Ik weet niet wat erger is: willens en wetens meerdere mensen ZWAAR naar de klote helpen door het mogelijk te maken dat ze Heroïne krijgen puur voor eigen belang (centen) of één moord plegen.quote:Op maandag 28 december 2009 20:00 schreef TheMercenary9 het volgende:
Doodstraf is prima, moet echter wel in verhouding staan tot het gepleegde misdrijf en het moet bovendien bewezen zijn. Dus als hij nou een moordenaar was of een kinderverkrachter...
Inderdaad. En dan die misselijke smoesjes datie geestelijk niet 100% is. Nee duhquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:18 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is: willens en wetens meerdere mensen ZWAAR naar de klote helpen door het mogelijk te maken dat ze Heroïne krijgen puur voor eigen belang (centen) of één moord plegen.
Het erge met die drugszaken op vliegvelden en dergelijke is dat die akelige mogelijkheid er altijd bestaat dat het in je koffer is gestopt ofzo. Het zal je maar gebeuren als nietsvermoedende toerist![]()
tochquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:25 schreef appelflappen het volgende:
Als het goed is is die nu dood tog?
ja, het is een spuitje geworden ipv een kogelquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:25 schreef appelflappen het volgende:
Als het goed is is die nu dood tog?
Overdosis Heroïnequote:Op dinsdag 29 december 2009 13:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ja, het is een spuitje geworden ipv een kogel
en een stukje verderquote:Volgens zijn familie is Shaikh belazerd door een bende gangsters en heeft hij zo per ongeluk de drugs met zich meegenomen.
Vier kilo in je koffer merk je heus wel volgens mij, het is geen 4 gram.quote:Hij was een jaar eerder gearresteerd met vier kilo heroïne in zijn koffer.
De gemiddelde mens niet hoor, op een gewicht van 20 kilo. Vraag mensen maar eens gewicht te schatten.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:05 schreef Karina het volgende:
Vier kilo in je koffer merk je heus wel volgens mij, het is geen 4 gram.
Zeg je dat ook over homo's en Iran?quote:Op maandag 28 december 2009 20:08 schreef De_Ruyter het volgende:
Berecht volgens Chinees wet, en kilo's drugs binnen willen smokkelen, terecht dus.
Och, die homolievende landen voeren ook nooit de doodstraf uit op westerlingen, gelukkig!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:43 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Maar dat zijn ook hun eigen onderdanen.
Moeilijk allemaal weer he Gia?
Tja, wel dat ze het aan zichzelf te danken hebben, maar ik vind dat wel erger, aangezien heroinesmokkel ook hier strafbaar is en homofilie niet. Is wel een aanzienlijk verschil.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zeg je dat ook over homo's en Iran?
het verschil is dat als twee homo's elkaar uitwonen niemand er last van heeft.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn homo's schuldig aan iets, of crimineel?quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Binnen de kaders van de Iraanse wet zijn ze schuldig, worden ze berecht en geëxecuteerd.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:34 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn homo's schuldig aan iets, of crimineel?
Nee natuurlijk zeg ik dat niet over homo's in Iran, wat een stupide vraag.
Volgens mij ken jij de wetten in Iran niet.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:30 schreef montier het volgende:
[..]
het verschil is dat als twee homo's elkaar uitwonen niemand er last van heeft.
china is vroeger al bijna kapot gegaan aan de heroine en nu nog steeds hebben ze veel verslaafden waarbij er ontzettend veel menselijk leed is en dat voor geldelijk gewin...
een homo doet in principe een ander mens geen kwaad, iemand in de drugswereld wel...
Het gaat er mij niet om homoseksualiteit en heroinesmokkel te vergelijken, meer om het 'berecht volgens 'vulmaarin' en dus terecht' mentaliteit.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Tja, wel dat ze het aan zichzelf te danken hebben, maar ik vind dat wel erger, aangezien heroinesmokkel ook hier strafbaar is en homofilie niet. Is wel een aanzienlijk verschil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |