abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76969652
Wil misschien bij de commando's dus het doel is 2400meter lopen binnen 12min en het liefst zo snel mogelijk. Had vanmorgen 3000 meter gelopen binnen 20min met een klein stukje lopen dus moet nog flink trainen.

En wil afvallen, ben nu 85 kilo en 1.80 meter dus veels te zwaar
pi_76969684
Wat is eigenlijk een versteegrobje?
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
  maandag 18 januari 2010 @ 19:44:33 #203
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_76980172
schaamteloze TVP...door omstandigheden al bijna 3 weken niet gelopen ....moet ook zeggen dat de kou ook onder omstandigheden kan worden gerekend....hehe....althans..andere omstandigheden verzwaren...
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
pi_76987450
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:08 schreef versteegrob het volgende:
Wil misschien bij de commando's dus het doel is 2400meter lopen binnen 12min en het liefst zo snel mogelijk. Had vanmorgen 3000 meter gelopen binnen 20min met een klein stukje lopen dus moet nog flink trainen.

En wil afvallen, ben nu 85 kilo en 1.80 meter dus veels te zwaar
Hm mijn broer wil bij de luchtmobiele brigade en schijnt 2700m te moeten halen. Ik dacht dat de commando's zwaarder waren? Maar met een beetje trainen is 2400m echt wel te doen hoor!
Succes iig!

Ik ga zondag weer even een 5km wedstrijd lopen. Helaas moet ik het doen met maar 2 rustdagen ervoor, want ik moet nog naar m'n werk fietsen op woensdag en donderdag. Morgen nog even zwemmen en voor de laatste keer (rustig) hardlopen en dan zullen we het wel zien... streeftijd 19:15 dus 3:51 per km gaat nog zwaar worden
pi_76992120
quote:
Op maandag 18 januari 2010 10:55 schreef Radioheader het volgende:
Hey,

Leuk hardloop topic! Weet iemand nog een leuke route in Utrecht om te lopen? Woon zelf in Tuindorp en ga vaak naar het Griftpark, maar wil ook weleens wat anders proberen. Alvast bedankt
Meerdere leuke routes mogelijk.

Bijvoorbeeld rondje centrum.
http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=326737

Of rondje Lunetten.
Al is die misschien te ver om eerst naartoe te fietsen vanuit Tuindorp.
http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=330918

Wat ik zelf ook wel gedaan heb is om eerst naar Amalisweerd te fietsen en dan daar te gaan hardlopen.
  maandag 18 januari 2010 @ 23:41:53 #206
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_76992954
Zoooo dat shirt van de halve van egmond is echt het lelijkste hardloopshirt wat ik ooit gezien heb. Het zit echt voor geen meter: te kort en te breed, waardoor het totaal niet aansluit en helemaal niet lekker zit. Ik lijkt wel een huisvrouw van 40 met dat ding aan (no offence ). Kreeg je dat ding gratis of moest je daarvoor bijbetalen? Misschien is het mannenshirt beter? Balen....
I'm just a girl in the world.
pi_76995991
quote:
Op maandag 18 januari 2010 21:57 schreef bananablues het volgende:

[..]

Hm mijn broer wil bij de luchtmobiele brigade en schijnt 2700m te moeten halen. Ik dacht dat de commando's zwaarder waren? Maar met een beetje trainen is 2400m echt wel te doen hoor!
Succes iig!

Ik ga zondag weer even een 5km wedstrijd lopen. Helaas moet ik het doen met maar 2 rustdagen ervoor, want ik moet nog naar m'n werk fietsen op woensdag en donderdag. Morgen nog even zwemmen en voor de laatste keer (rustig) hardlopen en dan zullen we het wel zien... streeftijd 19:15 dus 3:51 per km gaat nog zwaar worden
Je hebt gelijk, het is 2800meter, pff gaat nog heel zwaar worden. Binnen hoe lang zou je zoiets kunnen lopen ? Liep vandaag 3km binnen 20min met eventjes lopen tussendoor
pi_76996318
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:09 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Jimmy Carter:
pi_76998886
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 01:03 schreef versteegrob het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, het is 2800meter, pff gaat nog heel zwaar worden. Binnen hoe lang zou je zoiets kunnen lopen ? Liep vandaag 3km binnen 20min met eventjes lopen tussendoor
Hangt van je aanleg en training af denk ik... In september 2008 was ik begonnen met een beginnersschema (van runinfo geloof ik) en in december 2008 rende ik 2700m in 12 minuten. Met dus trainingen als 3x10 minuten rustig hardlopen en dan 2 a 3 keer per week. Maar ik heb vroeger wel op atletiek gezeten.

Belangrijkste is denk ik dat je blijft werken aan je conditie, dus 2 a 3x per week rennen.

Overigens ben ik nogal van mening dat als je het echt graag veel beter wilt worden, je gewoon echt hard moet trainen (terwijl je naar je lichaam blijft luisteren). 2-3x per week rustig beginnen, maar redelijk snel uitbouwen naar zwaardere trainingen en vaker trainen (Wel minstens 1 a 2 rustdagen per week). Wel zware trainingen afwisselen met rustige. Plus, als je lichaam stop zegt ook echt stoppen en rust nemen. Verder afwisselen met andere duursporten. Fietsen/zwemmen krijg je ook veel conditie van en kan je vaak ook doen als je een beetje last hebt van een spiertje van het hardlopen bijv...
Nadeel is dat je echt goed moet blijven luisteren naar je lichaam, want overtraining en blessure komen snel kijken dan, vooral als je wat zwaarder bent.. en dan ben je nog verder van huis.

Wanneer wilde je je aanmelden dan?
pi_77000649
quote:
Op maandag 18 januari 2010 23:22 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Of rondje Lunetten.

Wat ik zelf ook wel gedaan heb is om eerst naar Amalisweerd te fietsen en dan daar te gaan hardlopen.
Dankjewel, dat rondje centrum ziet er mooi uit. Ik ga wel ff wat proberen! ff gekeken, heel relaxt, vanmiddag ff lopen!

[ Bericht 2% gewijzigd door Radioheader op 19-01-2010 10:26:59 ]
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
  dinsdag 19 januari 2010 @ 10:32:16 #211
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_77002732
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:09 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Rob was koning in oude nieuwsfeitjes posten in het Ajax-topic.
Die stonden er door een andere users dan al een dag.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_77004824
Was gewoon lui. Ontopic. Nemen jullie altijd een rustdag ? Heb gister ochtend gelopen en wil vanavond lopen. Aan te raden ?

Verder ren ik meestal rond de 20min alleen lees je overal dat het afvallen pas na 20min begint, wat is jullie mening hierover?
pi_77005072
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 11:57 schreef versteegrob het volgende:
Was gewoon lui. Ontopic. Nemen jullie altijd een rustdag ? Heb gister ochtend gelopen en wil vanavond lopen. Aan te raden ?
voor beginners zijn rustdagen aan te raden, pezen etc moeten wennen aanbelasting
pi_77041092
Wat een lulparcours op de 10k met de CPC En er dan heel enthousiast over doen:
quote:
Het Malieveld wordt hét kloppende hart van een sfeervolle, massaal toegejuichde, loopbelevenis in de Hofstad die alleen al door haar rijke historie het bezoeken waard is.
De hele binnenstad wordt gemeden, finish is niet meer op de Lange Voorhout, gat-ver-dam-me dat ze zich hiermee hebben laten afschepen

Oh. Hallo mensen ik ben er weer, ik ga komende week weer trainen, hopelijk is m'n knieblessure verleden tijd
pi_77041958
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 08:23 schreef knnth het volgende:
Oh. Hallo mensen ik ben er weer, ik ga komende week weer trainen, hopelijk is m'n knieblessure verleden tijd
  woensdag 20 januari 2010 @ 23:37:40 #217
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_77078182
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 08:23 schreef knnth het volgende:
Wat een lulparcours op de 10k met de CPC En er dan heel enthousiast over doen:
[..]

De hele binnenstad wordt gemeden, finish is niet meer op de Lange Voorhout, gat-ver-dam-me dat ze zich hiermee hebben laten afschepen

was het niet vorig jaar daar ook al? De grote massa's zijn mij niet opgevallen, evenmin het kloppende hart. Het was meer een modderveld met een paar tenten waar je je spullen kwijt kon. Het aangeven van de VIP ruimtes kostte teveel geld, waardoor ik daar na 10 minuten voor de ingang in de rij te hebben gestaan, ben weggestuurd en verder waren de dwijlorkesten alles behalve opbeurend over de boulevard. Ik heb nog nooit zo erg de behoefte gehad om gewoon maar te stoppen met die wedstrijd en een taxi te bellen .

Anyway, veel plezier, misschien is het dit jaar wel leuker

* beertenderrr heeft een slechte dag, dus dat kan ook een wat vertekend beeld geven
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_77078497
quote:
Op maandag 18 januari 2010 23:22 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Of rondje Lunetten.

Of langs de Kromme Rijn lopen, starten nabij de Rubenslaan, gewoon volgen, en het pad volgen tot dat je op een driesplitsing uitkomt met een klein huisje ernaast en een witte brug nabij en dan moet je rechts, stukje door het bos en dan kom je uit bij de Koningsweg (nabij Lunetten) en dan rechts en dan kom je vanzelf wel weer in de bewoonde wereld terecht. Moet je even kijken hoe precies, is een beetje lastig uit te leggen Is zo'n 6 km.
  donderdag 21 januari 2010 @ 00:12:37 #219
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_77080086
al anderhalve week niet meer gelopen, en half ziek. Morgen verplicht nummertje spinnen, hopelijk zaterdag dan maar weer eens lopen...
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_77085325
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 23:43 schreef ArtemisQ het volgende:

[..]

Of langs de Kromme Rijn lopen, starten nabij de Rubenslaan, gewoon volgen, en het pad volgen tot dat je op een driesplitsing uitkomt met een klein huisje ernaast en een witte brug nabij en dan moet je rechts, stukje door het bos en dan kom je uit bij de Koningsweg (nabij Lunetten) en dan rechts en dan kom je vanzelf wel weer in de bewoonde wereld terecht. Moet je even kijken hoe precies, is een beetje lastig uit te leggen Is zo'n 6 km.
Bedankt, heel chill. Ga het allemaal ff proberen. Vandaag rondje singels met een leuk meisje
pi_77085600
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 23:37 schreef beertenderrr het volgende:

[..]

was het niet vorig jaar daar ook al? De grote massa's zijn mij niet opgevallen, evenmin het kloppende hart. Het was meer een modderveld met een paar tenten waar je je spullen kwijt kon. Het aangeven van de VIP ruimtes kostte teveel geld, waardoor ik daar na 10 minuten voor de ingang in de rij te hebben gestaan, ben weggestuurd en verder waren de dwijlorkesten alles behalve opbeurend over de boulevard. Ik heb nog nooit zo erg de behoefte gehad om gewoon maar te stoppen met die wedstrijd en een taxi te bellen .

Anyway, veel plezier, misschien is het dit jaar wel leuker

* beertenderrr heeft een slechte dag, dus dat kan ook een wat vertekend beeld geven
Vorig jaar was daar wel het informatiecentrum en de kleedkamers enzo maar de wedstrijd startte op de Herenstraat en ging dwars door het centrum, langs het Vredespaleis en de finish was op de Lange Voorhout. Dit jaar kan je --mits je een verrekijker meeneemt-- het centrum in de verte zien, voor de rest is het gewoon achteraf door een paar woonwijken.

Ik ga m'n inschrijving maar veranderen van 10k naar 5k als het zo moet
  donderdag 21 januari 2010 @ 10:26:15 #222
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_77087581
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 10:05 schreef Radioheader het volgende:

[..]

Dankjewel, dat rondje centrum ziet er mooi uit. Ik ga wel ff wat proberen! ff gekeken, heel relaxt, vanmiddag ff lopen!
Als je het niet erg vidt om eerst een stukje te fietsen, kun je ook naar zeist fietsen en daar in het bos gaan lopen!

of richting de gageldijk, daar heb je allemaal mooie kleine paadjes door weilanden, met superlekker asfalt (iig het fietst altijd fijn daar, heb er nog nooit gelopen moet ik bekennen).
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  donderdag 21 januari 2010 @ 10:45:56 #223
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_77088223
Ben momenteel met dit boek bezig:

(linkje)

Leuk lezen én nog eens goede hardloop- en schrijftips
pi_77094742
LIjkt me leuk! Om cadeau te geven ook..
Jimmy Carter:
  donderdag 21 januari 2010 @ 16:25:03 #225
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_77102268
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:35 schreef NelsonWandelaar het volgende:
LIjkt me leuk! Om cadeau te geven ook..
Ik zou er wel eentje van je willen krijgen dan
  donderdag 21 januari 2010 @ 22:04:50 #226
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_77118220
mijn buren!

Ik was net lekker aan het fietsen, komen ze klagen dat het toch wel erg veel lawaai maakt en dat ze er niet van gediend zijn.

En ik kan ze geen ongelijk geven, want blijkbaar horen ze het in de woonkamer beneden ook, en ik zit op de 2e verdieping. Ik was de laatste tijd net zo goed bezig op mn fietsje!

* beertenderrr zit nog vol met adrenaline
pi_77129434
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 22:04 schreef beertenderrr het volgende:
Ik was net lekker aan het fietsen, komen ze klagen dat het toch wel erg veel lawaai maakt en dat ze er niet van gediend zijn.
??
Heb je dan RPM-muziek op volle sterkte staan ter begeleiding?
  vrijdag 22 januari 2010 @ 08:54:13 #228
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_77129669
Nee, er schijnt een gezoem ofzo door het beton heen te gaan wat je daar dus kan horen. Uiteraard staat de muziek wel aan, maar dat staat niet zo hard dat de rest van de buurt daar last van heeft. Ik ga er vandaag eens een matje onder gooien. Kijken of het helpt, het schijnt te werken iig.
pi_77146896
Ik heb een vraagje. Al een tijdje ben ik erover aan het denken om te gaan hardlopen. Gewoon omdat ik iets aan m'n conditie wil doen, want dat doe ik nu niet. Ik fiets alleen regelmatig

Hier in Tilburg is een winkel waar je voor 20 euro een filmpje kan laten maken en aan de hand daarvan krijg je advies over schoenen. Als je daar dan schoenen koopt, vervalt dat bedrag van 20 euro. De schoenen daar zijn wel erg duur (140/150) euro. Is het verstandig om daar schoenen te kopen, of kan ik net zo goed 100 euro uitgeven voor schoenen? Ik vind 140 toch wel aan de hoge kant.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_77170010
Niemand een idee of er veel verschil zit in een paar schoenen van 150 en 100 euro?
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_77170468
Al die "nieuwe technologieën" die ze in schoenen doen om zogenaamd meer blessurevrij te lopen... de vraag is nog maar of dat wel echt werkt. Als een schoen van 100 euro goed zit en je er goed mee kunt hardlopen dan zou ik daarvoor gaan... Het nadeel is alleen dat je dat altijd pas achteraf weet: je zult toch eerst wat kilometers erop moeten lopen...

Toen ik schoenen ging kopen was de "analyse" dmv een filmpje gewoon gratis; dat was in Runnersworld. Het is wel handig om te weten of je proneert of niet, want daar hebben ze weer verschillende schoenen voor.

Verder ben ik geen hardloopschoen-expert dus ik zou het verder ook niet weten.
pi_77170919
Hardloopschoenen zijn duur, vaak 120 euro of hoger.
Als je niet proneert en niet blessuregevoelig bent kan je volgens mij makkelijk op goedkopere schoenen hardlopen.
Probleem is dat je dat niet weet als je nog nooit hardgelopen hebt. Zoals bananablues al schreef, bij hardloopzaken zoals run2day en runnersworld kan je gratis je loopstijl laten analyseren mbv een filmpje.

Bij Perrysport etc hebben ze soms oudere modellen in de uitverkoop, die zijn dan goedkoper, maar niet per se slechter. Elke schoen is anders qua demping, vorm, etc.
pi_77187790
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 08:29 schreef crossover het volgende:
Niemand een idee of er veel verschil zit in een paar schoenen van 150 en 100 euro?
Naar een run2day of runnersworld gaan en even advies vragen. Bij mij werd er gratis zo'n filmpje gemaakt, daar zien ze ook op hoe je loopt en je voet afwikkelt. Voor het type schoen dat je neemt ligt het er ook aan waarop je gaat lopen, alleen op een baan, in het bos, op de weg of overal. Schoenen zijn inderdaad vaak wel boven de 100 euro. Had ik zelf ook, toen die versleten waren heb ik nieuwe gekocht voor 70 euro bij de sport2000, gewoon vergelijkbare modellen.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 22:13:35 #234
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_77190910
Vanochtend voor het eerst dit jaar een goede duurloop gedaan; 24 kilometer op marathontempo. Zware benen

Gelijk mijn nieuwe inlegzooltjes eens 'echt' geprobeerd. Hopen dat al die voetpijntjes eindelijk eens over gaan.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_77193029
24 kilometer? Pfff... dat trek ik nog niet eens als ik in topvorm ben haha.

Morgen eerst maar weer eens 5. Moest een voetbalwedstrijd fluiten, maar die is afgelast. Dan maar even lopen.
Jimmy Carter:
  zaterdag 23 januari 2010 @ 23:19:57 #236
77130 star_gazer
pi_77193546
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 23:06 schreef NelsonWandelaar het volgende:
24 kilometer? Pfff... dat trek ik nog niet eens als ik in topvorm ben haha.
Kwestie van inhouden qua tempo. Je energie 'uitsmeren'.
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_77193721
Ja, dat past niet in mijn karakter. Het is vuur en passie.
Jimmy Carter:
  zaterdag 23 januari 2010 @ 23:45:54 #238
77130 star_gazer
pi_77194444
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 23:25 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ja, dat past niet in mijn karakter. Het is vuur en passie.
En een vuur kan niet lang smeulen?
-
  zondag 24 januari 2010 @ 00:49:28 #239
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_77196762
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:13 schreef star_gazer het volgende:
Vanochtend voor het eerst dit jaar een goede duurloop gedaan; 24 kilometer op marathontempo. Zware benen

Gelijk mijn nieuwe inlegzooltjes eens 'echt' geprobeerd. Hopen dat al die voetpijntjes eindelijk eens over gaan.
Goed bezig!

Wat voor inlegzooltjes gebruik je? op maat gemaakt bij een podotherapeut, of standaard inlegzooltjes?

* djayzz gebruikt inlegzooltjes bij gewone schoenen, niet bij hardloopschoenen
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  zondag 24 januari 2010 @ 01:14:12 #240
77130 star_gazer
pi_77197684
quote:
Op zondag 24 januari 2010 00:49 schreef djayzz het volgende:

[..]

Goed bezig!

Wat voor inlegzooltjes gebruik je? op maat gemaakt bij een podotherapeut, of standaard inlegzooltjes?

* djayzz gebruikt inlegzooltjes bij gewone schoenen, niet bij hardloopschoenen
Ik gebruik standaard zooltjes met extra ondersteuning in de voetboog. Ik ben namelijk 'gezegend' met een stel holle voeten, wat me tot nu toe een aardig spectrum aan pijntjes heeft opgeleverd (binnenkant voetboog, buitenkant voetboog, wreef, grote teen). Ik heb de zooltjes laten aanmeten bij een gespecialiseerde sportzaak; als dit niet werkt, moet ik naar de podotherapeut.

Vergeet bijna te zeggen dat ik ook nog eens proneer, maar dat probleem lijkt opgelost sinds ik overgestapt ben op de asics GT-2140 (heb ook een paar GT-2150 dat ik aan het inlopen ben).

Ben aan het trainen voor mijn eerste Marathon in april (R'dam). Moet zeggen dat het nog erg ver weg lijkt gezien de strijd vandaag
-
  zondag 24 januari 2010 @ 01:22:17 #241
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_77197908
quote:
Op zondag 24 januari 2010 01:14 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ik gebruik standaard zooltjes met extra ondersteuning in de voetboog. Ik ben namelijk 'gezegend' met een stel holle voeten, wat me tot nu toe een aardig spectrum aan pijntjes heeft opgeleverd (binnenkant voetboog, buitenkant voetboog, wreef, grote teen). Ik heb de zooltjes laten aanmeten bij een gespecialiseerde sportzaak; als dit niet werkt, moet ik naar de podotherapeut.

Vergeet bijna te zeggen dat ik ook nog eens proneer, maar dat probleem lijkt opgelost sinds ik overgestapt ben op de asics GT-2140 (heb ook een paar GT-2150 dat ik aan het inlopen ben).

Ben aan het trainen voor mijn eerste Marathon in april (R'dam). Moet zeggen dat het nog erg ver weg lijkt gezien de strijd vandaag
Ow, dat is niet tof inderdaad.

Ik zit zelf bij een podotherapeut, heb scheve grote tenen, en loop wat naar binnengevallen. Alleen kan ik de speciale zooltjes niet gebruiken voor mijn hardloopschoenen. heb nu regelmatig last van blaren op mijn teen die naast mijn grote teen zit als ik hardgelopen heb. Verder gelukkig geen pijn in mijn voeten.
pi_77205294
Ik ging vrijdag door m'n rug, verder op dit moment geen klachten.
Jimmy Carter:
pi_77207102
Terug van 5km wedstrijd met een tijd van 18:57 . Tot nu toe blijf ik lekker veel progressie boeken! Ik ging alleen de eerste kilometer veel te snel van start: 3:26.. dat merkte ik wel de kilometers erna...
  zondag 24 januari 2010 @ 13:29:28 #244
77130 star_gazer
pi_77207149
quote:
Op zondag 24 januari 2010 13:28 schreef bananablues het volgende:
Terug van 5km wedstrijd met een tijd van 18:57 . Tot nu toe blijf ik lekker veel progressie boeken! Ik ging alleen de eerste kilometer veel te snel van start: 3:26.. dat merkte ik wel de kilometers erna...
Wow, wat een tijd!
-
pi_77207665
Indrukwekkend inderdaad.
Jimmy Carter:
pi_77210113
Hehe, ik ben dan ook een aantal maanden al erg hard aan het trainen! 5 a 6 dagen per week ben ik wel of aan het zwemmen, fietsen of hardlopen of allebei :x. De vraag is alleen hoe de langere afstanden me zullen afgaan...
pi_77216539

mijn knie!
  zondag 24 januari 2010 @ 21:30:56 #248
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_77226117
quote:
Op zondag 24 januari 2010 17:53 schreef computergirl het volgende:

mijn knie!

what happened?
pi_77227219
quote:
Op zondag 24 januari 2010 21:30 schreef beertenderrr het volgende:

what happened?
Aanhechting IT-band volgens mij.
Had vorige week ook al last, de laatste km was toen echt afzien. Kort stukje deze week viel wel mee, maar ik wilde vandaag een lang stuk lopen ivm voorbereiding Apeldoorn in feb.(18.5 km).
Na 4 km had ik al zo iets van hmmmm, maar gegeven moment was het echt . Was een eind van huis, en wandelen deed meer zeer dus een beetje raar hobbelend uiteindelijk 10 km gelopen. Gegeven moment deed hele linker been zeer.

pi_77227254
quote:
Op zondag 24 januari 2010 21:30 schreef beertenderrr het volgende:

[..]

what happened?
What he says... erge blessure opgelopen?
  zondag 24 januari 2010 @ 21:58:38 #251
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_77227952
quote:
Op zondag 24 januari 2010 21:47 schreef computergirl het volgende:

[..]

Aanhechting IT-band volgens mij.
Had vorige week ook al last, de laatste km was toen echt afzien. Kort stukje deze week viel wel mee, maar ik wilde vandaag een lang stuk lopen ivm voorbereiding Apeldoorn in feb.(18.5 km).
Na 4 km had ik al zo iets van hmmmm, maar gegeven moment was het echt . Was een eind van huis, en wandelen deed meer zeer dus een beetje raar hobbelend uiteindelijk 10 km gelopen. Gegeven moment deed hele linker been zeer.

Jeetje, vervelend zeg.
Ik heb sinds kort last van mijn rechter heup, aan de zijkant. Ben bang dat het de slijmbeurs is. En dat terwijl ik net nieuwe schoenen heb die heerlijk lopen (Brooks GTS9)
Ik moet het denk ik echt heel erg rustig aan doen hiermee, je hoort zulke slechte verhalen over ontstekingen van je slijmbeurzen....
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
  zondag 24 januari 2010 @ 21:59:49 #252
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_77228029
klinkt niet best zeg! Hopelijk trekt het snel weg, even wachten wat de nacht gaat brengen dan.
quote:
Causes:

The cause of IT-Band syndrome is multifactorial. Here are some of the potential causative factors:

* A sudden increase in running distance
* Running with old running shoes or shoes without the proper support
* Starting hill training
* Feet that over-pronate (roll-in) or over supinate (roll out)
* Weak core musculature most especially gluteus medius

Treatment:
* Ice the area that feels painful.
* Stretch the IT-Band after your run or workout
* Strengthen your core musculature
* If the pain is too intense while running. Remove running from your training schedule until you heal.
* See your health care provider to treat your symptoms.

Bron
Oorzaak kan van alles zijn, hopelijk herstelt het snel, ik hoop het beste voor je
pi_77228656
He gatver. Blessures zijn zo naar.
pi_77229516
quote:
Op zondag 24 januari 2010 21:58 schreef caspervc het volgende:

[..]

Jeetje, vervelend zeg.
Ik heb sinds kort last van mijn rechter heup, aan de zijkant. Ben bang dat het de slijmbeurs is.
Eigenschap van slijmbeurs-shit is dat je ook pijn hebt als je niet loopt/beweegt.

Volgens mij zit ik nu ook in de lappenmand omdat ik de afgelopen maand gewoon nauwelijk gelopen heb. Sneeuw/gladheid...mijn pezen zijn weer een beetje 'ongetraind'. Denk ik. We wachten af.

Het was hier weer glad ook vandaag.
  zondag 24 januari 2010 @ 22:40:27 #255
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_77230615
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:23 schreef computergirl het volgende:

[..]

Eigenschap van slijmbeurs-shit is dat je ook pijn hebt als je niet loopt/beweegt.

Volgens mij zit ik nu ook in de lappenmand omdat ik de afgelopen maand gewoon nauwelijk gelopen heb. Sneeuw/gladheid...mijn pezen zijn weer een beetje 'ongetraind'. Denk ik. We wachten af.

Het was hier weer glad ook vandaag.
Ik heb nu dat het zo na 1 á 2 dagen wegtrekt, en ik er niets meer van voel.
Het kwam de vorige keer opzetten na ongeveer 1 km hardlopen, zo aan de bovenzijde, buitenkant, precies bij het botpunt zegmaar van mijn rechter bovenbeen. Als je dan eens gaat zoeken daarnaar wordt je niet blij. Allemaal rampverhalen over de slijmbeurs. Ik weet niet of het dat daadwerkelijk is maar ik weet wel dat ik voorzichtig ga zijn nu de komende tijd. Ik wil niet dat ik het met lopen verergerd. Ik heb ook al van die pijnstillende en onstekingsremmende zalf gekocht. Werkt goed moet ik zeggen (iig het pijnstillingsgedeelte)

Het gekke is dat er geen tekenen zijn van zwelling, en ook geen warmtestraling ofzo. Ik heb natuurlijk wel goed gekoeld gelijk erna.
  zondag 24 januari 2010 @ 22:47:09 #256
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_77231050
Vervelend caspervc Hopelijk kan je lopen in maart, zou toch zonde zijn om je 1e evenement af te zeggen. Overigens zou je ook veel gember kunnen eten/drinken de komende tijd. Gember schijnt ontstekingsremmend te werken, dus doe er je voordeel mee .
pi_77236845
Jammer van al die blessures hier. Zelf heb ik wel bedacht dat juist door het niet-lopen een en ander wat stijver en blessuregevoeliger is geworden, met name mijn onderrug.
Jimmy Carter:
pi_77238062
Succes computergirl & caspervc! Hopelijk duurt het herstellen niet te lang en is het niet te pijnlijk...

Het irritante van blessures is dat je daarna ook nog rustig aan weer moet opbouwen, anders heb je zo weer dezelfde of een andere blessure :s (Dat had ik tenminste toen ik jaren geleden mijn rechter illiopsoas scheurde; ik kreeg daarna last van de linker...)
  maandag 25 januari 2010 @ 14:51:15 #259
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_77248993
Van het weekend niet tot hardlopen toe gekomen

Eerst volgende keer word denk ik in 30 graden..
  maandag 25 januari 2010 @ 15:09:59 #260
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_77249820
Zaterdag 10km gelopen van Den Haag naar Zoetermeer en weer terug, door het Balijbos
  maandag 25 januari 2010 @ 15:27:00 #261
77130 star_gazer
pi_77250728
Deze week lekker rustig aan Morgen 10km met tempo's, donderdag 6x1km intervallen, zaterdag halve marathon.
-
  maandag 25 januari 2010 @ 16:28:06 #262
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_77253418
geveld door het norovirus hopelijk blijft het af van mijn conditie, die is nou juist zo goed
pi_77253519
quote:
Op maandag 25 januari 2010 16:28 schreef beertenderrr het volgende:
geveld door het norovirus hopelijk blijft het af van mijn conditie, die is nou juist zo goed
sprinten naar de WC...Intervaltraining!
Sterkte
  maandag 25 januari 2010 @ 16:31:37 #264
77130 star_gazer
pi_77253564
Wat een ziekenboeg hier!

Sterkte allemaal
-
  maandag 25 januari 2010 @ 16:45:10 #265
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_77254214
ja het valt gelukkig mee, een van de symptomen is projectielbraken. Het klinkt bijna als een Olympische discipline helaas (naja eigenlijk gelukkig maar) ben ik er niet zo goed in.

Star_gazer, wat voor tijd heb je in gedachte zaterdag en welke wedstrijd is het?
  maandag 25 januari 2010 @ 16:57:24 #266
77130 star_gazer
pi_77254884
quote:
Op maandag 25 januari 2010 16:45 schreef beertenderrr het volgende:
ja het valt gelukkig mee, een van de symptomen is projectielbraken. Het klinkt bijna als een Olympische discipline helaas (naja eigenlijk gelukkig maar) ben ik er niet zo goed in.

Star_gazer, wat voor tijd heb je in gedachte zaterdag en welke wedstrijd is het?
Projectielbraken? Klinkt gaaf! Wat is je PR?

Halve van zaterdag is geen wedstrijd; is een 'eigen' duurloop. Ik heb niet echt een richttijd. Ik ben vooral gericht op uithoudingsvermogen.
-
  maandag 25 januari 2010 @ 17:02:30 #267
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_77255132
quote:
Op maandag 25 januari 2010 16:57 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Projectielbraken? Klinkt gaaf! Wat is je PR?

Halve van zaterdag is geen wedstrijd; is een 'eigen' duurloop. Ik heb niet echt een richttijd. Ik ben vooral gericht op uithoudingsvermogen.
haha ja kan het aanraden! Heb nu 20 salvo's binnen een minuut, niet slecht voor iemand die er ongetraind in is. Ik denk dat het talent is

ja met een halve marathon komt dat uithoudingsvermogen wel ten goede hopelijk is het te doen, die sneeuw blijft toch irritant. Mijn moeder had een wandeltocht afgelopen weekend in Egmond, en daar bleek het nog steeds een drama te zijn.

* beertenderrr ziet overigens net dat er sinds november niet meer is hardgelopen
pi_77255234
quote:
Op maandag 25 januari 2010 17:02 schreef beertenderrr het volgende:

[..]

haha ja kan het aanraden! Heb nu 20 salvo's binnen een minuut, niet slecht voor iemand die er ongetraind in is.
Ehhmm, moet jij niet bij je laptop vandaan blijven met je
Gaat kleven hoor....
  maandag 25 januari 2010 @ 17:16:09 #269
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_77255740
quote:
Op maandag 25 januari 2010 17:04 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ehhmm, moet jij niet bij je laptop vandaan blijven met je
Gaat kleven hoor....
sinds gisternacht is er niets meer uitgekomen, dus ik waan me veilig en je hebt ervaring?
  maandag 25 januari 2010 @ 17:18:57 #270
77130 star_gazer
pi_77255863
quote:
Op maandag 25 januari 2010 17:02 schreef beertenderrr het volgende:

[..]

haha ja kan het aanraden! Heb nu 20 salvo's binnen een minuut, niet slecht voor iemand die er ongetraind in is. Ik denk dat het talent is

ja met een halve marathon komt dat uithoudingsvermogen wel ten goede hopelijk is het te doen, die sneeuw blijft toch irritant. Mijn moeder had een wandeltocht afgelopen weekend in Egmond, en daar bleek het nog steeds een drama te zijn.

* beertenderrr ziet overigens net dat er sinds november niet meer is hardgelopen
Ik ben aan het trainen voor een hele. Rotterdam, april. Ik kan de halve op zich zonder moeite uitlopen, maar het is dan ook een training
-
  maandag 25 januari 2010 @ 17:23:21 #271
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_77256012
quote:
Op maandag 25 januari 2010 17:18 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ik ben aan het trainen voor een hele. Rotterdam, april. Ik kan de halve op zich zonder moeite uitlopen, maar het is dan ook een training
tof eerste hele marathon of niet?
  maandag 25 januari 2010 @ 17:36:19 #272
77130 star_gazer
pi_77256449
quote:
Op maandag 25 januari 2010 17:23 schreef beertenderrr het volgende:

[..]

tof eerste hele marathon of niet?
Ja Ben al ingeschreven, dus no way back
-
  maandag 25 januari 2010 @ 19:41:21 #273
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_77261502
Wel, net even met de fysio gesproken op de fitness en die heeft even gevoeld. T is zeker niet de slijmbeurs

Maar wat is het wel?
De tensor fasciae latae muscle zei die: deze iig

Slijmbeurs ofzo kon hij uitsluiten, aangezien dat in één keer echt mis zou moeten zijn, en met zwellingen. De aanhechtingen van mijn pezen hier waren wat geïrriteerd, maar er was eigenlijk niets aan de hand. Even wat rustiger aan doen, en op de fitness oefeningen ervoor doen. (Zo'n apparaat wat vrouwen altijd doen, waar je je benen naar buiten moet drukken schijnt goed te zijn)

Nouja, aan de beweging ligt het niet echt zei hij ook, meer aan de misschien slechte schokdemping van mijn (inmiddels oude) schoenen, gecombineerd met overbelasting, hoewel ik dacht dat het Evy schema juist heel relax was.
Nouja, we gaan het wel aankijken.

In ieder geval een Interval training op de crosstrainer gedaan (zo'n mooie, waar je ook grote passen kan maken ) en dat ging een half uur lang goed, nergens last van!

pi_77266569
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:41 schreef caspervc het volgende:
Wel, net even met de fysio gesproken op de fitness en die heeft even gevoeld. T is zeker niet de slijmbeurs

Maar wat is het wel?
De tensor fasciae latae muscle zei die: deze iig
[ afbeelding ]
Heb ik ook problemen mee gehad, heeft lang geduurd.
Zit aan de ITband vast en kan ook opspelen bij bekkenscheefstand, pronatieproblemen en zwakke core-spieren.
Ik heb toen ook oefeningen gehad met naar buiten bewegen van been (alleen dan met een rubberen band)
Als je buik en rug spieren sterk zijn dan hoeft deze spier minder hard te werken -> beste oefening hiervoor is de ' plank'
Beste stretch: de schutterstand
  maandag 25 januari 2010 @ 21:38:06 #275
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_77268263
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:06 schreef computergirl het volgende:

[..]

Heb ik ook problemen mee gehad, heeft lang geduurd.
Zit aan de ITband vast en kan ook opspelen bij bekkenscheefstand, pronatieproblemen en zwakke core-spieren.
Ik heb toen ook oefeningen gehad met naar buiten bewegen van been (alleen dan met een rubberen band)
Als je buik en rug spieren sterk zijn dan hoeft deze spier minder hard te werken -> beste oefening hiervoor is de ' plank'
Beste stretch: de schutterstand
Dankje! Vooral die rekoefening lijkt me erg nuttig. Verder heb ik idd wat spierversterkende oefeningen gevonden online, en ook bij de fitness 2 oefeningen die ik kan gebruiken.
Ik hoop dat het aan mijn oude schoenen heeft gelegen. Deze waren 4 jaar oud, maar weinig gebruikt. Schijnt toch niet zo goed te zijn. Ook had ik anti pronatie schoenen nodig, en waren de ouden dat maar matig. Nu heb ik een paar Brooks aangemeten gekregen, die erg stabiel en stevig zijn, en waarbij het ren-filmpje mijn enkels er goed uit zagen (Brooks GTS9)
Ik hoop dat de klachten nu zullen verminderen in combinatie met training.
pi_77274592
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:38 schreef caspervc het volgende:

[..]

Dankje! Vooral die rekoefening lijkt me erg nuttig.
Vaak doen (meermaals per dag), en pas buikspieroefeningen doen totdat de ergste pijn weg is.
quote:
Ik hoop dat het aan mijn oude schoenen heeft gelegen. Deze waren 4 jaar oud, maar weinig gebruikt. Schijnt toch niet zo goed te zijn. Ook had ik anti pronatie schoenen nodig, en waren de ouden dat maar matig. Nu heb ik een paar Brooks aangemeten gekregen, die erg stabiel en stevig zijn, en waarbij het ren-filmpje mijn enkels er goed uit zagen (Brooks GTS9)
Ik denk dat de schoenen het meeste verschil zullen maken, maar je moet wel ook tijd nemen om aan anti-pronatie te wennen. Beginnen met korte afstandjes en wandelen tussendoor (op z'n Evy's)
  maandag 25 januari 2010 @ 23:52:57 #277
77130 star_gazer
pi_77274995
Schoenen kunnen een wereld van verschil maken. Ik heb als onwetende een tijdje op neutrale schoenen gelopen, omdat ik niks beters voorhanden had. Na een maand of drie kon ik bijna niet meer lopen van de pijn in de knieën. Ik bleek dus behoorlijk te proneren n kreeg de asics GT-2140 aangemeten. Sindsdien geen centje pijn meer.
-
pi_77293587
Nou mensen, maak je borst maar nat!
  dinsdag 26 januari 2010 @ 15:44:34 #279
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_77293689
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 15:42 schreef ShadyLane het volgende:
Nou mensen, maak je borst maar nat!
Damn! maar 65km per uur hinkelen kan weer niet !
  dinsdag 26 januari 2010 @ 16:00:13 #280
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_77294426
ik voorzie hinkeltraining in de toekomst.
pi_77302045
Ik vraag me af hoe dat beter is dan gewoon traditionele training zoals sprinters nu al doen. Daar zit ook al een hoop krachttraining bij... Plus, met hinkelen gebruik je toch ook je andere been? Ok, niet om af te zetten maar wel om vooruit te komen...
  woensdag 27 januari 2010 @ 11:49:36 #282
62913 Blik
The one and Only!
pi_77327768
Ook weer wat intensiever begonnen met hardlopen. Wegens drukte en ook slechter weer in december wat minder vaak hardgelopen. Ben het nu weer aan het uitbouwen (nu 45 minuten) en doe ook 1 keer in de week interval in de sportschool waarmee ik mijn snelheid wil verhogen.

Doel is om de 10 km van Utrecht te gaan lopen op 2de paasdag, en dan het liefst binnen het uur. Mijn tempo ligt nu rond de 9.5 km/u
  woensdag 27 januari 2010 @ 12:06:00 #283
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_77328550
Dan zijn wij precies even ver!
Ik zit ook tegen de 50 minuten aan één stuk aan, met een snelheid van als ik een goede dag heb 10 km/u. Heb me ook ingeschreven voor de 10!

Vandaag een rustige loop gedaan, om wat meer aan de schoenen te wennen, en mijn been niet te overbelasten. Ging best goed. Weinig last gehad (beetje zeurpijn op de achtergrond), maar het werd niet erger. 5 km gelopen in 32 minuten. Ga denk ik wat vaker loopjes van 5 km doen de komende tijd. Dit kan ik als dat goed gaat relatief snel uitbouwen naar 8 km (dat heb ik begin van de maand nog gelopen) en dan naar de 10!
Hopelijk haal ik Zandvoort nog! Ik ga uit van wel Heb nog 2 maanden.
pi_77333957
knie update:
Bij het lopen (gewoon wandelen dus) geen pijn meer sinds vandaag. IJs en Advil-gel hebben geholpen
Er is progressie dus, niet niet weer de boel verknallen door te vroeg & te lang te gaan hardlopen.

Apeldoorn wordt niks, ik ga er maar vanuit dat ik op 21/2 nog geen 18.5 km kan lopen
  woensdag 27 januari 2010 @ 14:29:48 #285
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  woensdag 27 januari 2010 @ 15:06:21 #286
62913 Blik
The one and Only!
pi_77336083
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 14:29 schreef JortK het volgende:
Gister in gevoelstemperatuur -17 gelopen
De eerste 5 minuten vervloek je jezelf, maar daarna is het heerlijk!

Alleen de ondergrond is deze winter lastig vanwege de vele sneeuwval, helemaal in het donker met al dat ijs)
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:36:06 #287
77130 star_gazer
pi_77360122
Ik heb gisteren ook gelopen. 10km. Het eerste kwartier voel je je vingers niet, maar daarna is het lekker!
-
pi_77412789
Maanden gekwakkeld met steeds opnieuw opspelende voorhoofdsholte, de Zevenheuvelen er noodgedwongen door laten schieten....maar nu is de oplossing daar: sinds ik de doodsimpele tip om met een muts op te hardlopen heb opgevolgd heb ik nergens meer last van

computergirl, mooi dat het alweer wat beter gaat. Apeldoorn laten schieten lijkt inderdaad maar beter, hoe vervelend ook.
pi_77415627
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 12:58 schreef ShadyLane het volgende:
computergirl, mooi dat het alweer wat beter gaat. Apeldoorn laten schieten lijkt inderdaad maar beter, hoe vervelend ook.
is niet haalbaar zo als het nu gaat.
Ga heel voorzichtig weer beginnen vandaag of morgen, halfuurtje lang minuutje lopen/minuutje wandelen is het plan.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 22:47:37 #290
77130 star_gazer
pi_77434091
Pffff.... Wat zijn die gelpacks duur! Vandaag twee gels en twee carbo-repen gekocht voor tijdens de langere afstanden... 8 EURO

Morgen een halve marathon lopen; voor het eerst met drinkbelt trouwens. Ben benieuwd.
-
  vrijdag 29 januari 2010 @ 23:34:20 #291
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_77435978
Succes morgen ! Waar ga je lopen?
  vrijdag 29 januari 2010 @ 23:35:25 #292
77130 star_gazer
pi_77436023
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 23:34 schreef caspervc het volgende:
Succes morgen ! Waar ga je lopen?
Hollandse Biesbosch
-
pi_77445686
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 22:47 schreef star_gazer het volgende:
Morgen een halve marathon lopen; voor het eerst met drinkbelt trouwens. Ben benieuwd.
ik heb er ook ooit eens een gekocht, hartstikke irritant dat gekots van die flesjes!

En het heeft weer gesneeuwd......alleen in een klein parkje in de buurt was de sneeuw nog geen ijsmassa geworden dus daar mijn rondjes maar gelopen.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 13:38:38 #294
77130 star_gazer
pi_77447135
Het is uiteindelijk 24km in de sneeuw geworden... De hel van 2010! Het weer is super, maar je bent vanwege de sneeuw continu bezig met stabiliteit. Heeeel zwaar! Ik ben echt gesloopt! Die drinkbelt heb ik trouwens niet gevoeld; topding! Toch wel handig om te leren, al ben ik niet van plan zo'n sukkel te worden die de 5km met vijf kleuren om zijn middel loopt
-
  zaterdag 30 januari 2010 @ 14:38:14 #295
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_77448737
Wéér sneeuw. Wel mooi, maar ik voel er toch niks voor om er in te lopen. Al een week niet gerend...
  zaterdag 30 januari 2010 @ 15:23:16 #296
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_77450085
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 13:38 schreef star_gazer het volgende:
Het is uiteindelijk 24km in de sneeuw geworden... De hel van 2010! Het weer is super, maar je bent vanwege de sneeuw continu bezig met stabiliteit. Heeeel zwaar! Ik ben echt gesloopt! Die drinkbelt heb ik trouwens niet gevoeld; topding! Toch wel handig om te leren, al ben ik niet van plan zo'n sukkel te worden die de 5km met vijf kleuren om zijn middel loopt
Netjes! Ik ben ook wel benieuwd naar zo'n drinkbelt, al is het bij mijn afstanden <10km niet nodig
  zaterdag 30 januari 2010 @ 16:18:13 #297
77130 star_gazer
pi_77451822
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 15:23 schreef caspervc het volgende:

[..]

Netjes! Ik ben ook wel benieuwd naar zo'n drinkbelt, al is het bij mijn afstanden <10km niet nodig
Ik doe het bij afstanden langer dan 15km
-
  zaterdag 30 januari 2010 @ 18:35:41 #298
62913 Blik
The one and Only!
pi_77456038
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 14:38 schreef Woodpecker het volgende:
Wéér sneeuw. Wel mooi, maar ik voel er toch niks voor om er in te lopen. Al een week niet gerend...
Werkt overigens prima, hardlopen in verse sneeuw. Hebt prima grip en lekkere kou op je gezicht
  zaterdag 30 januari 2010 @ 19:47:38 #299
77130 star_gazer
pi_77458277
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 18:35 schreef Blik het volgende:

[..]

Werkt overigens prima, hardlopen in verse sneeuw. Hebt prima grip en lekkere kou op je gezicht
Ik vond het persoonlijk vreselijk. Je bent continu bezig met uitkijken waar je je voet zet. Het is best zwaar voor je enkels ook, al dat gebalanceer. Ook de opspattende derrie was niet echt geweldig
-
pi_77460321
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 18:35 schreef Blik het volgende:

[..]

Werkt overigens prima, hardlopen in verse sneeuw. Hebt prima grip
Probleem is dat verse sneeuw maar 5 minuten vers blijft
In natuurgebieden is het misschien anders, maar in de stad is het ellende
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')