esquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:58 schreef es70 het volgende:
* es70 zwaait ook maar 's ff hier.
Stuart misgelopen
.
Esje!quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:58 schreef es70 het volgende:
Stuart misgelopen
.
Leoniekequote:
Ik heb zo ook nog ergens 130 uur staan die ik kan opnemenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 07:53 schreef Sjowhan het volgende:
Moggeuh!
Vanmiddag gaan we starten met de netwerkmigratie naar de nieuwe servers.
Moet allemaal in 1 weekend voltooid worden, dus lange dagen in het vooruitzicht.
Achja, die extra uren neem ik later wel op.
* Stuart zwaait even terugquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:58 schreef es70 het volgende:
Stuart misgelopen
.
Het heeft zo moeten zijn dat we elkaar hier nu treffenquote:
Voorbestemdquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het heeft zo moeten zijn dat we elkaar hier nu treffen![]()
Het is dan ook gruwelijk koud met bijna een meter sneeuw. Onmenselijk dat je met dit weer buiten moet werken. Zijn ze nou helemaal gek gewordenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Voorbestemd.
Ik ben aan 't ontdooien. En dat doet pijn
.
Ik vind het ook gemeenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is dan ook gruwelijk koud met bijna een meter sneeuw. Onmenselijk dat je met dit weer buiten moet werken. Zijn ze nou helemaal gek geworden
Die is wel heel snel en dan ben jij ook zo klaar met je werkquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vind het ook gemeen. Het is gewoon -5 (gevoelstemp. -10), daar helpen zelfs geitewollensokken enzo niet meer tegen
.
Die sneeuw moet weg. Anders krijg ik de bovenbenen van Gunda Niemann, en dat wil ik niet
.
[ afbeelding ]
Nu lekker vrij tot dinsdag.
Misschien moet je het eens proberen met je schaatsen aanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:10 schreef es70 het volgende:
Dat weet je niet, ik heb nog nooit brievenbussen op de ijsbaan gezien.
Fietsen, lopen... Alles is klote met sneeuw.
Ik heb meer vrij, jij meer geld.
Om te lopen ligt er teveel ijs, om te schaatsen teveel kluunplekkenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien moet je het eens proberen met je schaatsen aan
Het sneeuwt hier nu weer
NOOIT is wel erg dramatisch. Van mij mag er best 1 of 2 dagen per jaar sneeuw liggen. Maar meer ook niet natuurlijkquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Om te lopen ligt er teveel ijs, om te schaatsen teveel kluunplekken. Ik heb van mijn schoonvader anti glij-ijzers gekregen
, dat scheelt een heel stuk.
Die sneeuw moet NU naar ski-oorden verhuizen en NOOIT meer terugkomen.
Doe dan liever een sneeuwscooter ofzo, ik ben behoorlijk panisch voor hondenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
NOOIT is wel erg dramatisch. Van mij mag er best 1 of 2 dagen per jaar sneeuw liggen. Maar meer ook niet natuurlijk
Misschien moet je een paar heel grote honden voor een slee binden en dan flikker je de post zo de tuin in
Wat deprimerend zeg. Ik zie geen enkele boom op de fotoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Doe dan liever een sneeuwscooter ofzo, ik ben behoorlijk panisch voor honden.
En tuinen? Een paar bejaardenflats en een bedrijventerrein, weinig tuinen.
Zo ziet het er uit waar ik werk:
[ afbeelding ]
Spekglad.
Dat stuk zijn idd maar weinig bomen te vinden...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat deprimerend zeg. Ik zie geen enkele boom op de foto
Heerlijk, even tijd voor jezelf om na te denkenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat stuk zijn idd maar weinig bomen te vinden...
Maar tussen de bejaardenflats en het bedrijventerrein:
[ afbeelding ]
Voel me af en toe behoorlijk Remi in mijn wijk, loopt vrijwel nooit iemand.
Daarom vind ik mijn werk (de elementen even buiten beschouwing latendquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heerlijk, even tijd voor jezelf om na te denken
Het is hier nu gestopt met sneeuwen
In jezelf kletsen kan heel vermakelijk zijn hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Daarom vind ik mijn werk (de elementen even buiten beschouwing latend) ook zo fijn, maar gek genoeg is het toch raar om vrijwel geen levende ziel tegen te komen (bij het uitvaartcentrum vind ik dat wel weer logisch
). Moet wel oppassen dat ik niet nog zonderlinger word en in mezelf ga kletsen
.
Je hebt de sneeuw toch niet deze kant op gestuurd he?
Ik vermaak me doorgaans ook prima alleenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
In jezelf kletsen kan heel vermakelijk zijn hoor![]()
Nee, ik stuur het naar Munchen. Mijn werkgeefster zit daar 'vast'. Ze zou vandaag terugvliegen naar Londen maar haar vlucht is gecancelled. Ik hoop dat ze niet eerder dan zondagavond kan terugkomen. Mist ze namelijk het hele weekend![]()
![]()
![]()
Ja, daar moet je je gewoon niets van aantrekken johquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vermaak me doorgaans ook prima alleen, maar 't kan (op zijn zachts gezegd) vreemd overkomen op die toevallige passant, als je tegen jezelf loopt te l*llen
.
Da's pech, weekend weg
.
Zou dat alleen ook niet tot gevolg hebben dat jij meer moet doen.
Ik trek me al van zoveel niets aanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, daar moet je je gewoon niets van aantrekken joh
Nee hoor, hun vader is er namelijk wel. Lijkt me heerlijk als ze haar hele weekend verpest op het vliegveld
Heel goedquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik trek me al van zoveel niets aan.
Is ze niet aardig?
Met 'n gouden lepel in 'r mond geboren, zo'n typequote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heel goed
Ach, sommige mensen hebben gewoon wel eens wat tegenslag nodig. Anders begrijpen ze anderen mensen niet. Teveel met zichzelf bezig enzo
Ja, zo'n verwend nest dat veel te veel geld heeft. Niet bepaald sympathiek te noemenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Met 'n gouden lepel in 'r mond geboren, zo'n type.
Yuk...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zo'n verwend nest dat veel te veel geld heeft. Niet bepaald sympathiek te noemen
Moet over 5 minuten trouwens iets gaan doen
Veel plezier en doe voorzichtig met de sneeuwscooterquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Yuk...
Komt goed uit, ik moet boodschappen gaan doen.
![]()
Ik moet maandag gewoon weer aan het werkquote:Op zondag 10 januari 2010 10:33 schreef leonieke het volgende:
Rustig is goed, het is dan ook zondag
Mag je die twee drukke werkdagen recupereren of werk jij altijd in weekend?
Qquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |