Dan kan het toch nu verder gaan? Facebook? Post een fotoquote:Op woensdag 30 december 2009 14:54 schreef super-gabber het volgende:
heb der facebook en email adres maar toch:P
'Zij' ik dat? Kan me het opeens niet meer herinneren.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:20 schreef super-gabber het volgende:
[..]
dacht dat je gister zij dat je beetje klaar was met dit topic, wat doe je hier dan nog steeds
Zij, pijnlijkquote:Op zondag 3 januari 2010 16:55 schreef Rockabella het volgende:
[..]
'Zij' ik dat? Kan me het opeens niet meer herinneren.
Lees je de quote erboven wel even voor het geval je die ontgaan is?quote:
Net zoals je gisteren heel stoer niet wist of die hyves nou wel of niet van jou was.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:55 schreef Rockabella het volgende:
[..]
'Zij' ik dat? Kan me het opeens niet meer herinneren.
Ik ben niet stoer hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 17:06 schreef NotYou het volgende:
[..]
Net zoals je gisteren heel stoer niet wist of die hyves nou wel of niet van jou was.![]()
Nee, ik vind je houding hier vrij irritant hetgeen met niet snappen maar weinig van doen heeft.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:07 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik ben niet stoer hoor. Jij snapt het gewoon niet.
Dan vind je dat, ben je nu stil?quote:Op zondag 3 januari 2010 17:09 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nee, ik vind je houding hier vrij irritant hetgeen met niet snappen maar weinig van doen heeft.
Laatste, zo blind ben ik ook weer nietquote:Op zondag 3 januari 2010 17:02 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Lees je de quote erboven wel even voor het geval je die ontgaan is?
Of ik begrijp je nu verkeerd, ken ook nog.
Nee maar als je zo doorgaat repost ik met plezier de url van je hyves, of stel ik hem in als mijn eigen website als het posten ervan tegen de forumpolicy in zou gaan.quote:
Nou dat is stoer, chanteren!quote:Op zondag 3 januari 2010 17:13 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nee maar als je zo doorgaat repost ik met plezier de url van je hyves, of stel ik hem in als mijn eigen website als het posten ervan tegen de forumpolicy in zou gaan.
rockabella het lijkt me beter voor iedereen, als jij gewoon op kankerd uit dit topic, jezelf door je hoofd schiet, voor een trein springt ofzoquote:Op zondag 3 januari 2010 17:17 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Nou dat is stoer, chanteren!![]()
Ik ben normaal heel lief hoor maar als jij sarcasme in welke vorm dan ook niet weet te herkennen en er dan ook nog een mateloos irritant op ingaat dan trekt dat een beetje weg..
Die url van hyves is hier net weggehaald, plus hij is prive, maar ik hoef hem hier niet zo nodig te hebben staan. Als jij vind dat het posten ervan of het instellen als eigen website jou goed doet, moet je dat vooral doen.
Dudequote:Op zondag 3 januari 2010 17:24 schreef super-gabber het volgende:
[..]
rockabella het lijkt me beter voor iedereen, als jij gewoon op kankerd uit dit topic, jezelf door je hoofd schiet, voor een trein springt ofzo![]()
have a nice day
Boeit me op het moment geen fuck;)quote:Op zondag 3 januari 2010 17:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dude![]()
Je spelfouten zijn trouwens bijna net zo pijnlijk als je statements
Zijn statement dat Rockabella een kutuser is anders zeer waar.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dude![]()
Je spelfouten zijn trouwens bijna net zo pijnlijk als je statements
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |