Ja, Bert en ik meeten elke dagquote:Op zondag 14 februari 2010 23:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je hebt het druk met meets thuis?
Jammerquote:Op zondag 14 februari 2010 22:41 schreef trui het volgende:
sorry mensen, de 27e kan ik niet! veel plezier gewenst.
Ah mooi dan! Het was echt een verademing toen wij dat ding hadden, zo makkelijk! Goed besteed geld was hetquote:Op maandag 15 februari 2010 21:22 schreef Brighteyes het volgende:
Dat badzitding is trouwens echt precies op tijd dan, Oscar past echt niet meer in het kleine badje en is al een paar keer samen met Sasha gegaan alleen ik op mijn knietjes op de vloer is niet helemaal tof.![]()
Zo'n ring? Dat was hier weggegooid geld. Kind klom er na de eerste minuut al uitquote:Op maandag 15 februari 2010 21:28 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ah mooi dan! Het was echt een verademing toen wij dat ding hadden, zo makkelijk! Goed besteed geld was het
Gewoon lekker veel zeep/olie in het bad doen, wordt het ding veel te glibberig om uit te klimmenquote:Op maandag 15 februari 2010 21:31 schreef Estrys het volgende:
Zo'n ring? Dat was hier weggegooid geld. Kind klom er na de eerste minuut al uit![]()
Zijn vel was afgeschaafd bij zijn benen door het eruit wurmen.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:59 schreef beefcake het volgende:
[..]
Gewoon lekker veel zeep/olie in het bad doen, wordt het ding veel te glibberig om uit te klimmen![]()
Haha nee hier geen klimacties, hij vond het veel te leuk
Same here, Sorbo. Ben nog nooit zover met Lente weggeweest. Laat staan alleen en met het OV. Twijfel nog steeds dus.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:01 schreef Sorbootje het volgende:
Ik zou het eigenlijk wel heel leuk vinden om ook te komen (als 't nog kan), maar twijfel een beetje omdat het wel ver is met het OV... Ik weet niet hoe dat zal gaan met Isabeau... (woon in Friesland)
Er staat me vaag iets bij dat ik er ook een box heb zien staan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik neem trouwens, als ik het niet vergeet, 2 boxkleden mee waar de kleintjes op kunnen liggen op de grond. Vlgs mij ligt daar iets van zeil of linoleum en dan is iets zachts mss wel lekker.
Mss dat anderen dat evt. ook kunnen doen? Hoef je niet de hele tijd met je kindje op schoot te zitten. Hoewel dat natuurlijk ook wel heel lekker is.![]()
Dit klinkt alsof je een heel elftal hebt om uit te kiezenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:32 schreef Vicky het volgende:
het is nog steeds mijn bedoeling of te komen. Ik weet alleen niet welk(e) kind(eren) en ik er mee ga nemen
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:15 schreef Chell het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je een heel elftal hebt om uit te kiezen
Ik denk Seb ook niet, denk, dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:04 schreef Diaan73 het volgende:
Jammer Bar, dat je niet komt. Wel begrijpelijk hoor.
Ik neem in ieder geval wat speelgoed mee voor Lennon, die blijft echt niet op een kleedje zitten
Moeten we eigenlijk ook nog wat drinken meenemen of is dat daar gewoon te koop?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:09 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik denk Seb ook niet, denk, dat weet ik wel zekerIk breng wat auto's en duplo voor hem mee denk ik. Mag Lennon van mij ook wel mee spelen, of dat ook van Seb mag weet ik niet
Of het ieder voor zich was (voor onszelf dan,kinderen uitgezonderd haha) of dat we samen gingen eten en iedereen wat mee nam.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb je vraag gemist geloof ik, wat wil je weten dan?
Ik neem voor Sasha gewoon een boterhammetje mee, en Oscar krijgt een flesje daar.
En voor mezelf ook een boterham of een krentenbol ofzo.
Zo gaat het meestal idd. Echt lunch etc. voor jezelf (en je kind) meenemen en bijv. een bak druiven of koekjes of wat dan ook om in de groep te gooien.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:44 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Of het ieder voor zich was (voor onszelf dan,kinderen uitgezonderd haha) of dat we samen gingen eten en iedereen wat mee nam.
Maar dan neem ik wel wat lekkers voor mezelf mee v tussen de middag, en voor iedereen ook nog wel een zak lekkers voor bij de koffie/thee een chocolaatje of koekje ofzo
Ja, maar je moet natuurlijk wel gewoon komen hè? Anders zien we elkaar nog niet!! Neem schaap maar gewoon mee, Peace gaat ook mee... kunnen zij lekker kletsen over de top2000. Neem ik de beloofde dvd's nog mee voor schaap. reminds me... die moet ik nog voor schaap brandenquote:Op woensdag 17 februari 2010 09:44 schreef miss_sly het volgende:
Ik hou het topic in de gaten, maar weet het nog niet helemaal zeker. We hebben vrijdagavond een verjaardag en zondagmiddag vertrekt schaap voor een cursus naar Turkije en is de hele week weg. Even kijken dus of ik hem mee kan krijgen of dat hij het niet erg vindt om die zaterdag ook van zijn meisje(s) gescheiden te zijn
Het lijkt me wel erg leuk, al die leuke kindjes in het echt zien
Seb heb ik nog als ienie mienie mannetje gezien, en nu is het al zo'n bink!
Ook niet eventjes??quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:43 schreef Raissa het volgende:
Shit, ik dacht: "Leuk! Een meet, laat ik ook eens gaan!" maar ik kan niet de 27e
quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:26 schreef miss_sly het volgende:
ik heb schaap meteen gemaild en hij komt mee
Dus als er geen ziek kind ofzo tussendoor komt, komen wij ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |