Lijkt mij dus ideaal voor een wintermeet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 december 2009 12:53 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat is ook wel zo. Ik zal er nog even een mailtje achteraan gooien.
1 jaar en een beetje moet kunnen hoor.![]()
nou dat klinkt heel fijnquote:Op maandag 28 december 2009 17:01 schreef Poppedein het volgende:
Mezelf kennende ga ik met de auto BJ, maar dan moet ik later even uitzoeken of dat in t weekend te doen is met parkeren enzo.. maar dan zijn jij en je meisje van harte welkom om mee te rijden natuurlijk hoor!
En als t nou wel treinen wordt, dan heb ik nog een meereiskaartje van een boekenbon, dan mag de 2e persoon gratis meereizen! Kiek moar!
Volgens mij heb ik een magnetron zien staan de vorige keer jaquote:Op maandag 28 december 2009 22:44 schreef Poppejans het volgende:
zou er trouwens wel een magnetron staan? ivm flesvoeding
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:56 schreef Brighteyes het volgende:
Pinq, als het een beetje ok weer is kan je altijd gewoon komen toch? Kan hij lekker buiten in de speeltuin en jij binnen kneuteren.
Goeie! ik heb de afgelopen jaren al een paar keer geklaagd dat schaap niet kon op die datum en nu zou ik zelf iets gaan plannenquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:54 schreef innepin het volgende:
Laten we valentijnsdag er maar uithalen, dat gaat 'm niet worden denk ik
(ik kan dan trouwens ook niet, oeps)
hey Poppejansquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:58 schreef Poppejans het volgende:
Thanks BE en Troel wb magnetron, dan komt het zeker wel goed. Ik had nog niet bedacht dat ik ook water mengen kan![]()
Jaaaa wat veel mensen hebben zich al aangemeld, ik ben zo verschrikkelijk nieuwsgierig naar al die babytjes in reallife!
Incantrix, ben erg benieuwd naar Stef, kunnen we de eerste vriendenkoppeling tussen onze ventjes alvast uitproberen haha!
(wij gaan trouwens ook nog een midweekje weg begin feb, lekker burgerlijk op een bungalowpark, lijkt me heeeerlijk)
Jaaaaa, met fototoestel??? oh supermooie scherpe foto's zou echt helemaal meesterlijk zijn!quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:50 schreef Chell het volgende:
Ik ga deze even volgenAls de datum een beetje uitkomt en de meet niet al stampvol zit, kom ik misschien ook wel aanwaaien
quote:Op woensdag 30 december 2009 14:27 schreef Twinkly het volgende:
Ooh wat leukMaar ik durf het echt niet aan nog met Niels
Wanneer is de volgende meet?
Ik wil mijn camera natuurlijk best meenemen, maar wil wel meteen even aangeven dat het mij ook om het meeten en de gezelligheid gaat (en het verergeren van mijn toch al vreselijke gerammelquote:Op woensdag 30 december 2009 13:38 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Jaaaaa, met fototoestel??? oh supermooie scherpe foto's zou echt helemaal meesterlijk zijn!
Oh dat snap ik helemaal hoor!quote:Op woensdag 30 december 2009 16:55 schreef Chell het volgende:
[..]
Ik wil mijn camera natuurlijk best meenemen, maar wil wel meteen even aangeven dat het mij ook om het meeten en de gezelligheid gaat (en het verergeren van mijn toch al vreselijke gerammel) en niet alleen om het fotograferen
![]()
Het lijkt sowieso af en toe bij de OUD meets meer te draaien om de foto's en dat vind ik zonde, zowel voor de meet zelf als de afterpret![]()
Dus, cam gaat mee, maar ik beloof niks (als ik simpelweg geen zin heb of het onhandig vind qua ruimte/licht/whatever, blijft ie lekker in de tas) en ik ga dus ook zeker niet opletten of ik wel elk kindje heb bijvoorbeeld.
Is niet lullig bedoeld hoor, want ik snap je wens natuurlijk volkomen, maar ik wil gewoon vooraf even duidelijk zijn qua verwachtingen
Ik vind het op zich niet raar dat men graag elkaars foto's wil zien. Ik vind het wel jammer dat het soms lijkt alsof van Chell verwacht wordt dat ze foto's maakt. Maar wat mij betreft is ze gewoon meer dan welkom omdat ze zo gezellig isquote:Op woensdag 30 december 2009 20:45 schreef Brighteyes het volgende:
Chelleke!![]()
ik wilde het niet zeggen om je niet af te schrikken ofzo, maar ik vind dat gebedel om foto's na een meet soms ook zo heel jammer, net alsof het alleen daarom ging. Vroegah werd er nog wel eens gewoon leuk nagepraat over een meet.
ow leukquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:02 schreef Orea het volgende:
Tvp
Op veel data kan ik wel, dus misschien dat ik mijn snufferd ook eens kom laten zien!!
Als er een datum geprikt is en er zijn nog plekken over, dan laat ik wel weten of ik kom...
(en als ik kom kunnen er wel mensen meerijden, maar geen idee of er mensen uit de regio Almere komen)
Hmmmm ik zou dan met hem met de trein moeten, dat vind ik wel eng, dat hij dan overstuur raakt in de treinquote:Op woensdag 30 december 2009 14:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]wat jammer!
Kun je het niet tegen de tijd dat de datum in zicht komt nog een keer bekijken of je het aandurft? Want we willen wel Niels kijken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:26 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij is dit de dag dat de meeste mensen erop staan:
zo 21 feb: BE, Troel, innepin, Poppedein, BJ, tessie,mefke79,Poppejans, Diaan73, Huup, Sugarsnap, miss_sly, Incantrix, Vicky, Chan,Bar
Lijkt me dat we ee winnaar hebben en dat we daar gewoon voor moeten gaan nu.
Willen deze dames wel meebetalen aan de huur van het zaaltje? Ik hoop dat er minimaal 10 zullen zijn, dan zitten we op 8 eur pp en hoe meer hoe minder zeg maar.
Twan gaat mee, als dat magquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:59 schreef m@x het volgende:
Komen er echt alleen babietjes of nemen de dames met wat grotere kindjes ook de grotere kindjes mee? Ik heb Kai dat weekend en het is misschien een leuk uitje.
Ja gezelligquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:06 schreef Ssserpente het volgende:
* Ssserpente noteert deze datum ook onder voorbehoud. N. moet toch dringend weer bij z'n oma langs en die woont 'in de buurt'.(Den Haag, kan ie me mooi afzetten...
)
En dan betaal ik ook gewoon mee natuurlijk.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:56 schreef m@x het volgende:
Dan wordt het voor ons ook wel interessant om te komen. Kai vindt grotere jongens namelijk onzettend vet cool![]()
Vick, ik durf het bijna niet te vragen maar.......nouja, je weet denk ik wel wat er gaat komen
quote:
35 man kon erin toch?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit nu, met Chell en beefcake erbij op 21 dus plenty plek hoor. Toch?
hahaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:55 schreef Orea het volgende:
Oh wat leuk, komt Joshua ook!?![]()
Sonnetje, ik neem mijn kind ook mee hoor![]()
Sasha sliep dan in de wandelwagen die achterover geklapt werd.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:36 schreef Chan het volgende:
Ik vraag me ineens iets af, hoe doen jullie dat allemaal met slapende baby's? Timo past nu bijna niet meer in de kinderwagenbak en tegen die tijd helemaal niet meer, maar hij is nog maar hooguit 2 uur achter elkaar wakker..
Er is echt altijd nog wel ruimte voor eentje meer, of een afzegger wegens ziek kind, dus zie maar gewoon, als het last minute wel kan, kan je er heus nog wel bij.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:41 schreef miss_sly het volgende:
Ik wil ook heeeel erg graag!! Maar zowel mijn schoonvader als een goede vriend zijn de 20e jarig en een goede vriendin de 21Ik heb al even bij schaap een balletje opgeworpen, dat het maar een paar uurtjes en overdag is, maar zijn antwoord was: we weten toch nog niet wanneer ze het vieren?
Nee, dat klopt, maar dat weten we waarschijnlijk pas een week vantevoren, want het zijn geen planners
En ik wil...echt...heel graag...
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:43 schreef Brighteyes het volgende:
Zaterdag de 27e is dan de dag met de meeste mensen, ik ga dat even voorstellen daar.
Ik pas de TT nog even niet aan.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:40 schreef Brighteyes het volgende:
Geloof het of niet, er is al een boeking op de 21e, het kan dus niet die datum!
Even het lijstje er weer bij pakken hoor...
Da's geen excuus. Ik kom ws ook.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:04 schreef Vlindur het volgende:
Ik zou ook graag een keer willen mee meeten, maar ik vind het zo verekte ver weg![]()
Maar have fun jullie!![]()
Vanuit Drachten: Afstand: 152.9 kmquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:41 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Da's geen excuus. Ik kom ws ook.![]()
![]()
Hoever is het voor jou?
* Checkt routenet
Voor mij naar UT centraal psies 150 km.
En ik jou!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:16 schreef miss_sly het volgende:
wat leuk, zie ik jou ook eens echt, Diaan
Nu de volgende vraag ...quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:20 schreef Brighteyes het volgende:
Het mag wel Diaan, zeker in het geval als mensen 2 kindjes hebben waarvan het oudere kind mss buiten wil spelen, maar het consumeert wel een hoop ruimte natuurlijk.![]()
Ik denk dat de mijne niet mee komt. Tenzij het echt schitterend weer is en hij echt met Sasha buiten kan spelen, maar anders is het hem denk ik te veel een kippenhok deze keer.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nu de volgende vraag ...gaan er meer papa's mee? Als er geen meegaan, laat ik Peace ook thuis.
als ik ga dan reis ik vanaf goes met de trein.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:52 schreef Ssserpente het volgende:
Leuk! Ik hou het even in gedachten. Ben nog nooit alleen met Lente zo ver weg geweest en twijfel of ik dan met de auto of met de trein zal gaan. 't Is toch een reisje van ruim 2,5 uur.
Ik denk er nog even over na!
Toch? Dacht dat ik ergens had gelezen dat je met de auto zou gaan.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:03 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
als ik ga dan reis ik vanaf goes met de trein.
haha nou dan moeten we mekaar maar ff steunen; ik heb nog noooooit een meet gedaan...quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:21 schreef Poppedein het volgende:
Jeujjj voor de 27e!! Ik heb echt enorm veel zin om jullie + beebs allemaal te meeten... Al ga ik vast met knikkende knietjes van huis
En natuurlijk betaal ik mee! Thnx voor t regelen BE!
we zijn echt nie eng hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha nou dan moeten we mekaar maar ff steunen; ik heb nog noooooit een meet gedaan...
Van jou weet ik dat zo net nog nietquote:
Mijn moeder heeft zo eens achterin gezeten tussen haar twee jongste kleinkinderen. Puur genietenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:32 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Weet sowieso nog niet zeker of ik ga, maar als ik ga, kun je natuurlijk meerijden. Hoewel? Past dat eigenlijk? Drie volwassenen en twee maxicosi's in een auto? Dan moet er één volwassene achterin in het midden zeker?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:16 schreef huuphuup het volgende:
ooooh ik heb er zin in!!![]()
![]()
Snel even de datum aanpassen in mn agenda, voordat ik straks in mn eentje de 21e in dat park stazou wel wat voor mij zijn
Leuk!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:16 schreef huuphuup het volgende:
ooooh ik heb er zin in!!![]()
![]()
Snel even de datum aanpassen in mn agenda, voordat ik straks in mn eentje de 21e in dat park stazou wel wat voor mij zijn
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:25 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Leuk!Ik wil nog wel even een foto maken van Wolf met jouw knappe dochter hoor
Parkeerplek genoeg hoor, is het niet bij het restaurant, dan wel bij mij in de straat!quote:Op zondag 10 januari 2010 11:09 schreef Incantrix het volgende:
Ik rij trouwens vanuit Den Haag (tenzij er daar niet te parkeren is?) met twee lege plekken in de auto. Als iemand nog een lift nodig heeft.. Onze 0+-maxi cosi past achterin in de gordel (voorin mag niet ivm airbag), dus een kleine baby meenemen moet zéker lukken, grotere MC weet ik niet. Scheelt dat veel gordel?
haha neej leuk juist! en toen ging ik ook direct nadenken; en denk dat ik ook al weet wat Evie aankrijgtquote:Op zondag 10 januari 2010 11:21 schreef Poppejans het volgende:
oh gelukkig dat er ws wel parkeerplek te vinden is, ik kom ook met de auto. Toch het fijnst als je zelf weg kunt gaan wanneer je wilt enzo.
Ben ik triest als ik nu al weet wat ik Wolf aan ga trekken voor die dag?
Ooow, dat klinkt goed, dank jequote:Op zondag 10 januari 2010 11:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Parkeerplek genoeg hoor, is het niet bij het restaurant, dan wel bij mij in de straat!
jeuj lijnloos en Minke!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:29 schreef Lijnloos het volgende:
Hellow, ik zie met dat jullie een datum hebben geprikt en wie er allemaal wel niet komen en... Volgens mij heb ik dat weekend niks en lijkt het me best tof om ook te komen! Ik ga nog effe mijn agenda checkn en met mijn lief overleggen, maa wie weet ben ik er ook bij. Kom dan wel met ov waarschijnlijk... Is niet ver reizen gelukkig.
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:55 schreef Estrys het volgende:
Heej, gaat dit door? Want mijn lief moet in Nieuwegein zijn en ik dacht het leuk te combineren dan
Nouja, ook wel voor de week erna hoorquote:Op zondag 14 februari 2010 22:41 schreef trui het volgende:
haha troel, ik dacht even dat jouw reactie ging over de meet van de 28e.(ik wil trouwens ook best wat meenemen hoor!)
sorry mensen, de 27e kan ik niet! veel plezier gewenst.
Je hebt het druk met meets thuis?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, ook wel voor de week erna hoor
hey een puppeltjesmeetquote:Op zondag 14 februari 2010 23:58 schreef Vivi het volgende:
Ik kan ook niet..heb al een hightea met Conleche en Greys.
Maar wel jammer
Ja, Bert en ik meeten elke dagquote:Op zondag 14 februari 2010 23:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je hebt het druk met meets thuis?
Jammerquote:Op zondag 14 februari 2010 22:41 schreef trui het volgende:
sorry mensen, de 27e kan ik niet! veel plezier gewenst.
Ah mooi dan! Het was echt een verademing toen wij dat ding hadden, zo makkelijk! Goed besteed geld was hetquote:Op maandag 15 februari 2010 21:22 schreef Brighteyes het volgende:
Dat badzitding is trouwens echt precies op tijd dan, Oscar past echt niet meer in het kleine badje en is al een paar keer samen met Sasha gegaan alleen ik op mijn knietjes op de vloer is niet helemaal tof.![]()
Zo'n ring? Dat was hier weggegooid geld. Kind klom er na de eerste minuut al uitquote:Op maandag 15 februari 2010 21:28 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ah mooi dan! Het was echt een verademing toen wij dat ding hadden, zo makkelijk! Goed besteed geld was het
Gewoon lekker veel zeep/olie in het bad doen, wordt het ding veel te glibberig om uit te klimmenquote:Op maandag 15 februari 2010 21:31 schreef Estrys het volgende:
Zo'n ring? Dat was hier weggegooid geld. Kind klom er na de eerste minuut al uit![]()
Zijn vel was afgeschaafd bij zijn benen door het eruit wurmen.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:59 schreef beefcake het volgende:
[..]
Gewoon lekker veel zeep/olie in het bad doen, wordt het ding veel te glibberig om uit te klimmen![]()
Haha nee hier geen klimacties, hij vond het veel te leuk
Same here, Sorbo. Ben nog nooit zover met Lente weggeweest. Laat staan alleen en met het OV. Twijfel nog steeds dus.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:01 schreef Sorbootje het volgende:
Ik zou het eigenlijk wel heel leuk vinden om ook te komen (als 't nog kan), maar twijfel een beetje omdat het wel ver is met het OV... Ik weet niet hoe dat zal gaan met Isabeau... (woon in Friesland)
Er staat me vaag iets bij dat ik er ook een box heb zien staan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik neem trouwens, als ik het niet vergeet, 2 boxkleden mee waar de kleintjes op kunnen liggen op de grond. Vlgs mij ligt daar iets van zeil of linoleum en dan is iets zachts mss wel lekker.
Mss dat anderen dat evt. ook kunnen doen? Hoef je niet de hele tijd met je kindje op schoot te zitten. Hoewel dat natuurlijk ook wel heel lekker is.![]()
Dit klinkt alsof je een heel elftal hebt om uit te kiezenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:32 schreef Vicky het volgende:
het is nog steeds mijn bedoeling of te komen. Ik weet alleen niet welk(e) kind(eren) en ik er mee ga nemen
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:15 schreef Chell het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je een heel elftal hebt om uit te kiezen
Ik denk Seb ook niet, denk, dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:04 schreef Diaan73 het volgende:
Jammer Bar, dat je niet komt. Wel begrijpelijk hoor.
Ik neem in ieder geval wat speelgoed mee voor Lennon, die blijft echt niet op een kleedje zitten
Moeten we eigenlijk ook nog wat drinken meenemen of is dat daar gewoon te koop?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:09 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik denk Seb ook niet, denk, dat weet ik wel zekerIk breng wat auto's en duplo voor hem mee denk ik. Mag Lennon van mij ook wel mee spelen, of dat ook van Seb mag weet ik niet
Of het ieder voor zich was (voor onszelf dan,kinderen uitgezonderd haha) of dat we samen gingen eten en iedereen wat mee nam.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb je vraag gemist geloof ik, wat wil je weten dan?
Ik neem voor Sasha gewoon een boterhammetje mee, en Oscar krijgt een flesje daar.
En voor mezelf ook een boterham of een krentenbol ofzo.
Zo gaat het meestal idd. Echt lunch etc. voor jezelf (en je kind) meenemen en bijv. een bak druiven of koekjes of wat dan ook om in de groep te gooien.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:44 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Of het ieder voor zich was (voor onszelf dan,kinderen uitgezonderd haha) of dat we samen gingen eten en iedereen wat mee nam.
Maar dan neem ik wel wat lekkers voor mezelf mee v tussen de middag, en voor iedereen ook nog wel een zak lekkers voor bij de koffie/thee een chocolaatje of koekje ofzo
Ja, maar je moet natuurlijk wel gewoon komen hè? Anders zien we elkaar nog niet!! Neem schaap maar gewoon mee, Peace gaat ook mee... kunnen zij lekker kletsen over de top2000. Neem ik de beloofde dvd's nog mee voor schaap. reminds me... die moet ik nog voor schaap brandenquote:Op woensdag 17 februari 2010 09:44 schreef miss_sly het volgende:
Ik hou het topic in de gaten, maar weet het nog niet helemaal zeker. We hebben vrijdagavond een verjaardag en zondagmiddag vertrekt schaap voor een cursus naar Turkije en is de hele week weg. Even kijken dus of ik hem mee kan krijgen of dat hij het niet erg vindt om die zaterdag ook van zijn meisje(s) gescheiden te zijn
Het lijkt me wel erg leuk, al die leuke kindjes in het echt zien
Seb heb ik nog als ienie mienie mannetje gezien, en nu is het al zo'n bink!
Ook niet eventjes??quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:43 schreef Raissa het volgende:
Shit, ik dacht: "Leuk! Een meet, laat ik ook eens gaan!" maar ik kan niet de 27e
quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:26 schreef miss_sly het volgende:
ik heb schaap meteen gemaild en hij komt mee
Dus als er geen ziek kind ofzo tussendoor komt, komen wij ook
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:09 schreef Ssserpente het volgende:
Wauw, komen er mannen mee joh? N. vindt het hartstikke leuk voor mij hoor, maar die krijg ik met geen zeven paarden mee.
Natuurlijk!quote:Op zondag 21 februari 2010 20:21 schreef bodpa09 het volgende:
Als mijn hubbie niet hoeft te werken zaterdag kom ik zelf de DPAM spullen brengen. En meteen maar even kletsen, als ik er dan toch ben.Mag dat?
Alleen als ik de kleertjes van die leuke kleine uitpakhulp krijgquote:Op zondag 21 februari 2010 20:21 schreef bodpa09 het volgende:
Als mijn hubbie niet hoeft te werken zaterdag kom ik zelf de DPAM spullen brengen. En meteen maar even kletsen, als ik er dan toch ben.Mag dat?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:07 schreef Sorbootje het volgende:
Incantrix, dan ga ik zorgen dat ik er ruim voor 2en ben, want jou wil ik dus echt wel ontmoeten
Ah ik lees dit nu pas, wat verschrikkelijk jammer!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:31 schreef tessie het volgende:
Wij kunnen toch niet komen, we zitten dan in Londen!
Als het nodig is, wil ik wel meebetalen trouwens hoor, laat maar even weten.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:40 schreef Linda2205 het volgende:
Is er eventueel interesse in Lotte?
Gaat Lena dan nog niet alleen op stap?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:44 schreef Poppedein het volgende:
Zeeeeeekers Linda!!! En ik neem aan dat ze nog niet zonder begeleiding mag, dus ik zeg doen!![]()
Wij zijn er ook sowieso zaterdag!
Nee, dat weet ik, heb al 2x eerder wat fokkers ontmoet, maar tochquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:48 schreef Diaan73 het volgende:
Niet twijfelen joh, gewoon doen!!! Wij bijten niet hoor.. beloofd!!
neh...sinds ze afgelopen weekend wéér pas na 4-en thuis was hebben we even de rem erop gezetquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:47 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Gaat Lena dan nog niet alleen op stap?
Ik twijfel nog even verder
Heb je geen kinderwagen waar je een cosi op kunt klikken? Als je met cosi de stoptrein naar Rijswijk pakt mag je met alle liefde meerijden hoor. maar ik denk dat je dan net zo lang onderweg bent eigenlijk en dat je alsnog moet overstappenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:59 schreef Ssserpente het volgende:
Twee uur en een kwartier met de trein. Ik ben vooral bang dat ze gaat mieren zodra ik ga zitten of dat het te warm wordt.
En ik zie eerlijk gezegd op tegen het laatste stukje met de bus of tram. Ik ben daar zo slecht in. Snap er geen h*l van, stap altijd in de verkeerde en durf vervolgens niet de weg te vragen.
Da's wel fijn! Kun je m'n handje vasthouden in de grote, boze randstad.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:03 schreef Linda2205 het volgende:
Hm, mja, dat is wel een tijdje. Ik had Lotte zondag ook in de trein in de doek, en toen was het wel echt warm. Dus misschien een vestje, dan kan je dat uitdoen. En als ik met het ov ga, wil ik best meeten op CS hoor, dan hoef je niet alleen dat laatste stukje.
Ik geloof wel dat er een cosi oppast idd. Gebruik dat ding nooit. Had er niet eens bij stilgestaan dat je uberhaupt een kinderwagen mee kunt nemen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Heb je geen kinderwagen waar je een cosi op kunt klikken? Als je met cosi de stoptrein naar Rijswijk pakt mag je met alle liefde meerijden hoor. maar ik denk dat je dan net zo lang onderweg bent eigenlijk en dat je alsnog moet overstappen
Wauw, en wat trek je 'm dan aan zodat het buiten niet te koud en in de trein niet te warm is?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:16 schreef oeke het volgende:
Ssserpente, ik reis veel met Ko in de doek in het OV, we gaan morgen even op en neer naar Terschelling,![]()
En wat Ko heel leuk vind, maar ik weet niet of Lente dat ook leuk vind is rondkijken, dus als er gepiept wordt sta ik op en loop een beetje door de trein heen en weer.
Ik probeer hem niet uit de doek te halen vanwege dat gedoe met knopen in de trein, en waar leg je je kind neer enzo. Dus voed ik voor we weggaan en daarna. Maar soms ook in de trein hoor, als ik rode wangen heb omdat mijn kind zo huilt.
En we hebben ook weleens gewoon eerste klas kaartjes gekocht, dan zit je rustiger en ruimer.
Gewoon komen, jullie kunnen het!![]()
![]()
Op de parkeerplaats van het restaurant op dit adres: Amsterdamsestraatweg 464, 3553 EL Utrechtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:35 schreef Chan het volgende:
Nou had ik begrepen dat parkeren daar makkelijk is, maar ik kan nog nergens vinden waar ik dan moet parkeren? Heeft iemand een straatnaam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |