Ik denk dat dit geen goed doetquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:23 schreef skattebaut het volgende:
Heb er net een boormachine bij gepakt en op een onopvallende plek een klein proefgaatje geboord.
In dit geval de meubelboulevard.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:01 schreef Artbij2 het volgende:
[..]
Waar moet het heen met dit forum.
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:10 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
In dit geval de meubelboulevard.
Niet als je verhaal gaat halen omdat er gaten in je tafel zitten, maar dat was niet TS' klacht.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:04 schreef Compomotive155 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit geen goed doet![]()
Ja, TS is naar die winkel geweest na alle verplichtingen van vandaag.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:26 schreef Artbij2 het volgende:
Is TS nog niet naar de winkel geweest?
en je zei niks?quote:Verder heeft hij een bon geschreven over hetgeen ik hem vertelde en daarop aangegeven:
Klant wenst vervanging tafel... of onzichtbaar herstel.
- Je hebt in principe niets met die fabrikant te maken. Je hebt een koop gesloten met de winkel om de hoek. Laat die het probleem dus niet zomaar afschuiven. Misschien dat de fabrikant het bevredigend voor je kan oplossen, maar houd dit zeker in je achterhoofd. Houd daarbij ook de (overigens niet per se fatale) termijn van twee maanden voor ogen.quote:
Is toch logisch?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:35 schreef mrPanerai het volgende:
Ik vraag me af waarom ze op vol hout een fineerlaag zouden leggen.
Even de reactie afwachten.quote:
Maar je gaat dus akkoord met onzichtbaar herstel?quote:Op woensdag 30 december 2009 03:00 schreef skattebaut het volgende:
Ik wil gewoon een acacia tafel.
Of mijn geld terug.
Das niet slim als TS daar mee akkoord gaat. Onzichtbaar herstel maakt de tafel immers niet spontaan van massief hardhout als deze dat niet is.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maar je gaat dus akkoord met onzichtbaar herstel?
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:39 schreef mrPanerai het volgende:
Ja dat weet ik wel...ik bedoelde...op je foto zie ik toch echt een fineerlaag...dus als de verkoper het op kleuring gooit had ik dat wel even in het gesprek gegooid.
Dat is geheel niet mogelijk om dat onzichtbaar te herstellen.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogelijk zijn? Een nieuwe fineerlaag is zo aangebracht...quote:Op woensdag 30 december 2009 19:43 schreef skattebaut het volgende:
Dat is geheel niet mogelijk om dat onzichtbaar te herstellen.
Dus daar ga ik dan ook niet mee akkoord.
maar dat maakt de tafel no9g steeds niet van massief accacia hout. Als TS daarmee akkoord gaat haalt hij de basis van zijn claim onderuit en gaat het dus niet meer om het massief zijn van een tafel maar omn een beschadiging die hij zelf veroorzaakt heeft.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogelijk zijn? Een nieuwe fineerlaag is zo aangebracht...
Daarom haalde ik het ook aan...quote:Op woensdag 30 december 2009 19:50 schreef klusfoobje het volgende:
maar dat maakt de tafel no9g steeds niet van massief accacia hout. Als TS daarmee akkoord gaat haalt hij de basis van zijn claim onderuit en gaat het dus niet meer om het massief zijn van een tafel maar omn een beschadiging die hij zelf veroorzaakt heeft.
Da's toch prima? Als zij er onzichtbaar een massieve tafel van kunnen maken, gaat ie accoord. Kunnen ze dat niet, gaat ie niet accoord natuurlijk, want dan is het geen onzichtbaar herstel...quote:Op woensdag 30 december 2009 19:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Onzichtbaar herstel houdt in dat ze de huidige tafel terugbrengen in de staat voor de beschadiging, en dat weet jij net zo goed als ik.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:05 schreef wonderer het volgende:
Da's toch prima? Als zij er onzichtbaar een massieve tafel van kunnen maken, gaat ie accoord. Kunnen ze dat niet, gaat ie niet accoord natuurlijk, want dan is het geen onzichtbaar herstel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |