Het is allang verleden tijdquote:Op woensdag 30 december 2009 00:28 schreef Nizno het volgende:
je kent mn stem niet... wie ik ben is wat je nu ziet.. wil je dansen met illusies?
goeiemoggel!!quote:
Over slecht binnenkomen gesproken...quote:Op woensdag 30 december 2009 00:30 schreef ScottTracy het volgende:
NEEEEEEEEEEEEE
Eerst Jason Mraz en dan Milow. Ik laat de radio nog even uit![]()
![]()
Heyquote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:30 schreef ScottTracy het volgende:
NEEEEEEEEEEEEE
![]()
De volgorde is andersom maar dat helpt zeker niet?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:30 schreef ScottTracy het volgende:
NEEEEEEEEEEEEE
![]()
Inderdaad zeg... even de playlist opzoeken wat er nog meer achteraan komt.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Over slecht binnenkomen gesproken...
Maar daarna Queenquote:Op woensdag 30 december 2009 00:30 schreef ScottTracy het volgende:
NEEEEEEEEEEEEE
![]()
Ook goeiesmiddagsquote:
Hier niet, alleen maar regenquote:Op woensdag 30 december 2009 00:31 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ook goeiesmiddags
Hier is het mooi wit geworden nu![]()
De Poppy's, was dat niet de favoriete band van Joëlle Milquet?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:31 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Inderdaad zeg... even de playlist opzoeken wat er nog meer achteraan komt.
edit: de rest van het uur valt niet tegen, op de Poppysna en dat nr van Coldplay vind ik ook niks.
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:37 schreef TUFKAL het volgende:
Niet zo moeilijk dat je zoon van 6 gek is van Milow daar wordt je mee dood gegooid op de radio.
Wil m over 5 jaar nog wel eens spreken
De tweede Herman Brusselmans...quote:Op woensdag 30 december 2009 00:39 schreef Nizno het volgende:
http://twitter.com/BerryV/statuses/7176053182
bommie door de bocht.
Mja de beste R.E.M. nummers staan er niet inquote:Op woensdag 30 december 2009 00:42 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
En nog een van de beste van hun die er in staat.
En hij staat er nu op...quote:Op woensdag 30 december 2009 00:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De Poppy's, was dat niet de favoriete band van Joëlle Milquet?
Dat klopt. Echte pareltjes blijven verstopt.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:44 schreef Krambo het volgende:
[..]
Mja de beste R.E.M. nummers staan er niet in
Nee hoorquote:Op woensdag 30 december 2009 00:49 schreef TUFKAL het volgende:
Ik ga slapen voor Coldpay ben wellicht de enige coldplay hater.
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:49 schreef TUFKAL het volgende:
Volgens mij ben ik één van de zeer weinige Coldplay-liefhebbers, de rest (90-99%) spuugt Chris Martin compleet uit.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:49 schreef TUFKAL het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |