quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:09 schreef Ssserpente het volgende:
Wauw, komen er mannen mee joh? N. vindt het hartstikke leuk voor mij hoor, maar die krijg ik met geen zeven paarden mee.
Natuurlijk!quote:Op zondag 21 februari 2010 20:21 schreef bodpa09 het volgende:
Als mijn hubbie niet hoeft te werken zaterdag kom ik zelf de DPAM spullen brengen. En meteen maar even kletsen, als ik er dan toch ben.Mag dat?
Alleen als ik de kleertjes van die leuke kleine uitpakhulp krijgquote:Op zondag 21 februari 2010 20:21 schreef bodpa09 het volgende:
Als mijn hubbie niet hoeft te werken zaterdag kom ik zelf de DPAM spullen brengen. En meteen maar even kletsen, als ik er dan toch ben.Mag dat?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:07 schreef Sorbootje het volgende:
Incantrix, dan ga ik zorgen dat ik er ruim voor 2en ben, want jou wil ik dus echt wel ontmoeten
Ah ik lees dit nu pas, wat verschrikkelijk jammer!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:31 schreef tessie het volgende:
Wij kunnen toch niet komen, we zitten dan in Londen!
Als het nodig is, wil ik wel meebetalen trouwens hoor, laat maar even weten.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:40 schreef Linda2205 het volgende:
Is er eventueel interesse in Lotte?
Gaat Lena dan nog niet alleen op stap?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:44 schreef Poppedein het volgende:
Zeeeeeekers Linda!!! En ik neem aan dat ze nog niet zonder begeleiding mag, dus ik zeg doen!![]()
Wij zijn er ook sowieso zaterdag!
Nee, dat weet ik, heb al 2x eerder wat fokkers ontmoet, maar tochquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:48 schreef Diaan73 het volgende:
Niet twijfelen joh, gewoon doen!!! Wij bijten niet hoor.. beloofd!!
neh...sinds ze afgelopen weekend wéér pas na 4-en thuis was hebben we even de rem erop gezetquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:47 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Gaat Lena dan nog niet alleen op stap?
Ik twijfel nog even verder
Heb je geen kinderwagen waar je een cosi op kunt klikken? Als je met cosi de stoptrein naar Rijswijk pakt mag je met alle liefde meerijden hoor. maar ik denk dat je dan net zo lang onderweg bent eigenlijk en dat je alsnog moet overstappenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:59 schreef Ssserpente het volgende:
Twee uur en een kwartier met de trein. Ik ben vooral bang dat ze gaat mieren zodra ik ga zitten of dat het te warm wordt.
En ik zie eerlijk gezegd op tegen het laatste stukje met de bus of tram. Ik ben daar zo slecht in. Snap er geen h*l van, stap altijd in de verkeerde en durf vervolgens niet de weg te vragen.
Da's wel fijn! Kun je m'n handje vasthouden in de grote, boze randstad.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:03 schreef Linda2205 het volgende:
Hm, mja, dat is wel een tijdje. Ik had Lotte zondag ook in de trein in de doek, en toen was het wel echt warm. Dus misschien een vestje, dan kan je dat uitdoen. En als ik met het ov ga, wil ik best meeten op CS hoor, dan hoef je niet alleen dat laatste stukje.
Ik geloof wel dat er een cosi oppast idd. Gebruik dat ding nooit. Had er niet eens bij stilgestaan dat je uberhaupt een kinderwagen mee kunt nemen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Heb je geen kinderwagen waar je een cosi op kunt klikken? Als je met cosi de stoptrein naar Rijswijk pakt mag je met alle liefde meerijden hoor. maar ik denk dat je dan net zo lang onderweg bent eigenlijk en dat je alsnog moet overstappen
Wauw, en wat trek je 'm dan aan zodat het buiten niet te koud en in de trein niet te warm is?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:16 schreef oeke het volgende:
Ssserpente, ik reis veel met Ko in de doek in het OV, we gaan morgen even op en neer naar Terschelling,![]()
En wat Ko heel leuk vind, maar ik weet niet of Lente dat ook leuk vind is rondkijken, dus als er gepiept wordt sta ik op en loop een beetje door de trein heen en weer.
Ik probeer hem niet uit de doek te halen vanwege dat gedoe met knopen in de trein, en waar leg je je kind neer enzo. Dus voed ik voor we weggaan en daarna. Maar soms ook in de trein hoor, als ik rode wangen heb omdat mijn kind zo huilt.
En we hebben ook weleens gewoon eerste klas kaartjes gekocht, dan zit je rustiger en ruimer.
Gewoon komen, jullie kunnen het!![]()
![]()
Op de parkeerplaats van het restaurant op dit adres: Amsterdamsestraatweg 464, 3553 EL Utrechtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:35 schreef Chan het volgende:
Nou had ik begrepen dat parkeren daar makkelijk is, maar ik kan nog nergens vinden waar ik dan moet parkeren? Heeft iemand een straatnaam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |