nee, het gaat over een tekening van de zoon van John Lennon...quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar het gaat helemaal niet over drugs!
De Islam is zo gek nog niet.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:29 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Maar sommige vrouwen moet bij tijd en wijlen wel slaan, anders loopt het de spuigaten uit. Dan gaan ze helemaal naast hun schoenen lopen . . .![]()
*zoekt alvast dekking*
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
nee, het gaat over een tekening van de zoon van John Lennon...
Frans Bauer maakt ook meezingers....quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:34 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind dit best een leuk nummer... wel een meezinger!
Ik heb teveel draaien tegelijkertijd, hij wil niet laden...quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:33 schreef Diaan73 het volgende:
over zonen en Lennon gesproken:
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
helaas een beetje donker, maar dat mag de pret niet drukken.
Jij hebt 'm doorquote:
zonder veel aan te hebben wil hij bij mij ook niet laden... dus ff opgeslagenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb teveel draaien tegelijkertijd, hij wil niet laden...
Hij buffert heel erg... ik kijk het een ander keertje.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:33 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
En wie mag dat wezen ??quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:33 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Knap kind, lijkt zeker op zijn vader?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:33 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Hij doet het nu wel. Lievquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij buffert heel erg... ik kijk het een ander keertje.
ik denk de jonge versie van ramsesquote:
Wat ik uit eerdere posts begreep heeft hij nog niet zoveel praatjesquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Knap kind, lijkt zeker op zijn vader?
Hij lijkt inderdaad op zn vader.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Knap kind, lijkt zeker op zijn vader?
Thnx!!quote:
hij dut t hier inmiddels ook... echt de jonge versie van ramsesquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:39 schreef Diaan73 het volgende:
Hmmm balen... nou ja, ik post het morgen nog wel een keertje anders... ik zet hem dan wel even in youtube.
Mwah hij kan al aardig brabbelen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wat ik uit eerdere posts begreep heeft hij nog niet zoveel praatjes
Hij is ook nog maar 11 maanden....quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wat ik uit eerdere posts begreep heeft hij nog niet zoveel praatjes
Heb hem wel vaker gehoord. Heerlijk slaapnummer, simpelweg omdat ik hem 's nachts het vaakst hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:40 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAAAA Unfinished Sympathy eindelijk in de lijst![]()
![]()
![]()
heerlijke zomerse plaat, krijg gelijk weer zin in de zomer![]()
Net als zn vader dus... die kan ook goed brabbelen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mwah hij kan al aardig brabbelen.
Die brabbelt hele columns volquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Net als zn vader dus... die kan ook goed brabbelen.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Net als zn vader dus... die kan ook goed brabbelen.
Maar wel goede columnsquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:45 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Die brabbelt hele columns vol
Ja, ons lachebekje... wel jammer dat het donker was en wij geen lichtje op het fototoestel hebben. Maar het mag de pret niet drukken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
Haha, zelfs in het donker zie je 'm duidelijk lachen, Diaan.
Hij zong gewoon al meequote:Op dinsdag 29 december 2009 23:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, ons lachebekje... wel jammer dat het donker was en wij geen lichtje op het fototoestel hebben. Maar het mag de pret niet drukken.
Hij kan tegenwoordig ook staan aan tafel, bank of whatever en dan beweegt hij ook mee.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hij zong gewoon al meeEn klappen.
De muzikale indoctinatie is al ingezet zie ik wel
Of vind je van niet?quote:
Maar of dat goed zal eindigen, da's nog maar de vraag. Voordat je het weet, komt 'ie met de verkeerde platen aanzetten . . .quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:47 schreef djenneke het volgende:
Hij zong gewoon al meeEn klappen.
De muzikale indoctinatie is al ingezet zie ik wel![]()
Zoals Rick Astley of Serge Gainsbourg...quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:51 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Maar of dat goed zal eindigen, da's nog maar de vraag. Voordat je het weet, komt 'ie met de verkeerde platen aanzetten . . .![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zoals Rick Astley of Serge Gainsbourg...
Of hij houdt later helemaal niet van muziek.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:51 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Maar of dat goed zal eindigen, da's nog maar de vraag. Voordat je het weet, komt 'ie met de verkeerde platen aanzetten . . .![]()
Serge Gainsbourg gaat nog wel (bv dat J'taime nummer), maar je zal maar als ouders zijnde gerickrolled wordenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Zoals Rick Astley of Serge Gainsbourg...
slaap lekkerquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Slaap lekker allemaal, de uuropener van het volgende uur trek ik echt niet, ik ga m'n bed vast in
Ik ga ook kijken hoe mijn bedje erbij staat. Nog even lezen, en dan oogjes dicht en snaveltjes toe!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Slaap lekker allemaal, de uuropener van het volgende uur trek ik echt niet, ik ga m'n bed vast in
Welterustenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Slaap lekker allemaal, de uuropener van het volgende uur trek ik echt niet, ik ga m'n bed vast in![]()
Jawel hoor, helemaal eens met de strekking.quote:
Welkom!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:55 schreef FritsFlits het volgende:
Morgen maar kijken of ik de Top2000 nog een beetje kan volgen. Afgelopen dagen druk geweest, weinig kunnen volgen en ben erg moe nu.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ga ook kijken hoe mijn bedje erbij staat. Nog even lezen, en dan oogjes dicht en snaveltjes toe!
Truste allemaal, en tot morgen misschien!
jullie ook lekker slapenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:55 schreef FritsFlits het volgende:
Morgen maar kijken of ik de Top2000 nog een beetje kan volgen. Afgelopen dagen druk geweest, weinig kunnen volgen en ben erg moe nu.
Dit geldt ook voor mij... ik drink nog eerst even mn glas leeg.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ga ook kijken hoe mijn bedje erbij staat. Nog even lezen, en dan oogjes dicht en snaveltjes toe!
Truste allemaal, en tot morgen!
Dank je welquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:55 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Jawel hoor, helemaal eens met de strekking.
Maar ik heb al lang geleden afscheid genomen van het idee dat lijsten en ook de top 40, 100 etc. eerlijk en objectief samengesteld worden. Ik heb al dit soort lijsten altijd al met een grote berg zou genomen.
Ik heb me er bij neergelegd; jij probeert er wat aan te doen, en dat is te prijzen
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:53 schreef TradeMarkie het volgende:
ik blijf niet bezig hoor!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit geldt ook voor mij... ik drink nog eerst even mn glas leeg.
Ik was er al aan het begin van de Top2000, dus ook welkom!quote:
Was mooi, 2008 4x live gezienquote:Op woensdag 30 december 2009 00:10 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
afgelopen herfst in de HMH
![]()
Ik ken dat nummer van Jason Mraz niet - is dat erg?
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:13 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Was mooi, 2008 4x live gezientip: Porcupine Tree #4 - Wachtend op de 013-DVD
nee het is juist een kansloze plaat belachelijk dat zoiets zo hoog staat
Mooi ja, kijk er gewoon overheenquote:Op woensdag 30 december 2009 00:18 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Ken ik, zie mijn laatste post daarin Porcupine Tree #4 - Wachtend op de 013-DVD
en mijn sig
nummer 7 mag er van mij ook uit hoor.....quote:Op woensdag 30 december 2009 00:22 schreef TUFKAL het volgende:
Top 210 van de DJ
http://www.tctubantia.nl/(...)gen-top-10-samen.ece
Buiten de nummer 3 best geinig
Ik herinner me dit nummer vooral van de André van Duin Show waarin de eerste regel: "Ik doe de deur dicht" herhaaldelijk werd geïllustreerd door het geluid van een dichtslaande deurquote:
Die zwerft idd ook als ringtone overal en nergens...quote:Op woensdag 30 december 2009 00:23 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Ik herinner me dit nummer vooral van de André van Duin Show waarin de eerste regel: "Ik doe de deur dicht" herhaaldelijk werd geïllustreerd door het geluid van een dichtslaande deur
Ja en 6quote:Op woensdag 30 december 2009 00:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
nummer 7 mag er van mij ook uit hoor.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |