Alleen als je vier keer achter elkaar bent doodgeschoten zonder zelf iemand neergeschoten te hebben? (death streak)quote:Op maandag 28 december 2009 11:19 schreef kwaitnait het volgende:
Hoe zit het trouwens met marterdom? Ene keer dropped 'ie wel een granaat en de andere keer weer niet
Gelukkig niet zegquote:Op maandag 28 december 2009 11:26 schreef kwaitnait het volgende:
TnxDacht dat 'ie 'm altijd liet vallen, zoals in MW1
Ik vind het gewoon niks en ga de laatste tijd de lobby uit als ik dat veld krijg.quote:Op maandag 28 december 2009 10:14 schreef fratsman het volgende:
[..]
Gewoon op en neer blijven rennen in die loopgraaf!
UMP45 vind ik echt vreselijk..quote:Op maandag 28 december 2009 13:19 schreef _GdR_ het volgende:
mensen kinderen: UMP45 << beste wapen van t spel. Fuk de assault weapons. Het lijkt net of die dingen 80kilo wegen enzo.
Prachtige map voor Chopper Gunner/AC-130quote:
RPDquote:Op maandag 28 december 2009 13:36 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
UMP45 vind ik echt vreselijk..
Geef mij maar de RAMBO light machine guns
die zijn ook vet iddquote:Op maandag 28 december 2009 13:36 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
UMP45 vind ik echt vreselijk..
Geef mij maar de RAMBO light machine guns
Maar met zon ump45 kan ik nooit een killstreak krijgen...quote:Op maandag 28 december 2009 13:40 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
die zijn ook vet iddakimbo automatische handguns blabla
heb UMP45 (lekker licht en toch sterk) lightweight, commando & marathon en secondairy USP met tactical knife.
getiteld: 'slacht class' In de kleinere levels gekker dan de opgevoerde shotguns.
Alles wat electrisch is werkt niet meer. alle choppers/harriers etc etc werken niet meer. stinger werkt niet etc. In team verband is de EMP vollop master. Stel nou jij stuur een harrier in de lucht en ik tief een EMP neer. dan wil je niet weten hoeveel kills jouw harrier gaat maken.quote:Op maandag 28 december 2009 13:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Prachtige map voor Chopper Gunner/AC-130.
Kan iemand mij hier trouwens de voordelen van een EMP uitleggen? Ik snap het niet echt. Uiteraard werkt RDS enzo niet meer, maar het vijandelijke team bestaat echt niet ineens uit wandelende schietschijven na een EMP hoor, zeker als er een paar mensen met iron sights tussen zitten (zoals ik, speel eigenlijk altijd met iron sights).
[..]
RPD.
stopping power en RDS/FMJ erop en je hebt een submachine gun die eigenlijk een assault weapon zou moeten zijn. Weinig recoil dus lekker accuraat. hipfire gaat ook goed. Alleen de range is niet zo groot. maar dat maakt me niet zoveel uit aangezien ik 9van de 10x als een debiel loopt te rennen en te messenquote:Op maandag 28 december 2009 13:41 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maar met zon ump45 kan ik nooit een killstreak krijgen...
ik pak liever de RPD , SCARH H of een sniper
ehm.....stingers werken wel gewoon hoor, althans bij mij wel. Ok het is nog maar een keer gebeurd en misschien is het gewoon een glitch ofzo maar had laatst een EMP strike op mijn team toen kwam er gelijk een harrier aan en die heb ik gewoon uit de lucht geknalt met een stinger.quote:Op maandag 28 december 2009 13:42 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Alles wat electrisch is werkt niet meer. alle choppers/harriers etc etc werken niet meer. stinger werkt niet etc. In team verband is de EMP vollop master. Stel nou jij stuur een harrier in de lucht en ik tief een EMP neer. dan wil je niet weten hoeveel kills jouw harrier gaat maken.
quote:Op maandag 28 december 2009 13:41 schreef Scarface2004 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stinger kan niet meer locken als de EMP er is. dus kan je ook weinig schieten.quote:Op maandag 28 december 2009 13:54 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
ehm.....stingers werken wel gewoon hoor, althans bij mij wel. Ok het is nog maar een keer gebeurd en misschien is het gewoon een glitch ofzo maar had laatst een EMP strike op mijn team toen kwam er gelijk een harrier aan en die heb ik gewoon uit de lucht geknalt met een stinger.
btw: Dual G18 met extended mag is![]()
Bij mij toch echt wel.quote:Op maandag 28 december 2009 14:06 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Stinger kan niet meer locken als de EMP er is.
Level 13 eerste prestige na 2 dagen en 12 uurquote:Op maandag 28 december 2009 14:34 schreef nattermann het volgende:
TVP, level 62 na 3 dagen en 12 uur gamen.
quote:Op maandag 28 december 2009 14:37 schreef Bananenman het volgende:
Gister had een noob van level 14 oid de mooiste kill die ik ooit gezien had als game winning kill. Gooide een throwing knife over een afstand van 20 meter op iemand af. Ding ketste tegen de muur aan en toen met een bochtje raakte 'ie bij toeval compleet iemand anders dan diegene die hij probeerde te killen![]()
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 28 december 2009 14:37 schreef Bananenman het volgende:
Gister had een noob van level 14 oid de mooiste kill die ik ooit gezien had als game winning kill. Gooide een throwing knife over een afstand van 20 meter op iemand af. Ding ketste tegen de muur aan en toen met een bochtje raakte 'ie bij toeval compleet iemand anders dan diegene die hij probeerde te killen![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 14:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Level 13 eerste prestige na 2 dagen en 12 uur.
dat doe je best snel.quote:Op maandag 28 december 2009 19:26 schreef Vraghwaguh_Sjouwfeur het volgende:
[..]
Level 1 eerste prestige na 1 dag en 22 uur
Dat krijg je als je de Counter-UAV van de tegenstander kapot schiet. Ik heb het net even getest en daarmee heb ik ook m'n eigen vraag beantwoord; de counter-UAV ziet er hetzelfde uit als een normale UAV en kun je dus ook neerhalen.quote:Op maandag 28 december 2009 13:57 schreef Parvus het volgende:
Soms zie ik wel eens een spelersnaam staan met daarbij "Restored UAV".. Wat betekent dat? Hebben ze dan de kapot geschoten UAV dicht zitten lassen ofzo?
quote:Op maandag 28 december 2009 11:14 schreef mstx het volgende:
TVP![]()
Trouwens, is die counter-UAV ook een UAV die je uit de lucht kan schieten of is dat iets onzichtbaars zoals een satelliet die de UAV verstoort oid?
bij mij schiet mijn harrier dan meestal net die mensen weg waar ik mijn predator op wilde gooienquote:Op maandag 28 december 2009 20:23 schreef zatoichi het volgende:
Vandaag ging het weer geweldig, continu 5:1 ratio met ook maar drie deaths. Eindelijk een K/D boven 1.00!
Ging zelfs zo lekker dat ik opeens de melding kreeg press > for harrier strike.... Ik verbaasd want ik had mijn predator helemaal over het hoofd gezien
Wel lekker; harriers oproepen, predator missile erachter aan, gelijk chopper gunnen unlocked...
Ik kan me goed voorstellen dat dat werkt.quote:Op maandag 28 december 2009 22:03 schreef mash_ het volgende:
nu vinden mensen me vast noob clas ge blabla maar: tactical knife is echt![]()
![]()
![]()
![]()
in combi met snel rennen en altijd kunnen rennen
met ffa word je standaard 1e
Ik kan me vergissen, maar volgens mij is MW2 niet voor de Wii uit hoor.quote:Op maandag 28 december 2009 14:22 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb sinds vorige week een Wii (gekregen bij mijn keuken) nu zag ik dat je dit spel ook voor de wii kunt kopen. Een aanrader of moet ik het voor de wii gewoon bij die fun spelletjes houden zoals mario enz.
Probeer het hier maar ook al valt dit topic onder de 360/PS3 catagorie
Er is geen MW2 voor de Wiiquote:Op maandag 28 december 2009 14:22 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb sinds vorige week een Wii (gekregen bij mijn keuken) nu zag ik dat je dit spel ook voor de wii kunt kopen. Een aanrader of moet ik het voor de wii gewoon bij die fun spelletjes houden zoals mario enz.
Haha, ik was al bang dat je de overpowered shotguns was vergetenquote:Op dinsdag 29 december 2009 01:22 schreef Koko_Banana het volgende:
GRRRRRRRRRRR ik ben een tweede klacht vergeten.![]()
- Mensen die bling Akimbo 1887 gebruiken zodat ze de pre-patched Akimbo 1887 kunnen gebruiken
AAAARGHH!!!!!!!!!!
Dat ook jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 01:31 schreef Merkie het volgende:
Ik erger me aan het feit dat het soms onmogelijk is om een normaal potje te spelen met een goede verbinding. Tevens werkt Host Migration zeer slecht en ben je meestal 10 minuten de map door aan het stuiteren nadat 4 keer de host veranderd is. Zucht. Subklacht: Host Migration die geen goede host uit kan zoeken.
Dan heeft-ie de counter-UAV (zo'n zelfde vliegtuigje dat achter de UAV aan vliegt) uit de lucht geschoten.quote:Op maandag 28 december 2009 13:57 schreef Parvus het volgende:
Mijn Stinger deed het niet meer met EMP, weet niet hoe dat precies zit dan.
Soms zie ik wel eens een spelersnaam staan met daarbij "Restored UAV".. Wat betekent dat? Hebben ze dan de kapot geschoten UAV dicht zitten lassen ofzo?
Boosten voor een nuke is iets te gemakkelijk... je zou zo met een maatje in tegengestelde teams kunnen stappen met Cold Blooded en een Tactical Insertion en dan in een verlaten stuk van het level constant respawnen en elkaar afmaken met een mes.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:50 schreef Koko_Banana het volgende:
Grrrrr sommige mensen maken mij boos in dit spel.
Dingen die gewoonweg achterlijk zijn:
- Continu Knifen met hun tactical knife alsof het Assassin's Creed is en denken dat het skill vereist
- Losers die na 4 kills al gevaarlijke killstreaks kunnen krijgen met hun care package
- Raak schieten en vervolgens doodgaan door commando "pro" (moet eerder "noob" zijn)
- Boosten voor een Nuke
- De spawnpoints
- Mensen die glitchen en naar bepaalde plekken kunnen waar je normaal gezien niet kan komen
Dat was het zowat. Dat moest er echt even uit.
Euh...?quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:29 schreef ToverBami het volgende:
[..]
Haha, ik was al bang dat je de overpowered shotguns was vergeten
haha dat zou zo grappig zijn, als je 50 knife kills hebt dat je "commando" class dan veranderd in "commando noob"quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:50 schreef Koko_Banana het volgende:
- Raak schieten en vervolgens doodgaan door commando "pro" (moet eerder "noob" zijn)
tja, care packagesquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:26 schreef mstx het volgende:
Gisteren mezelf weer gepwned. De 1e care package die ik kreeg dacht ik ergens langs de rand van de map te droppen... stuitert 'ie er net overheen. Het volgende potje.... precies hetzelfde!![]()
Daarna eindelijk eentje gekregen die wel binnen de map bleef... dus ik er naartoe... is het spel afgelopen. 3x raden wat er het potje daarna gebeurde...
![]()
[ afbeelding ]
Wat gebruik jij dan?quote:
Ja ik vond de M16 ook heerlijk. Alleen close combat heb je er geen fuck aan. Dus nu TAR-21quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
![]()
stelletje noobs!
een keer raak en je bent dood met die kut wapens
Hmkay, ik vond de SCAR echt geweldig, maar op lange afstand is hij te inaccuraat wat mij betreft.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Op basis van in welke map er gespeeld wordt kies ik een wapen.
Vaak zijn dat: Scar H, RPD, M21
Wel jammer dat de SCAR zo kleine ammo clip heeft en zonder scavenger zijn je kogels ook zo op.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:03 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Hmkay, ik vond de SCAR echt geweldig, maar op lange afstand is hij te inaccuraat wat mij betreft.
Toch wel het wapen waar ik het meeste mee gedaan heb(ziet er ook sexy uit, dat wapen).
M21 nog nooit iets mee gedaan, toch maar eens doen dan.
Mensen die niet tegen verlies kunnenquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
![]()
stelletje noobs!
een keer raak en je bent dood met die kut wapens
Famas en M16 okeee...quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:21 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Mensen die niet tegen verlies kunnenEn daarom noemen ze bijna alles wat in het spel zit noob. (grenade launchers, shotguns, famas&m16) Ga huilen ofzo
Ja ik vind grenade launchers laf maar daar kan ik nog wel mee leven. Wel echt te laf als ze bijv op Fevela met die RPG-7 Launcher lopen te schieten op de huisjes waar ze vijanden zienquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:35 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Famas en M16 okeee...
maar shotguns en grenade launchers zijn idd echt te erg
Het gaat niet om het verliezen. Het spel wordt gewoon vergalt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:21 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Mensen die niet tegen verlies kunnenEn daarom noemen ze bijna alles wat in het spel zit noob. (grenade launchers, shotguns, famas&m16) Ga huilen ofzo
Shotguns, tactical knife&commando, grenade launchers, Famas & M16 haal ze allemaal uit het spel en de beroepszeikers vinden wel weer wat anders om als noob te bestempelenquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:41 schreef cheqy het volgende:
[..]
Het gaat niet om het verliezen. Het spel wordt gewoon vergalt.
Vervelend voor je maar ook zonder akimbo knal ik je in 1 schot kapot met een willekeurige shotgun.quote:Ik had gisteren tijdens TDM zo een debiel in mijn team . Ik was met mijn RPD op een tegenstander aan het knallen en raakte hem. Springt die debiel erbij met aikimbo en die maakt het in één schot voor me af. Hij die honderd puntjes weg pakken en ik er 20. Op zich heb ik er geen moeite mee als het één keer gebeurt maar wel 3x achter elkaar.
Ik ben er na de derde keer ook mee gestopt. Had er geen zin meer in.
omfg wat ben jij een fukking huilerquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:41 schreef cheqy het volgende:
[..]
Het gaat niet om het verliezen. Het spel wordt gewoon vergalt.
Ik had gisteren tijdens TDM zo een debiel in mijn team . Ik was met mijn RPD op een tegenstander aan het knallen en raakte hem. Springt die debiel erbij met aikimbo en die maakt het in één schot voor me af. Hij die honderd puntjes weg pakken en ik er 20. Op zich heb ik er geen moeite mee als het één keer gebeurt maar wel 3x achter elkaar.
Ik ben er na de derde keer ook mee gestopt. Had er geen zin meer in.
Hij heeft gelijk hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:16 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
omfg wat ben jij een fukking huiler
Ja he.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:16 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
omfg wat ben jij een fukking huiler
wat techno zegt idd. laten we er alles uit slopen. kijken wat de noobs dan weer te janken hebben
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:02 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Vervelend voor je maar ook zonder akimbo knal ik je in 1 schot kapot met een willekeurige shotgun.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:41 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ja he.
Hoe oud ben jij. 14?
Mij een noob noemen.Prima, wat jij wil.
noobquote:beroep: straatmaker
quote:
En dan zo kinderachtig.quote:beroep: directeur/freelance programmeur
Dank je maar ik zit hier al een tijd.quote:
Zag em vanmorgen. Met die bananenbladerenquote:
Niet waar, doe dit glitches dan ook weg en ik ben supertevreden!quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:02 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Shotguns, tactical knife&commando, grenade launchers, Famas & M16 haal ze allemaal uit het spel en de beroepszeikers vinden wel weer wat anders om als noob te bestempelen
quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:55 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Niet waar, doe dit glitches dan ook weg en ik ben supertevreden!
Dingen die weg moeten:
- Commando (Geen zwaarden uit Halo aub)
- Akimbo (want dat is ronduit debiel)
- Glitches (uiteraard)
- Nuke
- oneindig veel kogels met de Chopper Gunner
Geef de ARs meer recoil, vooral de ACR en M4
Fix de spawnpoints
En dan is het zoveel beter.
wtf. die bananen bladeren zijn gay. Vandaar dat elk potje favele daar wel iemand aan het campen isquote:
Ik had vandaag ook een headshot met een noobtubequote:Op dinsdag 29 december 2009 18:14 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
wtf. die bananen bladeren zijn gay. Vandaar dat elk potje favele daar wel iemand aan het campen is
Dat kon ook nog bij die goede oude counterstrike 1.6quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:56 schreef MPC60 het volgende:
Ik heb wel eens een headshot met mn knife gehad.
Nog nooit gehad daarvoor? Gebeurt me vrij vaak. Of een headshot met een Predator Missilequote:Op dinsdag 29 december 2009 18:22 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik had vandaag ook een headshot met een noobtube
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |