abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76495426
En jullie hebben mij niet eens gevraagd
U MAD?
pi_76495436
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:30 schreef Lonker het volgende:
Niet om te zeuren ofzo... maar het is toch de bedoeling dat een klacht representatief is?
Dus dat 3 jochies een meet hebben is leuk maar niet boeiend.

Dit is niet zo bedoeld zoals jullie gaan opvatten... maar ik dacht dat dat de regels waren....

Niet dat het beleid hier logisch is
Ja want wij zijn vast de enige die niet kunnen reizen vanwege het weer........

pi_76495507
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 18:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om
Waar wel om dan?
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:33:36 #190
269599 Lonker
Doe maar gewoon
pi_76495525
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:31 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ja want wij zijn vast de enige die niet kunnen reizen vanwege het weer........

uhh.. moet ik eerlijk zijn ?

Het is half 8
Iedereen is terug van zijn werk dus er zullen idd weinig mensen zijn die nu nog met de trein van A naar B worden

Maar ik ben weg hier voordat het lijkt alsof ik een NSB er ben
Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
  PR/Manusje van alles woensdag 6 januari 2010 @ 19:34:02 #191
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_76495547
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:28 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

KIJK DE LINK. IK GA TOCH NIET 2 DAGEN VANTEVOREN OP EEN ANDER FORUM POSTEN DAT IK MET KONINGDAVID GA DRINKEN ZODAT IK JOU VOOR DE GEK KAN GAAN HOUDEN!?!?!?!?!
blijf dan lekker op dat kut forum daar.

[ Bericht 10% gewijzigd door Biogarde op 06-01-2010 20:44:33 ]
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_76495567
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:33 schreef Lonker het volgende:

[..]

uhh.. moet ik eerlijk zijn ?

Het is half 8
Iedereen is terug van zijn werk dus er zullen idd weinig mensen zijn die nu nog met de trein van A naar B worden

Maar ik ben weg hier voordat het lijkt alsof ik een NSB er ben
Als ik een topic open dat ik mijn teen gestoten heb is dat toch ook niet representatief? Toch is het gewoon een terechte klacht.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_76495589
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

IJzersterke reply hoor, meneer de moderator. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Man... wat maak jij je belachelijk.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:36:33 #194
269599 Lonker
Doe maar gewoon
pi_76495668
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:34 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Als ik een topic open dat ik mijn teen gestoten heb is dat toch ook niet representatief? Toch is het gewoon een terechte klacht.
Ik dacht dat dat de regels waren

Ik vraag me eigenlijk ook wel af waar ze slotjes op baseren
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
LONKER KANKERHAAS.
  PR/Manusje van alles woensdag 6 januari 2010 @ 19:36:58 #195
Toezicht is gezond!
pi_76495687
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:34 schreef koningdavid het volgende:

[..]

IJzersterke reply hoor, meneer de moderator. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Man... wat maak jij je belachelijk.
Het gaat hier om een kuttopic en jullie doen alsof ik de KLB SC heb gesloten. Doe normaal. Rot op
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_76495762
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Ten eerste, waarom zou het een kutforum zijn

Ten tweede, het heeft daar geen fuck mee te maken.

Ten derde, weet je wat discussieren is of niet? Je zit nu helemaal trillend op je stoel te zweten omdat je ongelijk hebt maar je probeert het te ontwijken, non-argumenten erbij te halen en onzin uit te kramen, je wilt je groot houden. Ga lekker naar beneden op de bank zitten het jeugdjournaal kijken terwijl je de hand van je moeder vasthoudt, ga wat koekjes eten met warme melk en honing, kom over een half uur terug en open hem dan, dat zal je goed doen.
pi_76495810
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Het gaat hier om een kuttopic en jullie doen alsof ik de KLB SC heb gesloten. Doe normaal. Rot op
Het gaat mij niet eens meer om dat topic. Het gaat mij er meer om dat jij je compleet belachelijk maakt met je compleet misplaatste arrogante attitude.

Daar kan ik slecht tegen. Geef je ongelijk nou meer toe, druif.
  PR/Manusje van alles woensdag 6 januari 2010 @ 19:41:48 #198
Toezicht is gezond!
pi_76495898
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:39 schreef De_Ananas het volgende:

Ten derde, weet je wat discussieren is of niet?
Ja, en dat ga ik niet met jullie doen over zo'n kuttopic.

het is nu wel mooi geweest.

Reageren op deze post hoeft dus ook niet.
pi_76495976
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Ja, en dat ga ik niet met jullie doen over zo'n kuttopic.
Leg dan tenminste uit waarom het een 'kuttopic' is... kan je dat?
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:46:06 #200
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_76496088
Waarom worden mijn reacties wel verwijderd als slowchat en de anderen niet? Lekker omslachtig allemaal.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_76496102
ik had m ook gesloten met de vermelding dat het prima in het dagboek van ts opgeschreven kan worden + dat de schrijfstijl bagger is/uitlokt

nu allemaal weer lekker je ding doen, hier is t feest voorbij
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  PR/Manusje van alles woensdag 6 januari 2010 @ 19:46:40 #202
Toezicht is gezond!
pi_76496110
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:43 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Je weet best wat een kuttopic is.

De rest gaat de prullenbak in nu.
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:51:22 #203
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_76496337
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:43 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Omdat wij allemaal niet hoeven te weten wat je vanavond gaat doen. Hou topics lekker in een algemene vorm zonder dat het gaat over een paar users die deel uitmaken van een kliek.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_76496367
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:46 schreef swarmahoer het volgende:
ik had m ook gesloten met de vermelding dat het prima in het dagboek van ts opgeschreven kan worden + dat de schrijfstijl bagger is/uitlokt

nu allemaal weer lekker je ding doen, hier is t feest voorbij
Maar serieus. Hoe lok ik bagger uit dan?

Dan weet ik dat voor een volgend topic.
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:52:03 #205
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_76496380
En bespreek die zooi en ongenoegens lekker op MSN of koop een dagboek.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_76496413
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:51 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Omdat wij allemaal niet hoeven te weten wat je vanavond gaat doen. Hou topics lekker in een algemene vorm zonder dat het gaat over een paar users die deel uitmaken van een kliek.
Wat maakt het nou uit of ik zeg 'met vrienden' of de namen specificeer?
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:53:36 #207
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_76496468
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:52 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Wat maakt het nou uit of ik zeg 'met vrienden' of de namen specificeer?
Omdat het niets toevoegt en zal verzanden in een slowchat.
pi_76496571
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:53 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Omdat het niets toevoegt
Tuurlijk wel. Maar goed, ik ben blij dat jullie modjes op 1 lijn zitten.

Leer SF voortaan wel even hoe hij zich niet als een hautaine druif gedraagt in dit soort situaties.
pi_76496695
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:30 schreef Lonker het volgende:
Niet om te zeuren ofzo... maar het is toch de bedoeling dat een klacht representatief is?
Dus dat 3 jochies een meet hebben is leuk maar niet boeiend.
Joh, zie je echt niet in wat het onderwerp van de klacht is? Het ingesneeuwd zijn? .

Hond inslapen
Deze is ook niet algemeen, niet representatief en gaat alleen over TS zelf. Dagboektopic dus, slotje . Graag gedaan.
-
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:58:40 #210
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_76496709
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:55 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Maar goed, ik ben blij dat jullie modjes op 1 lijn zitten.

Leer SF voortaan wel even hoe hij zich niet als een hautaine druif gedraagt in dit soort situaties.
Gelukkig is de manier van communiceren bij een hoop van jullie wel op niveau.

We geven vaak zat de ruimte om dergelijke topics te openen (en open te laten), ga dan nu niet doen alsof we je inkomen blokkeren, je huis afpakken en je vriendin stelen.
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:59:06 #211
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_76496731
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:58 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Joh, zie je echt niet in wat het onderwerp van de klacht is? Het ingesneeuwd zijn? .

Hond inslapen
Deze is ook niet algemeen, niet representatief en gaat alleen over TS zelf. Dagboektopic dus, slotje . Graag gedaan.
Als we mods zoeken, dan bellen we je.
pi_76496783
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:58 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Gelukkig is de manier van communiceren bij een hoop van jullie wel op niveau.
Ik communiceer gewoon normaal. Ik kom met argumenten/bewijs. Het is SF die niet normaal kan communiceren en mijn topic een 'kuttopic' noemt zonder onderbouwing.
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:58 schreef Biogarde het volgende:We geven vaak zat de ruimte om dergelijke topics te openen (en open te laten), ga dan nu niet doen alsof we je inkomen blokkeren, je huis afpakken en je vriendin stelen.
Dat doe ik ook niet. Ik maak er nu zo'n punt van omdat ik slecht die belachelijke houding van SF kan.
pi_76496800
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:59 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Als we mods zoeken, dan bellen we je.
Oke, maar in de OP van dit topic zag ik:
quote:
Hier kan je terecht voor:

- Vragen over de moderatie
- Verzoekjes om jouw TT te laten veranderen
- Posts te melden die tegen de policy ingaan
- Topics te melden die verbaggerd worden
- Schouderklopjes
Ik meld dus een post die tegen de policy ingaat, het is immers een dagboektopic. En dat willen we hier niett!!11!1
-
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:01:23 #214
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_76496846
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:00 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Oke, maar in de OP van dit topic zag ik:

[..]

Ik meld dus een post die tegen de policy ingaat, het is immers een dagboektopic. En dat willen we hier niett!!11!1
Dat hoeven we niet van jou te horen, echt niet.
pi_76496861
Blijkbaar zitten de users van KLB (waaronder een aantal prominente) totaal niet op één lijn met het beleid van de mods hier. Ik begrijp het beleid ook niet moet ik zeggen, maar goed.
pi_76496874
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:01 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Dat hoeven we niet van jou te horen, echt niet.
Waarom niet dan? Daar is de FB toch voor?
-
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:03:07 #217
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_76496930
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:00 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik communiceer gewoon normaal. Ik kom met argumenten/bewijs. Het is SF die niet normaal kan communiceren en mijn topic een 'kuttopic' noemt zonder onderbouwing.
[..]

Dat doe ik ook niet. Ik maak er nu zo'n punt van omdat ik slecht die belachelijke houding van SF kan.
Mjah, je had het er sowieso niet bij laten zitten, ongeacht de slotter van het topic.

En ik doel ook niet op jouw manier van communiceren, maar er zitten wat draken bij.
pi_76496996
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:03 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Mjah, je had het er sowieso niet bij laten zitten, ongeacht de slotter van het topic.

En ik doel ook niet op jouw manier van communiceren, maar er zitten wat draken bij.
Het ligt uiteraard niet aan het 10x zeggen van dat het een onzin topic is

Nu ben ik echt weg
pi_76497001
Ach Bio, je bent geen domme jongen. Jij ziet ook wel in dat koningdavid hier gewoon gelijk heeft. Waarom zo krampachtig SF blijven verdedigen?
-
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:04:26 #220
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_76497002
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:01 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Waarom niet dan? Daar is de FB toch voor?
Voor wannabe-gedrag en ons op een denigrerende manier wijzen op kuttopics? Dan heb ik nieuws voor je
pi_76497007
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:03 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Nee, maar als de mod in kwestie een goede uitleg had, had ik het geaccepteerd. Swarma en jij hebben zo vaak topics van mij gesloten. Vaak ook terecht. Dan zie je mij nooit in de FB.
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:06:07 #222
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_76497086
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:04 schreef Otis2.0 het volgende:
Ach Bio, je bent geen domme jongen. Jij ziet ook wel in dat koningdavid hier gewoon gelijk heeft. Waarom zo krampachtig SF blijven verdedigen?
Omdat S-F in dit geval hetzelfde gedaan heeft als wat ik zou doen.
pi_76497357
En trouwens Bio. De reden dat mijn topic was gesloten had niets te maken met representativiteit of 'lief dagboek' o.i.d.. SF's sloot het met de reactie "Ik geloof het niet."

Daarom is het gesloten. Toen we eenmaal bewezen dat het wel echt zo is, zijn er opeens andere redenen bij verzonnen.
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:11:10 #224
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_76497377
Mannen, luister en huiver.

We geven met regelmaat ruimte om je ding te doen. Ik open vaak zat dergelijke topics, en laat deze open. KLB is veruit het grootste sub van FOK!, uiteraard mede dankzij jullie, de users.

Soms, heel soms trappen we even op de rem, omdat het allemaal niet boeiend genoeg is, er al genoeg kuttopics zijn, of omdat het ons werkelijk de reet zal roesten of iemand een pak sneeuw voor z'n deur heeft, en jij, de ontvanger van deze users, baalt, omdat je je met olie ingesmeerde lichaam niet kan tonen aan deze users.

Het kan allemaal best waar zijn, maar wij kunnen na jarenlang modden in KLB, meer dan prima inschatten hoe een topic zal verlopen.

Ons wijzen op kuttopics heeft dan ook geen zin wanneer je kijkt naar het aantal mods icm de nieuw geopende topics. Dus ja, soms zien we iets niet. Ik vind het dan ook echt verbazingwekkend dat men compleet over de zeik gaat van één enkel topic, waar we allemaal van weten dat het uit zal monden op een SC.
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:11:40 #225
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_76497398
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:10 schreef koningdavid het volgende:
En trouwens Bio. De reden dat mijn topic was gesloten had niets te maken met representativiteit of 'lief dagboek' o.i.d.. SF's sloot het met de reactie "Ik geloof het niet."

Daarom is het gesloten. Toen we eenmaal bewezen dat het wel echt zo is, zijn er opeens andere redenen bij verzonnen.
Naja, laat het waar zijn, maar dan nog. Zie mijn bovenstaande verhaal. Maar respecteer ook voor de grap eens een keer de keuze van een mod. Vice versa doen we niet anders.
pi_76497531
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:11 schreef Biogarde het volgende:
Ik vind het dan ook echt verbazingwekkend dat men compleet over de zeik gaat van één enkel topic, waar we allemaal van weten dat het uit zal monden op een SC.
Dit is onzin. Ik ga echt niet zitten slowchatten met Biels of De_Ananas. Ik spreek ze beiden op msn
Dat het niet enkel gaat over een topic, heb ik ook al gezegd.

Maar goed, zinloos. Ik geef het op.

Slotje.
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:15:26 #227
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_76497579
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:14 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Dit is onzin. Ik ga echt niet zitten slowchatten met Biels of De_Ananas. Ik spreek ze beiden op msn
Dat het niet enkel gaat over een topic, heb ik al gezegd.

Maar goed, zinloos. Ik geef het op.

Slotje.
Het begrip slowchat is op FOK! heel ruim/breed.
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:36:33 #228
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_76498605
Jammer dat er zo weinig users met de kwaliteiten zijn. Ik ben een aanwinst voor FOK!, dat staat buiten kijf, maar vele users kunnen zich niet conformeren aan het damsco niveau. Jammer, erg jammer.
pi_76498630
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:11 schreef Biogarde het volgende:
Mannen, luister en huiver.
Bedankt voor deze duidelijke uitleg.
pi_76498684
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:36 schreef damsco het volgende:
Jammer dat er zo weinig users met de kwaliteiten zijn. Ik ben een aanwinst voor FOK!, dat staat buiten kijf, maar vele users kunnen zich niet conformeren aan het damsco niveau. Jammer, erg jammer.
pi_76500951
[video] Users die zeuren op msn
Lijkt me niet de bedoeling
pi_76506668
Ik word uitgescholden door een FA/Mod in sluitpost en nu moet ik mezelf in slaap huilen.
Graag een reprimande voor deze belhamel.

Tnx.
U MAD?
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:18:52 #233
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_76506683
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
Ik word uitgescholden door een FA/Mod in sluitpost en nu moet ik mezelf in slaap huilen.

Tnx.
Ik zal mezelf bannen.
pi_76507501
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:23 schreef blckbb het volgende:
[video] Users die zeuren op msn
Lijkt me niet de bedoeling
Dat is nieteens zijn echte hyves ei!
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_76507546
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 23:39 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Dat is nieteens zijn echte hyves ei!
Maar toch mag je geen Hyves' posten Stevenmaczesentwintig.

Stasi-kusje d'r op
pi_76508944
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 23:18 schreef de_boswachter het volgende:

Tnx.
Ik vond het wel leuk eigenlijk
pi_76515182
Ik wil hierbij mijzelf nog even een schouderklopje geven, nieuwe jaar gaat lekker!
pi_76516814
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
nieuwe jaar gaat lekker!
Bron?
pi_76517151
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:45 schreef zovty het volgende:

[..]

Bron?
http://forum.fok.nl/user/history/125058
pi_76534424
Fietsje, het was toch gewoon een goede klacht?
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  PR/Manusje van alles donderdag 7 januari 2010 @ 19:46:47 #241
Toezicht is gezond!
pi_76534470
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 19:45 schreef Ascendancy het volgende:
Fietsje, het was toch gewoon een goede klacht?
Nee, klacht over een user die nu gebanned is.
pi_76534533
Je zei dat je hem niet zou bannen
  PR/Manusje van alles donderdag 7 januari 2010 @ 19:49:57 #243
Toezicht is gezond!
pi_76534607
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 19:48 schreef Ascendancy het volgende:
Je zei dat je hem niet zou bannen
hihi de betovering is juist nie verbroken.
pi_76534973
Ik heb geen vertrouwen meer in de mods. Ze doen tegenwoordig zelfs kabouter wesley na
  donderdag 7 januari 2010 @ 22:19:21 #245
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_76542331
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  donderdag 7 januari 2010 @ 22:30:49 #246
3185 Adelante
To let it go now
pi_76543016
Ligt al in de kliko.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 7 januari 2010 @ 22:31:27 #247
269599 Lonker
Doe maar gewoon
pi_76543049
Dankzij mijn goede optreden in FB !

En ik word door murp hier heen gestuurd uit de FB onzin
LONKER KANKERHAAS.
  donderdag 7 januari 2010 @ 22:34:31 #248
269599 Lonker
Doe maar gewoon
pi_76543211
Geen dank lante

maarrrrrrrrr

ik moest hier zijn van Murp

[ONZ FB] Today's match....
LONKER KANKERHAAS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')