Weetje ik krijg bij jou het gevoel dat je een onzekere lelijke bitch bent die door andere naar beneden te halen zichzelf beter probeert te voelen, en als je der lelijk vind, dit topic kut vind en iedereen hier zielige kerels vind, dan rot je toch lekker opquote:Op woensdag 30 december 2009 16:09 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind niks erg. Ik vind het gewoon een lelijk wijf
. Plus het zegt ook wel weer wat over de zielige kerels in dit topic die al meteen een lekker wijf weten te herkennen in een foto ter grote van een postzegel en een compleet geplamuurd hoofd op de andere foto!
als je iets verder naar boven leest in dit topic, zie je dat ik al gepost heb dat ze me nog niet geaccepteerd heeft;)quote:Op woensdag 30 december 2009 16:10 schreef thomaster het volgende:
Ik zocht TS in haar vriendenlijst, maar er staat geen Nederlandse naam tussen
Een beetje vent herkent een goede chick op kilometers afstand. De foto is wel groter dan een postzegel en zelfs op postzegels formaat kun je een goed cijfer bepalenquote:Op woensdag 30 december 2009 16:09 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind niks erg. Ik vind het gewoon een lelijk wijf
. Plus het zegt ook wel weer wat over de zielige kerels in dit topic die al meteen een lekker wijf weten te herkennen in een foto ter grote van een postzegel en een compleet geplamuurd hoofd op de andere foto!
ze lijkt op mocro18quote:Op woensdag 30 december 2009 16:10 schreef Splutje het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/search/?q=diana+usma&init=quick#/profile.php?v=info&ref=search&id=700963657
Heb ik ergens gezegd dat ik wat met der wilde beginnen?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:13 schreef Vono het volgende:
en je denkt dat je iets serieus met haar zal beginnen? dan moet je sowieso geen links hier gaan plaatsen. dat kan nooit goed aflopen.
p.s. wat een slet
Verre van eigenlijk. Ik ben blij met mezelf en ook totaal niet onzeker, ik ben wie ik ben!quote:Op woensdag 30 december 2009 16:10 schreef super-gabber het volgende:
[..]
Weetje ik krijg bij jou het gevoel dat je een onzekere lelijke bitch bent die door andere naar beneden te halen zichzelf beter probeert te voelen, en als je der lelijk vind, dit topic kut vind en iedereen hier zielige kerels vind, dan rot je toch lekker op
zieligerd, echt zieligg gewoon. wees ene man en doe iets in plaats van zeiken op forum.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:24 schreef mafkees01 het volgende:
Wat een zooi was dat, ALLEMAAL wijven van 18-22 jaar oud die allemaal buitenlanders naar ons land halen. Alsof wij geen mannen hebben zeg.. En hoe sommige eruitzagen?
Ik vind jou leuker dan TS zijn vliegscharrelquote:Op woensdag 30 december 2009 16:19 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Verre van eigenlijk. Ik ben blij met mezelf en ook totaal niet onzeker, ik ben wie ik ben!
Ik zei al eerder dat het totaal geen nut heeft om hier een link te leggen tussen hoe ik eruit zie en hoe zij eruit ziet. Ik ben een vrouw en dan is het blijkbaar weer nodig om te vergelijken. Ik geef gewoon m'n mening. Bek houwen en niet zo huilen jij!
of je speelt af op je laptop als je in de lucht zit.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb een plan TS !
Schmink haar zwart wanneer ze terug wil vliegen naar de USA en plak dit op haar koffer:
[ afbeelding ]
mafkees01 kan niet met All you need is love omgaanquote:Op woensdag 30 december 2009 16:24 schreef mafkees01 het volgende:
Dit gaat de goede kant op
@TS: je kan hier beter niet aan beginnen.. Dan krijg je dat soort dingen als all you need is love kerstspecial..
Wat een zooi was dat, ALLEMAAL wijven van 18-22 jaar oud die allemaal buitenlanders naar ons land halen. Alsof wij geen mannen hebben zeg.. En hoe sommige eruitzagen?
JA!! pagina 2quote:Op woensdag 30 december 2009 16:16 schreef super-gabber het volgende:
[..]
Heb ik ergens gezegd dat ik wat met der wilde beginnen?
Geniaalquote:Op woensdag 30 december 2009 16:27 schreef wise het volgende:
[..]
of je speelt af op je laptop als je in de lucht zit.
http://thecleverest.com/countdown.swf
Dat komt omdat je zo lelijk bent dat je niets anders kan krijgen.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:26 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
Ik vind jou leuker dan TS zijn vliegscharrel
Dat komt waarschijnlijk doordat hij wel ogen in z'n kop heeft en de puberkriebels uit z'n pik verdwenen zijn.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:32 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Dat komt omdat je zo lelijk bent dat je niets anders kan krijgen.
heb toch een mailadresquote:Op woensdag 30 december 2009 16:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Denken dat iemand ernstig geïnteresseerd is als ze niet eens een 06 nummer of een mailadres geven.
Heb je achter 'Seksualiteit' in je fobo expres niks gezet omdat mensen uit je foto's wel kunnen op maken dat je pot bent ?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:33 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk doordat hij wel ogen in z'n kop heeft en de puberkriebels uit z'n pik verdwenen zijn.
(Dat betekend dus dat 'ie gewoon logisch nadenkt)
Nee hoorquote:Op woensdag 30 december 2009 16:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb je achter 'Seksualiteit' in je fobo expres niks gezet omdat mensen uit je foto's wel kunnen op maken dat je pot bent ?
**is al ruim 4 jaar getrouwd met een lekker vrouwtje die 11 jaar jonger is en voldoet aan het schoonheidsideaal**quote:Op woensdag 30 december 2009 16:32 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Dat komt omdat je zo lelijk bent dat je niets anders kan krijgen.
Iddquote:Op woensdag 30 december 2009 16:27 schreef thomaster het volgende:
[..]
mafkees01 kan niet met All you need is love omgaan
Bashen?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:38 schreef thomaster het volgende:
omg kunnen jullie het Rockabella bashen in een nieuw topic doen, dan kunnen we hier verder met belangrijke zaken, zoals naaktpics van die vliegtuigchick
34 jaar, dus meisje is nu 23quote:Op woensdag 30 december 2009 16:38 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
**is al ruim 5 jaar getrouwd met een lekker vrouwtje die 11 jaar jonger is en voldoet aan het schoonheidsideaal**
quote:
Jij ook buitenlandse man heb, ja?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:26 schreef griskay het volgende:
[..]
zieligerd, echt zieligg gewoon. wees ene man en doe iets in plaats van zeiken op forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |