gabber het volgende:
[..]
ze gaf mij haar mail en facebook, had nergens om gevraagd;)
Laat me raden je hebt dit topic helemaal niet gelezen ofzo, ze woont in NEW YORK! en is nu bij familie in madrid( die stad in spanje weet je wel)quote:Op zondag 3 januari 2010 16:25 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dan gade gij toch haar adres vragen of nie dan, hoppa direct er achter aangaan jonge!
Wut? Spanje? Wa's da?quote:Op zondag 3 januari 2010 16:30 schreef super-gabber het volgende:
[..]
Laat me raden je hebt dit topic helemaal niet gelezen ofzo, ze woont in NEW YORK! en is nu bij familie in madrid( die stad in spanje weet je wel)
Dan kan het toch nu verder gaan? Facebook? Post een fotoquote:Op woensdag 30 december 2009 14:54 schreef super-gabber het volgende:
'Zij' ik dat? Kan me het opeens niet meer herinneren.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:20 schreef super-gabber het volgende:
[..]
dacht dat je gister zij dat je beetje klaar was met dit topic, wat doe je hier dan nog steeds
Zij, pijnlijkquote:Op zondag 3 januari 2010 16:55 schreef Rockabella het volgende:
[..]
'Zij' ik dat? Kan me het opeens niet meer herinneren.
Lees je de quote erboven wel even voor het geval je die ontgaan is?quote:
Net zoals je gisteren heel stoer niet wist of die hyves nou wel of niet van jou was.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:55 schreef Rockabella het volgende:
[..]
'Zij' ik dat? Kan me het opeens niet meer herinneren.
Ik ben niet stoer hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 17:06 schreef NotYou het volgende:
[..]
Net zoals je gisteren heel stoer niet wist of die hyves nou wel of niet van jou was.![]()
Nee, ik vind je houding hier vrij irritant hetgeen met niet snappen maar weinig van doen heeft.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:07 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik ben niet stoer hoor. Jij snapt het gewoon niet.
Dan vind je dat, ben je nu stil?quote:Op zondag 3 januari 2010 17:09 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nee, ik vind je houding hier vrij irritant hetgeen met niet snappen maar weinig van doen heeft.
Laatste, zo blind ben ik ook weer nietquote:Op zondag 3 januari 2010 17:02 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Lees je de quote erboven wel even voor het geval je die ontgaan is?
Of ik begrijp je nu verkeerd, ken ook nog.
Nee maar als je zo doorgaat repost ik met plezier de url van je hyves, of stel ik hem in als mijn eigen website als het posten ervan tegen de forumpolicy in zou gaan.quote:
Nou dat is stoer, chanteren!quote:Op zondag 3 januari 2010 17:13 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nee maar als je zo doorgaat repost ik met plezier de url van je hyves, of stel ik hem in als mijn eigen website als het posten ervan tegen de forumpolicy in zou gaan.
rockabella het lijkt me beter voor iedereen, als jij gewoon op kankerd uit dit topic, jezelf door je hoofd schiet, voor een trein springt ofzoquote:Op zondag 3 januari 2010 17:17 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Nou dat is stoer, chanteren!![]()
Ik ben normaal heel lief hoor maar als jij sarcasme in welke vorm dan ook niet weet te herkennen en er dan ook nog een mateloos irritant op ingaat dan trekt dat een beetje weg..
Die url van hyves is hier net weggehaald, plus hij is prive, maar ik hoef hem hier niet zo nodig te hebben staan. Als jij vind dat het posten ervan of het instellen als eigen website jou goed doet, moet je dat vooral doen.
Dudequote:Op zondag 3 januari 2010 17:24 schreef super-gabber het volgende:
[..]
rockabella het lijkt me beter voor iedereen, als jij gewoon op kankerd uit dit topic, jezelf door je hoofd schiet, voor een trein springt ofzo![]()
have a nice day
Boeit me op het moment geen fuck;)quote:Op zondag 3 januari 2010 17:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dude![]()
Je spelfouten zijn trouwens bijna net zo pijnlijk als je statements
Zijn statement dat Rockabella een kutuser is anders zeer waar.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dude![]()
Je spelfouten zijn trouwens bijna net zo pijnlijk als je statements
Wat je zegt Sanne, je bent inderdaad heel lief.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:17 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Nou dat is stoer, chanteren!![]()
Ik ben normaal heel lief hoor maar als jij sarcasme in welke vorm dan ook niet weet te herkennen en er dan ook nog een mateloos irritant op ingaat dan trekt dat een beetje weg..
Die url van hyves is hier net weggehaald, plus hij is prive, maar ik hoef hem hier niet zo nodig te hebben staan. Als jij vind dat het posten ervan of het instellen als eigen website jou goed doet, moet je dat vooral doen.
[..]
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:59 schreef Rockabella het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:09 schreef Rockabella het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:56 schreef Rockabella het volgende:
[..]
En wat het haar uitmaken voor hoer betreft:quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:07 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat je 't een 'chick' noemt en zooo wanhopig bent mbt. een Amerikaans hoertje die je toch nooit meer ziet. Happy new year!
'Die zien we nooit meer te-rug!'
Maar hey, veel plezier nog in je eigen wereldje waarin alles net even anders ligt. Gezien bovenstaande post van ts - die mij wat tegenvalt - houd ik het in dit topic verder voor gezien.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:22 schreef Rockabella het volgende:
Ai caramba! Ik merk al dat ik niet goed ben in het fotograferen van mezelf. Bij deze een poging tot, weet niet of deze hier hoort. Lingerie etc ga ik binnenkort eens laten doen bij een studio. (Ik sta echter toch liever zelf achter de camera dan op de foto..)
[ afbeelding ]
Je blijft maar zwaaien, maar het helpt geen ene fuck.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:24 schreef super-gabber het volgende:
[..]
rockabella het lijkt me beter voor iedereen, als jij gewoon op kankerd uit dit topic, jezelf door je hoofd schiet, voor een trein springt ofzo![]()
have a nice day
Niet iedereen ziet dat, blijkbaar! Gelukkig weet jij wel dat je een biertje met me kunt drinken!quote:Op zondag 3 januari 2010 17:37 schreef Rookert het volgende:
Het is toch duidelijk dat ze na de reacties van jullie op haar eerste post alleen maar aan het stoken was![]()
Waar je maar over kan vallen zeg
Afwijkende mening over Amerikaans hoertje = kutuser?quote:Op zondag 3 januari 2010 17:31 schreef Splutje het volgende:
[..]
Zijn statement dat Rockabella een kutuser is anders zeer waar.
Uit verveling dan toch nog maar een reactie. Ongeacht je bedoelingen vind ik je posts hier sneu en niet grappig, zo nu en dan te ver gaan ook. Met sarcasme heeft dit alles maar weinig te maken en degene die het niet snapt, lijk jij zelf te zijn.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:10 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Niet iedereen ziet dat, blijkbaar! Gelukkig weet jij wel dat je een biertje met me kunt drinken!![]()
Even nog ter reactie:
En ik ben een hoer omdat ik zo op de foto sta? Ik zit op een kunstacademie flapdrol, zoiets heet oefenen.
Als je het mij vraagt ben jij momenteel een stuk sneuer bezig met je gedreig over iets onzinnigs als een hyves en je quotes, dat je de moeite neemt zeg!
Dat vind jij, is jou mening, mag je vinden, prima. Ik vind TS sneu en reageer daar dan ook opquote:Op zondag 3 januari 2010 18:39 schreef NotYou het volgende:
[..]
Uit verveling dan toch nog maar een reactie. Ongeacht je bedoelingen vind ik je posts hier sneu en niet grappig, zo nu en dan te ver gaan ook. Met sarcasme heeft dit alles maar weinig te maken en degene die het niet snapt, lijk jij zelf te zijn.
Je foto's in een topic vol sneue, slijmerige rukkers - allen hopend op meer fapmateriaal - posten heet oefenen? Blij dat ik niet naar de kunstacademie gegaan ben dan, kennelijk houden ze er daar nogal vreemde gewoontes en gedachten op na. (Wat oefen je trouwens precies door, zoals je daar aankondigt in lingerie etc. gefotografeerd te worden?)
Veel moeite was het quoten overigens niet en het dreigen was slechts omdat je er in de verwijderde posts nogal een punt van maakte. Toen je hyves eenmaal verwijderd was, samen met een aantal gerelateerde posts was je echter direct weer je stoere zelf. Sad, als je het mij vraagt.
Ik begrijp best waarom lingerie/naakt een plaats heeft op de kunstacademie, het verband tussen de kunstacademie en een faptopic zie ik persoonlijk dan weer niet. Als het je om de 'kunst' te doen was geweest dan had je wel gepost in Fotografie. Maar hey, blijf vooral kinderachtig doorzeuren. Ik heb het hier wel mee gehad.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:01 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Dat vind jij, is jou mening, mag je vinden, prima. Ik vind TS sneu en reageer daar dan ook op.
Er staan de meest prachtige foto's in dat topic, wat ze ermee doen moeten ze zelf weten. Zo bijzonder zijn die van mij niet. Je moet je mond niet eens proberen open te trekken over een kunstacademie als je niet snapt waarom we oefenen met lingerie en dat soort dingen. Bij modeltekenen is het model ook naakt. Dat heeft een reden
.
Ik blijf mezelf ongeacht of mijn hyves hier staat of niet. Mijn hyves is echter iets van mezelf wat ik hier niet bekend wil hebben en dat is mijn wens die je op z'n minst kunt respecteren, daarom heb ik hem laten verwijderen. Gesnapt?
Ik heb het hier al mee gehad sinds de eerste post in dit topicquote:Op zondag 3 januari 2010 19:08 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik begrijp best waarom lingerie/naakt een plaats heeft op de kunstacademie, het verband tussen de kunstacademie en een faptopic zie ik persoonlijk dan weer niet. Als het je om de 'kunst' te doen was geweest dan had je wel gepost in Fotografie. Maar hey, blijf vooral kinderachtig doorzeuren. Ik heb het hier wel mee gehad.
En nu trap je al je vorige posts behoudens de 1e de grond in, gefeliciteerdquote:Op zondag 3 januari 2010 19:15 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik heb het hier al mee gehad sinds de eerste post in dit topic.
Ik ben er gewoon al een tijdje klaar meequote:Op zondag 3 januari 2010 19:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
En nu trap je al je vorige posts behoudens de 1e de grond in, gefeliciteerd![]()
Het was juist een leuk topic, bij voorbaat kansloos, maar leuk om te volgen. Dat is nu wel vanaf
Ik denk dat ik veel mensen een plezier doe als wij nu een biertje gaan drinken en dit topic verlatenquote:Op zondag 3 januari 2010 20:00 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon al een tijdje klaar mee. Maar heb het wel leuk gehad hier! Dank aan het gezellige topic!
![]()
Gaan we nog wel een biertje drinken Rookert?
Heb je ook zo naar je Amerikaanse vrouwtje gezwaaid?quote:
Oftwel.....heb JIJ al gemaild naar dat grietje ???quote:
Psst dit is allemaal verklaarbaar het is namelijk de klb.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:08 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik begrijp best waarom lingerie/naakt een plaats heeft op de kunstacademie, het verband tussen de kunstacademie en een faptopic zie ik persoonlijk dan weer niet. Als het je om de 'kunst' te doen was geweest dan had je wel gepost in Fotografie. Maar hey, blijf vooral kinderachtig doorzeuren. Ik heb het hier wel mee gehad.
Ik wou even kwijt dat er een aantal users zijn die niet comform de norm posten. Waaronder jij, waarde rookert.quote:
Beffen is vies.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:29 schreef damsco het volgende:
Die chick is kanker lekker. Gewoon contact houden, kan altijd handig zijn. Global citizen jeweetz. En
Rockabella; je bent echt een lelijk mormelGa lekker je vriendinnetje tussen haar benen verwennen ofzo, aftandse pot
quote:Op maandag 4 januari 2010 16:58 schreef super-gabber het volgende:
En toen was ze op facebook:D, See al the haters later!
Serieus. Er is geen moment in je opgekomen om haar nummer te vragen?!quote:Op woensdag 30 december 2009 14:52 schreef super-gabber het volgende:
Vlieg je terug vanuit New york naar Nederland wat al niet leuk is omdat je daar wil blijven. En dan stap je in het vliegtuig loop je naar je stoel blijk je naast een bloedmooie chick te zitten en is je dag opeens een heel stuk leuker, begint dus allemaal met een beetje verlegen stil er naast zitten, maar na een tijdje heb je toch de moet verzameld om tegen der gaan praten, blijkt ze dus ernstig geintresseerd in jou, verder een super leuke vlucht gehad enzoEn dan nu mijn klacht, de kans dat je zo iemand ooit nog ziet is 0 % en dat is kut
Verdraaid amice, een heikel punt stip je daar aanquote:Op maandag 4 januari 2010 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wou even kwijt dat er een aantal users zijn die niet comform de norm posten. Waaronder jij, waarde rookert.
quote:
Info danquote:Op maandag 4 januari 2010 16:58 schreef super-gabber het volgende:
En toen was ze op facebook:D, See al the haters later!
En dan, even een belletje naar New York?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:06 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Serieus. Er is geen moment in je opgekomen om haar nummer te vragen?!
En zij dus ook niet...
Ja, jullie vinden elkaar vast héél leuk.
Tja, als je gierig bent is dat nogal een probleem ja...quote:Op maandag 4 januari 2010 17:10 schreef Splutje het volgende:
[..]
En dan, even een belletje naar New York?
quote:Op maandag 4 januari 2010 17:16 schreef tennisracket het volgende:
Ik heb hier het hele weekend al willen postenOf in ieder geval sinds de topicwending.
TS - faalt, je had haar moeten vangen met een Pokéball
Rockabella, Als je posts zo kut zijn, wil ik je posts wel geven
Dat wisten we al, ik ben de schok nog niet te boven na het zien van z'n hyves.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:29 schreef thomaster het volgende:
Dit is TS http://www.facebook.com/profile.php?id=1514447703
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op dinsdag 9 februari 2010 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Tennisracket is een ginger, hij geeft hier niet om want hij heeft geen ziel!!!!!!!
Open je ogen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |