bij ons gaat hij volgende week zondag eruitquote:
quote:
Heeel veeeeel!quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:52 schreef Bengeltje het volgende:
Weet ik gelijk wat ik waard ben. En ook dit kan je op twee manieren zien
Morgen Goldi.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:52 schreef Bengeltje het volgende:
Weet ik gelijk wat ik waard ben. En ook dit kan je op twee manieren zien
Morgen Goldi.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
Goldi.![]()
Ook maar in de andere topics doen?
![]()
Had er dan nog 100 bijgeplakt..quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:19 schreef Stuart het volgende:
Alsof ik nooit ben weggeweest![]()
Het was dan ook maar 1011 dagen
Eigenlijk niet eens bij nagedachtquote:
quote:
Das wel een slechte start hequote:
Het boeit me eigenlijk niet. Had gewoon even zin om wat te posten op het forumquote:
Die geruststelling hadden we dan ook echt nodig. Dat missen van de oud-posters is vreselijk. Kom terug... kom terug....quote:Op woensdag 30 december 2009 00:51 schreef Stuart het volgende:
Overigens zal ik jullie gerust stellen want ik kom NIET meedoen in wat voor Slowchat dan ook
Ja, regelmatigquote:Op woensdag 30 december 2009 11:27 schreef leonieke het volgende:
Over oud-posters gesproken: heeft iemand nog iets van es gehoord eigenlijk?
Dat wist ik welquote:Op woensdag 30 december 2009 09:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die geruststelling hadden we dan ook echt nodig. Dat missen van de oud-posters is vreselijk. Kom terug... kom terug.... [ afbeelding ]
Ja hoor, die komt zo nu en dan hier posten of in het show hier je nagels topic.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:27 schreef leonieke het volgende:
Over oud-posters gesproken: heeft iemand nog iets van es gehoord eigenlijk?
Maar onze timing zit dus gewoon niet goed/gelijkquote:Op woensdag 30 december 2009 11:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja hoor, die komt zo nu en dan hier posten of in het show hier je nagels topic.![]()
Ongeveer het tempo wat jij doet.
Eten bij vrienden, daar ook de tijd doorbrengen tot het 12uur is, waarna er nog gebeld gaat worden naar mensen, en rond 2uur in bed oid. Geen zin om de nacht door te halenquote:Op donderdag 31 december 2009 09:46 schreef leonieke het volgende:
Goeiemorgen
Wat zijn de plannen voor vanavond? Of houden jullie het ook gewoon rustig?
Nacht doorhalen is best leuk hoor!quote:Op donderdag 31 december 2009 11:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Eten bij vrienden, daar ook de tijd doorbrengen tot het 12uur is, waarna er nog gebeld gaat worden naar mensen, en rond 2uur in bed oid. Geen zin om de nacht door te halen
Ik wil terug jong zijnquote:Op donderdag 31 december 2009 12:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nacht doorhalen is best leuk hoor!
't was vanmorgen half 6 toen ik thuis was, en om 10 uur was ik weer wakker!
werken tot morgenvroegquote:Op donderdag 31 december 2009 09:46 schreef leonieke het volgende:
Goeiemorgen
Wat zijn de plannen voor vanavond? Of houden jullie het ook gewoon rustig?
Ik heb niet veel bijzonders gedaan hoorquote:
Hoi Phenoquote:Op donderdag 31 december 2009 12:21 schreef Pheno het volgende:
He, Stuart. Ouwe SC'ert.
Prettige jaarwisseling iedereen
Hey! Jij hier!quote:Op donderdag 31 december 2009 12:21 schreef Pheno het volgende:
He, Stuart. Ouwe SC'ert.
Prettige jaarwisseling iedereen
Ik zal me gewoon ouder voelen danquote:Op donderdag 31 december 2009 12:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb niet veel bijzonders gedaan hoor
Hele nacht zitten gamen bij een vriend!
Wilde eigenlijk al om half 11 naar huis gaan
En zou oud ben je toch niet?
Dat voelde ik met vanmorgen ookquote:Op donderdag 31 december 2009 12:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik zal me gewoon ouder voelen dan
hetzelfde leoniekequote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:17 schreef leonieke het volgende:
Hey
Gelukkig nieuwjaar voor iedereen hier(ja, ik ben niet van de rapste hé
)
het goede zie ik er niet aanquote:
Googleblogkopieerder!quote:
ik heb niks gedaanquote:
Bengelquote:Op donderdag 7 januari 2010 08:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jou kan ik ook geen jongeman noemen.Meneer.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Bengel
dat kan wel hoor
als je van de geestelijke leeftijd uitgaat helemaal
shit val ik weer door de mandquote:Op donderdag 7 januari 2010 08:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo jong schat ik je geestelijk ook niet.
môgguh bengel.quote:
zoietsquote:Op donderdag 7 januari 2010 08:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
môgguh bengel.
je zwaait hier de scepter op 't moment?
maar je mag het welquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Echt niet.Zou het niet eens willen.
Uhm nou, dan kom eens op met een lekkere mok cappuccino, een leuk optreden zou ik ook wel fijn vinden.quote:
* JoeBravo verlaat de Loungequote:Op donderdag 7 januari 2010 09:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhm nou, dan kom eens op met een lekkere mok cappuccino, een leuk optreden zou ik ook wel fijn vinden.
Scharrel eens wat leuke mannen bij elkaar en geef een showtje.
Hup hup opschieten.
die cappuccino is geen probleem dat showtje ook niet maar die leuke mannen wordt wel een probleemquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhm nou, dan kom eens op met een lekkere mok cappuccino, een leuk optreden zou ik ook wel fijn vinden.
Scharrel eens wat leuke mannen bij elkaar en geef een showtje.
Hup hup opschieten.
Watje, ik vraag niet voor een full monty.quote:
Prima, wat ga je doen. Heb je er ervaring mee, of wordt het meer een 'lach me niet uit ik doe mijn best' optreden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
die cappuccino is geen probleem dat showtje ook niet maar die leuke mannen wordt wel een probleem![]()
je moet je dus maar tevreden stellen met mij
ik heb er ervaring meequote:Op donderdag 7 januari 2010 09:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Watje, ik vraag niet voor een full monty.
[..]
Prima, wat ga je doen. Heb je er ervaring mee, of wordt het meer een 'lach me niet uit ik doe mijn best' optreden.
daar ookquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Qutie.![]()
[..]
O? Ervaring opgedaan in je eigen club?
sorry, ik sta gewoon niet graag in de publieke belangstellingquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Watje, ik vraag niet voor een full monty.
Moet ik weer alles er uit trekken? Details, wat doe je.quote:
Ik ook niet, maar kijk wel graag.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
sorry, ik sta gewoon niet graag in de publieke belangstelling
quote:
Ja, ik dacht tijd om eens iets spannends te gaan doen!quote:
Sorry, maar dan zit je hier verkeerd.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, ik dacht tijd om eens iets spannends te gaan doen!
Oh verdorie, nou goed dan maken we het zelf maar spannend hierquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sorry, maar dan zit je hier verkeerd.
Als je een plekje vindt, geef even hier een gil.
Doe maar niet, dat kan je toch niet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh verdorie, nou goed dan maken we het zelf maar spannend hier
* Op een dak gaat staan en kijken of ik kan vliegen.
Nee is ook zo, hmm. Andere spannende dingen zijn er ook niet echt op FOK! laatste tijdquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doe maar niet, dat kan je toch niet.Dan kan ik je nergens meer opzoeken.
Rijden door de sneeuw is spannender inderdaad.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee is ook zo, hmm. Andere spannende dingen zijn er ook niet echt op FOK! laatste tijd
Corrigeer: IJsbaan.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rijden door de sneeuw is spannender inderdaad.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moet ik weer alles uit trekken? Details, wat doe je.
esquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:58 schreef es70 het volgende:
* es70 zwaait ook maar 's ff hier.
Stuart misgelopen
.
Esje!quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:58 schreef es70 het volgende:
Stuart misgelopen
.
Leoniekequote:
Ik heb zo ook nog ergens 130 uur staan die ik kan opnemenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 07:53 schreef Sjowhan het volgende:
Moggeuh!
Vanmiddag gaan we starten met de netwerkmigratie naar de nieuwe servers.
Moet allemaal in 1 weekend voltooid worden, dus lange dagen in het vooruitzicht.
Achja, die extra uren neem ik later wel op.
* Stuart zwaait even terugquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:58 schreef es70 het volgende:
Stuart misgelopen
.
Het heeft zo moeten zijn dat we elkaar hier nu treffenquote:
Voorbestemdquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het heeft zo moeten zijn dat we elkaar hier nu treffen![]()
Het is dan ook gruwelijk koud met bijna een meter sneeuw. Onmenselijk dat je met dit weer buiten moet werken. Zijn ze nou helemaal gek gewordenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Voorbestemd.
Ik ben aan 't ontdooien. En dat doet pijn
.
Ik vind het ook gemeenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is dan ook gruwelijk koud met bijna een meter sneeuw. Onmenselijk dat je met dit weer buiten moet werken. Zijn ze nou helemaal gek geworden
Die is wel heel snel en dan ben jij ook zo klaar met je werkquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vind het ook gemeen. Het is gewoon -5 (gevoelstemp. -10), daar helpen zelfs geitewollensokken enzo niet meer tegen
.
Die sneeuw moet weg. Anders krijg ik de bovenbenen van Gunda Niemann, en dat wil ik niet
.
[ afbeelding ]
Nu lekker vrij tot dinsdag.
Misschien moet je het eens proberen met je schaatsen aanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:10 schreef es70 het volgende:
Dat weet je niet, ik heb nog nooit brievenbussen op de ijsbaan gezien.
Fietsen, lopen... Alles is klote met sneeuw.
Ik heb meer vrij, jij meer geld.
Om te lopen ligt er teveel ijs, om te schaatsen teveel kluunplekkenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien moet je het eens proberen met je schaatsen aan
Het sneeuwt hier nu weer
NOOIT is wel erg dramatisch. Van mij mag er best 1 of 2 dagen per jaar sneeuw liggen. Maar meer ook niet natuurlijkquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Om te lopen ligt er teveel ijs, om te schaatsen teveel kluunplekken. Ik heb van mijn schoonvader anti glij-ijzers gekregen
, dat scheelt een heel stuk.
Die sneeuw moet NU naar ski-oorden verhuizen en NOOIT meer terugkomen.
Doe dan liever een sneeuwscooter ofzo, ik ben behoorlijk panisch voor hondenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
NOOIT is wel erg dramatisch. Van mij mag er best 1 of 2 dagen per jaar sneeuw liggen. Maar meer ook niet natuurlijk
Misschien moet je een paar heel grote honden voor een slee binden en dan flikker je de post zo de tuin in
Wat deprimerend zeg. Ik zie geen enkele boom op de fotoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Doe dan liever een sneeuwscooter ofzo, ik ben behoorlijk panisch voor honden.
En tuinen? Een paar bejaardenflats en een bedrijventerrein, weinig tuinen.
Zo ziet het er uit waar ik werk:
[ afbeelding ]
Spekglad.
Dat stuk zijn idd maar weinig bomen te vinden...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat deprimerend zeg. Ik zie geen enkele boom op de foto
Heerlijk, even tijd voor jezelf om na te denkenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat stuk zijn idd maar weinig bomen te vinden...
Maar tussen de bejaardenflats en het bedrijventerrein:
[ afbeelding ]
Voel me af en toe behoorlijk Remi in mijn wijk, loopt vrijwel nooit iemand.
Daarom vind ik mijn werk (de elementen even buiten beschouwing latendquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heerlijk, even tijd voor jezelf om na te denken
Het is hier nu gestopt met sneeuwen
In jezelf kletsen kan heel vermakelijk zijn hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Daarom vind ik mijn werk (de elementen even buiten beschouwing latend) ook zo fijn, maar gek genoeg is het toch raar om vrijwel geen levende ziel tegen te komen (bij het uitvaartcentrum vind ik dat wel weer logisch
). Moet wel oppassen dat ik niet nog zonderlinger word en in mezelf ga kletsen
.
Je hebt de sneeuw toch niet deze kant op gestuurd he?
Ik vermaak me doorgaans ook prima alleenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
In jezelf kletsen kan heel vermakelijk zijn hoor![]()
Nee, ik stuur het naar Munchen. Mijn werkgeefster zit daar 'vast'. Ze zou vandaag terugvliegen naar Londen maar haar vlucht is gecancelled. Ik hoop dat ze niet eerder dan zondagavond kan terugkomen. Mist ze namelijk het hele weekend![]()
![]()
![]()
Ja, daar moet je je gewoon niets van aantrekken johquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vermaak me doorgaans ook prima alleen, maar 't kan (op zijn zachts gezegd) vreemd overkomen op die toevallige passant, als je tegen jezelf loopt te l*llen
.
Da's pech, weekend weg
.
Zou dat alleen ook niet tot gevolg hebben dat jij meer moet doen.
Ik trek me al van zoveel niets aanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, daar moet je je gewoon niets van aantrekken joh
Nee hoor, hun vader is er namelijk wel. Lijkt me heerlijk als ze haar hele weekend verpest op het vliegveld
Heel goedquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik trek me al van zoveel niets aan.
Is ze niet aardig?
Met 'n gouden lepel in 'r mond geboren, zo'n typequote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heel goed
Ach, sommige mensen hebben gewoon wel eens wat tegenslag nodig. Anders begrijpen ze anderen mensen niet. Teveel met zichzelf bezig enzo
Ja, zo'n verwend nest dat veel te veel geld heeft. Niet bepaald sympathiek te noemenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Met 'n gouden lepel in 'r mond geboren, zo'n type.
Yuk...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zo'n verwend nest dat veel te veel geld heeft. Niet bepaald sympathiek te noemen
Moet over 5 minuten trouwens iets gaan doen
Veel plezier en doe voorzichtig met de sneeuwscooterquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Yuk...
Komt goed uit, ik moet boodschappen gaan doen.
![]()
Ik moet maandag gewoon weer aan het werkquote:Op zondag 10 januari 2010 10:33 schreef leonieke het volgende:
Rustig is goed, het is dan ook zondag
Mag je die twee drukke werkdagen recupereren of werk jij altijd in weekend?
Qquote:
Het is makkelijker daar te lezen dan de boeken mee naar huis te nemen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Straks maar even een paar uurtjes in de bieb gaan doorbrengen.
OBA in Amsterdam is 7 verdiepingen en je kunt er heerlijk zitten dus vaak neem ik gewoon mijn notebook meequote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is makkelijker daar te lezen dan de boeken mee naar huis te nemen?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
OBA in Amsterdam is 7 verdiepingen en je kunt er heerlijk zitten dus vaak neem ik gewoon mijn notebook mee
Erg mooi gebouw geworden,quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Zeven verdiepingen, zo dat is niet niks, zou ik wel eens willen zien.
Onderaan staan nog meer foto's, van binnen ziet het er echt mooi uitquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:50 schreef Bengeltje het volgende:
Het ziet er uit als een blokkendoos met tralies. Als het dat gebouw aan de rechterkant is.
Is dat die bieb die helemaal vol schijnt te zitten met internettende zwervers?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
OBA in Amsterdam is 7 verdiepingen en je kunt er heerlijk zitten dus vaak neem ik gewoon mijn notebook mee
Hehe, op de computers die er staan willen nog wel eens wat 'mensen' zitten ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Is dat die bieb die helemaal vol schijnt te zitten met internettende zwervers?
quote:
quote:
Dan kan ik niet anders dan even terug zwaaien hequote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:31 schreef KomtTijd... het volgende:
* KomtTijd... er een wave van maakt.
Ehm, je had mij ook moeten zoenen jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:07 schreef es70 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dan kan ik niet anders dan even terug zwaaien he.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, je had mij ook moeten zoenen ja![]()
Dat vergeef ik je. Je hoeft ook niet iedereen te zoenen natuurlijkquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat vergat ik omdat ik de multiquote gebruikte
.
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkigquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vergeef ik je. Je hoeft ook niet iedereen te zoenen natuurlijk![]()
![]()
Nee, kom zeg. Dat zal even lekker worden. Alsof we 'close' zijn met de restquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Gelukkig.
En ik ben blij dat ik niet iedereen hoef te zoenen.
Nooit dusdanig close iddquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, kom zeg. Dat zal even lekker worden. Alsof we 'close' zijn met de rest
Hoe is het verder in Lapland waar de meters sneeuw maar niet ophoudenquote:
Smerig koud, nog steeds glad, vanmiddag een kind van me aangereden en verder ook weinig om over naar huis te schrijvenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe is het verder in Lapland waar de meters sneeuw maar niet ophouden
Jij hjebt een van je eigen kindjes aangeredenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Smerig koud, nog steeds glad, vanmiddag een kind van me aangereden en verder ook weinig om over naar huis te schrijven.
Tuulk nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij hjebt een van je eigen kindjes aangereden![]()
De auto kan me natuurlijk geen moer schelen. Die bestuurder had beter uit moeten kijkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Tuulk niet.
Storm is vanmiddag aangereden. Gelukkig weinig schade aan hem of de auto.
Nou... Eigenlijk had Storm beter uit moeten kijkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
De auto kan me natuurlijk geen moer schelen. Die bestuurder had beter uit moeten kijken
Gelukkig is Storm okay
De auto is altijd fout. Die bestuurder mag blij zijn dat Storm niet deed alsof zijn nek heel erg zeer deedquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou... Eigenlijk had Storm beter uit moeten kijken. Maar gelukkig mankeert hem op een paar schaafwondjes na niks
.
Storm kon alleen maar huilen, die is niet zo bijdehandquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
De auto is altijd fout. Die bestuurder mag blij zijn dat Storm niet deed alsof zijn nek heel erg zeer deed
Poor boyquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Storm kon alleen maar huilen, die is niet zo bijdehand.
Storm zat meer op 'ik heb het vreselijk koud' te letten (je moet ook NOOIT luisteren als je moeder zegt dat het koud is en dus slim om een trui, das en handschoenen aan te doen) dan op de weg en wat daar gebeurde...
Zo heb ik 'm niet genoemdquote:
Je had hem een real hug moeten geven (niet zo'n crappy hug met 1 arm)quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Zo heb ik 'm niet genoemd(nadat hij weer thuis was, ik de schade geinspecteerd had en hij weer een beetje tot rust gekomen was)
.
Tuurlijk heb ik dat gedaan en ik doe niet aan crappy hugsquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je had hem een real hug moeten geven (niet zo'n crappy hug met 1 arm)
Goed zoquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik dat gedaan en ik doe niet aan crappy hugs.
Al heb ik het gevoel dat mijn ene arm eraf dondert, huggen doe je goed of doe je helemaal nietquote:
Ben je helemaal met je eensquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Al heb ik het gevoel dat mijn ene arm eraf dondert, huggen doe je goed of doe je helemaal niet.
Crappy hugs en laffe luchtkusjes:.
Je voeten gingen sneller dan je lijf kon? Wel zonde dat je niet eens dronken was, dan had je iig nog een beetje lol gehadquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben je helemaal met je eens![]()
![]()
Ik lazerde van de trap afgelopen zondagavond. Ik was niet eens dronken
Had schoenen aan met leren zolen, had een stukje door de sneeuw gelopen en flikkerde van een houten trap af. Hoorayquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Je voeten gingen sneller dan je lijf kon? Wel zonde dat je niet eens dronken was, dan had je iig nog een beetje lol gehad.
Schade aan jezelfquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Had schoenen aan met leren zolen, had een stukje door de sneeuw gelopen en flikkerde van een houten trap af. Hooray![]()
![]()
Je gaat 't van me overnemen?quote:
Viel wel mee. Deed wel zeer maar dat hoort erbij. Oooh. Nou, sterkte meissiequote:Op woensdag 13 januari 2010 22:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Schade aan jezelf. Lees 't later wel, tikken doet me nu gvd ook al pijn
.
[..]
Je gaat 't van me overnemen?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:46 schreef leonieke het volgende:
Hier geen koffie, maar wel wafelenbak
quote:
quote:
JBquote:
Het is wel Blue Monday vandaag he..quote:
Het weer helpt hier in ieder geval nietquote:Op maandag 18 januari 2010 09:05 schreef Bengeltje het volgende:
Qutie,Het is helemaal geen deprimerende dag. alhoewel.
![]()
Het niet denken aan iemand ook wel.quote:Op maandag 18 januari 2010 09:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
Het weer helpt hier in ieder geval niet
bengelquote:Op maandag 18 januari 2010 09:05 schreef Bengeltje het volgende:
Qutie,Het is helemaal geen deprimerende dag. alhoewel.
![]()
Mja, dat maakt vandaag niet erger of minder erg dan andere dagenquote:Op maandag 18 januari 2010 09:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het niet denken aan iemand ook wel.
Goldi.quote:Op maandag 18 januari 2010 09:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bengel![]()
het is een hele goede dag
er wel aan denken (of over dromen) helpt ook niet hoorquote:Op maandag 18 januari 2010 09:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het niet denken aan iemand ook wel.
Ik wil alleen dat een paar mensen op een bepaalde dag wel even aan mij denken, is dat al teveel gevraagd?quote:Op maandag 18 januari 2010 09:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
er wel aan denken (of over dromen) helpt ook niet hoor
quote:Op maandag 18 januari 2010 09:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik wil alleen dat een paar mensen op een bepaalde dag wel even aan mij denken, is dat al teveel gevraagd?
Dromen mag altijd.Dromen zijn leuk.
ik heb vrijquote:Op maandag 18 januari 2010 09:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goldi.
En waarom is het voor jou een goede dag?
Waarover ging je droom.quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 09:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb vrij![]()
en vanmiddag uit eten met de schoon ouwelui op hun kosten
geen idee meer waar het precies over ging, weet alleen dat ex-lief het leidend voorwerp was en dat ik met een ongelofelijk klote-gevoel wakker werd. En het is me nog niet gelukt dat van me af te zetten.quote:
is nog voor mijn verjaardagquote:Op maandag 18 januari 2010 09:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat is de gelegenheid dat zij betalen.
Dat is minder.quote:Op maandag 18 januari 2010 09:22 schreef JoeBravo het volgende:
geen idee meer waar het precies over ging, weet alleen dat ex-lief het leidend voorwerp was en dat ik met een ongelofelijk klote-gevoel wakker werd. En het is me nog niet gelukt dat van me af te zetten.![]()
![]()
Dat is toch alweer een paar weken terug?quote:
was vorig jaarquote:Op maandag 18 januari 2010 09:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is minder.Aan iets denken wat je veel plezier geeft lukt ook niet?
[..]
Dat is toch alweer een paar weken terug?![]()
Mijn ouders zijn gisteren geweest.
gezelligquote:Op dinsdag 19 januari 2010 07:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goedemorgen, hoe was het etentje.
Bengelquote:Op woensdag 20 januari 2010 08:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zonder krantje is ook goed.Goedemorgen.
Boterhammetje.
JBquote:
Huhquote:
Fles is leeg?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
met mij goed
met fles wat minder![]()
Fles is vet stuk. Vet lang al ook wel eigenlijk.quote:
Vet stukquote:
hij is gevallen in de bus en heeft een ruggewervel verbrijzeldquote:
Oh, das rukquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vet stuk
[ afbeelding ]
Revalideren tot end maart waarschijnlijk.
Want?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:35 schreef leonieke het volgende:
Alleszins hier rustiger dan in mijn hoofd
En dan zwangerschapsverlof?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Druk op het werk, hé
Morgen nog 7 dagen te gaan
En dan lekker puffenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:50 schreef leonieke het volgende:
Ja, idd. Normaalgezien stop ik 2 weken voor de bevalling. Nu maar hopen dat ik het dan nog eventjes uithou dat ik helemaal tot rust kan komen
JBquote:
Kom je weer helpen?quote:Op zondag 31 januari 2010 23:03 schreef Uruk-Hai het volgende:
Dit topic gaat nooit zo snel heb ik gemerkt
Kijk maar in mn MyAtquote:
you remember mequote:
Daar ben ik te lui voor.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:55 schreef qu63 het volgende:
Kijk maar in mn MyAt
Maar dit is de enige SC waar ik post hoor!
Met mijn geheugen is nog niets mis.quote:
Goed goed, drukquote:Op maandag 1 februari 2010 20:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Met mijn geheugen is nog niets mis.![]()
Hoe is het.
nah.. dat was het leukse op jouw nou danquote:Op maandag 1 februari 2010 21:23 schreef Bengeltje het volgende:
Tegenwoordig mag je bijna alles behalve mods bashen.
*zucht*quote:
quote:GC [SC] the Lounge #918 »
FOT WIN! 1 van de 5 popfotografie-fotoboeken!
DIG [Excel] Het grote Excel vragen topic #18
DIG Nokia N97 #6
TV QI [BBC] Part drei: My Bottom Is a Treasure-house
TRU leggingen, lezingen, dobbelstenen etc voor iemand anders.
US Wil je eens anders op de foto?
TV [nieuwe BBC serie] Hustle
MUZ Wende Snijders
PTA Top Gear #40 - YMCA
GC Twitter [#6]
PTA Post hier je palindroom- en gekke kilometerstanden (2)
DEF Onderscheidingen in de familie
DIG Nokia N95 / N95 8GB - Topic deel XII
MUZ Queen Centraal (deel 14): Still Doin' All Right
WGR Mysteryshoppers!
GC De Neocube.. ergens in nederland te krijgen?
FB Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
BUG [FO][BUG] mobiele template
TTK We Will Rock You - Queen Musical
FEE Feestdagensmileys !
BUG [FO][FEA] Forum op iPhone/iPod Touch
F&L Klassiek Hebreeuws voor dummies
BUG [BUG][PM] Smileys die niet werken.
SPT Onbreekbare records
BUG Je sessie was vastgekoppeld aan een ander IP
GC Poken #1 Swaffel mee!
GC Jawel, een volledige zoekfunctie! [Deel 2]
FB Danny en Knorretje gefeliciteerd
GC Pimp [hier] met jouw LEGO verzameling
GC Show hier je zelfgemaakte banners - Deel 3
FB 300?
GC [SC] The Lounge #912
SPT Fok's play of the day......
GC Dingen die je gedaan moet hebben
Esther is miss alweer weg ,ik ben er nogquote:
Johquote:Op maandag 1 februari 2010 21:56 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Esther is miss alweer weg ,ik ben er nog
stuartquote:
nou het was 9.59 in de ochtendquote:Op maandag 1 februari 2010 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Joh
En hoe is het met jou? Iets bijzonders meegemaakt deze maandag
Waar zit jij dan? CA ofzoquote:Op maandag 1 februari 2010 22:03 schreef Diovarus het volgende:
[..]
nou het was 9.59 in de ochtend
en toen ik later weer keek was het opeens 10.01
raar gedoe zo'n klok
Ik denk dat dat het begin van zn dag was ofzo..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |