bij ons gaat hij volgende week zondag eruitquote:
quote:
Heeel veeeeel!quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:52 schreef Bengeltje het volgende:
Weet ik gelijk wat ik waard ben. En ook dit kan je op twee manieren zien
Morgen Goldi.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:52 schreef Bengeltje het volgende:
Weet ik gelijk wat ik waard ben. En ook dit kan je op twee manieren zien
Morgen Goldi.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
Goldi.![]()
Ook maar in de andere topics doen?
![]()
Had er dan nog 100 bijgeplakt..quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:19 schreef Stuart het volgende:
Alsof ik nooit ben weggeweest![]()
Het was dan ook maar 1011 dagen
Eigenlijk niet eens bij nagedachtquote:
quote:
Das wel een slechte start hequote:
Het boeit me eigenlijk niet. Had gewoon even zin om wat te posten op het forumquote:
Die geruststelling hadden we dan ook echt nodig. Dat missen van de oud-posters is vreselijk. Kom terug... kom terug....quote:Op woensdag 30 december 2009 00:51 schreef Stuart het volgende:
Overigens zal ik jullie gerust stellen want ik kom NIET meedoen in wat voor Slowchat dan ook
Ja, regelmatigquote:Op woensdag 30 december 2009 11:27 schreef leonieke het volgende:
Over oud-posters gesproken: heeft iemand nog iets van es gehoord eigenlijk?
Dat wist ik welquote:Op woensdag 30 december 2009 09:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die geruststelling hadden we dan ook echt nodig. Dat missen van de oud-posters is vreselijk. Kom terug... kom terug.... [ afbeelding ]
Ja hoor, die komt zo nu en dan hier posten of in het show hier je nagels topic.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:27 schreef leonieke het volgende:
Over oud-posters gesproken: heeft iemand nog iets van es gehoord eigenlijk?
Maar onze timing zit dus gewoon niet goed/gelijkquote:Op woensdag 30 december 2009 11:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja hoor, die komt zo nu en dan hier posten of in het show hier je nagels topic.![]()
Ongeveer het tempo wat jij doet.
Eten bij vrienden, daar ook de tijd doorbrengen tot het 12uur is, waarna er nog gebeld gaat worden naar mensen, en rond 2uur in bed oid. Geen zin om de nacht door te halenquote:Op donderdag 31 december 2009 09:46 schreef leonieke het volgende:
Goeiemorgen
Wat zijn de plannen voor vanavond? Of houden jullie het ook gewoon rustig?
Nacht doorhalen is best leuk hoor!quote:Op donderdag 31 december 2009 11:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Eten bij vrienden, daar ook de tijd doorbrengen tot het 12uur is, waarna er nog gebeld gaat worden naar mensen, en rond 2uur in bed oid. Geen zin om de nacht door te halen
Ik wil terug jong zijnquote:Op donderdag 31 december 2009 12:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nacht doorhalen is best leuk hoor!
't was vanmorgen half 6 toen ik thuis was, en om 10 uur was ik weer wakker!
werken tot morgenvroegquote:Op donderdag 31 december 2009 09:46 schreef leonieke het volgende:
Goeiemorgen
Wat zijn de plannen voor vanavond? Of houden jullie het ook gewoon rustig?
Ik heb niet veel bijzonders gedaan hoorquote:
Hoi Phenoquote:Op donderdag 31 december 2009 12:21 schreef Pheno het volgende:
He, Stuart. Ouwe SC'ert.
Prettige jaarwisseling iedereen
Hey! Jij hier!quote:Op donderdag 31 december 2009 12:21 schreef Pheno het volgende:
He, Stuart. Ouwe SC'ert.
Prettige jaarwisseling iedereen
Ik zal me gewoon ouder voelen danquote:Op donderdag 31 december 2009 12:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb niet veel bijzonders gedaan hoor
Hele nacht zitten gamen bij een vriend!
Wilde eigenlijk al om half 11 naar huis gaan
En zou oud ben je toch niet?
Dat voelde ik met vanmorgen ookquote:Op donderdag 31 december 2009 12:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik zal me gewoon ouder voelen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |