Jaquote:
Ik bedoel meer dat je hier waarschijnlijk niet te veel medelijden krijgt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:19 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Jais toch een klacht dat ie de pijp uit gaat
Sinds z'n geboorte al een hartruis (hebben veel van dat ras), vocht achter z'n longen dus altijd benauwd, sinds gister eet hij helemaal niet meer, loopt niet meer, doof als een deur maar dat terzijde.quote:
Dit ras wordt +/- 10 jaar, vandaar.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:19 schreef static het volgende:
Waarom moet hij ingeslapen worden? 12 jaar voor een kleine hond is geen uitzondering. Ik heb er één van 19.
Valt nog best wel mee hier eigenlijkquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat je hier waarschijnlijk niet te veel medelijden krijgt.
Hij eet niet meer en heeft het continu benauwd, vind het dus zielig om hem verder te laten lijden.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:20 schreef Meneer.V het volgende:
Is hij het leven niet waard?
Of waarom word hij ingeslapen?
Het valt idd meequote:Op woensdag 6 januari 2010 15:20 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Valt nog best wel mee hier eigenlijk.
Wel zo eerlijk dan inderdaadquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:21 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Hij eet niet meer en heeft het continu benauwd, vind het dus zielig om hem verder te laten lijden.
Je blijfr er nogal vrolijk onderquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:20 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Valt nog best wel mee hier eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
wat een smerige hondquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:21 schreef AlligatorNL het volgende:
Bedankt voor alle medeleven hier!mensen in KLB hebben dus toch nog een goed plekje in het hart!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:22 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Je blijfr er nogal vrolijk onder
Nee is geen lulverhaal, natuurlijk vind ik het kut, hecht veel waarde aan het beestje maar dit zat er aan te komen. Was geen ontkomen aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |