Zou je ook nog de andere reacties van TS kunnen terugplaatsen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
OP staat terug. Geen linkjes naar hyves en zo.
Nee, niet alles. Je mag je posts zelf 48 uur lang wijzigen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zou je ook nog de andere reacties van TS kunnen terugplaatsen?. (Als dat niet te veel werk is...)
Ga jij nog reageren op mijn PM ? Of heb je zelfs dat beetje respect niet ?quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, niet alles. Je mag je posts zelf 48 uur lang wijzigen.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:01 schreef De_Ananas het volgende:
Fiets wil je reageren of kom je er achter dat je fout zit?
Ik zit niet foutquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:11 schreef koningdavid het volgende:
Die SF. Gewoon keihard uitgeluld!
Hij kan niet eens motiveren waarom hij een topic sluit, epic fail.
KIJK DE LINK. IK GA TOCH NIET 2 DAGEN VANTEVOREN OP EEN ANDER FORUM POSTEN DAT IK MET KONINGDAVID GA DRINKEN ZODAT IK JOU VOOR DE GEK KAN GAAN HOUDEN!?!?!?!?!quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
Ik zit niet fout
topic is dicht omdat onzin en bagger.
Ja want wij zijn vast de enige die niet kunnen reizen vanwege het weer........quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:30 schreef Lonker het volgende:
Niet om te zeuren ofzo... maar het is toch de bedoeling dat een klacht representatief is?
Dus dat 3 jochies een meet hebben is leuk maar niet boeiend.
Dit is niet zo bedoeld zoals jullie gaan opvatten... maar ik dacht dat dat de regels waren....
Niet dat het beleid hier logisch is
uhh.. moet ik eerlijk zijn ?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja want wij zijn vast de enige die niet kunnen reizen vanwege het weer........
blijf dan lekker op dat kut forum daar.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
KIJK DE LINK. IK GA TOCH NIET 2 DAGEN VANTEVOREN OP EEN ANDER FORUM POSTEN DAT IK MET KONINGDAVID GA DRINKEN ZODAT IK JOU VOOR DE GEK KAN GAAN HOUDEN!?!?!?!?!
Als ik een topic open dat ik mijn teen gestoten heb is dat toch ook niet representatief? Toch is het gewoon een terechte klacht.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:33 schreef Lonker het volgende:
[..]
uhh.. moet ik eerlijk zijn ?
Het is half 8
Iedereen is terug van zijn werk dus er zullen idd weinig mensen zijn die nu nog met de trein van A naar B worden
Maar ik ben weg hier voordat het lijkt alsof ik een NSB er ben
IJzersterke reply hoor, meneer de moderator.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
blijf dan lekker op dat kut forum daar.
Ik dacht dat dat de regels warenquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:34 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als ik een topic open dat ik mijn teen gestoten heb is dat toch ook niet representatief? Toch is het gewoon een terechte klacht.
Het gaat hier om een kuttopic en jullie doen alsof ik de KLB SC heb gesloten. Doe normaal. Rot opquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:34 schreef koningdavid het volgende:
[..]
IJzersterke reply hoor, meneer de moderator.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Man... wat maak jij je belachelijk.![]()
Ten eerste, waarom zou het een kutforum zijnquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
blijf dan lekker op dat kut forum daar.
Het gaat mij niet eens meer om dat topic. Het gaat mij er meer om dat jij je compleet belachelijk maakt met je compleet misplaatste arrogante attitude.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het gaat hier om een kuttopic en jullie doen alsof ik de KLB SC heb gesloten. Doe normaal. Rot op
Ja, en dat ga ik niet met jullie doen over zo'n kuttopic.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:39 schreef De_Ananas het volgende:
Ten derde, weet je wat discussieren is of niet?
Leg dan tenminste uit waarom het een 'kuttopic' is... kan je dat?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, en dat ga ik niet met jullie doen over zo'n kuttopic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |