Boe -fucking- hoe...quote:Op woensdag 30 december 2009 22:56 schreef skattebaut het volgende:
Zelfs mods helpen hier topics om zeep...
Maar wel mensen bannen die ook dergelijke dingen doen.
Sneu.
Hoe ik het zie: die advertentie heeft nooit bestaan en het was dus een mislukte 'grap' van GlowMouse en Poeke is een zeikwijf.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:32 schreef Eenskijken het volgende:
wtf..
probeert de TS nou z'n tafel via marktplaats door te verkopen omdat het bij de winkel niet lukte en het voor te doen alsof het een massief houten is terwijl hij weet dat het een ''neppe'' is.
of is die advertentie van een grappenmaker die ts in de maling neemt?
tvp.
Maar wel een zeikwijf met een punt.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:12 schreef Klaploper het volgende:
Hoe ik het zie: die advertentie heeft nooit bestaan en het was dus een mislukte 'grap' van GlowMouse en Poeke is een zeikwijf.
Dat punt heb ik dan gemist..quote:Op donderdag 31 december 2009 13:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maar wel een zeikwijf met een punt.
quote:Op donderdag 31 december 2009 01:32 schreef Eenskijken het volgende:
wtf..
probeert de TS nou z'n tafel via marktplaats door te verkopen omdat het bij de winkel niet lukte en het voor te doen alsof het een massief houten is terwijl hij weet dat het een ''neppe'' is.
of is die advertentie van een grappenmaker die ts in de maling neemt?
tvp.
Good thinking.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:12 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Hoe ik het zie: die advertentie heeft nooit bestaan en het was dus een mislukte 'grap' van GlowMouse en Poeke is een zeikwijf.
Ook hier weer.quote:
Lever dan eens bewijs door nog wat foto's te posten van je tafel? Graag een foto van een tafel met daarop een boterham met hagelslag.quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:12 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Bewijs eens dat jij zelf wel eerlijk bent? Post eens een foto van de tafel met een boterham met wat dan ook erop.quote:
Een zeikwijf dat gelijk heeft.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Een zeikwijf die gelijk heeft? Er klopt iets niet aan de zin?
Dat kan toch niet? Dat zeikwijf heeft gelijk, die zeikwijf heeft gelijk klinkt beter en normaler? Of is dit nou haags dialectquote:Op donderdag 31 december 2009 18:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een zeikwijf dat gelijk heeft.
Je zegt toch ook niet 'de zeikwijf'? Of wel, soms?!quote:Op donderdag 31 december 2009 18:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat kan toch niet? Dat zeikwijf heeft gelijk, die zeikwijf heeft gelijk klinkt beter en normaler? Of is dit nou haags dialect?
Jawel, ik ben doof en maak altijd fouten met de en hetquote:Op donderdag 31 december 2009 20:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je zegt toch ook niet 'de zeikwijf'? Of wel, soms?!
Dan zeg je inderdaad geen 'de zeikwijf', maar alleen maar 'zeikwijf', toch?quote:Op donderdag 31 december 2009 20:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jawel, ik ben doof en maak altijd fouten met de en het
Bewijs eens dat jij zelf wel eerlijk bent? Post eens een foto van de tafel met een boterham met wat dan ook eropquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |