-edit-quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:20 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Heb jij Hyves? Oh nooooes, my eyes!
Als je dat al lekker vindquote:Op woensdag 30 december 2009 15:00 schreef FinancialBubble het volgende:
godskolere wat een lekker wijf!
Laat haar maar naar hem toekomen, doet ze toch niet.quote:Op zondag 3 januari 2010 06:30 schreef Perico het volgende:
Ik zou zeggen, vlieg voor 160 euro naar Madrid.. neem een kamer in een uitstekend hostal op de Gran Via (de Kalverstraat van Madrid) voor 50 euro per nacht... en nueck haar daar suf.
Als je financien als 16-jarige dit niet toelaten: leen een creditcard.
dacht dat je gister zij dat je beetje klaar was met dit topic, wat doe je hier dan nog steedsquote:Op zondag 3 januari 2010 15:31 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Laat haar maar naar hem toekomen, doet ze toch niet.
ze gaf mij haar mail en facebook, had nergens om gevraagd;)quote:Op zondag 3 januari 2010 16:22 schreef ManianMan het volgende:
Hadde gij dan nie haar nummer gevraagd? Chromosoompje tekort ofzo!?!
Dan gade gij toch haar adres vragen of nie dan, hoppa direct er achter aangaan jonge!quote:Op zondag 3 januari 2010 16:24 schreef super-gabber het volgende:
[..]
ze gaf mij haar mail en facebook, had nergens om gevraagd;)
Laat me raden je hebt dit topic helemaal niet gelezen ofzo, ze woont in NEW YORK! en is nu bij familie in madrid( die stad in spanje weet je wel)quote:Op zondag 3 januari 2010 16:25 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dan gade gij toch haar adres vragen of nie dan, hoppa direct er achter aangaan jonge!
Wut? Spanje? Wa's da?quote:Op zondag 3 januari 2010 16:30 schreef super-gabber het volgende:
[..]
Laat me raden je hebt dit topic helemaal niet gelezen ofzo, ze woont in NEW YORK! en is nu bij familie in madrid( die stad in spanje weet je wel)
Dan kan het toch nu verder gaan? Facebook? Post een fotoquote:Op woensdag 30 december 2009 14:54 schreef super-gabber het volgende:
heb der facebook en email adres maar toch:P
'Zij' ik dat? Kan me het opeens niet meer herinneren.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:20 schreef super-gabber het volgende:
[..]
dacht dat je gister zij dat je beetje klaar was met dit topic, wat doe je hier dan nog steeds
Zij, pijnlijkquote:Op zondag 3 januari 2010 16:55 schreef Rockabella het volgende:
[..]
'Zij' ik dat? Kan me het opeens niet meer herinneren.
Lees je de quote erboven wel even voor het geval je die ontgaan is?quote:
Net zoals je gisteren heel stoer niet wist of die hyves nou wel of niet van jou was.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:55 schreef Rockabella het volgende:
[..]
'Zij' ik dat? Kan me het opeens niet meer herinneren.
Ik ben niet stoer hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 17:06 schreef NotYou het volgende:
[..]
Net zoals je gisteren heel stoer niet wist of die hyves nou wel of niet van jou was.![]()
Nee, ik vind je houding hier vrij irritant hetgeen met niet snappen maar weinig van doen heeft.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:07 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik ben niet stoer hoor. Jij snapt het gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |