Je weet best wat een kuttopic is.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Leg dan tenminste uit waarom het een 'kuttopic' is... kan je dat?
Omdat wij allemaal niet hoeven te weten wat je vanavond gaat doen. Hou topics lekker in een algemene vorm zonder dat het gaat over een paar users die deel uitmaken van een kliek.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Leg dan tenminste uit waarom het een 'kuttopic' is... kan je dat?
Maar serieus. Hoe lok ik bagger uit dan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:46 schreef swarmahoer het volgende:
ik had m ook gesloten met de vermelding dat het prima in het dagboek van ts opgeschreven kan worden + dat de schrijfstijl bagger is/uitlokt
nu allemaal weer lekker je ding doen, hier is t feest voorbij
Wat maakt het nou uit of ik zeg 'met vrienden' of de namen specificeer?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat wij allemaal niet hoeven te weten wat je vanavond gaat doen. Hou topics lekker in een algemene vorm zonder dat het gaat over een paar users die deel uitmaken van een kliek.
Omdat het niets toevoegt en zal verzanden in een slowchat.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit of ik zeg 'met vrienden' of de namen specificeer?
Tuurlijk wel. Maar goed, ik ben blij dat jullie modjes op 1 lijn zitten.quote:
Joh, zie je echt niet in wat het onderwerp van de klacht is? Het ingesneeuwd zijn?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:30 schreef Lonker het volgende:
Niet om te zeuren ofzo... maar het is toch de bedoeling dat een klacht representatief is?
Dus dat 3 jochies een meet hebben is leuk maar niet boeiend.
Gelukkig is de manier van communiceren bij een hoop van jullie wel op niveau.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar goed, ik ben blij dat jullie modjes op 1 lijn zitten.
Leer SF voortaan wel even hoe hij zich niet als een hautaine druif gedraagt in dit soort situaties.
Als we mods zoeken, dan bellen we je.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Joh, zie je echt niet in wat het onderwerp van de klacht is? Het ingesneeuwd zijn?.
Hond inslapen
Deze is ook niet algemeen, niet representatief en gaat alleen over TS zelf. Dagboektopic dus, slotje. Graag gedaan.
Ik communiceer gewoon normaal. Ik kom met argumenten/bewijs. Het is SF die niet normaal kan communiceren en mijn topic een 'kuttopic' noemt zonder onderbouwing.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gelukkig is de manier van communiceren bij een hoop van jullie wel op niveau.
Dat doe ik ook niet. Ik maak er nu zo'n punt van omdat ik slecht die belachelijke houding van SF kan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:58 schreef Biogarde het volgende:We geven vaak zat de ruimte om dergelijke topics te openen (en open te laten), ga dan nu niet doen alsof we je inkomen blokkeren, je huis afpakken en je vriendin stelen.
Oke, maar in de OP van dit topic zag ik:quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als we mods zoeken, dan bellen we je.
Ik meld dus een post die tegen de policy ingaat, het is immers een dagboektopic. En dat willen we hier niett!!11!1quote:Hier kan je terecht voor:
- Vragen over de moderatie
- Verzoekjes om jouw TT te laten veranderen
- Posts te melden die tegen de policy ingaan
- Topics te melden die verbaggerd worden
- Schouderklopjes
Dat hoeven we niet van jou te horen, echt niet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Oke, maar in de OP van dit topic zag ik:
[..]
Ik meld dus een post die tegen de policy ingaat, het is immers een dagboektopic. En dat willen we hier niett!!11!1
Waarom niet dan? Daar is de FB toch voor?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat hoeven we niet van jou te horen, echt niet.
Mjah, je had het er sowieso niet bij laten zitten, ongeacht de slotter van het topic.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik communiceer gewoon normaal. Ik kom met argumenten/bewijs. Het is SF die niet normaal kan communiceren en mijn topic een 'kuttopic' noemt zonder onderbouwing.
[..]
Dat doe ik ook niet. Ik maak er nu zo'n punt van omdat ik slecht die belachelijke houding van SF kan.
Het ligt uiteraard niet aan het 10x zeggen van dat het een onzin topic isquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mjah, je had het er sowieso niet bij laten zitten, ongeacht de slotter van het topic.
En ik doel ook niet op jouw manier van communiceren, maar er zitten wat draken bij.
Voor wannabe-gedrag en ons op een denigrerende manier wijzen op kuttopics? Dan heb ik nieuws voor jequote:Op woensdag 6 januari 2010 20:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom niet dan? Daar is de FB toch voor?
Nee, maar als de mod in kwestie een goede uitleg had, had ik het geaccepteerd. Swarma en jij hebben zo vaak topics van mij gesloten. Vaak ook terecht. Dan zie je mij nooit in de FB.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mjah, je had het er sowieso niet bij laten zitten, ongeacht de slotter van het topic.
Omdat S-F in dit geval hetzelfde gedaan heeft als wat ik zou doen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:04 schreef Otis2.0 het volgende:
Ach Bio, je bent geen domme jongen. Jij ziet ook wel in dat koningdavid hier gewoon gelijk heeft. Waarom zo krampachtig SF blijven verdedigen?
Naja, laat het waar zijn, maar dan nog. Zie mijn bovenstaande verhaal. Maar respecteer ook voor de grap eens een keer de keuze van een mod. Vice versa doen we niet anders.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:10 schreef koningdavid het volgende:
En trouwens Bio. De reden dat mijn topic was gesloten had niets te maken met representativiteit of 'lief dagboek' o.i.d.. SF's sloot het met de reactie "Ik geloof het niet."
Daarom is het gesloten. Toen we eenmaal bewezen dat het wel echt zo is, zijn er opeens andere redenen bij verzonnen.
Dit is onzin. Ik ga echt niet zitten slowchatten met Biels of De_Ananas. Ik spreek ze beiden op msnquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:11 schreef Biogarde het volgende:
Ik vind het dan ook echt verbazingwekkend dat men compleet over de zeik gaat van één enkel topic, waar we allemaal van weten dat het uit zal monden op een SC.
Het begrip slowchat is op FOK! heel ruim/breed.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dit is onzin. Ik ga echt niet zitten slowchatten met Biels of De_Ananas. Ik spreek ze beiden op msn
Dat het niet enkel gaat over een topic, heb ik al gezegd.
Maar goed, zinloos. Ik geef het op.
Slotje.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:36 schreef damsco het volgende:
Jammer dat er zo weinig users met de kwaliteiten zijn. Ik ben een aanwinst voor FOK!, dat staat buiten kijf, maar vele users kunnen zich niet conformeren aan het damsco niveau. Jammer, erg jammer.
Ik zal mezelf bannen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
Ik word uitgescholden door een FA/Mod in sluitpost en nu moet ik mezelf in slaap huilen.
Graag een reprimande voor deze belhamel.
Tnx.
Dat is nieteens zijn echte hyves ei!quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:23 schreef blckbb het volgende:
[video] Users die zeuren op msn
Lijkt me niet de bedoeling
Maar toch mag je geen Hyves' posten Stevenmaczesentwintig.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is nieteens zijn echte hyves ei!
Ik vond het wel leuk eigenlijkquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
Ik word uitgescholden door een FA/Mod in sluitpost en nu moet ik mezelf in slaap huilen.
Graag een reprimande voor deze belhamel.
Tnx.
Nee, klacht over een user die nu gebanned is.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:45 schreef Ascendancy het volgende:
Fietsje, het was toch gewoon een goede klacht?
hihi de betovering is juist nie verbroken.quote:
Whehehehquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:36 schreef Adelante het volgende:
Ja, maar da's murp, daar noem je er ook één...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |