Moet nu op zoek naar de bon.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:53 schreef Dennis101 het volgende:
Tja, heb je ergens zwart op wit staan dat die tafel van massief acacia is?
Als er niets op de bon staat wordt het een heel lastig verhaal, want het is dan zijn woord jou tegen de jouwe.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:56 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Moet nu op zoek naar de bon.
Volgens mij stond dat toen wel op het kaartje in de showroom...
En ook voor de prijs dat het spul kostte mag het best wel massief acacia zijn...
Hoe wil je daar anders achter komen, direct na aankoop de tafelpoot doormidden trappen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:57 schreef Snakey het volgende:
Beetje raar dat je daar pas na 1,5 jaar achter komt, maar goed. Denk niet dat je ergens anspraak op kan maken, tenzij het op je aankoopbon duidelijk vermeld staat.
Zou ik inderdaad toch eens vragen hoe en wat.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:15 schreef skattebaut het volgende:
Zo, bon erbij gepakt.
Daarop staat: aankoopdatum 31-01-2009
Artikelnaam: Profit-Mass-Accasia...
I.i.g. zegt het iets in de richting van massief acasia.
Ik betwijfel of dat zo gemakkelijk gaat.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:18 schreef HarryP het volgende:
TVP. En volgens mij kun je gewoon de koop laten ontbinden.. Dus jij je geld terug zij een tafel die niet is wat ze verkochten.
Ik kom normaal een heel eind in het consumentenrecht, maar waar TS in dit geval recht op heeft durf ik even niet te zeggen. Dus ik ben benieuwd of we nog een verlossend antwoord krijgen (of een reactie van de winkel).quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:18 schreef HarryP het volgende:
TVP. En volgens mij kun je gewoon de koop laten ontbinden.. Dus jij je geld terug zij een tafel die niet is wat ze verkochten.
Ik kreeg dus niet geleverd wat mij gezegd werd dat ik zou krijgen, nl. massief houten meubels.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:20 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dat zo gemakkelijk gaat.
Maar daarom volg ik deze
Dat kun je morgen geheid hier lezen!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:22 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik kom normaal een heel eind in het consumentenrecht, maar waar TS in dit geval recht op heeft durf ik even niet te zeggen. Dus ik ben benieuwd of we nog een verlossend antwoord krijgen (of een reactie van de winkel).
Dit is gewoon winstmaximalisatie, egaal of oplichting...quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:28 schreef Klaploper het volgende:
Kutstreek, ben benieuwd..
Je had er alleen geen gaatje in moeten boren ben ik bangquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:28 schreef skattebaut het volgende:
Ik kreeg dus niet geleverd wat mij gezegd werd dat ik zou krijgen, nl. massief houten meubels.
Zou voor mijn gevoel genoeg moeten zijn de koop te ontbinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |