Ik vind het een prachtig moment om even lekker wat chipjes te pakkenquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vind het een prachtig moment om even lekker wat chipjes te pakken
Ja maar...dit is voor mij geen jeugdsentiment of wat dan ookquote:
neuj.quote:
Dat ben ik dan weer helemaal met je eensquote:
nou vooruit dan... misschien saai voor je, maar het is wel goed!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja maar...dit is voor mij geen jeugdsentiment of wat dan ook
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ach, dat komt dan toch al niet meer goed
mee eensquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Als ik stiekem vast even naar het volgende uur kijk denk ik dat ik op tijd slaap vannacht
Hahaha, ik denk niet dat het een artiestennaam gaat worden. Alhoewel ik zelf Lennon wel erg leuk vind. Mijn vriend vind het niets, helaas...quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ziggy als naam voor je zoon... daar heb ik ook nog wel over nagedacht... maar toch niet geworden.
Djenneke goed luisteren naar alle artiestennamen, kun je misschien nog wat inspiratie uit putten.
Deze gehoord door het publiek gezongen in de Gelredome..... Zo heerlijk om mee te maken.. kippenvel.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:19 schreef Diaan73 het volgende:
592 James Taylor : You've got a friend
When you're down and troubled
[..]
You've got a friend.
Inderdaad, wat een drakenuur. Maar dat is goed voor mij. Lekker op tijd naar bed en morgen weer belachelijk lang uitslapenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Als ik stiekem vast even naar het volgende uur kijk denk ik dat ik op tijd slaap vannacht
Lastige vriend heb jequote:Op dinsdag 29 december 2009 23:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hahaha, ik denk niet dat het een artiestennaam gaat worden. Alhoewel ik zelf Lennon wel erg leuk vind. Mijn vriend vind het niets, helaas...
Blijft wel raar dat Changes gewoon niet in de lijst staat.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:26 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Na het ultieme Life on Mars is dit toch ook wel heel fijn
Maar sommige vrouwen moet bij tijd en wijlen wel slaan, anders loopt het de spuigaten uit. Dan gaan ze helemaal naast hun schoenen lopen . . .quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:17 schreef djenneke het volgende:
Mijn moeder zei altijd dat Joe Jackson zijn eigen vrouwen sloeg. Maar volgens mij was ze in de war met de vader van Michael Jackson![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:29 schreef djenneke het volgende:
Kom, dan gaan we allemaal trippen met the Beatles
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:29 schreef djenneke het volgende:
Maar het gaat helemaal niet over drugs!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:29 schreef djenneke het volgende:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:29 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Maar sommige vrouwen moet bij tijd en wijlen wel slaan, anders loopt het de spuigaten uit. Dan gaan ze helemaal naast hun schoenen lopen . . .![]()
*zoekt alvast dekking*
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar het gaat helemaal niet over drugs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |