En ik jou!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:16 schreef miss_sly het volgende:
wat leuk, zie ik jou ook eens echt, Diaan
Nu de volgende vraag ...quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:20 schreef Brighteyes het volgende:
Het mag wel Diaan, zeker in het geval als mensen 2 kindjes hebben waarvan het oudere kind mss buiten wil spelen, maar het consumeert wel een hoop ruimte natuurlijk.![]()
Ik denk dat de mijne niet mee komt. Tenzij het echt schitterend weer is en hij echt met Sasha buiten kan spelen, maar anders is het hem denk ik te veel een kippenhok deze keer.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nu de volgende vraag ...gaan er meer papa's mee? Als er geen meegaan, laat ik Peace ook thuis.
als ik ga dan reis ik vanaf goes met de trein.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:52 schreef Ssserpente het volgende:
Leuk! Ik hou het even in gedachten. Ben nog nooit alleen met Lente zo ver weg geweest en twijfel of ik dan met de auto of met de trein zal gaan. 't Is toch een reisje van ruim 2,5 uur.
Ik denk er nog even over na!
Toch? Dacht dat ik ergens had gelezen dat je met de auto zou gaan.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:03 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
als ik ga dan reis ik vanaf goes met de trein.
haha nou dan moeten we mekaar maar ff steunen; ik heb nog noooooit een meet gedaan...quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:21 schreef Poppedein het volgende:
Jeujjj voor de 27e!! Ik heb echt enorm veel zin om jullie + beebs allemaal te meeten... Al ga ik vast met knikkende knietjes van huis
En natuurlijk betaal ik mee! Thnx voor t regelen BE!
we zijn echt nie eng hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha nou dan moeten we mekaar maar ff steunen; ik heb nog noooooit een meet gedaan...
Van jou weet ik dat zo net nog nietquote:
Mijn moeder heeft zo eens achterin gezeten tussen haar twee jongste kleinkinderen. Puur genietenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:32 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Weet sowieso nog niet zeker of ik ga, maar als ik ga, kun je natuurlijk meerijden. Hoewel? Past dat eigenlijk? Drie volwassenen en twee maxicosi's in een auto? Dan moet er één volwassene achterin in het midden zeker?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:16 schreef huuphuup het volgende:
ooooh ik heb er zin in!!![]()
![]()
Snel even de datum aanpassen in mn agenda, voordat ik straks in mn eentje de 21e in dat park stazou wel wat voor mij zijn
Leuk!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:16 schreef huuphuup het volgende:
ooooh ik heb er zin in!!![]()
![]()
Snel even de datum aanpassen in mn agenda, voordat ik straks in mn eentje de 21e in dat park stazou wel wat voor mij zijn
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:25 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Leuk!Ik wil nog wel even een foto maken van Wolf met jouw knappe dochter hoor
Parkeerplek genoeg hoor, is het niet bij het restaurant, dan wel bij mij in de straat!quote:Op zondag 10 januari 2010 11:09 schreef Incantrix het volgende:
Ik rij trouwens vanuit Den Haag (tenzij er daar niet te parkeren is?) met twee lege plekken in de auto. Als iemand nog een lift nodig heeft.. Onze 0+-maxi cosi past achterin in de gordel (voorin mag niet ivm airbag), dus een kleine baby meenemen moet zéker lukken, grotere MC weet ik niet. Scheelt dat veel gordel?
haha neej leuk juist! en toen ging ik ook direct nadenken; en denk dat ik ook al weet wat Evie aankrijgtquote:Op zondag 10 januari 2010 11:21 schreef Poppejans het volgende:
oh gelukkig dat er ws wel parkeerplek te vinden is, ik kom ook met de auto. Toch het fijnst als je zelf weg kunt gaan wanneer je wilt enzo.
Ben ik triest als ik nu al weet wat ik Wolf aan ga trekken voor die dag?
Ooow, dat klinkt goed, dank jequote:Op zondag 10 januari 2010 11:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Parkeerplek genoeg hoor, is het niet bij het restaurant, dan wel bij mij in de straat!
jeuj lijnloos en Minke!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:29 schreef Lijnloos het volgende:
Hellow, ik zie met dat jullie een datum hebben geprikt en wie er allemaal wel niet komen en... Volgens mij heb ik dat weekend niks en lijkt het me best tof om ook te komen! Ik ga nog effe mijn agenda checkn en met mijn lief overleggen, maa wie weet ben ik er ook bij. Kom dan wel met ov waarschijnlijk... Is niet ver reizen gelukkig.
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:55 schreef Estrys het volgende:
Heej, gaat dit door? Want mijn lief moet in Nieuwegein zijn en ik dacht het leuk te combineren dan
Nouja, ook wel voor de week erna hoorquote:Op zondag 14 februari 2010 22:41 schreef trui het volgende:
haha troel, ik dacht even dat jouw reactie ging over de meet van de 28e.(ik wil trouwens ook best wat meenemen hoor!)
sorry mensen, de 27e kan ik niet! veel plezier gewenst.
Je hebt het druk met meets thuis?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, ook wel voor de week erna hoor
hey een puppeltjesmeetquote:Op zondag 14 februari 2010 23:58 schreef Vivi het volgende:
Ik kan ook niet..heb al een hightea met Conleche en Greys.
Maar wel jammer
Ja, Bert en ik meeten elke dagquote:Op zondag 14 februari 2010 23:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je hebt het druk met meets thuis?
Jammerquote:Op zondag 14 februari 2010 22:41 schreef trui het volgende:
sorry mensen, de 27e kan ik niet! veel plezier gewenst.
Ah mooi dan! Het was echt een verademing toen wij dat ding hadden, zo makkelijk! Goed besteed geld was hetquote:Op maandag 15 februari 2010 21:22 schreef Brighteyes het volgende:
Dat badzitding is trouwens echt precies op tijd dan, Oscar past echt niet meer in het kleine badje en is al een paar keer samen met Sasha gegaan alleen ik op mijn knietjes op de vloer is niet helemaal tof.![]()
Zo'n ring? Dat was hier weggegooid geld. Kind klom er na de eerste minuut al uitquote:Op maandag 15 februari 2010 21:28 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ah mooi dan! Het was echt een verademing toen wij dat ding hadden, zo makkelijk! Goed besteed geld was het
Gewoon lekker veel zeep/olie in het bad doen, wordt het ding veel te glibberig om uit te klimmenquote:Op maandag 15 februari 2010 21:31 schreef Estrys het volgende:
Zo'n ring? Dat was hier weggegooid geld. Kind klom er na de eerste minuut al uit![]()
Zijn vel was afgeschaafd bij zijn benen door het eruit wurmen.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:59 schreef beefcake het volgende:
[..]
Gewoon lekker veel zeep/olie in het bad doen, wordt het ding veel te glibberig om uit te klimmen![]()
Haha nee hier geen klimacties, hij vond het veel te leuk
Same here, Sorbo. Ben nog nooit zover met Lente weggeweest. Laat staan alleen en met het OV. Twijfel nog steeds dus.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:01 schreef Sorbootje het volgende:
Ik zou het eigenlijk wel heel leuk vinden om ook te komen (als 't nog kan), maar twijfel een beetje omdat het wel ver is met het OV... Ik weet niet hoe dat zal gaan met Isabeau... (woon in Friesland)
Er staat me vaag iets bij dat ik er ook een box heb zien staan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik neem trouwens, als ik het niet vergeet, 2 boxkleden mee waar de kleintjes op kunnen liggen op de grond. Vlgs mij ligt daar iets van zeil of linoleum en dan is iets zachts mss wel lekker.
Mss dat anderen dat evt. ook kunnen doen? Hoef je niet de hele tijd met je kindje op schoot te zitten. Hoewel dat natuurlijk ook wel heel lekker is.![]()
Dit klinkt alsof je een heel elftal hebt om uit te kiezenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:32 schreef Vicky het volgende:
het is nog steeds mijn bedoeling of te komen. Ik weet alleen niet welk(e) kind(eren) en ik er mee ga nemen
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:15 schreef Chell het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je een heel elftal hebt om uit te kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |