Daaromquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:43 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb even teruggelezen, maar nee jij was er niet bij toen het heuglijke nieuws werd bekend gemaakt. Ik was in de war met deze post van jou:
[..]
Alleen niet echt van toepassing als je al thuis bent . . .quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
Mooie TT.
Je bent er nog wel... het is ook koud, we hebben de verwarming wat hoger gezet en een fleecetrui aan gedaan... dat scheelt al een heel stuk. Volgend uur is een mooi uurtje, die wil ik in ieder geval nog even meemaken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben hier
Het is koud, ben moe, ...
Zo maar naar bed
Hij is toch ook niet meer wat hij geweest is he?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:47 schreef Diaan73 het volgende:
598 Bruce Springsteen : Working on a dream
Out here the nights are long, the days are lonely
I think of you and I'm working on a dream
I'm working on a dream
Now the cards I've drawn's a rough hand, darling
I straighten the back and I'm working on a dream
I'm working on a dream
Come on!
I'm working on a dream
Though sometimes it feels so far away
I'm working on a dream
And I know it will be mine someday
Rain pourin' down, I swing my hammer
My hands are rough from working on a dream
I'm working on a dream
Let's go!
I'm working on a dream
Though trouble can feel like it's here to stay
I'm working on a dream
Well our love will chase trouble away
Alright!
[whistling interlude]
That's professional whistling right there!
I'm working on a dream
Though it can feel so far away
I'm working on a dream
Our love will make it real someday
The sun rise up, I climb the ladder
The new day breaks and I'm working on a dream
I'm working on a dream
I'm working on a dream
I'm working on a dream
Hey!
I'm working on a dream
I'm working on a dream
Our love will make it real someday
I'm working on a dream
I'm working on a dream
And our love will make it real someday
Ik heb de verwarming niet aan, en omdat ik in mijn t-shirt zat net maar ff een vest erbij gepaktquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je bent er nog wel... het is ook koud, we hebben de verwarming wat hoger gezet en een fleecetrui aan gedaan... dat scheelt al een heel stuk. Volgend uur is een mooi uurtje, die wil ik in ieder geval nog even meemaken.
Vind je gek dat je het dan koud hebt???quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb de verwarming niet aan, en omdat ik in mijn t-shirt zat net maar ff een vest erbij gepakt
Live welquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hij is toch ook niet meer wat hij geweest is he?
Ik zei toch ook niet dat ik het gek vondquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vind je gek dat je het dan koud hebt???Het is hartstikke koud buiten, hier ijzelde het vanavond al.
Ik wil het niet eens wetenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:51 schreef Wickedangel het volgende:
Waaaaaaaaaat is diiiiiiiiiiiiit!!!!!!!!!!!!
Je bent nog wel wakker!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zei toch ook niet dat ik het gek vond
zie mijn postquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:54 schreef D. het volgende:
Heel Durgerdam heeft meegestemd
*niet eens weet of het wel een plaats is
quote:
Welterustenquote:
Is ze geen pot dan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb me altijd afgevraagd of Barbra het nou heeft gedaan met Barry.
Nee hoor. Ze heeft het zelfs een tijdje met Don Johnson gehouden en is inmiddels alweer jaren getrouwd met James Brolin.quote:
Ik heb er geen roddels over gehoord..... maar goed dat zegt ook niet alles van die ene van Family Ties ook niet...quote:
Die voetballer?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze heeft het zelfs een tijdje met Don Johnson gehouden en is inmiddels alweer jaren getrouwd met James Brolin.
Ik vind het anders wel genieten...quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:03 schreef Piles het volgende:
Ach ja, deze horror staat er ook in natuurlijk
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:03 schreef Piles het volgende:
Ach ja, deze horror staat er ook in natuurlijk
Bedankt voor de informatie.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:05 schreef Modus het volgende:
Voor diegenen die niet weten van wie Coldplay dit geleend heeft
Ik vind het een prachtig moment om even lekker wat chipjes te pakkenquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vind het een prachtig moment om even lekker wat chipjes te pakken
Ja maar...dit is voor mij geen jeugdsentiment of wat dan ookquote:
neuj.quote:
Dat ben ik dan weer helemaal met je eensquote:
nou vooruit dan... misschien saai voor je, maar het is wel goed!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja maar...dit is voor mij geen jeugdsentiment of wat dan ook
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ach, dat komt dan toch al niet meer goed
mee eensquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Als ik stiekem vast even naar het volgende uur kijk denk ik dat ik op tijd slaap vannacht
Hahaha, ik denk niet dat het een artiestennaam gaat worden. Alhoewel ik zelf Lennon wel erg leuk vind. Mijn vriend vind het niets, helaas...quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ziggy als naam voor je zoon... daar heb ik ook nog wel over nagedacht... maar toch niet geworden.
Djenneke goed luisteren naar alle artiestennamen, kun je misschien nog wat inspiratie uit putten.
Deze gehoord door het publiek gezongen in de Gelredome..... Zo heerlijk om mee te maken.. kippenvel.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:19 schreef Diaan73 het volgende:
592 James Taylor : You've got a friend
When you're down and troubled
[..]
You've got a friend.
Inderdaad, wat een drakenuur. Maar dat is goed voor mij. Lekker op tijd naar bed en morgen weer belachelijk lang uitslapenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Als ik stiekem vast even naar het volgende uur kijk denk ik dat ik op tijd slaap vannacht
Lastige vriend heb jequote:Op dinsdag 29 december 2009 23:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hahaha, ik denk niet dat het een artiestennaam gaat worden. Alhoewel ik zelf Lennon wel erg leuk vind. Mijn vriend vind het niets, helaas...
Blijft wel raar dat Changes gewoon niet in de lijst staat.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:26 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Na het ultieme Life on Mars is dit toch ook wel heel fijn
Maar sommige vrouwen moet bij tijd en wijlen wel slaan, anders loopt het de spuigaten uit. Dan gaan ze helemaal naast hun schoenen lopen . . .quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:17 schreef djenneke het volgende:
Mijn moeder zei altijd dat Joe Jackson zijn eigen vrouwen sloeg. Maar volgens mij was ze in de war met de vader van Michael Jackson![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:29 schreef djenneke het volgende:
Kom, dan gaan we allemaal trippen met the Beatles
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:29 schreef djenneke het volgende:
Maar het gaat helemaal niet over drugs!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:29 schreef djenneke het volgende:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:29 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Maar sommige vrouwen moet bij tijd en wijlen wel slaan, anders loopt het de spuigaten uit. Dan gaan ze helemaal naast hun schoenen lopen . . .![]()
*zoekt alvast dekking*
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar het gaat helemaal niet over drugs!
nee, het gaat over een tekening van de zoon van John Lennon...quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar het gaat helemaal niet over drugs!
De Islam is zo gek nog niet.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:29 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Maar sommige vrouwen moet bij tijd en wijlen wel slaan, anders loopt het de spuigaten uit. Dan gaan ze helemaal naast hun schoenen lopen . . .![]()
*zoekt alvast dekking*
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
nee, het gaat over een tekening van de zoon van John Lennon...
Frans Bauer maakt ook meezingers....quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:34 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind dit best een leuk nummer... wel een meezinger!
Ik heb teveel draaien tegelijkertijd, hij wil niet laden...quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:33 schreef Diaan73 het volgende:
over zonen en Lennon gesproken:
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
helaas een beetje donker, maar dat mag de pret niet drukken.
Jij hebt 'm doorquote:
zonder veel aan te hebben wil hij bij mij ook niet laden... dus ff opgeslagenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb teveel draaien tegelijkertijd, hij wil niet laden...
Hij buffert heel erg... ik kijk het een ander keertje.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:33 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
En wie mag dat wezen ??quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:33 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Knap kind, lijkt zeker op zijn vader?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:33 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Hij doet het nu wel. Lievquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij buffert heel erg... ik kijk het een ander keertje.
ik denk de jonge versie van ramsesquote:
Wat ik uit eerdere posts begreep heeft hij nog niet zoveel praatjesquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Knap kind, lijkt zeker op zijn vader?
Hij lijkt inderdaad op zn vader.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Knap kind, lijkt zeker op zijn vader?
Thnx!!quote:
hij dut t hier inmiddels ook... echt de jonge versie van ramsesquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:39 schreef Diaan73 het volgende:
Hmmm balen... nou ja, ik post het morgen nog wel een keertje anders... ik zet hem dan wel even in youtube.
Mwah hij kan al aardig brabbelen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wat ik uit eerdere posts begreep heeft hij nog niet zoveel praatjes
Hij is ook nog maar 11 maanden....quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wat ik uit eerdere posts begreep heeft hij nog niet zoveel praatjes
Heb hem wel vaker gehoord. Heerlijk slaapnummer, simpelweg omdat ik hem 's nachts het vaakst hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:40 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAAAA Unfinished Sympathy eindelijk in de lijst![]()
![]()
![]()
heerlijke zomerse plaat, krijg gelijk weer zin in de zomer![]()
Net als zn vader dus... die kan ook goed brabbelen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mwah hij kan al aardig brabbelen.
Die brabbelt hele columns volquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Net als zn vader dus... die kan ook goed brabbelen.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Net als zn vader dus... die kan ook goed brabbelen.
Maar wel goede columnsquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:45 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Die brabbelt hele columns vol
Ja, ons lachebekje... wel jammer dat het donker was en wij geen lichtje op het fototoestel hebben. Maar het mag de pret niet drukken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
Haha, zelfs in het donker zie je 'm duidelijk lachen, Diaan.
Hij zong gewoon al meequote:Op dinsdag 29 december 2009 23:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, ons lachebekje... wel jammer dat het donker was en wij geen lichtje op het fototoestel hebben. Maar het mag de pret niet drukken.
Hij kan tegenwoordig ook staan aan tafel, bank of whatever en dan beweegt hij ook mee.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hij zong gewoon al meeEn klappen.
De muzikale indoctinatie is al ingezet zie ik wel
Of vind je van niet?quote:
Maar of dat goed zal eindigen, da's nog maar de vraag. Voordat je het weet, komt 'ie met de verkeerde platen aanzetten . . .quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:47 schreef djenneke het volgende:
Hij zong gewoon al meeEn klappen.
De muzikale indoctinatie is al ingezet zie ik wel![]()
Zoals Rick Astley of Serge Gainsbourg...quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:51 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Maar of dat goed zal eindigen, da's nog maar de vraag. Voordat je het weet, komt 'ie met de verkeerde platen aanzetten . . .![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zoals Rick Astley of Serge Gainsbourg...
Of hij houdt later helemaal niet van muziek.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:51 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Maar of dat goed zal eindigen, da's nog maar de vraag. Voordat je het weet, komt 'ie met de verkeerde platen aanzetten . . .![]()
Serge Gainsbourg gaat nog wel (bv dat J'taime nummer), maar je zal maar als ouders zijnde gerickrolled wordenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Zoals Rick Astley of Serge Gainsbourg...
slaap lekkerquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Slaap lekker allemaal, de uuropener van het volgende uur trek ik echt niet, ik ga m'n bed vast in
Ik ga ook kijken hoe mijn bedje erbij staat. Nog even lezen, en dan oogjes dicht en snaveltjes toe!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Slaap lekker allemaal, de uuropener van het volgende uur trek ik echt niet, ik ga m'n bed vast in
Welterustenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Slaap lekker allemaal, de uuropener van het volgende uur trek ik echt niet, ik ga m'n bed vast in![]()
Jawel hoor, helemaal eens met de strekking.quote:
Welkom!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:55 schreef FritsFlits het volgende:
Morgen maar kijken of ik de Top2000 nog een beetje kan volgen. Afgelopen dagen druk geweest, weinig kunnen volgen en ben erg moe nu.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ga ook kijken hoe mijn bedje erbij staat. Nog even lezen, en dan oogjes dicht en snaveltjes toe!
Truste allemaal, en tot morgen misschien!
jullie ook lekker slapenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:55 schreef FritsFlits het volgende:
Morgen maar kijken of ik de Top2000 nog een beetje kan volgen. Afgelopen dagen druk geweest, weinig kunnen volgen en ben erg moe nu.
Dit geldt ook voor mij... ik drink nog eerst even mn glas leeg.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ga ook kijken hoe mijn bedje erbij staat. Nog even lezen, en dan oogjes dicht en snaveltjes toe!
Truste allemaal, en tot morgen!
Dank je welquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:55 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Jawel hoor, helemaal eens met de strekking.
Maar ik heb al lang geleden afscheid genomen van het idee dat lijsten en ook de top 40, 100 etc. eerlijk en objectief samengesteld worden. Ik heb al dit soort lijsten altijd al met een grote berg zou genomen.
Ik heb me er bij neergelegd; jij probeert er wat aan te doen, en dat is te prijzen
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:53 schreef TradeMarkie het volgende:
ik blijf niet bezig hoor!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit geldt ook voor mij... ik drink nog eerst even mn glas leeg.
Ik was er al aan het begin van de Top2000, dus ook welkom!quote:
Was mooi, 2008 4x live gezienquote:Op woensdag 30 december 2009 00:10 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
afgelopen herfst in de HMH
![]()
Ik ken dat nummer van Jason Mraz niet - is dat erg?
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:13 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Was mooi, 2008 4x live gezientip: Porcupine Tree #4 - Wachtend op de 013-DVD
nee het is juist een kansloze plaat belachelijk dat zoiets zo hoog staat
Mooi ja, kijk er gewoon overheenquote:Op woensdag 30 december 2009 00:18 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Ken ik, zie mijn laatste post daarin Porcupine Tree #4 - Wachtend op de 013-DVD
en mijn sig
nummer 7 mag er van mij ook uit hoor.....quote:Op woensdag 30 december 2009 00:22 schreef TUFKAL het volgende:
Top 210 van de DJ
http://www.tctubantia.nl/(...)gen-top-10-samen.ece
Buiten de nummer 3 best geinig
Ik herinner me dit nummer vooral van de André van Duin Show waarin de eerste regel: "Ik doe de deur dicht" herhaaldelijk werd geïllustreerd door het geluid van een dichtslaande deurquote:
Die zwerft idd ook als ringtone overal en nergens...quote:Op woensdag 30 december 2009 00:23 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Ik herinner me dit nummer vooral van de André van Duin Show waarin de eerste regel: "Ik doe de deur dicht" herhaaldelijk werd geïllustreerd door het geluid van een dichtslaande deur
Ja en 6quote:Op woensdag 30 december 2009 00:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
nummer 7 mag er van mij ook uit hoor.....
Het is allang verleden tijdquote:Op woensdag 30 december 2009 00:28 schreef Nizno het volgende:
je kent mn stem niet... wie ik ben is wat je nu ziet.. wil je dansen met illusies?
goeiemoggel!!quote:
Over slecht binnenkomen gesproken...quote:Op woensdag 30 december 2009 00:30 schreef ScottTracy het volgende:
NEEEEEEEEEEEEE
Eerst Jason Mraz en dan Milow. Ik laat de radio nog even uit![]()
![]()
Heyquote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:30 schreef ScottTracy het volgende:
NEEEEEEEEEEEEE
![]()
De volgorde is andersom maar dat helpt zeker niet?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:30 schreef ScottTracy het volgende:
NEEEEEEEEEEEEE
![]()
Inderdaad zeg... even de playlist opzoeken wat er nog meer achteraan komt.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Over slecht binnenkomen gesproken...
Maar daarna Queenquote:Op woensdag 30 december 2009 00:30 schreef ScottTracy het volgende:
NEEEEEEEEEEEEE
![]()
Ook goeiesmiddagsquote:
Hier niet, alleen maar regenquote:Op woensdag 30 december 2009 00:31 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ook goeiesmiddags
Hier is het mooi wit geworden nu![]()
De Poppy's, was dat niet de favoriete band van Joëlle Milquet?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:31 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Inderdaad zeg... even de playlist opzoeken wat er nog meer achteraan komt.
edit: de rest van het uur valt niet tegen, op de Poppysna en dat nr van Coldplay vind ik ook niks.
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:37 schreef TUFKAL het volgende:
Niet zo moeilijk dat je zoon van 6 gek is van Milow daar wordt je mee dood gegooid op de radio.
Wil m over 5 jaar nog wel eens spreken
De tweede Herman Brusselmans...quote:Op woensdag 30 december 2009 00:39 schreef Nizno het volgende:
http://twitter.com/BerryV/statuses/7176053182
bommie door de bocht.
Mja de beste R.E.M. nummers staan er niet inquote:Op woensdag 30 december 2009 00:42 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
En nog een van de beste van hun die er in staat.
En hij staat er nu op...quote:Op woensdag 30 december 2009 00:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De Poppy's, was dat niet de favoriete band van Joëlle Milquet?
Dat klopt. Echte pareltjes blijven verstopt.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:44 schreef Krambo het volgende:
[..]
Mja de beste R.E.M. nummers staan er niet in
Nee hoorquote:Op woensdag 30 december 2009 00:49 schreef TUFKAL het volgende:
Ik ga slapen voor Coldpay ben wellicht de enige coldplay hater.
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:49 schreef TUFKAL het volgende:
Volgens mij ben ik één van de zeer weinige Coldplay-liefhebbers, de rest (90-99%) spuugt Chris Martin compleet uit.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:49 schreef TUFKAL het volgende:
Wat gek, ik vind dit juist hun beste. Wat een geluid!quote:Op woensdag 30 december 2009 00:54 schreef Krambo het volgende:
Beetje een matig nummer van de heren A&dM, ze hebben zoveel betere gemaakt
Helloooquote:Op woensdag 30 december 2009 00:53 schreef Wickedangel het volgende:
Zo, ben ik weer.
Ik vind dat Coldplay best wat aardige nummers heeft gemaakt. Maar ze geven mij geen kippenvel, maken me niet boos of gelukkig of wat dan ook ofzo. Gewoon aardig. Zoals dit nummer: The hardest partquote:Op woensdag 30 december 2009 00:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik één van de zeer weinige Coldplay-liefhebbers, de rest (90-99%) spuugt Chris Martin compleet uit.
Slaap zequote:Op woensdag 30 december 2009 01:00 schreef cafca het volgende:
mooie tijd om te gaan slapen... tot morgen!![]()
Trustenquote:Op woensdag 30 december 2009 01:00 schreef cafca het volgende:
mooie tijd om te gaan slapen... tot morgen!
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:00 schreef cafca het volgende:
mooie tijd om te gaan slapen... tot morgen!
Welterustenquote:Op woensdag 30 december 2009 01:01 schreef Nizno het volgende:
ik gooi de laptop ook uit.... lekker op mn rug radio luisteren...
welterusten allemaal voor later.
Ook trusten!quote:Op woensdag 30 december 2009 01:01 schreef Nizno het volgende:
Trustequote:Op woensdag 30 december 2009 01:01 schreef Nizno het volgende:
Trustenquote:Op woensdag 30 december 2009 01:06 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Weet je hoe oud Richard Harris?
OK, ik ga naar bed, welterusten allemaal
Geschreven door de man die net zo'n interessante hobby had als Wacko Jacko himself . . .quote:Op woensdag 30 december 2009 01:10 schreef ScottTracy het volgende:
Sms Michael Jacks ON
Mooi nummer dit![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:12 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Geschreven door de man die net zo'n interessante hobby had als Wacko Jacko himself . . .![]()
Shit ja, da's waar ook alleen ik twijfel of het met dit nummer was . . .quote:Op woensdag 30 december 2009 01:13 schreef ScottTracy het volgende:Paar jaar geleden echter geclaimd door twee Belgen, dus nog plagiaat ook van meneer Kelly. In België mag dit nummer ook niet meer op de radio gedraaid worden, geloof ik.
Plagiaatquote:Op woensdag 30 december 2009 01:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Shit ja, da's waar ook alleen ik twijfel of het met dit nummer was . . .
De versie van Dumbledore is beterquote:Op woensdag 30 december 2009 01:16 schreef ScottTracy het volgende:
MacArthur Park... gisteren ook al gehoord in de uitvoering van Donna Summer.
Trusten!quote:Op woensdag 30 december 2009 01:25 schreef ThunderChild het volgende:
Goed mensen, ik ga slapen. Tot morgen
Lees ik nu in complete stilte, heb het geluid ff uitgezet.quote:
een verademing in vergelijking met Celinequote:Op woensdag 30 december 2009 01:43 schreef ScottTracy het volgende:
Vlieg met me mee naar de regenboogMooie tekst
Weinig interessants...quote:Op woensdag 30 december 2009 01:54 schreef lubje25 het volgende:
Is iedereen slapen?
volgende uur:
506 554 Yes : Roundabout![]()
531 553 Benny Neyman : Waarom fluister ik je naam nog![]()
330 552 ABBA : Happy New Year![]()
551 551 Genesis : Land of confusion![]()
438 550 Carole King : You've got a friend![]()
596 549 Vicki Brown & New London Chorale : Stay with me till the morningjeugdsentiment
478 548 Michel Fugain : Une belle histoire![]()
485 547 Dire Straits : Tunnel of love![]()
249 546 Babys : Everytime I think of you![]()
469 545 George Michael : Careless whisper
- 544 Live : I alone![]()
594 543 Cats : Marian![]()
1140 542 Coldplay : Speed of sound![]()
Dit uur mag wat mij betreft overgeslagen wordenquote:Op woensdag 30 december 2009 01:54 schreef lubje25 het volgende:
Is iedereen slapen?
volgende uur:
506 554 Yes : Roundabout![]()
531 553 Benny Neyman : Waarom fluister ik je naam nog![]()
330 552 ABBA : Happy New Year![]()
551 551 Genesis : Land of confusion![]()
438 550 Carole King : You've got a friend![]()
596 549 Vicki Brown & New London Chorale : Stay with me till the morningjeugdsentiment
478 548 Michel Fugain : Une belle histoire![]()
485 547 Dire Straits : Tunnel of love![]()
249 546 Babys : Everytime I think of you![]()
469 545 George Michael : Careless whisper
- 544 Live : I alone![]()
594 543 Cats : Marian![]()
1140 542 Coldplay : Speed of sound![]()
Echt een van de slechtste uren ooit. Ik ga mooi slapenquote:Op woensdag 30 december 2009 02:00 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dit uur mag wat mij betreft overgeslagen worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |