maar dat lukt dus niet als er een fineer opligt.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:51 schreef Flying_Phoenix het volgende:
Een snelle test waarmee je vuren kunt onderscheiden van tropisch hardhout: druk met de nagel van je duim in het hout. Vuren is zo zacht dat je er een deukje in zult drukken, bij tropisch harthout lukt dat niet. Dat zou ik wel pas doen met die knakker van de leverancier erbij, als hij ontkent dat je met vuren te maken hebt.
Ik kan momenteel nog niet aan het onderliggende hout omdat ik dan de oppervlaktelaag (lees fineer?) verder los moet trekken...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:51 schreef Flying_Phoenix het volgende:
Een snelle test waarmee je vuren kunt onderscheiden van tropisch hardhout: druk met de nagel van je duim in het hout. Vuren is zo zacht dat je er een deukje in zult drukken, bij tropisch harthout lukt dat niet. Dat zou ik wel pas doen met die knakker van de leverancier erbij, als hij ontkent dat je met vuren te maken hebt.
Oh my allah....quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Bewijs eens dat jij zelf wel eerlijk bent? Post eens een foto van de tafel met een boterham met wat dan ook erop
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:56 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
maar dat lukt dus niet als er een fineer opligt.
Er staan er 3 hierboven, das genoeg.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Waar blijven de foto's?
Je weet best wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:16 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Er staan er 3 hierboven, das genoeg.
lair lair pants on firequote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:16 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Oh my allah....
Blijft deze onzin nu doorgaan?
Laten we zeggen dat we in 2010 eens serieus tewerk zullen gaan in de verschillende topics alhier?
Ja?
Het is mijn tafel. duidelijk?
Nee het is niet duidelijk waarom jij Glowmouse zijn post niet ontkracht? Aan het begin van dit topic werd al meteen gezegd dat een topic van je niet serieus genomen moest worden en nu lijkt het erop dat die persoon gelijk heeft?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:16 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Oh my allah....
Blijft deze onzin nu doorgaan?
Laten we zeggen dat we in 2010 eens serieus tewerk zullen gaan in de verschillende topics alhier?
Ja?
Het is mijn tafel. duidelijk?
Die (of de, het, een) vervolgens wordt afgeschilderd als zeikwijfquote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee het is niet duidelijk waarom jij Glowmouse zijn post niet ontkracht? Aan het begin van dit topic werd al meteen gezegd dat een topic van je niet serieus genomen moest worden en nu lijkt het erop dat die persoon gelijk heeft?
Was jij die persoon? Dit topic wordt met de minuut beterquote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:08 schreef Poeke het volgende:
[..]
Die (of de, het, een) vervolgens wordt afgeschilderd als zeikwijf
Ik denk eerder dat je hierboven jezelf beschrijft?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:22 schreef freak1 het volgende:
even loeren hier, alhoewel de topics van TS meestal vermakelijk zijn, vermoed ik toch dat we met een pathologische leugenaar te maken hebben.
daarom wil ik voorstellen een pool te maken omtrent de leefomstandigheden van TS:
ik zeg, een 14jarige zonder vrienden in de kelder van zijn ouders
Tsjah is dat half fok niet?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:22 schreef freak1 het volgende:
ik zeg, een 14jarige zonder vrienden in de kelder van zijn ouders
Ik wacht nog steeds op bewijs dat je die tafel echt hebt en dat ie ook is beschadigd. Foto van die tafel met boterham met watdanookerop aubquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:35 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je hierboven jezelf beschrijft?
Anders postte je dergelijke stoerdoenerij niet hier in dit topic.
Hoe kun je iemand die je niet kent een pathologische leugenaar beginnen noemen en ook nog zelf serieus willen blijven?
Helaas ontbreekt het hier aan fatsoenlijke moderatie zodat e.e.a. lekker op zijn beloop kan blijven.
Dit kon wel eens de oplossing zijn voor het onbekende bleke hout...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:41 schreef jefmen het volgende:
misschien is het robinia want acacia is een andere naam er voor http://houtinfo.nl/main.php?mn=0&id=1002 http://www.af.nl/voorraad/massief/robinia/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |