En ik jou!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:16 schreef miss_sly het volgende:
wat leuk, zie ik jou ook eens echt, Diaan
Nu de volgende vraag ...quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:20 schreef Brighteyes het volgende:
Het mag wel Diaan, zeker in het geval als mensen 2 kindjes hebben waarvan het oudere kind mss buiten wil spelen, maar het consumeert wel een hoop ruimte natuurlijk.![]()
Ik denk dat de mijne niet mee komt. Tenzij het echt schitterend weer is en hij echt met Sasha buiten kan spelen, maar anders is het hem denk ik te veel een kippenhok deze keer.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nu de volgende vraag ...gaan er meer papa's mee? Als er geen meegaan, laat ik Peace ook thuis.
als ik ga dan reis ik vanaf goes met de trein.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:52 schreef Ssserpente het volgende:
Leuk! Ik hou het even in gedachten. Ben nog nooit alleen met Lente zo ver weg geweest en twijfel of ik dan met de auto of met de trein zal gaan. 't Is toch een reisje van ruim 2,5 uur.
Ik denk er nog even over na!
Toch? Dacht dat ik ergens had gelezen dat je met de auto zou gaan.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:03 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
als ik ga dan reis ik vanaf goes met de trein.
haha nou dan moeten we mekaar maar ff steunen; ik heb nog noooooit een meet gedaan...quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:21 schreef Poppedein het volgende:
Jeujjj voor de 27e!! Ik heb echt enorm veel zin om jullie + beebs allemaal te meeten... Al ga ik vast met knikkende knietjes van huis
En natuurlijk betaal ik mee! Thnx voor t regelen BE!
we zijn echt nie eng hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha nou dan moeten we mekaar maar ff steunen; ik heb nog noooooit een meet gedaan...
Van jou weet ik dat zo net nog nietquote:
Mijn moeder heeft zo eens achterin gezeten tussen haar twee jongste kleinkinderen. Puur genietenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:32 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Weet sowieso nog niet zeker of ik ga, maar als ik ga, kun je natuurlijk meerijden. Hoewel? Past dat eigenlijk? Drie volwassenen en twee maxicosi's in een auto? Dan moet er één volwassene achterin in het midden zeker?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:16 schreef huuphuup het volgende:
ooooh ik heb er zin in!!![]()
![]()
Snel even de datum aanpassen in mn agenda, voordat ik straks in mn eentje de 21e in dat park stazou wel wat voor mij zijn
Leuk!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:16 schreef huuphuup het volgende:
ooooh ik heb er zin in!!![]()
![]()
Snel even de datum aanpassen in mn agenda, voordat ik straks in mn eentje de 21e in dat park stazou wel wat voor mij zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |