Lijkt mij dus ideaal voor een wintermeet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 december 2009 12:53 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat is ook wel zo. Ik zal er nog even een mailtje achteraan gooien.
1 jaar en een beetje moet kunnen hoor.![]()
nou dat klinkt heel fijnquote:Op maandag 28 december 2009 17:01 schreef Poppedein het volgende:
Mezelf kennende ga ik met de auto BJ, maar dan moet ik later even uitzoeken of dat in t weekend te doen is met parkeren enzo.. maar dan zijn jij en je meisje van harte welkom om mee te rijden natuurlijk hoor!
En als t nou wel treinen wordt, dan heb ik nog een meereiskaartje van een boekenbon, dan mag de 2e persoon gratis meereizen! Kiek moar!
Volgens mij heb ik een magnetron zien staan de vorige keer jaquote:Op maandag 28 december 2009 22:44 schreef Poppejans het volgende:
zou er trouwens wel een magnetron staan? ivm flesvoeding
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:56 schreef Brighteyes het volgende:
Pinq, als het een beetje ok weer is kan je altijd gewoon komen toch? Kan hij lekker buiten in de speeltuin en jij binnen kneuteren.
Goeie! ik heb de afgelopen jaren al een paar keer geklaagd dat schaap niet kon op die datum en nu zou ik zelf iets gaan plannenquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:54 schreef innepin het volgende:
Laten we valentijnsdag er maar uithalen, dat gaat 'm niet worden denk ik
(ik kan dan trouwens ook niet, oeps)
hey Poppejansquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:58 schreef Poppejans het volgende:
Thanks BE en Troel wb magnetron, dan komt het zeker wel goed. Ik had nog niet bedacht dat ik ook water mengen kan![]()
Jaaaa wat veel mensen hebben zich al aangemeld, ik ben zo verschrikkelijk nieuwsgierig naar al die babytjes in reallife!
Incantrix, ben erg benieuwd naar Stef, kunnen we de eerste vriendenkoppeling tussen onze ventjes alvast uitproberen haha!
(wij gaan trouwens ook nog een midweekje weg begin feb, lekker burgerlijk op een bungalowpark, lijkt me heeeerlijk)
Jaaaaa, met fototoestel??? oh supermooie scherpe foto's zou echt helemaal meesterlijk zijn!quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:50 schreef Chell het volgende:
Ik ga deze even volgenAls de datum een beetje uitkomt en de meet niet al stampvol zit, kom ik misschien ook wel aanwaaien
quote:Op woensdag 30 december 2009 14:27 schreef Twinkly het volgende:
Ooh wat leukMaar ik durf het echt niet aan nog met Niels
Wanneer is de volgende meet?
Ik wil mijn camera natuurlijk best meenemen, maar wil wel meteen even aangeven dat het mij ook om het meeten en de gezelligheid gaat (en het verergeren van mijn toch al vreselijke gerammelquote:Op woensdag 30 december 2009 13:38 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Jaaaaa, met fototoestel??? oh supermooie scherpe foto's zou echt helemaal meesterlijk zijn!
Oh dat snap ik helemaal hoor!quote:Op woensdag 30 december 2009 16:55 schreef Chell het volgende:
[..]
Ik wil mijn camera natuurlijk best meenemen, maar wil wel meteen even aangeven dat het mij ook om het meeten en de gezelligheid gaat (en het verergeren van mijn toch al vreselijke gerammel) en niet alleen om het fotograferen
![]()
Het lijkt sowieso af en toe bij de OUD meets meer te draaien om de foto's en dat vind ik zonde, zowel voor de meet zelf als de afterpret![]()
Dus, cam gaat mee, maar ik beloof niks (als ik simpelweg geen zin heb of het onhandig vind qua ruimte/licht/whatever, blijft ie lekker in de tas) en ik ga dus ook zeker niet opletten of ik wel elk kindje heb bijvoorbeeld.
Is niet lullig bedoeld hoor, want ik snap je wens natuurlijk volkomen, maar ik wil gewoon vooraf even duidelijk zijn qua verwachtingen
Ik vind het op zich niet raar dat men graag elkaars foto's wil zien. Ik vind het wel jammer dat het soms lijkt alsof van Chell verwacht wordt dat ze foto's maakt. Maar wat mij betreft is ze gewoon meer dan welkom omdat ze zo gezellig isquote:Op woensdag 30 december 2009 20:45 schreef Brighteyes het volgende:
Chelleke!![]()
ik wilde het niet zeggen om je niet af te schrikken ofzo, maar ik vind dat gebedel om foto's na een meet soms ook zo heel jammer, net alsof het alleen daarom ging. Vroegah werd er nog wel eens gewoon leuk nagepraat over een meet.
ow leukquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:02 schreef Orea het volgende:
Tvp
Op veel data kan ik wel, dus misschien dat ik mijn snufferd ook eens kom laten zien!!
Als er een datum geprikt is en er zijn nog plekken over, dan laat ik wel weten of ik kom...
(en als ik kom kunnen er wel mensen meerijden, maar geen idee of er mensen uit de regio Almere komen)
Hmmmm ik zou dan met hem met de trein moeten, dat vind ik wel eng, dat hij dan overstuur raakt in de treinquote:Op woensdag 30 december 2009 14:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]wat jammer!
Kun je het niet tegen de tijd dat de datum in zicht komt nog een keer bekijken of je het aandurft? Want we willen wel Niels kijken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:26 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij is dit de dag dat de meeste mensen erop staan:
zo 21 feb: BE, Troel, innepin, Poppedein, BJ, tessie,mefke79,Poppejans, Diaan73, Huup, Sugarsnap, miss_sly, Incantrix, Vicky, Chan,Bar
Lijkt me dat we ee winnaar hebben en dat we daar gewoon voor moeten gaan nu.
Willen deze dames wel meebetalen aan de huur van het zaaltje? Ik hoop dat er minimaal 10 zullen zijn, dan zitten we op 8 eur pp en hoe meer hoe minder zeg maar.
Twan gaat mee, als dat magquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:59 schreef m@x het volgende:
Komen er echt alleen babietjes of nemen de dames met wat grotere kindjes ook de grotere kindjes mee? Ik heb Kai dat weekend en het is misschien een leuk uitje.
Ja gezelligquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:06 schreef Ssserpente het volgende:
* Ssserpente noteert deze datum ook onder voorbehoud. N. moet toch dringend weer bij z'n oma langs en die woont 'in de buurt'.(Den Haag, kan ie me mooi afzetten...
)
En dan betaal ik ook gewoon mee natuurlijk.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:56 schreef m@x het volgende:
Dan wordt het voor ons ook wel interessant om te komen. Kai vindt grotere jongens namelijk onzettend vet cool![]()
Vick, ik durf het bijna niet te vragen maar.......nouja, je weet denk ik wel wat er gaat komen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |