Sasha sliep dan in de wandelwagen die achterover geklapt werd.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:36 schreef Chan het volgende:
Ik vraag me ineens iets af, hoe doen jullie dat allemaal met slapende baby's? Timo past nu bijna niet meer in de kinderwagenbak en tegen die tijd helemaal niet meer, maar hij is nog maar hooguit 2 uur achter elkaar wakker..
Er is echt altijd nog wel ruimte voor eentje meer, of een afzegger wegens ziek kind, dus zie maar gewoon, als het last minute wel kan, kan je er heus nog wel bij.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:41 schreef miss_sly het volgende:
Ik wil ook heeeel erg graag!! Maar zowel mijn schoonvader als een goede vriend zijn de 20e jarig en een goede vriendin de 21Ik heb al even bij schaap een balletje opgeworpen, dat het maar een paar uurtjes en overdag is, maar zijn antwoord was: we weten toch nog niet wanneer ze het vieren?
Nee, dat klopt, maar dat weten we waarschijnlijk pas een week vantevoren, want het zijn geen planners
En ik wil...echt...heel graag...
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:43 schreef Brighteyes het volgende:
Zaterdag de 27e is dan de dag met de meeste mensen, ik ga dat even voorstellen daar.
Ik pas de TT nog even niet aan.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:40 schreef Brighteyes het volgende:
Geloof het of niet, er is al een boeking op de 21e, het kan dus niet die datum!
Even het lijstje er weer bij pakken hoor...
Da's geen excuus. Ik kom ws ook.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:04 schreef Vlindur het volgende:
Ik zou ook graag een keer willen mee meeten, maar ik vind het zo verekte ver weg![]()
Maar have fun jullie!![]()
Vanuit Drachten: Afstand: 152.9 kmquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:41 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Da's geen excuus. Ik kom ws ook.![]()
![]()
Hoever is het voor jou?
* Checkt routenet
Voor mij naar UT centraal psies 150 km.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |