Dat dus. Was niet slim om op de bon te laten zetten.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Onzichtbaar herstel houdt in dat ze de huidige tafel terugbrengen in de staat voor de beschadiging, en dat weet jij net zo goed als ik.
Al helemaal niet omdat er nu staat 'wenst vervanging tafel of onzichtbaar herstel'. Er had moeten staan 'wenst vervanging tafel of aankoopbedrag retour'. Maar goed, TS was er zelf bij en het is zijn tafel...quote:Op woensdag 30 december 2009 20:11 schreef Dennis101 het volgende:
Dat dus. Was niet slim om op de bon te laten zetten.
Oh. Nee, dat wist ik niet, niet dat het zo afgebakend was. Dan is het niet zo handig nee..quote:Op woensdag 30 december 2009 20:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Onzichtbaar herstel houdt in dat ze de huidige tafel terugbrengen in de staat voor de beschadiging, en dat weet jij net zo goed als ik.
Er moet nu iemand langs komen van de fabrikant.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Al helemaal niet omdat er nu staat 'wenst vervanging tafel of onzichtbaar herstel'. Er had moeten staan 'wenst vervanging tafel of aankoopbedrag retour'. Maar goed, TS was er zelf bij en het is zijn tafel...
Die tafel is niet van de fabrikant, maar van de winkelier waar je hem gekocht hebt. Houdt dat even in gedachte (zoals dr.strangelove ook al zei).quote:Op woensdag 30 december 2009 20:20 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Er moet nu iemand langs komen van de fabrikant.
Met die gast zal ik wel bepalen of het nu wel of niet vol acacia-hout is.
Als het dat niet is mag ie zijn tafel mee nemen en eis ik mijn geld terug.
En als die gast nu zegt dat het wel degelijk acacia is?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:20 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Er moet nu iemand langs komen van de fabrikant.
Met die gast zal ik wel bepalen of het nu wel of niet vol acacia-hout is.
Als het dat niet is mag ie zijn tafel mee nemen en eis ik mijn geld terug.
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:57 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Voor de grote tafel 750
Voor de kleine 350 (van de foto)
Voor de stoelen 480
Het lijkt mij niet dat die plaatjes zo op Marktplaats zijn, verzint deze mod dat er nou zelf bij?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:29 schreef GlowMouse het volgende:
Massief acaciahouten tafel plus stoelen
[..]
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:04 schreef Poeke het volgende:
weer een skattebaut topic..... geloof er geen fuck van
Leuke..quote:Op woensdag 30 december 2009 20:29 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik heb wel op "deze mod" gestemd als beste mod, dus niet van dit soort dingen over GlowMouse insinueren.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:02 schreef rub3n het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet dat die plaatjes zo op Marktplaats zijn, verzint deze mod dat er nou zelf bij?
Ik denk dat laatste.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:19 schreef SolidasRock het volgende:
Zit skattebout nou bullshit te schrijven of probeert glowmouse grappig te zijn?
Advertentie verwijderdquote:Op woensdag 30 december 2009 20:29 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Advertentie nooit bestaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |