Dan vind je dat, ben je nu stil?quote:Op zondag 3 januari 2010 17:09 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nee, ik vind je houding hier vrij irritant hetgeen met niet snappen maar weinig van doen heeft.
Laatste, zo blind ben ik ook weer nietquote:Op zondag 3 januari 2010 17:02 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Lees je de quote erboven wel even voor het geval je die ontgaan is?
Of ik begrijp je nu verkeerd, ken ook nog.
Nee maar als je zo doorgaat repost ik met plezier de url van je hyves, of stel ik hem in als mijn eigen website als het posten ervan tegen de forumpolicy in zou gaan.quote:
Nou dat is stoer, chanteren!quote:Op zondag 3 januari 2010 17:13 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nee maar als je zo doorgaat repost ik met plezier de url van je hyves, of stel ik hem in als mijn eigen website als het posten ervan tegen de forumpolicy in zou gaan.
rockabella het lijkt me beter voor iedereen, als jij gewoon op kankerd uit dit topic, jezelf door je hoofd schiet, voor een trein springt ofzoquote:Op zondag 3 januari 2010 17:17 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Nou dat is stoer, chanteren!![]()
Ik ben normaal heel lief hoor maar als jij sarcasme in welke vorm dan ook niet weet te herkennen en er dan ook nog een mateloos irritant op ingaat dan trekt dat een beetje weg..
Die url van hyves is hier net weggehaald, plus hij is prive, maar ik hoef hem hier niet zo nodig te hebben staan. Als jij vind dat het posten ervan of het instellen als eigen website jou goed doet, moet je dat vooral doen.
Dudequote:Op zondag 3 januari 2010 17:24 schreef super-gabber het volgende:
[..]
rockabella het lijkt me beter voor iedereen, als jij gewoon op kankerd uit dit topic, jezelf door je hoofd schiet, voor een trein springt ofzo![]()
have a nice day
Boeit me op het moment geen fuck;)quote:Op zondag 3 januari 2010 17:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dude![]()
Je spelfouten zijn trouwens bijna net zo pijnlijk als je statements
Zijn statement dat Rockabella een kutuser is anders zeer waar.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dude![]()
Je spelfouten zijn trouwens bijna net zo pijnlijk als je statements
Wat je zegt Sanne, je bent inderdaad heel lief.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:17 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Nou dat is stoer, chanteren!![]()
Ik ben normaal heel lief hoor maar als jij sarcasme in welke vorm dan ook niet weet te herkennen en er dan ook nog een mateloos irritant op ingaat dan trekt dat een beetje weg..
Die url van hyves is hier net weggehaald, plus hij is prive, maar ik hoef hem hier niet zo nodig te hebben staan. Als jij vind dat het posten ervan of het instellen als eigen website jou goed doet, moet je dat vooral doen.
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:47 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Meh, ik vind het niks. Alhoewel links altijd nog beter is dan die rechter.
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:59 schreef Rockabella het volgende:
Heerlijk, mijn reactie is de enige eerlijke reactie van iemand zonder pik in dit topic en heel 't topic staat weer op z'n kop!![]()
(Ik hoef niet te horen of ik mooier of lelijker ben, I don't give a shit!)
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:09 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind niks erg. Ik vind het gewoon een lelijk wijf
. Plus het zegt ook wel weer wat over de zielige kerels in dit topic die al meteen een lekker wijf weten te herkennen in een foto ter grote van een postzegel en een compleet geplamuurd hoofd op de andere foto!
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:56 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Nee hoor, ik moest gewoon lachen.
Ts faalt dmv. Amerikaanse hoer.
En wat het haar uitmaken voor hoer betreft:quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:07 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat je 't een 'chick' noemt en zooo wanhopig bent mbt. een Amerikaans hoertje die je toch nooit meer ziet. Happy new year!
'Die zien we nooit meer te-rug!'
Maar hey, veel plezier nog in je eigen wereldje waarin alles net even anders ligt. Gezien bovenstaande post van ts - die mij wat tegenvalt - houd ik het in dit topic verder voor gezien.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:22 schreef Rockabella het volgende:
Ai caramba! Ik merk al dat ik niet goed ben in het fotograferen van mezelf. Bij deze een poging tot, weet niet of deze hier hoort. Lingerie etc ga ik binnenkort eens laten doen bij een studio. (Ik sta echter toch liever zelf achter de camera dan op de foto..)
[ afbeelding ]
Je blijft maar zwaaien, maar het helpt geen ene fuck.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:24 schreef super-gabber het volgende:
[..]
rockabella het lijkt me beter voor iedereen, als jij gewoon op kankerd uit dit topic, jezelf door je hoofd schiet, voor een trein springt ofzo![]()
have a nice day
Niet iedereen ziet dat, blijkbaar! Gelukkig weet jij wel dat je een biertje met me kunt drinken!quote:Op zondag 3 januari 2010 17:37 schreef Rookert het volgende:
Het is toch duidelijk dat ze na de reacties van jullie op haar eerste post alleen maar aan het stoken was![]()
Waar je maar over kan vallen zeg
Afwijkende mening over Amerikaans hoertje = kutuser?quote:Op zondag 3 januari 2010 17:31 schreef Splutje het volgende:
[..]
Zijn statement dat Rockabella een kutuser is anders zeer waar.
Uit verveling dan toch nog maar een reactie. Ongeacht je bedoelingen vind ik je posts hier sneu en niet grappig, zo nu en dan te ver gaan ook. Met sarcasme heeft dit alles maar weinig te maken en degene die het niet snapt, lijk jij zelf te zijn.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:10 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Niet iedereen ziet dat, blijkbaar! Gelukkig weet jij wel dat je een biertje met me kunt drinken!![]()
Even nog ter reactie:
En ik ben een hoer omdat ik zo op de foto sta? Ik zit op een kunstacademie flapdrol, zoiets heet oefenen.
Als je het mij vraagt ben jij momenteel een stuk sneuer bezig met je gedreig over iets onzinnigs als een hyves en je quotes, dat je de moeite neemt zeg!
Dat vind jij, is jou mening, mag je vinden, prima. Ik vind TS sneu en reageer daar dan ook opquote:Op zondag 3 januari 2010 18:39 schreef NotYou het volgende:
[..]
Uit verveling dan toch nog maar een reactie. Ongeacht je bedoelingen vind ik je posts hier sneu en niet grappig, zo nu en dan te ver gaan ook. Met sarcasme heeft dit alles maar weinig te maken en degene die het niet snapt, lijk jij zelf te zijn.
Je foto's in een topic vol sneue, slijmerige rukkers - allen hopend op meer fapmateriaal - posten heet oefenen? Blij dat ik niet naar de kunstacademie gegaan ben dan, kennelijk houden ze er daar nogal vreemde gewoontes en gedachten op na. (Wat oefen je trouwens precies door, zoals je daar aankondigt in lingerie etc. gefotografeerd te worden?)
Veel moeite was het quoten overigens niet en het dreigen was slechts omdat je er in de verwijderde posts nogal een punt van maakte. Toen je hyves eenmaal verwijderd was, samen met een aantal gerelateerde posts was je echter direct weer je stoere zelf. Sad, als je het mij vraagt.
Ik begrijp best waarom lingerie/naakt een plaats heeft op de kunstacademie, het verband tussen de kunstacademie en een faptopic zie ik persoonlijk dan weer niet. Als het je om de 'kunst' te doen was geweest dan had je wel gepost in Fotografie. Maar hey, blijf vooral kinderachtig doorzeuren. Ik heb het hier wel mee gehad.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:01 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Dat vind jij, is jou mening, mag je vinden, prima. Ik vind TS sneu en reageer daar dan ook op.
Er staan de meest prachtige foto's in dat topic, wat ze ermee doen moeten ze zelf weten. Zo bijzonder zijn die van mij niet. Je moet je mond niet eens proberen open te trekken over een kunstacademie als je niet snapt waarom we oefenen met lingerie en dat soort dingen. Bij modeltekenen is het model ook naakt. Dat heeft een reden
.
Ik blijf mezelf ongeacht of mijn hyves hier staat of niet. Mijn hyves is echter iets van mezelf wat ik hier niet bekend wil hebben en dat is mijn wens die je op z'n minst kunt respecteren, daarom heb ik hem laten verwijderen. Gesnapt?
Ik heb het hier al mee gehad sinds de eerste post in dit topicquote:Op zondag 3 januari 2010 19:08 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik begrijp best waarom lingerie/naakt een plaats heeft op de kunstacademie, het verband tussen de kunstacademie en een faptopic zie ik persoonlijk dan weer niet. Als het je om de 'kunst' te doen was geweest dan had je wel gepost in Fotografie. Maar hey, blijf vooral kinderachtig doorzeuren. Ik heb het hier wel mee gehad.
En nu trap je al je vorige posts behoudens de 1e de grond in, gefeliciteerdquote:Op zondag 3 januari 2010 19:15 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik heb het hier al mee gehad sinds de eerste post in dit topic.
Ik ben er gewoon al een tijdje klaar meequote:Op zondag 3 januari 2010 19:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
En nu trap je al je vorige posts behoudens de 1e de grond in, gefeliciteerd![]()
Het was juist een leuk topic, bij voorbaat kansloos, maar leuk om te volgen. Dat is nu wel vanaf
Ik denk dat ik veel mensen een plezier doe als wij nu een biertje gaan drinken en dit topic verlatenquote:Op zondag 3 januari 2010 20:00 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon al een tijdje klaar mee. Maar heb het wel leuk gehad hier! Dank aan het gezellige topic!
![]()
Gaan we nog wel een biertje drinken Rookert?
Heb je ook zo naar je Amerikaanse vrouwtje gezwaaid?quote:
Oftwel.....heb JIJ al gemaild naar dat grietje ???quote:
Psst dit is allemaal verklaarbaar het is namelijk de klb.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:08 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik begrijp best waarom lingerie/naakt een plaats heeft op de kunstacademie, het verband tussen de kunstacademie en een faptopic zie ik persoonlijk dan weer niet. Als het je om de 'kunst' te doen was geweest dan had je wel gepost in Fotografie. Maar hey, blijf vooral kinderachtig doorzeuren. Ik heb het hier wel mee gehad.
Ik wou even kwijt dat er een aantal users zijn die niet comform de norm posten. Waaronder jij, waarde rookert.quote:
Beffen is vies.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:29 schreef damsco het volgende:
Die chick is kanker lekker. Gewoon contact houden, kan altijd handig zijn. Global citizen jeweetz. En
Rockabella; je bent echt een lelijk mormelGa lekker je vriendinnetje tussen haar benen verwennen ofzo, aftandse pot
quote:Op maandag 4 januari 2010 16:58 schreef super-gabber het volgende:
En toen was ze op facebook:D, See al the haters later!
Serieus. Er is geen moment in je opgekomen om haar nummer te vragen?!quote:Op woensdag 30 december 2009 14:52 schreef super-gabber het volgende:
Vlieg je terug vanuit New york naar Nederland wat al niet leuk is omdat je daar wil blijven. En dan stap je in het vliegtuig loop je naar je stoel blijk je naast een bloedmooie chick te zitten en is je dag opeens een heel stuk leuker, begint dus allemaal met een beetje verlegen stil er naast zitten, maar na een tijdje heb je toch de moet verzameld om tegen der gaan praten, blijkt ze dus ernstig geintresseerd in jou, verder een super leuke vlucht gehad enzoEn dan nu mijn klacht, de kans dat je zo iemand ooit nog ziet is 0 % en dat is kut
Verdraaid amice, een heikel punt stip je daar aanquote:Op maandag 4 januari 2010 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wou even kwijt dat er een aantal users zijn die niet comform de norm posten. Waaronder jij, waarde rookert.
quote:
Info danquote:Op maandag 4 januari 2010 16:58 schreef super-gabber het volgende:
En toen was ze op facebook:D, See al the haters later!
En dan, even een belletje naar New York?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:06 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Serieus. Er is geen moment in je opgekomen om haar nummer te vragen?!
En zij dus ook niet...
Ja, jullie vinden elkaar vast héél leuk.
Tja, als je gierig bent is dat nogal een probleem ja...quote:Op maandag 4 januari 2010 17:10 schreef Splutje het volgende:
[..]
En dan, even een belletje naar New York?
quote:Op maandag 4 januari 2010 17:16 schreef tennisracket het volgende:
Ik heb hier het hele weekend al willen postenOf in ieder geval sinds de topicwending.
TS - faalt, je had haar moeten vangen met een Pokéball
Rockabella, Als je posts zo kut zijn, wil ik je posts wel geven
Dat wisten we al, ik ben de schok nog niet te boven na het zien van z'n hyves.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:29 schreef thomaster het volgende:
Dit is TS http://www.facebook.com/profile.php?id=1514447703
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |