Ik denk dat dit geen goed doetquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:23 schreef skattebaut het volgende:
Heb er net een boormachine bij gepakt en op een onopvallende plek een klein proefgaatje geboord.
In dit geval de meubelboulevard.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:01 schreef Artbij2 het volgende:
[..]
Waar moet het heen met dit forum.
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:10 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
In dit geval de meubelboulevard.
Niet als je verhaal gaat halen omdat er gaten in je tafel zitten, maar dat was niet TS' klacht.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:04 schreef Compomotive155 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit geen goed doet![]()
Ja, TS is naar die winkel geweest na alle verplichtingen van vandaag.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:26 schreef Artbij2 het volgende:
Is TS nog niet naar de winkel geweest?
en je zei niks?quote:Verder heeft hij een bon geschreven over hetgeen ik hem vertelde en daarop aangegeven:
Klant wenst vervanging tafel... of onzichtbaar herstel.
- Je hebt in principe niets met die fabrikant te maken. Je hebt een koop gesloten met de winkel om de hoek. Laat die het probleem dus niet zomaar afschuiven. Misschien dat de fabrikant het bevredigend voor je kan oplossen, maar houd dit zeker in je achterhoofd. Houd daarbij ook de (overigens niet per se fatale) termijn van twee maanden voor ogen.quote:
Is toch logisch?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:35 schreef mrPanerai het volgende:
Ik vraag me af waarom ze op vol hout een fineerlaag zouden leggen.
Even de reactie afwachten.quote:
Maar je gaat dus akkoord met onzichtbaar herstel?quote:Op woensdag 30 december 2009 03:00 schreef skattebaut het volgende:
Ik wil gewoon een acacia tafel.
Of mijn geld terug.
Das niet slim als TS daar mee akkoord gaat. Onzichtbaar herstel maakt de tafel immers niet spontaan van massief hardhout als deze dat niet is.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maar je gaat dus akkoord met onzichtbaar herstel?
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:39 schreef mrPanerai het volgende:
Ja dat weet ik wel...ik bedoelde...op je foto zie ik toch echt een fineerlaag...dus als de verkoper het op kleuring gooit had ik dat wel even in het gesprek gegooid.
Dat is geheel niet mogelijk om dat onzichtbaar te herstellen.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogelijk zijn? Een nieuwe fineerlaag is zo aangebracht...quote:Op woensdag 30 december 2009 19:43 schreef skattebaut het volgende:
Dat is geheel niet mogelijk om dat onzichtbaar te herstellen.
Dus daar ga ik dan ook niet mee akkoord.
maar dat maakt de tafel no9g steeds niet van massief accacia hout. Als TS daarmee akkoord gaat haalt hij de basis van zijn claim onderuit en gaat het dus niet meer om het massief zijn van een tafel maar omn een beschadiging die hij zelf veroorzaakt heeft.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogelijk zijn? Een nieuwe fineerlaag is zo aangebracht...
Daarom haalde ik het ook aan...quote:Op woensdag 30 december 2009 19:50 schreef klusfoobje het volgende:
maar dat maakt de tafel no9g steeds niet van massief accacia hout. Als TS daarmee akkoord gaat haalt hij de basis van zijn claim onderuit en gaat het dus niet meer om het massief zijn van een tafel maar omn een beschadiging die hij zelf veroorzaakt heeft.
Da's toch prima? Als zij er onzichtbaar een massieve tafel van kunnen maken, gaat ie accoord. Kunnen ze dat niet, gaat ie niet accoord natuurlijk, want dan is het geen onzichtbaar herstel...quote:Op woensdag 30 december 2009 19:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Onzichtbaar herstel houdt in dat ze de huidige tafel terugbrengen in de staat voor de beschadiging, en dat weet jij net zo goed als ik.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:05 schreef wonderer het volgende:
Da's toch prima? Als zij er onzichtbaar een massieve tafel van kunnen maken, gaat ie accoord. Kunnen ze dat niet, gaat ie niet accoord natuurlijk, want dan is het geen onzichtbaar herstel...
Dat dus. Was niet slim om op de bon te laten zetten.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Onzichtbaar herstel houdt in dat ze de huidige tafel terugbrengen in de staat voor de beschadiging, en dat weet jij net zo goed als ik.
Al helemaal niet omdat er nu staat 'wenst vervanging tafel of onzichtbaar herstel'. Er had moeten staan 'wenst vervanging tafel of aankoopbedrag retour'. Maar goed, TS was er zelf bij en het is zijn tafel...quote:Op woensdag 30 december 2009 20:11 schreef Dennis101 het volgende:
Dat dus. Was niet slim om op de bon te laten zetten.
Oh. Nee, dat wist ik niet, niet dat het zo afgebakend was. Dan is het niet zo handig nee..quote:Op woensdag 30 december 2009 20:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Onzichtbaar herstel houdt in dat ze de huidige tafel terugbrengen in de staat voor de beschadiging, en dat weet jij net zo goed als ik.
Er moet nu iemand langs komen van de fabrikant.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Al helemaal niet omdat er nu staat 'wenst vervanging tafel of onzichtbaar herstel'. Er had moeten staan 'wenst vervanging tafel of aankoopbedrag retour'. Maar goed, TS was er zelf bij en het is zijn tafel...
Die tafel is niet van de fabrikant, maar van de winkelier waar je hem gekocht hebt. Houdt dat even in gedachte (zoals dr.strangelove ook al zei).quote:Op woensdag 30 december 2009 20:20 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Er moet nu iemand langs komen van de fabrikant.
Met die gast zal ik wel bepalen of het nu wel of niet vol acacia-hout is.
Als het dat niet is mag ie zijn tafel mee nemen en eis ik mijn geld terug.
En als die gast nu zegt dat het wel degelijk acacia is?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:20 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Er moet nu iemand langs komen van de fabrikant.
Met die gast zal ik wel bepalen of het nu wel of niet vol acacia-hout is.
Als het dat niet is mag ie zijn tafel mee nemen en eis ik mijn geld terug.
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:57 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Voor de grote tafel 750
Voor de kleine 350 (van de foto)
Voor de stoelen 480
Het lijkt mij niet dat die plaatjes zo op Marktplaats zijn, verzint deze mod dat er nou zelf bij?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:29 schreef GlowMouse het volgende:
Massief acaciahouten tafel plus stoelen
[..]
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:04 schreef Poeke het volgende:
weer een skattebaut topic..... geloof er geen fuck van
Leuke..quote:Op woensdag 30 december 2009 20:29 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik heb wel op "deze mod" gestemd als beste mod, dus niet van dit soort dingen over GlowMouse insinueren.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:02 schreef rub3n het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet dat die plaatjes zo op Marktplaats zijn, verzint deze mod dat er nou zelf bij?
Ik denk dat laatste.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:19 schreef SolidasRock het volgende:
Zit skattebout nou bullshit te schrijven of probeert glowmouse grappig te zijn?
Advertentie verwijderdquote:Op woensdag 30 december 2009 20:29 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Advertentie nooit bestaanquote:
Boe -fucking- hoe...quote:Op woensdag 30 december 2009 22:56 schreef skattebaut het volgende:
Zelfs mods helpen hier topics om zeep...
Maar wel mensen bannen die ook dergelijke dingen doen.
Sneu.
Hoe ik het zie: die advertentie heeft nooit bestaan en het was dus een mislukte 'grap' van GlowMouse en Poeke is een zeikwijf.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:32 schreef Eenskijken het volgende:
wtf..
probeert de TS nou z'n tafel via marktplaats door te verkopen omdat het bij de winkel niet lukte en het voor te doen alsof het een massief houten is terwijl hij weet dat het een ''neppe'' is.
of is die advertentie van een grappenmaker die ts in de maling neemt?
tvp.
Maar wel een zeikwijf met een punt.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:12 schreef Klaploper het volgende:
Hoe ik het zie: die advertentie heeft nooit bestaan en het was dus een mislukte 'grap' van GlowMouse en Poeke is een zeikwijf.
Dat punt heb ik dan gemist..quote:Op donderdag 31 december 2009 13:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maar wel een zeikwijf met een punt.
quote:Op donderdag 31 december 2009 01:32 schreef Eenskijken het volgende:
wtf..
probeert de TS nou z'n tafel via marktplaats door te verkopen omdat het bij de winkel niet lukte en het voor te doen alsof het een massief houten is terwijl hij weet dat het een ''neppe'' is.
of is die advertentie van een grappenmaker die ts in de maling neemt?
tvp.
Good thinking.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:12 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Hoe ik het zie: die advertentie heeft nooit bestaan en het was dus een mislukte 'grap' van GlowMouse en Poeke is een zeikwijf.
Ook hier weer.quote:
Jaquote:
Lever dan eens bewijs door nog wat foto's te posten van je tafel? Graag een foto van een tafel met daarop een boterham met hagelslag.quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:12 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Bewijs eens dat jij zelf wel eerlijk bent? Post eens een foto van de tafel met een boterham met wat dan ook erop.quote:
Een zeikwijf dat gelijk heeft.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Een zeikwijf die gelijk heeft? Er klopt iets niet aan de zin?
Dat kan toch niet? Dat zeikwijf heeft gelijk, die zeikwijf heeft gelijk klinkt beter en normaler? Of is dit nou haags dialectquote:Op donderdag 31 december 2009 18:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een zeikwijf dat gelijk heeft.
Je zegt toch ook niet 'de zeikwijf'? Of wel, soms?!quote:Op donderdag 31 december 2009 18:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat kan toch niet? Dat zeikwijf heeft gelijk, die zeikwijf heeft gelijk klinkt beter en normaler? Of is dit nou haags dialect?
Jawel, ik ben doof en maak altijd fouten met de en hetquote:Op donderdag 31 december 2009 20:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je zegt toch ook niet 'de zeikwijf'? Of wel, soms?!
Dan zeg je inderdaad geen 'de zeikwijf', maar alleen maar 'zeikwijf', toch?quote:Op donderdag 31 december 2009 20:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jawel, ik ben doof en maak altijd fouten met de en het
Bewijs eens dat jij zelf wel eerlijk bent? Post eens een foto van de tafel met een boterham met wat dan ook eropquote:
maar dat lukt dus niet als er een fineer opligt.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:51 schreef Flying_Phoenix het volgende:
Een snelle test waarmee je vuren kunt onderscheiden van tropisch hardhout: druk met de nagel van je duim in het hout. Vuren is zo zacht dat je er een deukje in zult drukken, bij tropisch harthout lukt dat niet. Dat zou ik wel pas doen met die knakker van de leverancier erbij, als hij ontkent dat je met vuren te maken hebt.
Ik kan momenteel nog niet aan het onderliggende hout omdat ik dan de oppervlaktelaag (lees fineer?) verder los moet trekken...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:51 schreef Flying_Phoenix het volgende:
Een snelle test waarmee je vuren kunt onderscheiden van tropisch hardhout: druk met de nagel van je duim in het hout. Vuren is zo zacht dat je er een deukje in zult drukken, bij tropisch harthout lukt dat niet. Dat zou ik wel pas doen met die knakker van de leverancier erbij, als hij ontkent dat je met vuren te maken hebt.
Oh my allah....quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Bewijs eens dat jij zelf wel eerlijk bent? Post eens een foto van de tafel met een boterham met wat dan ook erop
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:56 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
maar dat lukt dus niet als er een fineer opligt.
Er staan er 3 hierboven, das genoeg.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Waar blijven de foto's?
Je weet best wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:16 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Er staan er 3 hierboven, das genoeg.
lair lair pants on firequote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:16 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Oh my allah....
Blijft deze onzin nu doorgaan?
Laten we zeggen dat we in 2010 eens serieus tewerk zullen gaan in de verschillende topics alhier?
Ja?
Het is mijn tafel. duidelijk?
Nee het is niet duidelijk waarom jij Glowmouse zijn post niet ontkracht? Aan het begin van dit topic werd al meteen gezegd dat een topic van je niet serieus genomen moest worden en nu lijkt het erop dat die persoon gelijk heeft?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:16 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Oh my allah....
Blijft deze onzin nu doorgaan?
Laten we zeggen dat we in 2010 eens serieus tewerk zullen gaan in de verschillende topics alhier?
Ja?
Het is mijn tafel. duidelijk?
Die (of de, het, een) vervolgens wordt afgeschilderd als zeikwijfquote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee het is niet duidelijk waarom jij Glowmouse zijn post niet ontkracht? Aan het begin van dit topic werd al meteen gezegd dat een topic van je niet serieus genomen moest worden en nu lijkt het erop dat die persoon gelijk heeft?
Was jij die persoon? Dit topic wordt met de minuut beterquote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:08 schreef Poeke het volgende:
[..]
Die (of de, het, een) vervolgens wordt afgeschilderd als zeikwijf
Ik denk eerder dat je hierboven jezelf beschrijft?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:22 schreef freak1 het volgende:
even loeren hier, alhoewel de topics van TS meestal vermakelijk zijn, vermoed ik toch dat we met een pathologische leugenaar te maken hebben.
daarom wil ik voorstellen een pool te maken omtrent de leefomstandigheden van TS:
ik zeg, een 14jarige zonder vrienden in de kelder van zijn ouders
Tsjah is dat half fok niet?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:22 schreef freak1 het volgende:
ik zeg, een 14jarige zonder vrienden in de kelder van zijn ouders
Ik wacht nog steeds op bewijs dat je die tafel echt hebt en dat ie ook is beschadigd. Foto van die tafel met boterham met watdanookerop aubquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:35 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je hierboven jezelf beschrijft?
Anders postte je dergelijke stoerdoenerij niet hier in dit topic.
Hoe kun je iemand die je niet kent een pathologische leugenaar beginnen noemen en ook nog zelf serieus willen blijven?
Helaas ontbreekt het hier aan fatsoenlijke moderatie zodat e.e.a. lekker op zijn beloop kan blijven.
Dit kon wel eens de oplossing zijn voor het onbekende bleke hout...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:41 schreef jefmen het volgende:
misschien is het robinia want acacia is een andere naam er voor http://houtinfo.nl/main.php?mn=0&id=1002 http://www.af.nl/voorraad/massief/robinia/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |