Pas op: Nu voelen ze zich beledigd!quote:Op woensdag 30 december 2009 16:39 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Bashen?![]()
Als dit bashen is moeten ze toch wat beter hun best doen.
neeee, allochtonenquote:Op woensdag 30 december 2009 16:41 schreef NotYou het volgende:
[..]
Jij ook buitenlandse man heb, ja?
Herstel zijn 5 jaar samen en 4 jaar getrouwd en mijn vrouw was 18 toen ik haar leerde kennenquote:Op woensdag 30 december 2009 16:40 schreef thomaster het volgende:
[..]
34 jaar, dus meisje is nu 23
5 jaar geleden was jij 29 en zij 18
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
edit: al ruim 5 jaar, ze was dus nog 17 toen jullie trouwden?
Ik maakte slechts een onschuldig grapje naar aanleiding van je opvallende schrijfstijl.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:42 schreef griskay het volgende:
[..]
neeee, allochtonen![]()
![]()
jullie zijn erg gemeen bezig, houd er onmiddellijk mee op
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Pas op: Nu voelen ze zich beledigd!
Denken dat iemand uit Amerika een 06 nummer heeftquote:Op woensdag 30 december 2009 16:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Denken dat iemand ernstig geïnteresseerd is als ze niet eens een 06 nummer of een mailadres geven.
Nee hoor, ik moest gewoon lachenquote:
je moet lachen om een topic dat jezelf aanmaakt?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:56 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Nee hoor, ik moest gewoon lachen.
Ts faalt dmv. Amerikaanse hoer.
Check m'n posthistorie gerust, zou ik nooit doenquote:Op woensdag 30 december 2009 16:56 schreef super-gabber het volgende:
[..]
je moet lachen om een topic dat jezelf aanmaakt?
Voor, Na of Tijdens de "neuk"???quote:Op woensdag 30 december 2009 17:00 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik vind ts wel goed bezigals je der neukt ben je helemaal de man, wel uiteraard pics dan van der
Geen van beiden, ik geef gewoon m'n mening!quote:Op woensdag 30 december 2009 17:04 schreef Kikkerpr1ns het volgende:
Ik heb een stijve kikkerpenis
En Rockabella moet niet zo zeiken zeg. Verzuurd wijf (of troll)
maakt niet uitquote:Op woensdag 30 december 2009 17:03 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
Voor, Na of Tijdens de "neuk"???
quote:
ik zat naast een zwarte arabier, echt dik en keek me vies aanquote:Op woensdag 30 december 2009 18:50 schreef Mr.Chippie het volgende:
Laatste paar vluchten alleen maar naast oudjes en naast van die verliefde stelletjes gezeten
quote:Op woensdag 30 december 2009 14:53 schreef Steengeyl het volgende:
Tja, zat er dan maar een Nigeriaan met wat springstof naast je eh, dacht je er nu ten minste niet meer aan.
ja nee is ook zo!quote:Op woensdag 30 december 2009 17:05 schreef Teezie het volgende:
QuickReply
Posticons:
Opmaak:
Bericht: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
Je IP-adres is _____________. Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
bekijk topic op één pagina | pagina: 1 2 3 4 nieuw topicreageer index onzin voor je leven!
Schrijf een aflevering voor Family Guy resize images | bookmarks | nieuwe topics | actieve topics | mijn actieve topics | online users | top 500
Selecteer forumTijdelijke Fora Olympische Winterspelen 2010 FOK! Feedback FOK!mededelingen FOK!features, Bugs & Development Elfstedentocht Mexicaanse griep De Feestdagen Community General Chat Onzin voor je leven! Kerstverhalen Schrijfwedstrijd Klaagbaak King Williams Testpaper Reviews & Productbeoordelingen Vraag & Aanbod FOK!Userfoto's Uitgaan & Vrije tijd Puber- & Tienertalk Stad & Streek Memory Lane Kaaskoppen in het buitenland Defensie Media & Glamour Real Life Soaps & Streams Film, Tv & Radio Muziek Soaps, Showbizz & Sterren Babes & Hunks Nieuws, Wetenschap & Cultuur Nieuws & Achtergronden Politiek Kredietcrisis Wetenschap & Technologie Filosofie & Levensbeschouwing De Elementen: Onstuimige Aarde School & Studie Werk, Geldzaken & Recht The Truth is in Here... Brave New World Cultuur & Historie Theater, Taal & Kunst Mind, Body & Living Lifestyle Ouder(s) Relaties & Psychologie Klussen & Wonen Flora & Fauna Culinesse à gogo Seksualiteit Het Keldertje Hobbies Fotografie Sport Voetbal Travel Mens erger je niet Techniek & Computers Digital Corner Games & Consoles Planes, Trains & Automobiles