quote:Ik ga straks echt op de site kijken en zal je dan vanavond doorgeven wat ik zou willen bestellen!
Ko en Senna wonen bij ons in de buurt dus dat moet goedkomen!
Leuk!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:24 schreef happyme28 het volgende:
Wij hebben van het weekend 'hét eerste pakje' gekocht! Ben er helemaal verliefd op.
Ben trouwens ook gek op de webshop van S. Oliver, www.soliver.nl heb ik al veel leuke kleertjes gekocht
Lotte staat erquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:54 schreef Poppejans het volgende:
He, ik heb nog amper baby's in berenpak gezien op de foto!
Wij hebben er iig verschrikkelijk veel plezier van, hij heeft het altijd aan in de wagen als we wandelen gaan, ook al is het dan wat te groot, heerlijk warm is het wel
Tof he?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:17 schreef innepin het volgende:
Wahh linda het is net alsof je een grote teddybeerknuffel vast hebt![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:25 schreef trui het volgende:
sjieke leander.
superleuk rokje, innepin!wat een boel werk!
(of zijn dat niet allemaal verschillende lapjes?)
(ik vind rokjes en jurkjes alleen eigenlijk meestal pas echt leuk bij babytjes die al een beetje kunnen staan )
OK, ik zat fout!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:06 schreef innepin het volgende:
En jurkjes en rokjes bij babytjes zijn wel leuk![]()
Kijk maar
[ afbeelding ]
Ja, vond alleen dat blauwe nepleren jasje wel schattig, maar verder echt he-le-maal niks leuks voor jongetjesquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:11 schreef Linda2205 het volgende:
Hebben jullie ook de nieuwe H&M-gids? Oh meeen...mn portemonnee...
Niet?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:15 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja, vond alleen dat blauwe nepleren jasje wel schattig, maar verder echt he-le-maal niks leuks voor jongetjes![]()
wel voor de meisjes trouwens!
Nou ik koop voor Linde ook genoeg hier, op marktplaats en in tweedehandswinkels hoor daar gaat het me niet om. Maar ik vind het zo sneu als Esmee straks op alle foto's precies dezelfde kleertjes als Linde aanheeft en nooit iets van zichzelfquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:02 schreef Moonah het volgende:
Waarom zou het zielig zijn voor een baby om 'afdankertjes' te dragen? Als het leuk is en het ziet er goed uit, niks mis mee, vind ik dan. Thies heeft het eerste jaar, anderhalf jaar heel veel van zijn neefje gedragen. Hij groeide zó snel.
Oh ja, over die foto's had ik niet nagedacht.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:05 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Nou ik koop voor Linde ook genoeg hier, op marktplaats en in tweedehandswinkels hoor daar gaat het me niet om. Maar ik vind het zo sneu als Esmee straks op alle foto's precies dezelfde kleertjes als Linde aanheeft en nooit iets van zichzelf
quote:
Ik lees het nu pas, sorryquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:30 schreef Poppejans het volgende:
Wat ga je bestellen voor haar dan Linda? Laat eens effe zien!
oeh ik hou van kleertjes, alleen het kijken naar plaatjes al
Die is leuk zeg!quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:05 schreef oeke het volgende:
Dat jasje met capuchon, grijszwart, met witte kriebelvoering en kruisjes ipv knoopjes ofzoiets. hm plaatje zoeken, maar dat vind ik altijd zo moeilijk...
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:54 schreef seilram het volgende:
Help![]()
Ik zie op dpam een heel leuk badpak. Mijn eerste vraag... kan dat ook voor een jongen?En ze hebben hem alleen in maat 86 (joep heeft nu net 74). Het liefst wil ik deze winter nog een keer met hem op zwemles en van de zomer zou het ook makkelijk zijn als het nog past....
Steekt vinger op, ik kan het toch weer niet laten hoor, ik zie al weer meerdere leuke dingen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:59 schreef oeke het volgende:
Seilram, kijk:
[ afbeelding ]
Dus met meer gegadigden...
wie zn mailadres naar me pm't stuur ik de nieuwsbrief even door bij interesse.quote:Deze zondag is het weer Koopzondag Online: de hele zondag lekker online shoppen met aantrekkelijke kortingen en leuke acties in 12 webshops vol kinderkleding en aanverwante artikelen. Profiteer van de uitverkoop en neem alvast een kijkje in de nieuwe lentecollecties.
Baby-Slofje biedt zondag gratis verzending en daar profiteer jij als nieuwsbrieflezer nu alvast van! Vanaf nu tot zondagavond 22.00u verzenden wij je bestelling gratis naar elk adres in Europa!
Nu lekker winkelen bij Baby-Slofje.nl, zonder verzendkosten! Bovendien pakken we je cadeautjes gratis in en krijg je bij je bestelling een gratis Hip Mama Magazine (zolang de voorraad strekt).
Gun jij iemand een goed begin van 2010? Mail ze deze nieuwsbrief!
De volgende nieuwsbrief van Baby-Slofje.nl ontvang je half februari.
ik heb een S besteld.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:41 schreef Poppedein het volgende:
Tof!! Welke maat heb jij besteld dan Huups? Ik heb laatst slofjes van Oxxy maat M gekocht, maar die zijn Lena toch echt nog wel te groot.. ik vind het alleen zo zonde om nu nog een S te bestellen...net een lastig maatje nu
Alles kleurt bij Sofiequote:Op zondag 17 januari 2010 20:52 schreef Stiemie het volgende:
Huup ik zag je kleine schoonheid nu net pasWat staat het haar leuk! En hij kleurt ook nog eens mooi bij Sofie zeg!
![]()
Altijd als ik die aanbiedingen van de Wibra zie dan voel ik me verleid om er langs te gaan, maar de Wibra bij ons in de buurt is zo ongelooflijk naar (Linnaeusstraat, zo'n beetje op de plek waar Theo van Gogh is vermoord en dat is vast geen toeval). Als ik er binnenkom dan word ik eerst duizelig, dan krijg ik een knallende koppijn en uiteindelijk vlucht ik kolhalzend de winkel uit.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:49 schreef huuphuup het volgende:
Voor de geinteresseerden, Wibra heeft lederen slofjes in de aanbieding voor 3,99 in wit, donkerblauw, roze en goud.
http://www.wibra.nl/aanbiedingen.html
mijn moeder heeft gister roze slofjes voor Tess gehaald. Ze hadden ook hele schattige laarsjes!quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:49 schreef huuphuup het volgende:
Voor de geinteresseerden, Wibra heeft lederen slofjes in de aanbieding voor 3,99 in wit, donkerblauw, roze en goud.
http://www.wibra.nl/aanbiedingen.html
Een handtasje met zebraprint misschien?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:56 schreef huuphuup het volgende:
hahahaha Claudiaik ben wel geneigd om te gaan kijken. Moet k wat meenemen voor je?
Ik moet zo om je post lachen, ik woon daar ook in de buurt en wat je zegt is helemaal waar!quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Altijd als ik die aanbiedingen van de Wibra zie dan voel ik me verleid om er langs te gaan, maar de Wibra bij ons in de buurt is zo ongelooflijk naar (Linnaeusstraat, zo'n beetje op de plek waar Theo van Gogh is vermoord en dat is vast geen toeval). Als ik er binnenkom dan word ik eerst duizelig, dan krijg ik een knallende koppijn en uiteindelijk vlucht ik kolhalzend de winkel uit.
heel soms hebben ze wel eens wat leuke kleertjes, maar das nie vaak.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:07 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ben net bij de wibra geweest en moet zeggen dat ik er ook lichtelijk gedeprimeerd van raak. Maar...wel leuke maillotjes voor Isadepisa gekocht.Verder vind ik de kleertjes daar echt om te huilen.
Dat is zo soms dat ik het niet eens meer probeer. Ik vind de HEMA wel geweldig. Gewoon simpel, zonder print enzo.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:16 schreef Vicky het volgende:
[..]
heel soms hebben ze wel eens wat leuke kleertjes, maar das nie vaak.
Bij Hema hebben ze maar heel soms leuke dingen. Ik ga liever naar de H&M. Daar slaag ik altijd!quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is zo soms dat ik het niet eens meer probeer. Ik vind de HEMA wel geweldig. Gewoon simpel, zonder print enzo.
echt waar?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:07 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ben net bij de wibra geweest en moet zeggen dat ik er ook lichtelijk gedeprimeerd van raak. Maar...wel leuke maillotjes voor Isadepisa gekocht.Verder vind ik de kleertjes daar echt om te huilen.
Oh ja die is echt vreselijk... Als ik ga, ga ik naar die bij de Albert Cuijp in de buurt. Die valt nog re-de-lijk mee.Over deprimerend gesproken heb je al eens bij die bcc op de lineausstraat gekeken?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Altijd als ik die aanbiedingen van de Wibra zie dan voel ik me verleid om er langs te gaan, maar de Wibra bij ons in de buurt is zo ongelooflijk naar (Linnaeusstraat, zo'n beetje op de plek waar Theo van Gogh is vermoord en dat is vast geen toeval). Als ik er binnenkom dan word ik eerst duizelig, dan krijg ik een knallende koppijn en uiteindelijk vlucht ik kolhalzend de winkel uit.
Die zoek ik ook, die is geweldigquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:37 schreef Ticootje het volgende:
Rocka plaatste eens een pic van haar jongste met een super leuk truitje. 1tje die pro borstvoeding was. Met die 3 icoontjes dat ie op de hand gewassen moest worden op 37 graden en dan 1tje met een borst. Waar is die vandaan?
Ik had ook zo'n shirtje, die kwam bij borstvoedingwebshop.nl vandaan (ik heb nog niet ontdekt hoe je een linkje plaatstquote:
Die lach *smelt*!quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]
echt waar?oh eens in de zoveel tijd trek ik er best wat leuks tussenuit
![]()
je moet wel een beetje zoeken, dat wel idd...
[ afbeelding ]
dit vestje is ook van Wibra![]()
natuurlijk is eea wel afhankelijk van je smaak maar ik vind er eens in de zoveel tijd wel geinige dingen
Dat dusquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:00 schreef YPPY het volgende:
Bij de wibra moet je slabbertjes kopen, die zijn wat langer en hebben drukknoopjes.En bij de hema veel te veel.
quote:
Ja die is welquote:
Ik heb ook 74 besteld. H&M is inderdaad mega, dus dan kan ze 'm op het einde van de zomer aan gok is zo. Driekus is wat groter dacht ik, toch?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:36 schreef mefke79 het volgende:
Ze hadden em alleen nog in 74 dat shirt, dus tis nog te groot. En dan vind ik H&M nog echt groot vallen ook, maar ik moest en zou em hebben. Ik vind em feller blauw dan verwacht, maar wel heel gaaf verder.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:02 schreef Stiemie het volgende:
Hm dit moet voor de dames uit het haaktopic toch appeltje-eitje zijn lijkt me![]()
[ afbeelding ]
ooh wat staan daar veel leuke jurkjes op zeg!quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:00 schreef snoopy het volgende:
oeh, leuke nieuwe zomerdingen
http://www.boden.co.uk/en-GB/Baby-Clothing.html#nav
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:05 schreef Stiemie het volgende:
Huup je meiske over zo'n anderhalf jaar![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:12 schreef Sorbootje het volgende:
Ik zei net over dat setje hierboven tegen: "Dat vind ik te kinderachtig voor Isabeau".... toen besefte ik wat ik zei
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:13 schreef snoopy het volgende:ik heb geloof ik wel eens tegen Morris gezegd: 'doe niet zo kinderachtig, je lijkt wel een kleuter!'
![]()
Ik hoop dat Ivans haar zo wordt!quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ooooh dat haar! Ik hoop dat Amélie's haar ook zo wordt![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ivans haar zo wordt!Er is wel een kans toe, want ik had ook krulletjes en zijn vader heeft ze nog steeds.
Voor mij hoef je geen slofjes mee te nemen, hoor, want als ik dan niet naar die meeting kom dan voel ik me de hele tijd schuldig dat ik de slofjes nog niet heb afgehaald.Misschien ga ik zelf bij de Wibra langs* want ze zien er erg leuk uit.
*Niet! Doe het NIET! Je weet wel beter! Je kunt die slofjes toch niet vinden onder de puinhopen aldaar. Bovendien moet je je dan door hordes moslima's heenworstelen die (door hun hoofddoekjes ?) niet kunnen zien dat je er langs wilt, of misschien niet willen zien dat je er langs wilt. En daarna staat er ook nog eens een gigantische rij bij de kassa. En als je de slofjes al vindt vallen ze vast tegen.
Oeh wat leuk allemaal! Zo vrolijk!quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:00 schreef snoopy het volgende:
oeh, leuke nieuwe zomerdingen
http://www.boden.co.uk/en-GB/Baby-Clothing.html#nav
oh echt veeg mequote:Op donderdag 21 januari 2010 11:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ivans haar zo wordt!Er is wel een kans toe, want ik had ook krulletjes en zijn vader heeft ze nog steeds.
Voor mij hoef je geen slofjes mee te nemen, hoor, want als ik dan niet naar die meeting kom dan voel ik me de hele tijd schuldig dat ik de slofjes nog niet heb afgehaald.Misschien ga ik zelf bij de Wibra langs* want ze zien er erg leuk uit.
*Niet! Doe het NIET! Je weet wel beter! Je kunt die slofjes toch niet vinden onder de puinhopen aldaar. Bovendien moet je je dan door hordes moslima's heenworstelen die (door hun hoofddoekjes?) niet kunnen zien dat je er langs wilt, of misschien niet willen zien dat je er langs wilt. En daarna staat er ook nog eens een gigantische rij bij de kassa. En als je de slofjes al vindt vallen ze vast tegen.
De HEMA in de Linneausstraat vind ik trouwens ook verschrikkelijkquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:47 schreef Claudia_x het volgende:
Nou, ik ben naar de Wibra geweest. De beknopte samenvatting is dat alle slofjes op waren.
Hier staat een fotootje van de Hema-slofjes: Kinderfototopic deel 172
Die is ook echt een groot drama, ze hebben daar ook nooit dat waar je voor komt!quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:30 schreef snoopy het volgende:
[..]
De HEMA in de Linneausstraat vind ik trouwens ook verschrikkelijk
Dat is zeker zo! De inrichting is onoverzichtelijk, vaak wordt kleding op een grote hoop gegooid (met name de hemdjesquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:30 schreef snoopy het volgende:
[..]
De HEMA in de Linneausstraat vind ik trouwens ook verschrikkelijk
En dat is vooral héél erg als je zwanger bent. (maar daarna ook)quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, en de moorkoppen zijn er héél vaak niet meer!![]()
Appeltjes romper met rode biesjes ook goed?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:41 schreef oeke het volgende:
De Hema in de Ferdinand Bol is best oke. Maar dat leuke shirtje met die rode biesjes en die zwarte autootjes en appeltjes die laatst enorm vaak geshowd werd in het foto topic hebben ze daar dus nooit gehad.![]()
Maar goed, goed nieuws: de DPAM kleertjes zijn binnen!![]()
En ze zijn weer zo enorm lief!En de kwaliteit is zo mooi...
Ik heb 1 pakje besteld, een gebreid ecru jumpsuitje, en dat is heel lekker zacht. Blijkt er gewoon 20 % zijde in te zitten.![]()
Seilram, het past in een envelop, dus maandag gaat het op de bus. Ik PM je nog wel even.
Je zou het shirtje met autotjes en appeltjes mogen hebben hoor (is hier bijna te klein), maar een maat 56 heb je denk ik niet veel meer aan hequote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:41 schreef oeke het volgende:
De Hema in de Ferdinand Bol is best oke. Maar dat leuke shirtje met die rode biesjes en die zwarte autootjes en appeltjes die laatst enorm vaak geshowd werd in het foto topic hebben ze daar dus nooit gehad.![]()
wat doe jequote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:28 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Appeltjes romper met rode biesjes ook goed?
[ afbeelding ]
Sture & Lisa, zo leuk (schaapjesjumpsuit!) maar net te klein voor Maja![]()
en die leuke speelgoedwinkel ertegenover is ook wegquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is zeker zo! De inrichting is onoverzichtelijk, vaak wordt kleding op een grote hoop gegooid (met name de hemdjes), veel spullen zijn er niet (rompertjes maat 62-68
), de paden zijn te krap, de gordijnafdeling is altijd onbemand (en er is geen bel). Oh, en de moorkoppen zijn er héél vaak niet meer!
![]()
Ik shop meestal online.
aah, wat stoerquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:53 schreef Meimeltje het volgende:
Poppejans: hier ook een aantal dingen bij de Hema gekocht voor zeer lage prijsjesShirtje 1 euro, gebreide trui 5 euro en spijkerbroekje 5 euro
Leuk shoppen zo he
Ow en zo'n opa petje staat schattig heHeb er hier nog verschillende liggen van Kyllian (ook van de H&M), dus die gaan wel in hergebruik
http://www.kyllian-online(...)2007/02/kyllian3.JPG
Mijn dochter van 23 maanden zit nu in maat 86-92quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:03 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Weet er iemand waar je leuke (bruids)jurkjes krijgt zonder dat het er direct uitziet alsof het een bruidje is![]()
We trouwen in mei en Dana is natuurlijk bruidsmeisje dus ik zoek een leuk jurkje, maart ze moet wel gewoon lekker zichzelf kunnen zijn die dag.
En nog een vraag, ze is dan 23 maanden, in welke maat zaten/ zitten jullie dochters rond die tijd?
www.dejurkjes.nlquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:41 schreef Linda2205 het volgende:
Blablabla, ik lurk even met je mee, wij hebben van de zomer een bruiloft. Weet iemand een site die maatje 74 jurkjes verkoopt? Bij suitsyouwell is het vanaf 92..
kein probleem. Wel foto's posten van Dana-in-mooie-jurk hè?quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:25 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
kijk, die had ik nog niet![]()
dankje Huup!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
kein probleem. Wel foto's posten van Dana-in-mooie-jurk hè?
Stiemie!!![]()
mn lief ging vandaag even bij C&A in de uitverkoop colbertjes scoren en hij kwam thuis met dat bloesje-met-tshirt die jij laatst postte in de SChij vond hem zo schattig dat hij em niet kon laten liggen
en ook nog poepige schoentjes erbij
Die heeft Tan laatst gekocht via een webshop. Weet alleen niet meer welke. Stond haar dochter zoooo leuk!quote:
ja dat had ik uit t kaartje opgemaakt alquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:30 schreef innepin het volgende:
Is nog voor je verjaardag he, muppetIk ben blij dat je 'm leuk vindt!
haha, nou, zo handig ben ik dan dus net nietquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:44 schreef innepin het volgende:
Niet dat ik weet
![]()
Je kan natuurlijk ook een rokje/jurkje kopen en op basis daarvan proberen zelf een patroontje te maken
Dan hou je het bij het kopen van een leuk jurkje of rokjequote:Op donderdag 11 februari 2010 11:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
haha, nou, zo handig ben ik dan dus net niet
Koop je het 1 maatje groter... Ze zal heus niet 2 maten groeien in die 4 maanden... En t-shirtjes kunnen ook wel 2 maten groter hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:38 schreef miss_sly het volgende:
Hoe doen jullie dat eigenlijk, met kleertjes kopen?
Ik zie hier en daar hele leuke zomerkleertjes, maar ik heb geen flauw idee welke maat ze in de zomer zal hebben. Ze groeit niet heel erg hard op het moment, maar voor hetzelfde geld maakt ze nog een groeispurtje en dan heb ik te kleine kleertjes. Of ze blijft klein, en heb ik te grote kleertjes
ik wil graag wat leuks voor de vakantie straks (eind mei, begin juni) maar heb echt geen idee welke maat ik dan het beste kan nemen.
Ligt ook een beetje aan het merk he? Mexx vind ik heel smal en klein vallen... Maar ja als ze nu in 62-68 zit, dan zou ik voor de zomer 74 aanschaffen. Maar gewoon geen hordes... In de zomer hebben ze ook nog wel genoeg leuke dingen hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:43 schreef miss_sly het volgende:
Dus nu heeft ze 62-68, dus kom ik met 74 ws wel een beetje uit?
Ik ben echt zoo slecht met maten, en dat komt nu ook gewoon terug met die kindermaatjes
OHHH HEBBEN!quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:35 schreef bodpa09 het volgende:
De DPAM zomercollectie staat online.
6-12 maanden is wel een redelijke termijn. Moet ze ergens gedurende de zomer wel passen, zou je zeggen. Ik vind het zo'n schattig pakjequote:Op donderdag 11 februari 2010 16:01 schreef Poppedein het volgende:
Count me in for DPAM!
Miss.. Dat pakje met theepot heeft de engelse maat 6-12 maanden en aangezien lena pas aan t eind van de zomer 12 maanden is leek die me wel prima. Voordeel van jurkjes is dat ze best wat korter of langer mogen vallen vind ik.
schattig!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:48 schreef saaw het volgende:
Even een vraagje want eind april word ik tante
Ik heb begrepen dat ze voor de eerste tijd al genoeg kleertjes hebben dus dat ik het beste maat 68 kan kopen.
Nu heb ik het volgende gevonden bij de h&m
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar nu dacht ik om daar nog schoentjes en/of sokjes bij te kopen. Probleem is dat ik geen enkel idee heb welke schoenmaat er bij een maat-68-baby hoort. Iemand een idee?
ah goed, thanks! vind die joggingbroek ook echt geweldigquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
schattig!
dat broekje heeft mijn dochter ookheeft ze dezelfde relaxie-pants als papa
![]()
En voor baby in maat 68 zou ik denk ik eerder voor slofjes of schattige sokjes gaan dan voor schoentjes. Maar de maat is wel moeilijk. Mijn dochter had bijvoorbeeld ontzettend grote voeten![]()
Bij Hema hebben ze sokjes in maat 0-6 maanden en 6-12 maanden, mn dochter heeft die eerste nooit aangehaddie maillots van Hema en H&M gaan wel gewoon op maat trouwens, dus daar zou je een 62-68 van kunnen kopen bijvoorbeeld.
euh ja het hangt er vanaf wat je leuk vindt en wat je budget isquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:59 schreef saaw het volgende:
[..]
ah goed, thanks! vind die joggingbroek ook echt geweldig
en zijn er nog andere leuke online winkeltjes voor babykleertjes?
maat 13 is wel klein ja. Denk dat dat wel zou kunnen voor bij mt 68. Maar ik weet het niet zeker hoor, voetjes kunnen echt heel erg verschillen per kindje.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:10 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
de sokjes bij de h&m gaan trouwens ook in schoenmaten, de kleinste is 13/15, lijkt jullie dat wat?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:09 schreef Poppedein het volgende:
Innepin...dat ja! * zucht* !
En t jurkje die ik in t begin t allertofst vond...daar twijfel ik nu over...stomme DPAM![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |