Het is makkelijker daar te lezen dan de boeken mee naar huis te nemen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Straks maar even een paar uurtjes in de bieb gaan doorbrengen.
OBA in Amsterdam is 7 verdiepingen en je kunt er heerlijk zitten dus vaak neem ik gewoon mijn notebook meequote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is makkelijker daar te lezen dan de boeken mee naar huis te nemen?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
OBA in Amsterdam is 7 verdiepingen en je kunt er heerlijk zitten dus vaak neem ik gewoon mijn notebook mee
Erg mooi gebouw geworden,quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Zeven verdiepingen, zo dat is niet niks, zou ik wel eens willen zien.
Onderaan staan nog meer foto's, van binnen ziet het er echt mooi uitquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:50 schreef Bengeltje het volgende:
Het ziet er uit als een blokkendoos met tralies. Als het dat gebouw aan de rechterkant is.
Is dat die bieb die helemaal vol schijnt te zitten met internettende zwervers?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
OBA in Amsterdam is 7 verdiepingen en je kunt er heerlijk zitten dus vaak neem ik gewoon mijn notebook mee
Hehe, op de computers die er staan willen nog wel eens wat 'mensen' zitten ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Is dat die bieb die helemaal vol schijnt te zitten met internettende zwervers?
quote:
quote:
Dan kan ik niet anders dan even terug zwaaien hequote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:31 schreef KomtTijd... het volgende:
* KomtTijd... er een wave van maakt.
Ehm, je had mij ook moeten zoenen jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:07 schreef es70 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dan kan ik niet anders dan even terug zwaaien he.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, je had mij ook moeten zoenen ja![]()
Dat vergeef ik je. Je hoeft ook niet iedereen te zoenen natuurlijkquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat vergat ik omdat ik de multiquote gebruikte
.
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkigquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vergeef ik je. Je hoeft ook niet iedereen te zoenen natuurlijk![]()
![]()
Nee, kom zeg. Dat zal even lekker worden. Alsof we 'close' zijn met de restquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Gelukkig.
En ik ben blij dat ik niet iedereen hoef te zoenen.
Nooit dusdanig close iddquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, kom zeg. Dat zal even lekker worden. Alsof we 'close' zijn met de rest
Hoe is het verder in Lapland waar de meters sneeuw maar niet ophoudenquote:
Smerig koud, nog steeds glad, vanmiddag een kind van me aangereden en verder ook weinig om over naar huis te schrijvenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe is het verder in Lapland waar de meters sneeuw maar niet ophouden
Jij hjebt een van je eigen kindjes aangeredenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Smerig koud, nog steeds glad, vanmiddag een kind van me aangereden en verder ook weinig om over naar huis te schrijven.
Tuulk nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij hjebt een van je eigen kindjes aangereden![]()
De auto kan me natuurlijk geen moer schelen. Die bestuurder had beter uit moeten kijkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Tuulk niet.
Storm is vanmiddag aangereden. Gelukkig weinig schade aan hem of de auto.
Nou... Eigenlijk had Storm beter uit moeten kijkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
De auto kan me natuurlijk geen moer schelen. Die bestuurder had beter uit moeten kijken
Gelukkig is Storm okay
De auto is altijd fout. Die bestuurder mag blij zijn dat Storm niet deed alsof zijn nek heel erg zeer deedquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou... Eigenlijk had Storm beter uit moeten kijken. Maar gelukkig mankeert hem op een paar schaafwondjes na niks
.
Storm kon alleen maar huilen, die is niet zo bijdehandquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
De auto is altijd fout. Die bestuurder mag blij zijn dat Storm niet deed alsof zijn nek heel erg zeer deed
Poor boyquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Storm kon alleen maar huilen, die is niet zo bijdehand.
Storm zat meer op 'ik heb het vreselijk koud' te letten (je moet ook NOOIT luisteren als je moeder zegt dat het koud is en dus slim om een trui, das en handschoenen aan te doen) dan op de weg en wat daar gebeurde...
Zo heb ik 'm niet genoemdquote:
Je had hem een real hug moeten geven (niet zo'n crappy hug met 1 arm)quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Zo heb ik 'm niet genoemd(nadat hij weer thuis was, ik de schade geinspecteerd had en hij weer een beetje tot rust gekomen was)
.
Tuurlijk heb ik dat gedaan en ik doe niet aan crappy hugsquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je had hem een real hug moeten geven (niet zo'n crappy hug met 1 arm)
Goed zoquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik dat gedaan en ik doe niet aan crappy hugs.
Al heb ik het gevoel dat mijn ene arm eraf dondert, huggen doe je goed of doe je helemaal nietquote:
Ben je helemaal met je eensquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Al heb ik het gevoel dat mijn ene arm eraf dondert, huggen doe je goed of doe je helemaal niet.
Crappy hugs en laffe luchtkusjes:.
Je voeten gingen sneller dan je lijf kon? Wel zonde dat je niet eens dronken was, dan had je iig nog een beetje lol gehadquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben je helemaal met je eens![]()
![]()
Ik lazerde van de trap afgelopen zondagavond. Ik was niet eens dronken
Had schoenen aan met leren zolen, had een stukje door de sneeuw gelopen en flikkerde van een houten trap af. Hoorayquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Je voeten gingen sneller dan je lijf kon? Wel zonde dat je niet eens dronken was, dan had je iig nog een beetje lol gehad.
Schade aan jezelfquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Had schoenen aan met leren zolen, had een stukje door de sneeuw gelopen en flikkerde van een houten trap af. Hooray![]()
![]()
Je gaat 't van me overnemen?quote:
Viel wel mee. Deed wel zeer maar dat hoort erbij. Oooh. Nou, sterkte meissiequote:Op woensdag 13 januari 2010 22:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Schade aan jezelf. Lees 't later wel, tikken doet me nu gvd ook al pijn
.
[..]
Je gaat 't van me overnemen?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:46 schreef leonieke het volgende:
Hier geen koffie, maar wel wafelenbak
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |